Side 24 af 193 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu vil Anderlecht åbenbart gerne beholde Jakob Bruun alligevel. Det er lidt ærgerligt, at konkurrence (og dermed prisen) nu bliver endnu hårdere, hvis han er en som vi ønsker.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bruun-larsen/

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Igen igen kommer samtlige af modstanderens chancer efter dødbolde og meget af det skyldes at vi har en målmand der intet fylder i feltet og som er rædselsslagen for at forlade stregen. Jeg ville være så tryg ved hvis hentede Kamil Grabara når hans lejekontrakt med Horsens udløber og han returnerer til Liverpool. 22 år og 195 cm, masser af U-landskampe og to flotte perioder hos Horsens. Det virker næsten for oplagt at hente en så ung målmand med så højt et potentiale. PC har hentet ham to gange tidligere og hans styker er alt det vi står og mangler, samtidig med at han har et kæmpe salgspotentiale pga hans alder.
    Hvis vi kigger isoleret på AGF's to mål i går, så kan de ikke kun tørres af på Grytebust.
    På den første ser han uheldig ud, da han ikke når at reagere i tide. Det er lidt sløv reaktion, men det kommer af, at han først skal skubbe en AGF-spiller væk. Derudover løber målscoreren helt upresset og umarkeret fra midten af feltet og skærer ind foran Ankersen, der er prisgivet og slet ikke kan få presset ham. En god målmand redder selvfølgelig sådan nogle og det ville være rart med en målmand, der også har nogle redninger når defensiven kikser, men uanset hvad er det en fejl i opdækningen.

    Den anden scoring er igen efter hjørnespark fra samme side. Bolden er ikke i et område, hvor det må forventes at målmanden kan nå ud. Derudover taber Nelsson duellen (der bliver begået frispark) og så står samme målscorer som før fuldstændig fri - der står faktisk tre AGF'ere i det område og ingen af dem er markeret. Det er Biel der slipper markeringen, formentligt fordi han regner med at Nelsson vinder dueller og derfor skal ud af feltet og jagte andenbolden. Ellers så står Wind, Stage, Zanka og Ankersen mere eller mindre og kigger på.

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ellers så står Wind, Stage, Zanka og Ankersen mere eller mindre og kigger på.
    Jeg ved snart ikke, hvad der er værst.

    Bortset fra det, så kan jeg ikke blive klog på Zanka. Spillede han ikke ok i går? Da holdet skulle lave nogle løbe-opvarmningsøvelser og gik ned mod Sektionen, og Sektionen reagerede med vanlig begejstring, gik Zanka forrest og fortrak ikke en mine. Han så direkte indolent ud. Da kampen var slut, var det som om han tog sig selv i det og tvang sig selv til at gå forrest mod Sektionen for at takke for kampen.

    Jeg håber uanset, at han sådan rigtigt finder sig selv igen, og at han fortsætter i næste sæson. Andet vil være ubærligt.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg ved snart ikke, hvad der er værst.

    Bortset fra det, så kan jeg ikke blive klog på Zanka. Spillede han ikke ok i går? Da holdet skulle lave nogle løbe-opvarmningsøvelser og gik ned mod Sektionen, og Sektionen reagerede med vanlig begejstring, gik Zanka forrest og fortrak ikke en mine. Han så direkte indolent ud. Da kampen var slut, var det som om han tog sig selv i det og tvang sig selv til at gå forrest mod Sektionen for at takke for kampen.

    Jeg håber uanset, at han sådan rigtigt finder sig selv igen, og at han fortsætter i næste sæson. Andet vil være ubærligt.
    Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg det er forbi for Zanka. Jeg er ret overbevist om at JT kigger andre veje. Jeg kan godt lide Boile i centerforsvaret, men min største bekymring er jo var pålidelig han er da vi jo ved at Boiles skadeshistorik skræmmer lidt, selvom det er gået fint på det seneste. Men tør man satse på Boile næste sæson?.

    Jaa der er mange spørgsmål. Det er jo derfor JT og PC etc. får deres høje gage. Så kan vi andre spekulere med en kold ØL her på linjen :)

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg det er forbi for Zanka. Jeg er ret overbevist om at JT kigger andre veje. Jeg kan godt lide Boile i centerforsvaret, men min største bekymring er jo var pålidelig han er da vi jo ved at Boiles skadeshistorik skræmmer lidt, selvom det er gået fint på det seneste. Men tør man satse på Boile næste sæson?.

    Jaa der er mange spørgsmål. Det er jo derfor JT og PC etc. får deres høje gage. Så kan vi andre spekulere med en kold ØL her på linjen :)

    Jojo, og Zanka kan også meget tidligt have fået at vide, at han ikke indgår i Jess' planer, og det er det, vi ser, når han virker ligeglad. Uanset, er det i mine øjne ubærligt. Bevares, jeg er Zanka-fanboy, men altså vi skal bevare noget FC-DNA, og der er ikke meget tilbage i det, der så bliver tilbage.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jojo, og Zanka kan også meget tidligt have fået at vide, at han ikke indgår i Jess' planer, og det er det, vi ser, når han virker ligeglad. Uanset, er det i mine øjne ubærligt. Bevares, jeg er Zanka-fanboy, men altså vi skal bevare noget FC-DNA, og der er ikke meget tilbage i det, der så bliver tilbage.
    Det vil komme stille og roligt, når vi har en fast stamme der fungerer, spiller regelmæssigt og skaber resultater. Herfra vil vi kunne sluse de unge mennesker ind, der kommer op nedefra. Vi har det jo allerede med Daramy og Kristiansen. Dér vil du få din DNA.

  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det vil komme stille og roligt, når vi har en fast stamme der fungerer, spiller regelmæssigt og skaber resultater. Herfra vil vi kunne sluse de unge mennesker ind, der kommer op nedefra. Vi har det jo allerede med Daramy og Kristiansen. Dér vil du få din DNA.
    Og Jonas Wind ikke mindst...

  11. #353
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det vil komme stille og roligt, når vi har en fast stamme der fungerer, spiller regelmæssigt og skaber resultater. Herfra vil vi kunne sluse de unge mennesker ind, der kommer op nedefra. Vi har det jo allerede med Daramy og Kristiansen. Dér vil du få din DNA.

    Har vi tid til at vente på "stille og roligt"? Og hvor meget fylder Daramy og Kristiansen i omklædningsrummet? Wind fylder, men er næppe nok. What ever. Nye tider, og det er slet ikke sikkert, at Jess har brug for FC-DNA i sit system......

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jojo, og Zanka kan også meget tidligt have fået at vide, at han ikke indgår i Jess' planer, og det er det, vi ser, når han virker ligeglad. Uanset, er det i mine øjne ubærligt. Bevares, jeg er Zanka-fanboy, men altså vi skal bevare noget FC-DNA, og der er ikke meget tilbage i det, der så bliver tilbage.

    Han ligger ihvertfald nogen ret triste billeder op på instagram selvom vi har vundet, noget siger mig at han har fået afvide at han ikke er en del af planerne
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jojo, og Zanka kan også meget tidligt have fået at vide, at han ikke indgår i Jess' planer, og det er det, vi ser, når han virker ligeglad. Uanset, er det i mine øjne ubærligt. Bevares, jeg er Zanka-fanboy, men altså vi skal bevare noget FC-DNA, og der er ikke meget tilbage i det, der så bliver tilbage.
    Vi har vel efterhånden mere AGF-DNA... Bare tænk når vi henter Hausner og Nicolai Poulsen til sommer.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #356
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    PC skal i hvert fald hurtigt i gang, hvad angår at finde løsninger på forsvaret. Det kan godt være, at der er snak om at man udsætter starten på Superligaen til omkring 1. august, men bliver vi nr. 2 eller 4, så skal vi i aktion allerede 20., 21. eller 22. juli. Og der kan modstanden være alt fra Rapid Wien, Sparta Prag eller Jablonec i 2. CL-kvalrunde, til hold à la Piast Gliwice, KuPS eller Vålarenga i 2. ECL-kvalrunde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vi har vel efterhånden mere AGF-DNA... Bare tænk når vi henter Hausner og Nicolai Poulsen til sommer.
    Hausner har jeg ikke umiddelbart nogen holdning til, men et kæmpe fucking nej til Poulsen. Ud over at han er ulidelig at høre på, vil jeg hellere have spillere som takler bolden før manden!
    Sidst redigeret af Bakkedal : 06.05.21 kl. 10:11

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vi har vel efterhånden mere AGF-DNA... Bare tænk når vi henter Hausner og Nicolai Poulsen til sommer.
    jeg synes ikke engang, at det der er sjovt.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Hausner har jeg ikke umiddelbart nogen holdning til, men et kæmpe fucking nej til Poulsen. Ud over at han er ulidelig at høre på, vil jeg hellere have spillere som takler bolden før manden!
    Det er omsonst overhovedet at diskutere Poulsen. Så kan vi lige så vel diskutere et comeback til Steven Lüstü eller Dan Lübbers. Han er miles away i forhold til at have FCK-potentiale, og det er lige fra de fodboldmæssige kvaliteter, til alder og til personlighed. Jeg ved godt vores nye sportsdirektør har omtalt ham i særdeles positive vendinger. Men hvis han så meget som overvejer Poulsen, så bliver det et meget kort ophold for PC her i København.

    Det er et fint stykke arbejde han har lavet i AGF, men at tro at han kan overføre det arbejde 1:1 i forhold til hvad der skal prsæteres her, vil være en eklatant fejl.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er omsonst overhovedet at diskutere Poulsen. Så kan vi lige så vel diskutere et comeback til Steven Lüstü eller Dan Lübbers. Han er miles away i forhold til at have FCK-potentiale, og det er lige fra de fodboldmæssige kvaliteter, til alder og til personlighed. Jeg ved godt vores nye sportsdirektør har omtalt ham i særdeles positive vendinger. Men hvis han så meget som overvejer Poulsen, så bliver det et meget kort ophold for PC her i København.

    Det er et fint stykke arbejde han har lavet i AGF, men at tro at han kan overføre det arbejde 1:1 i forhold til hvad der skal prsæteres her, vil være en eklatant fejl.
    Jeg er fuldstændigt enig, men for at understrege pointen kunne man sige det samme om Johnny Thomsen...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •