Side 23 af 193 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Det sagde jeg ikke og det var heller ikke pointen. Pointen var at man godt kunne præstere som offensiv spiller i positionen under Ståle eller at Skov i hvert fald kunne, om det også gælder Dreyer finder vi nok aldrig ud af. Men det var altså muligt for en spiller at score 29 mål i systemet selvom du giver indtryk af at systemet og Ståle ville hæmme al offensiv kvalitet på pladsen.
    Ok, fair pointe.

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Nej, de blev hentet i forskellige perioder. Vi solgte Skov i juli 2019, og hentede Biel for 4-5 mio. euru. Dreyer blev hentet i januar 2020 for ca. 1 mio. euro, men havde nok også været klar på et skifte i sommeren 2019. Mener da også, at Ståle selv har nævnt netop Dreyer som én af de oplagte spillere, men burde have været mere opmærksom på.
    Det er selvfølgelig skuffende, hvis man ikke har været up-to-date med Dreyer og hans niveau. Men så stor en katastrofe ser jeg det nu ikke mht at misse ham. Han var god i starten i FCM og scorede et vidundermål mod os senest, men ellers har han også haft en lang periode med svingende spil. Til prisen er han selvfølgelig en god spiller, men med vores ambitioner (i hvert fald tidligere ambitioner) om at nå forholdsvis langt i Europa, så er han nok alligevel ikke helt god nok. Jeg forstår godt, at man satsede på at hente en spiller på en højere hylde til en meget højere pris. Katastrofen indtraf selvfølgelig med Biel - måske ikke så meget fordi det lige blev ham (jeg kan stadig se potentiale), men fordi man ramte forbi mht hans psyke, med tilvænningsperiode og måske især med hans rolle på holdet. Læg dertil en Fischer i spillemæssig krise og lange skader til NDoye og Wind og så væltede korthuset. Det må selvfølgelig ikke ske til den pris (Biels). Jeg tror dog ikke, at situationen havde været meget anerledes, hvis man havde hentet Dreyer i stedet.

  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til prisen er han selvfølgelig en god spiller, men med vores ambitioner (i hvert fald tidligere ambitioner) om at nå forholdsvis langt i Europa, så er han nok alligevel ikke helt god nok.
    Hans niveau har bestemt være svingende, men lige præcis i CL var han da én af dem fra FCM der præsterede allerbedst?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    Hans niveau har bestemt være svingende, men lige præcis i CL var han da én af dem fra FCM der præsterede allerbedst?
    Du kan sagtens have ret. Jeg ser kun europæiske kampe med FCK.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kunne Magnus Mattsson ikke være den næste Dreyer?
    22 år klinisk offensiv midt / Venstre Wing
    der har scoret 15 mål i indeværende sæson og 6 assist fra Silkeborg?
    det kunne da godt lugte lidt af Skov
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Kunne Magnus Mattsson ikke være den næste Dreyer?
    22 år klinisk offensiv midt / Venstre Wing
    der har scoret 15 mål i indeværende sæson og 6 assist fra Silkeborg?
    det kunne da godt lugte lidt af Skov
    Fantastisk fodboldspiller, meeeen, han er vidst udstyret med en lidt bekymrende fysik. Det er ikke just det truppen har brug for.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fantastisk fodboldspiller, meeeen, han er vidst udstyret med en lidt bekymrende fysik. Det er ikke just det truppen har brug for.
    Jeg håber alligevel vi prøver.. Minder mig mere om Falk, hvis vi skal sammenligne med nuværende eller tidligere FCK-spillere, bare med flere mål i støvlerne. Han må simpelthen være på PC's radar...

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #338
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber alligevel vi prøver.. Minder mig mere om Falk, hvis vi skal sammenligne med nuværende eller tidligere FCK-spillere, bare med flere mål i støvlerne. Han må simpelthen være på PC's radar...
    Kunne han være en oplagt ung kandidat til at være back up for Falk når han er ude eller i kampene når kræfterne er ved at løbe op?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. #339
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fantastisk fodboldspiller, meeeen, han er vidst udstyret med en lidt bekymrende fysik. Det er ikke just det truppen har brug for.
    Mattsoon har været fremragende både inden og efter sin lange skade. Han har noget x-factor som meget få spillere i Danmark har. Han har nu været mere eller mindre skadesfri hele denne sæson og spillet 90 minutter i mange af kampene. Han er virkelig en oplagt transfer.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #340
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan sagtens have ret. Jeg ser kun europæiske kampe med FCK.
    Ah, ok. Jeg troede din mening havde bund i noget du havde set. Men jeg hylder princippet. Det sikrer i hvert fald en hulens masse friaftener i efteråret.

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    Ah, ok. Jeg troede din mening havde bund i noget du havde set. Men jeg hylder princippet. Det sikrer i hvert fald en hulens masse friaftener i efteråret.
    Nok ikke i 2021, hvor det ligner at den står på Toto Cup. I den forbindelse bliver det interessant at se, om der kommer europæisk bold på menuen mandag eller fredag, når nu de andre dage er optaget af CL og EL.

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu er Parma rykket ned og det er derfor yderst usandsynligt, at de udløser købsoptionen på Cornelius. Der har været meget snak om, at han ofte er skadet, men han har altså spillet 111 kampe på 4 sæsoner, dvs. over 27 pr. sæson. Han har tydeligvis problemer med det ene lår, men jeg vil gerne slå et stort slag for, at hvis vi kan skibe Wilczek videre, skal Cornelius hjem.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nu er Parma rykket ned og det er derfor yderst usandsynligt, at de udløser købsoptionen på Cornelius. Der har været meget snak om, at han ofte er skadet, men han har altså spillet 111 kampe på 4 sæsoner, dvs. over 27 pr. sæson. Han har tydeligvis problemer med det ene lår, men jeg vil gerne slå et stort slag for, at hvis vi kan skibe Wilczek videre, skal Cornelius hjem.
    Jeg holder virkelig meget af Corner men jeg frygter en ny Bjelland, når det handler om spillere der er meget skadet
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #344
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Igen igen kommer samtlige af modstanderens chancer efter dødbolde og meget af det skyldes at vi har en målmand der intet fylder i feltet og som er rædselsslagen for at forlade stregen. Jeg ville være så tryg ved hvis hentede Kamil Grabara når hans lejekontrakt med Horsens udløber og han returnerer til Liverpool. 22 år og 195 cm, masser af U-landskampe og to flotte perioder hos Horsens. Det virker næsten for oplagt at hente en så ung målmand med så højt et potentiale. PC har hentet ham to gange tidligere og hans styker er alt det vi står og mangler, samtidig med at han har et kæmpe salgspotentiale pga hans alder.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Helt enig i forhold til Grabara - han har selvfølgelig lavet enkelte fejl, men generelt udstråler han bare ro og sikkerhed og så er er han helt suveræn i feltet. PC har sikkert en ide om hvilken løn han vil kræve og hvad Liverpool skal have for at slippe ham, så den virker helt oplagt (Så kan AGF efterfølgende købe Kalle eller Steen som de begge tidligere har været meget interesserede i).

    Det eneste der taler imod Grabara er at han ikke altid virker voldsom intelligent, men det kan jeg godt leve med.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •