Side 184 af 193 FørsteFørste ... 84134174181182183184185186187 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,746 til 2,760 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2746
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Den analogi forstår jeg overhovedet ikke. Høns har slet ikke tænder. Det giver ikke mening...
    Håber dette hjælper.. https://www.quora.com/Do-chickens-ha...Why-or-why-not

    Desuden har høns stadig den genetiske arvemasse til at få tænder fra deres fortid som dinosaurer, man skal "bare" aktivere og deaktivere de pågældende gener for at de dukker mere permanent op.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2747
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Når det så er sagt så syntes jeg da stadig langt de fleste i debatten viser Ståle respekt for tidligere meritter, men anerkender samtidig det var tid til at komme videre og prøve noget nyt.
    Jo måske. Men læser man de sidste 2-3 sider, så får man nemt indtrykket af, at Ståle var helt umuligt mht unge talenter og at Thorup lige nu viser den rigtige vej. Det bliver en måske en smule skævt, især fordi Ståle rent faktisk gav mange talenter chancen, hvis de var gode nok. Og den nye generation af talenter (Bøving, VK, Daramy, Højlund osv) er først blevet klar til superliga det sidste års tid, så det er ikke fordi han har haft nær det samme udvalg, som Thorup står med nu.
    Snoren hos Thorup til de unge er måske længere end hos Ståle, men det er altså også nemt at give f.eks. Daramy 10 kampe fra start (som PC skamroser Thorup for i klubhuset), når der ikke er nogen reelle alternativer til kanten.

    Når det er sagt, så findes der næppe en eneste fan af FCK (heller ikke mig) som er modstander af, at vi pt. med succes bruger masser af unge spillere af egen avl. Det bliver simpelthen ikke smukkere. Jeg er også kæmpe fan af, at vi i dette vindue hentede to unge spillere fra Island med kæmpe potentiale i stedet for nogle panikkøb til kanten, ligesom det virkelig glæder mig, at Bøving nu formentlig for alvor får chancen.
    Men er det holdbart? Kan vi klare os mod FCM eller stærke hold i Europa? Hvis ja så fortjener Thorup, trænerstaben og PC kæmpe respekt og så står vi virkeligt et spændende sted med mange store talenter allerede på holdet og med mange på vej fra en glimrende ungdomsafdeling. For nu er det bare at nyde spillet og alle de unge og så krydse fingre for, at det hele er holdbart.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2748
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hey hey, det var altså ikke mig der trykkede på Ståle-knappen. Jeg anholdte, da det kom ud af det blå, at vi åbenbart skal takke Ståle for vores nye træners succes
    Snakken gik på det fremragende strategiske arbejde i ungdomsafdelingen, og hvor godt det er at der kommer talenter ud i en lind strøm i øjeblikket. Og så var det bare vigtigt at påpege, at det arbejde og de resultater ikke blot startede, da man fyrede Ståle og startede på "det nye FCK", men at det startede længe før, og at det er en del af en længerevarende strategi. "Kedelig" spillestil eller ej, så var han sammen med Lange og Smith-Nielsen hovedarkitekterne bag vores nuværende talentstrategi allerede i 2014, og hvor det systematiske arbejde allerede havde skabt spillere som Wind og Daramy. At ville underkende det strategiske arbejde er historieløst og/eller i ond tro.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg er bare glad for, at vi nu sprudler med offensiv fodbold og unge spillere. Det har jeg savnet meget meget længe. Ligesom landsholdet gør det, så kan vi faktisk godt spille offensiv fodbold, begejstre OG skabe resultater. Og æren for at vi gør det lige nu, den synes jeg sgu må tilfalde Thorup.
    Du må sagtens mene at æren for den nuværende spillestil skal tilfalde Thorup. Den holdning deler jeg også, omend jeg stadig mangler at se den levere mod hold af samme styrke eller større i Europa, før jeg fælder endelig dom over det. Det er bare vigtigt at huske og anerkende, hvor mange af de nødvendige komponenter, som bruges til at eksekvere den mere offensive spillestil, der er skabt af det strategiske arbejde, som Ståle står bag. Man kan sagtens mene, at spillestilen under Ståle var kedelig og til tider ufrugtbar, og samtidigt give ham credit for hans strategiske arbejde i klubben.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #2749
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo måske. Men læser man de sidste 2-3 sider, så får man nemt indtrykket af, at Ståle var helt umuligt mht unge talenter og at Thorup lige nu viser den rigtige vej. Det bliver en måske en smule skævt, især fordi Ståle rent faktisk gav mange talenter chancen, hvis de var gode nok. Og den nye generation af talenter (Bøving, VK, Daramy, Højlund osv) er først blevet klar til superliga det sidste års tid, så det er ikke fordi han har haft nær det samme udvalg, som Thorup står med nu.
    Snoren hos Thorup til de unge er måske længere end hos Ståle, men det er altså også nemt at give f.eks. Daramy 10 kampe fra start (som PC skamroser Thorup for i klubhuset), når der ikke er nogen reelle alternativer til kanten.

    Når det er sagt, så findes der næppe en eneste fan af FCK (heller ikke mig) som er modstander af, at vi pt. med succes bruger masser af unge spillere af egen avl. Det bliver simpelthen ikke smukkere. Jeg er også kæmpe fan af, at vi i dette vindue hentede to unge spillere fra Island med kæmpe potentiale i stedet for nogle panikkøb til kanten, ligesom det virkelig glæder mig, at Bøving nu formentlig for alvor får chancen.
    Men er det holdbart? Kan vi klare os mod FCM eller stærke hold i Europa? Hvis ja så fortjener Thorup, trænerstaben og PC kæmpe respekt og så står vi virkeligt et spændende sted med mange store talenter allerede på holdet og med mange på vej fra en glimrende ungdomsafdeling. For nu er det bare at nyde spillet og alle de unge og så krydse fingre for, at det hele er holdbart.
    At JT tør bruge de unge mere end Ståle syntes jeg ikke der kan være 2 meninger om, men det syntes jeg også er en lidt underlig diskussion. Det kan jo være en ændring af strategi samt at Ståle måske bare havde en anden tilgang til det. Der kan både være fordele og ulemper ved begge strategier. men jeg ser også flere som prøver at vinkle det som om at det hele er Ståles skyld at vi sprudler nu, fordi det syntes jeg absolut ikke det er, tværtimod. Men derfor vil Ståle altid have en stjerne hos mig i henhold til tidligere meritter.

    At JT er et "geni" tror jeg kun er folks egen fortolkning, og som du er inde på har han jo ikke vundet DM "endnu", men som jeg også sagde sidste år, hvor mange råbte JT RAUS, så ville jeg give JT/PC en fair chance for at sætte deres præg på holdet frem mod den nuværende sæson, da alle jo kunne se at truppen trængte til nyt blod og udrensning. Og hvis vi lige ser bort for de første kampe i sæsonen, så er det jo gået over alt forventning i min bog + kvalificering til ECL og med en helt absurd målscorer.

    Men Absolut JT kan vel først for alvor vurderes om han har været en succes, hvis vi står med DM guldet næste år og forhåbentlig er nået langt i ECL. Men det er vel også det han er igang med nu ?, men det kræver jo han får chancen for at bevise det, startende med at nå langt i ECL, så tager vi CL næste år :). Jeg er optimist.
    Sidst redigeret af EraZ : 04.09.21 kl. 15:49

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #2750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det hører med til historien at kvaliteten af de unge talenter bare har været større under Thorup.

    Hvor mange talenter som Ståle ikke gav chancen, har senere slået igennem på samme eller højere niveau? Hvad er grundlaget for kritikken? Ikke særlig meget

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #2751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det hører med til historien at kvaliteten af de unge talenter bare har været større under Thorup.

    Hvor mange talenter som Ståle ikke gav chancen, har senere slået igennem på samme eller højere niveau? Hvad er grundlaget for kritikken? Ikke særlig meget
    Det er jo et løjerligt argument. Hvis du har en træner, der ikke satser på at købe talenter, vise dem tillid og spille dem på førsteholdet, så kommer de ikke. Så bliver de ikke udviklet eller vælger andre klubber.

    Man må se på hvor mange talenter der er kommet de seneste 7 år med Ståle, og så må man bare sige at Thorup på 1 år næsten har bedrevet mere end Ståle på de 7. Talenterne blomstrer under Thorup. Ståle havde mere tillid til de færdigudviklede spillere. Daramy VK og Højlund havde ikke haft samme kometudvikling under Ståle. Ståle havde jo købt Polakken, Pierre og Oviedo og blev ved med igen og igen at bruge VF til de pladser.

    Der er ikke noget galt i ikke at satse alt på talentudvikling. Det har Ståle aldrig gjort, ligesom han aldrig har satset vildt på offensiv fodbold. Det er et fair valg. Thorup vil bare noget andet.
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #2752
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der stadig mulighed for at komme af med Bryan Oviedo i dette vindue til Costa Rica eller er den mulighed forpasset? Og i givet fald er der andre muligheder for salg?
    Imo er han den sidste PC mangler at komme af med i denne omgang og han starter fortsat inde på landsholdet.

  14. #2753
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det hører med til historien at kvaliteten af de unge talenter bare har været større under Thorup.

    Hvor mange talenter som Ståle ikke gav chancen, har senere slået igennem på samme eller højere niveau? Hvad er grundlaget for kritikken? Ikke særlig meget
    Her er grundlaget for kritikken:

    Schelderup:
    "Vi ville faktisk gerne have haft ham i København, men i Nordsjælland kunne han jo se at han ville komme til at spille"
    https://acefootball.com/da/fodboldny...or-stortalent/

    FCK-nyindkøb afviste storklubber
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-storklubber
    Danmark til Valby Bakke

  15. #2754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvis Jess vinder skabet, så er det helt uden Roy-Backe-Ståle taktik. Alt det der 4-4-2 kompakthed, kontrol, defensivitet og styret fløjspil som var traditionel FCK-DNA er jo kastet på bålet. Jess står jo for noget helt andet, hvor spillerne sættes fri, de får lov at bruge deres kreativitet og tænke selv, og de er ikke fastlåste i nogle stramme rammer orkestreret af en dukkefører-træner.

    Og endelig, hvis Jess vinder, så er det - for at komme on-topic i transfertråden - også fordi Jess og PC har solgt gamle umotiverede has-beens og tidligere FCK'ere og købt nye unge motiverede typer, der forhåbentlig en dag om lang tid kan videresælges med fortjeneste.
    Man kan vel også vende den om og sige, at hvis Thorup vinder mesterskaber, så er det fordi han droppede hele tiden forsøge at genopfinde taktikken og i stedet bygge videre på det vi har gjort i klubben i årtiet (og formentligt også på ungdomsholdene)?

    Jeg synes da primært at holdet begyndte at sprudle, da vi gik over til at spille mere zoneorienteret og skiftede over til 442 (eller 4411 afhængigt af hvor man ser Biel). Vi er gået over til at være langt mere disciplinerede i vores defensiv, hvor Thorup især er gået på kompromis med sine idéer til presspillet, hvilket i høj grad har stabiliseret defensiven og hjulpet midterforsvaret gevaldigt.

    Vi ser jo i øvrigt nu, at vi har stor glæde af vores to backer, der er meget offensivt orienteret – det har vi vist set før.

    Der er naturligvis forskelle, hvor vi især er gået over til at spille mere direkte, ligesom Biels meget frie rolle når vi angriber virkelig pynter, men af alt det Thorup har forsøgt sig med, så er det her vel det, der mest ligner det Ståle forsøgte.

    Derudover skal man ikke undervurdere de store ændringer der har været i det sportslige setup og hvor mange brikker der selvfølgelig også skulle falde på plads her.

    I min optik var det da Ståle også blev sportsdirektør, at det for alvor kørte af sporet. Taktisk vil jeg ikke huske ham for seværdig fodbold, men det var resultatsorienteret og man kan ikke anfægte resultaterne. At påstå at Thorup går det helt uden ”Ståle taktik” synes jeg dog ikke helt passer – men han er derimod lykkedes med det som Ståle virkelig fejlede med (at give os et anderledes udtryk offensivt blandt andet) og måske det skyldes, at Thorup har fået et stærkere hold omkring sig?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Taktisk vil jeg ikke huske ham for seværdig fodbold, men det var resultatsorienteret og man kan ikke anfægte resultaterne.
    Lige netop det statement burde 99 % af alle jo være enige om tænker jeg. Selvfølgelig kan man se fodbold på mange måder, men jeg tror netop mange under Ståle har siddet med den følelse af. Ahhh Nordens største klub, kan vi virkelig ikke få mere "Spillemæssigt" ud af vores Økonomiske overlegenhed i forhold til de andre danske klubber i Suppen. Det udtryk "spillemæssigt" vi ser på banen nu, hvor man virkelig kan se forskel på Nordens flagskib og de andre hold i den nedre halvdel i ligaen er sådan det skal være i vores klub.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #2756
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Er der stadig mulighed for at komme af med Bryan Oviedo i dette vindue til Costa Rica eller er den mulighed forpasset? Og i givet fald er der andre muligheder for salg?
    Imo er han den sidste PC mangler at komme af med i denne omgang og han starter fortsat inde på landsholdet.
    Den er åbent til d. 21 september ser det ud til, så der er stadig masser af tid. Det sidste jeg har læst var at Saprissa kun ville leje ham, mens FCK helst ville sælge

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2757
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det er jo et løjerligt argument. Hvis du har en træner, der ikke satser på at købe talenter, vise dem tillid og spille dem på førsteholdet, så kommer de ikke. Så bliver de ikke udviklet eller vælger andre klubber.
    De egenudviklede spillere, som blomstrer på førsteholdet pt, er alle kommet til FCK og FCK Talent i god tid inden man fyrede Ståle, og er alle et produkt af det strategiske arbejde, som blev grundlagt af Ståle, Lange og Smith Nielsen i 2014. Hvis man som seniorspiller skal have hele sin fodboldopdragelse af FCK Talent, skal man have været U13 tidligst i 2014, altså født EFTER 2001. Det betyder at man først ser resultatet af talent-strategien på spillere der er født i 2001 eller senere. Og ser man listen af spillere, som er kommet ud af det talentarbejde i FCK Talent og/eller samarbejdsklubberne, så finder man spillere som:
    - Daramy
    - Højlund x3
    - VK34
    - Bøving
    - Valdemar Lund
    - Isaki
    - Jelert

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Man må se på hvor mange talenter der er kommet de seneste 7 år med Ståle, og så må man bare sige at Thorup på 1 år næsten har bedrevet mere end Ståle på de 7. Talenterne blomstrer under Thorup. Ståle havde mere tillid til de færdigudviklede spillere. Daramy VK og Højlund havde ikke haft samme kometudvikling under Ståle. Ståle havde jo købt Polakken, Pierre og Oviedo og blev ved med igen og igen at bruge VF til de pladser.
    Pierre blev hentet til klubben i sommeren 2017, jeg tvivler på at en dengang 14-årig VK34 kunne have leveret på samme niveau dengang, som han gør nu (og især når han først ville være spilleberettiget til seniorfodbold fra december 2018). Jeg tvivler også på at VK ville levere på samme niveau som 16-årig i 2019, hvor vi hentede Oviedo, som han gør nu. Du må gerne besvare, om du er uenig i den tvivl. Og det er da svært at bebrejde Ståle for at bruge Daramy i kampe mod FCM, BØF, Celtic, Røde Stjerne, Manchester United, m.fl., og mene at det ikke har været med til at skabe grobunden for en del af Daramys udvikling.

    Og udnævn gerne de mange talenter, som har fået deres uddannelse i FCK Talent i perioden 2014-2020, og som har været gennem hele forløbet fra U13 til U19, og som blev syltet i FCK, men som blomstrer i andre klubber nu.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Der er ikke noget galt i ikke at satse alt på talentudvikling. Det har Ståle aldrig gjort
    Jeg vil da gerne høre, hvem i FCK som så har igangsat og investeret i det talentudviklingsarbejde, som har spyttet det output ud, vi alle lovpriser i øjeblikket..

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Her er grundlaget for kritikken:
    Schelderup:
    "Vi ville faktisk gerne have haft ham i København, men i Nordsjælland kunne han jo se at han ville komme til at spille"
    https://acefootball.com/da/fodboldny...or-stortalent/
    Jeg synes nu det er fair, man i en klub, som spiller med om mesterskabet, ikke kan garantere kontinuerlig spilletid inden for et halvt år til en 16-årig, når etablerede spillere Falk, Wind, Pep Biel, Thomsen, Mudrazija og Stage var foran ham i køen til de samme positioner han spiller, og især ikke når man er presset til at præstere her og nu. FCN kan generelt tilbyde kortere vej til spilletid, men de er heller ikke i samme omfang som FCK bebyrdet af et pres, hvad angår de spillemæssige resultater.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Der er så også indikeret, at han skal spille "ude af position" som kantspiller i højre side for at man både får dækket et behov, hvor man mangler spillere, og får plads til ham, uden at han skal konkurrere med Pep Biel, Haraldsson og til dels Wind om hans favoritposition. Ligesom Pep Biel, Delaney og Kvist gennem tiden, som alle har spillet ude af position, men senere er rykket ind centralt.

    Jeg er helt med på at vi skal være bedre til at give talenterne chancen og tilliden end vi har været tidligere, men det kræver altså både at 1) talenterne er der, og 2) at den enkelte spiller kan passe ind i balancen på den generelle trupsammensætning på det givne tidspunkt. Holdet skal ikke være så ungt, at det kan konkurrere på gennemsnitsalderen med FCN, ligesom det ikke skal være så gammelt, at det kan sammenlignes med en tyrkisk elefant-kirkegård i SüperLig.
    Sidst redigeret af Kiwi : 04.09.21 kl. 19:28
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  22. #2758
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig skal Ståle vises respekt, ligesom JT også skal have respekt. Det er ikke lang tid siden jeg så kilometer lange indlæg på dette forum omkring JT og diverse ytringer som jeg fandt kritisabelt og noget unuanceret. De er sjovt nok ikke tilstede i øjeblikket.
    Nu har du (og/eller andre) flere gange proklameret, at Thorup-kritikerne “sjovt nok” er væk, nu hvor det går godt. Jeg er én af Thorup-kritikerne, og jeg er stadig tilstede. Min kritik af Thorup gælder også stadig, men det bliver vel lidt trættende, hvis jeg skal gentage den på ugentlig basis? :)

    Jeg er stadig kritisk over for hans kommunikationsevner især, ligesom jeg også stadig mener, at Thorup ikke vil kunne føre os til nær de samme resultater, som Ståle gjorde - særligt i Europa.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #2759
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Nu har du (og/eller andre) flere gange proklameret, at Thorup-kritikerne “sjovt nok” er væk, nu hvor det går godt. Jeg er én af Thorup-kritikerne, og jeg er stadig tilstede. Min kritik af Thorup gælder også stadig, men det bliver vel lidt trættende, hvis jeg skal gentage den på ugentlig basis? :)

    Jeg er stadig kritisk over for hans kommunikationsevner især, ligesom jeg også stadig mener, at Thorup ikke vil kunne føre os til nær de samme resultater, som Ståle gjorde - særligt i Europa.
    Jeg har ikke spor noget imod Kritiske indlæg. Det er vel et debat forum :). Det var nu mere de kilometer lange indlæg, hvor det var dommedag og bål og, hvor man måske også efter min mening har gået lidt for hårdt til JT jeg anfægter. Især i den situation vi stod i som klub ovenpå en 20 måneders spille og resultatmæssig krise.

    At du så påstår at JT ikke vil fører os til de samme resultater som Ståle i Europa er da også noget af et bjerg at bestige?. Er der nogen træner der ville det?, uagtet hvem som ville efterfølge Ståle ? :). Men igen det må tiden jo vise. Både du eller jeg kan ikke spå om fremtiden, gad jeg kunne.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #2760
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har ikke spor noget imod Kritiske indlæg. Det er vel et debat forum :). Det var nu mere de kilometer lange indlæg, hvor det var dommedag og bål og, hvor man måske også efter min mening har gået lidt for hårdt til JT jeg anfægter. Især i den situation vi stod i som klub ovenpå en 20 måneders spille og resultatmæssig krise.

    At du så påstår at JT ikke vil fører os til de samme resultater som Ståle i Europa er da også noget af et bjerg at bestige?. Er der nogen træner der ville det?, uagtet hvem som ville efterfølge Ståle ? :). Men igen det må tiden jo vise. Både du eller jeg kan ikke spå om fremtiden, gad jeg kunne.
    Men du er jo tilhænger af at skifte Ståles resultatorienterede fodbold ud med Thorups mere offensive. Vil det sige, at det for din skyld også gerne må være på bekostning af europæiske resultater?

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •