Side 26 af 193 FørsteFørste ... 16232425262728293676126 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #376
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det jeg gerne vil se fra PC er at vi er klar fra næste sæson af med et slagkraftigt hold
    hvor jeg har en seriøs tro på at vi kan vinde det danske mesterskab.
    Objektivt set, så har vi jo sådan en trup allerede. Der er folk på samtlige pladser der er - eller for nyligt har været - inde over deres respektive landshold.

    Så jeg tror ikke vi bliver reddet af nye transfers. Vi bliver reddet, hvis vi kan finde et koncept hvor vi kan præstere som hold.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Samlet besvarelse til ovenstående.
    Min erfaring fortæller mig, at køber man ind fra et lavt niveau, så får man præstationer på et lavt niveau. Ind i mellem kan man slå odds'ene, men som princip skal man købe på det niveau, man forventer præstationerne skal ligge. Vi har oven i købet hentet to No names.

    Jeg fornemmer dog en bred enighed om, at vi har skudt papegøjen særligt med PC, jeg er selv voldsomt tvivlede, men proof me wrong og jeg bliver glad.
    Hvem er de 2 no names du snakker om? PC og Thorup eller misser jeg noget?

    Og ja ofte kan et lavere niveau fejle, men når du roser vores tidligere setup, hvad var deres super høje niveau de kom fra?

    Men man må da sige at ud fra hvordan AGF er gået fra at være i bunden, til nu at fast være med i toppen, så må der vel være noget godt fra hans side.

    Jeg skal da også være ærlig at sige at jeg ikke er super begejstret for ham, men jeg har svært ved at se hvor man skulle kunne finde noget bedre.

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Casper Højer ser ud til at skifte til Tjekkiets tredje bedste klub for 4,5 mio kr... Simpelthen så sløjt vi ikke byder ind her..

    Superligaens to dygtigste backs er dermed begge skiftet til den tjekkiske hovedstad inden for 1 sæson.. Det er helt galt..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Casper Højer ser ud til at skifte til Tjekkiets tredje bedste klub for 4,5 mio kr... Simpelthen så sløjt vi ikke byder ind her..

    Superligaens to dygtigste backs er dermed begge skiftet til den tjekkiske hovedstad inden for 1 sæson.. Det er helt galt..
    Det kan du sige, men jeg nægter at tro på at AGF, ville sælge så "Billigt" til deres nærmeste konkurrenter. Prisen ville automatisk blive presset langt højere op er jeg ret sikker på.

    Derudover så har CH vil også noget at skulle sige?. Ret sikker på han måske også gerne ville til udlandet.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #380
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Casper Højer ser ud til at skifte til Tjekkiets tredje bedste klub for 4,5 mio kr... Simpelthen så sløjt vi ikke byder ind her..

    Superligaens to dygtigste backs er dermed begge skiftet til den tjekkiske hovedstad inden for 1 sæson.. Det er helt galt..
    Helt enig. Men vi ved reelt set ikke, om Højer enten hellere vil til FCK, eller slet ikke vil til FCK. Aftalen er jo ikke underskrevet endnu. Jeg tror, at FCK går efter en aftale fra vinter. Vi hænger trods alt på en masse venstrebacks lidt endnu.

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Casper Højer ser ud til at skifte til Tjekkiets tredje bedste klub for 4,5 mio kr... Simpelthen så sløjt vi ikke byder ind her..

    Superligaens to dygtigste backs er dermed begge skiftet til den tjekkiske hovedstad inden for 1 sæson.. Det er helt galt..
    Er jeg den eneste der synes at han ikke er helt god nok til Kbh.?

    Jeg er med på at han har en fantastisk dødboldsfod, men han har kæmpe defensive udfordringer, ligesom han trods alt er 27 år, og dermed ikke vil skæppe noget nævneværdigt i kassen på sigt.


  10. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Er jeg den eneste der synes at han ikke er helt god nok til Kbh.?

    Jeg er med på at han har en fantastisk dødboldsfod, men han har kæmpe defensive udfordringer, ligesom han trods alt er 27 år, og dermed ikke vil skæppe noget nævneværdigt i kassen på sigt.
    Nej du er ikke den eneste. Bevares han er da dygtige, Men nu er det jo ikke en katastrofe ikke at få ham og slet ikke, hvis GF, ville presse prisen op til 20-30 millioner pga. det er det er FCK der kommer og vil købe.


  11. #383
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej du er ikke den eneste. Bevares han er da dygtige, Men nu er det jo ikke en katastrofe ikke at få ham og slet ikke, hvis GF, ville presse prisen op til 20-30 millioner pga. det er det er FCK der kommer og vil købe.
    20-30 millioner kroner for en snart 27-årig venstreback uden landskampe, hvis kontrakt udløber om et halvt år? Mon dog.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #384
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    20-30 millioner kroner for en snart 27-årig venstreback uden landskampe, hvis kontrakt udløber om et halvt år? Mon dog.
    Tjaa det får vi jo aldrig afvide, men jeg er ret så sikker på at AGF ikke vil sælge CH for blot 5 millioner til os :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Er jeg den eneste der synes at han ikke er helt god nok til Kbh.?

    Jeg er med på at han har en fantastisk dødboldsfod, men han har kæmpe defensive udfordringer, ligesom han trods alt er 27 år, og dermed ikke vil skæppe noget nævneværdigt i kassen på sigt.
    Bestemt ikke! Jeg har simpelthen haft mere end svært ved at forstå hypen omkring Casper Højer, både den der kommer fra "eksperterne" og den mange brugere af forskellige FCK-platforme udgyder. Han er en meget ordinær spiller, med en meget tydelig spidskompetence, men han er slet, slet ikke god nok til det FCK bør være.

    Jeg har det faktisk med ham, præcist som jeg havde det, da men hentede Bartolec - endda til 18 mio! - Jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor. Højer har endda en alder, hvor udviklingspotentialet er så som så. Han skal toppe nu, og de næste 2-3 år, og derfor ser jeg ikke den store pointe i at hente ham. Med mindre man da ønsker at ustabiliteten og elendighederne skal fortsætte de næste par sæsoner.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Bestemt ikke! Jeg har simpelthen haft mere end svært ved at forstå hypen omkring Casper Højer, både den der kommer fra "eksperterne" og den mange brugere af forskellige FCK-platforme udgyder. Han er en meget ordinær spiller, med en meget tydelig spidskompetence, men han er slet, slet ikke god nok til det FCK bør være.

    Jeg har det faktisk med ham, præcist som jeg havde det, da men hentede Bartolec - endda til 18 mio! - Jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor. Højer har endda en alder, hvor udviklingspotentialet er så som så. Han skal toppe nu, og de næste 2-3 år, og derfor ser jeg ikke den store pointe i at hente ham. Med mindre man da ønsker at ustabiliteten og elendighederne skal fortsætte de næste par sæsoner.
    Det er i hvert fald ret nærliggende at tænke, at hypen i høj grad handler om navnet. Hvis han ikke hed Højer, ville han bare være en i flokken af habile Superliga-backs, er min påstand.

    Udover det har jeg et indtryk af, at Højer slet ikke gider FCK. Jeg får en vibe fra ham om, at han hellere ville rykke til Brøndby end FCK. Men det er måske bare indbildning...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Bestemt ikke! Jeg har simpelthen haft mere end svært ved at forstå hypen omkring Casper Højer, både den der kommer fra "eksperterne" og den mange brugere af forskellige FCK-platforme udgyder. Han er en meget ordinær spiller, med en meget tydelig spidskompetence, men han er slet, slet ikke god nok til det FCK bør være.

    Jeg har det faktisk med ham, præcist som jeg havde det, da men hentede Bartolec - endda til 18 mio! - Jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor. Højer har endda en alder, hvor udviklingspotentialet er så som så. Han skal toppe nu, og de næste 2-3 år, og derfor ser jeg ikke den store pointe i at hente ham. Med mindre man da ønsker at ustabiliteten og elendighederne skal fortsætte de næste par sæsoner.
    Det er jeg slet ikke enig i. Jo, jeg er enig omkring Bartolec. Han blev skreget op til en hel masse han ikke var. Men Højer præsterer på et helt helt andet niveau. Og det har altså intet med hans navn at gøre. Det er trods alt ikke en Laudrup eller Schmeichel... Udover at hans venstrefod er vanvittig, hivlket der også lader til at være bred enighed om, så er han KLASSER bedre på bolden end eksempelvis Bartolec. AGF's spil er i den grad afhængig af Højer, som nærmest varetager en rolle som spilfordeler i deres opspil. Hans offensive kompetencer er med længder de bedste hos en back i superligaen. Også bedre end Boilesens. Jeg er lidt mere i tvivl omkring hans defensive kompetencer, men jeg sidder aldrig med indtrykket af, at modstanderen spadserer igennem i hans side. Igen kan vi sammenligne med Bartolec, hvis defensive kompetencer efter min mening er langt dårligere. Højer ville give os en dimension vi ikke har nu, idet vi ville få et offensivt våben i venstresiden, som modstanderen ville være nødt til at forholde sig til i hver eneste kamp. Det er da muligt han ikke er Augustinsson-solid i defensiven, men hvem er det af de backs vi har haft de seneste 10 år.

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Udover det har jeg et indtryk af, at Højer slet ikke gider FCK. Jeg får en vibe fra ham om, at han hellere ville rykke til Brøndby end FCK. Men det er måske bare indbildning...
    Det har du ret i tror jeg. Efter hvad jeg har hørt kan Højer ikke lide FCK, han er blevet SÅ skuffet tidligere som ungdomsspiller over at hans kontrakt ikke blev vekslet til en voksen kontrakt, at han ikke ville vælge os (med mindre pengene blev så store at han ikke kunne sige nej) Så lad os bare glemme ham.


    rsj

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jeg slet ikke enig i. Jo, jeg er enig omkring Bartolec. Han blev skreget op til en hel masse han ikke var. Men Højer præsterer på et helt helt andet niveau. Og det har altså intet med hans navn at gøre. Det er trods alt ikke en Laudrup eller Schmeichel... Udover at hans venstrefod er vanvittig, hivlket der også lader til at være bred enighed om, så er han KLASSER bedre på bolden end eksempelvis Bartolec. AGF's spil er i den grad afhængig af Højer, som nærmest varetager en rolle som spilfordeler i deres opspil. Hans offensive kompetencer er med længder de bedste hos en back i superligaen. Også bedre end Boilesens. Jeg er lidt mere i tvivl omkring hans defensive kompetencer, men jeg sidder aldrig med indtrykket af, at modstanderen spadserer igennem i hans side. Igen kan vi sammenligne med Bartolec, hvis defensive kompetencer efter min mening er langt dårligere. Højer ville give os en dimension vi ikke har nu, idet vi ville få et offensivt våben i venstresiden, som modstanderen ville være nødt til at forholde sig til i hver eneste kamp. Det er da muligt han ikke er Augustinsson-solid i defensiven, men hvem er det af de backs vi har haft de seneste 10 år.
    At påstå at han er bedre end Boilesen, kan kun baseres på din subjektive holdning.
    Vores landstræner, jeg selv og mange andre, har heldigvis et andet syn på Boilesens kvaliteter.
    Boilesen er offensivt og defensivt en langt bedre fodboldspiller end Højer. Jeg anerkender dog at Højer har en dygtig dødboldsfod, men fodbold er meget mere end dette.

  23. De følgende 15 brugere er enige:

  24. #390
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    En spiller der kunne være interessant er Jens Odgaard. Pt. udlejet fra Sassuolo til Pescara i Serie B. Han har ikke haft meget succes denne sæson i Serie B, men har et kæmpe potentiale. Han gjorde det godt i Heerenveen på lån. Tvivler stærkt på Sassuolo vil bruge ham, når han kommer hjem fra sit lejeophold. Et år tilbage af kontrakten, så han koster nok nærmest intet. Han har mange af de samme egenskaber som Wind - relativt stor og kropsstærk, god teknisk, dog ret langsom. Han er kun lige fyldt 22, så han kan sagtens nå at blive en rigtig god spiller.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •