Side 4 af 193 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Drømmer du eller er du vågen??

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeppe Kjær tidligere Horsens spiller, spiller nu i Ajax til FCK til sommer
    som back up for Rasmus Falk?
    Som en mere offensiv minded spiller til midtbanen, kan også spille højre wing
    har kun spillet 3 kampe for Ajax ungdomshold?

    https://www.transfermarkt.com/jeppe-...spieler/660979
    Fordi ligaen er lukket ned ...


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge BT skulle der være interesse for Roony Bardghji fra klubber som Bayern og Barcelona her til sommer, og de skulle være villige til at smide 75 mio. kr. efter ham. Vi skulle dog ikke være interesserede her og nu, da prisen på ham vil helt sikkert stige, når han får spillet kampe på førsteholdet, hvilket han må til november (og forhåbentlig blive den første SL-spiller, som ikke var født sidst BØF vandt et mesterskab..).

    https://www.bt.dk/fodbold/bayern-og-...-et-kaempesalg
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge BT skulle der være interesse for Roony Bardghji fra klubber som Bayern og Barcelona her til sommer, og de skulle være villige til at smide 75 mio. kr. efter ham. Vi skulle dog ikke være interesserede her og nu, da prisen på ham vil helt sikkert stige, når han får spillet kampe på førsteholdet, hvilket han må til november (og forhåbentlig blive den første SL-spiller, som ikke var født sidst BØF vandt et mesterskab..).

    https://www.bt.dk/fodbold/bayern-og-...-et-kaempesalg

    Det er ret vildt. Men det i fed forstår jeg ikke. De købende klubber har vel styr på, hvor stort et talent, han er. Så han skal altså udvikle sig hurtigere end talentspejderne forventer, for at hans værdi vil stige. Se bare på Daramy - vi sagde nej til 10 mio. euro, da han "kunne blive mere værd". Men Leipzig havde naturligvis taget højde for det i deres vurdering. Og nu tvivler jeg på, vi kunne få så meget for Daramy.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Al respekt for Daramy, men Roony er et talent af en helt anden kaliber og kan blive en regulær verdensstjerne. Ikke at det nødvendigvis sker, men det er klart blandt de mulige udfaldsrum. Jeg ville ubetinget sige nej til 10 mio euro her.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi skulle dog ikke være interesserede her og nu, da prisen på ham vil helt sikkert stige, når han får spillet kampe på førsteholdet, hvilket han må til november (og forhåbentlig blive den første SL-spiller, som ikke var født sidst BØF vandt et mesterskab..).
    Det ville dæleme også være sørgeligt. Tanken om, at vi aldrig nogensinde skulle få ham at se i Parken, når vi engang lukkes ind, er nærmest uudholdelig.


  10. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der var rygter om, at han kun skrev for to år. De meldte ikke noget ud om længde. Nogen, der ved noget om det? Kan jo nok betyde en del for prisen, hvis han er gratis i nov 22.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge svenske medier så skrev han under på en 3-årig kontakt da fyldte 15 år.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg må indrømme at hvis vi bliver tilbudt 75 mio, så tænker jeg sælg. Det er altså ikke mange salg vi har lavet af den kaliber og hvad er risikoen for at han bliver mindre værd? Chancen for at han bliver mere værd er da bestemt også til stede, men hvad skal der til for det sker? Det er vel netop at kunne slå til, for alvor, på seniorniveau. Og hvad vil maximumprisen vi kan få være? 130 mio?
    Jeg synes at det er flot pris for en 15 årig. Også selvom vi om 15 år finder ud af at vi har solgt den næste Zlatan (hvad fik Malmø forøvrigt for ham?)

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg må indrømme at hvis vi bliver tilbudt 75 mio, så tænker jeg sælg. Det er altså ikke mange salg vi har lavet af den kaliber og hvad er risikoen for at han bliver mindre værd? Chancen for at han bliver mere værd er da bestemt også til stede, men hvad skal der til for det sker? Det er vel netop at kunne slå til, for alvor, på seniorniveau. Og hvad vil maximumprisen vi kan få være? 130 mio?
    Jeg synes at det er flot pris for en 15 årig. Også selvom vi om 15 år finder ud af at vi har solgt den næste Zlatan (hvad fik Malmø forøvrigt for ham?)
    Underligt befriende at læse en der har styr på risiko og chance :)

    Jvf. Transfermarkt fik Malmbøf i underkanten af 60 millioner kr for Zlatan.

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Zlatan prisen skal lige korrigeres til de markedspriser der er i dagens marked + inflation. Hvis worst case er at han ikke bliver helt så god, og kun kan sælges til 50 mio om nogle år tager jeg gerne den risiko, med tanke på hvor enorm potential upside der ligger i at han spiller noget tid i FCK.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"


  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Se et afslag af bud på Roony, som en indgående transfer af en virkelig spændende underholdende spiller. Dem vil vi fans normalt gerne bruge en hel del penge på. Roony er sådan en spiller for mig, så jeg ofre gerne et godt salg, for at få lov til at se ham spille for os.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis man vil give 75 mio for en dreng der ikke har spillet voksen bold endnu, så burde det altså ikke kræve meget fantasi at forstille sig hvad man vil give når han har lavet 7 assist og 11 mål i sin første sæson i suppen.

    Drengen er efter hvad jeg kan opfatte, et af kontinentets største talenter, hvorfor vi kan regne med at han er på ALLE store klubbers radar. Og det er inklusiv dem med rige olie arabere, til at smide om sig med Riyal.

    At sælge nu vil i den grad være som at pisse i bukserne for at holde varmen.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Pas nu på hvad i gør en 15 årig spiler til - ja, han har et kæmpe potentiale, men der er altså lysår mellem ungdomsfodbold og seniorfodbold.

    Se på en spiller som Victor Jensen, som vi fik i omegnen af 30 mio. kr. for. Jeg siger ikke at han ikke kan slå til endnu, men han var også et kæmpe talent, og umiddelbart er jeg glad for at vi fik 30 mio. kr for ham set i bakspejlet.

    Jeg håber i øvrigt vi beholder ham.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Zlatan prisen skal lige korrigeres til de markedspriser der er i dagens marked + inflation. Hvis worst case er at han ikke bliver helt så god, og kun kan sælges til 50 mio om nogle år tager jeg gerne den risiko, med tanke på hvor enorm potential upside der ligger i at han spiller noget tid i FCK.
    Enig i at Zlatans pris skal korrigeres for markedsmekanismer og inflation og vi ender måske på noget der ligner det dobbelte af hvad han indbragte Malmø 1999.

    Men der er jo INGEN garanti for, at han hvis han ikke slår heeelt til, så barbarer vi bare lidt af prisen og så bliver han "kun" 50 mio værd. Han skal trods alt bare rende ind i en korsbåndsskade og et par formdyk og så kan det være at karrieren tager en noget anden retning. 75 mio og en fornuftig videresalgsklausul er rigtig flot pris for en 15 årig. Og hvis han så en dag bliver handlet for 350 mio fra Ajax til Paris eller lignende, så synes jeg vi kan stolte af at vi var med inde over og fik en pæn bid af kagen. Vi kommer jo aldrig til at lave et salg i lejet over 150 mio.

    Jeg synes virkelig at de positive sider ved et tidligt salg i niveauet 75 mio+, langt opvejer den potentielle risiko der er for, at han ender med at gå kontrakten ud og ender med at gå på en fri transfer til en mere eller mindre interessant destination.

    Men jeg kan bestemt tage fejl. Hvis man føler sig 80% sikker på, at worst case scenariet er et salg til 50 mio, så skal man gå med det. Jeg føler nok bare at det er nogle andre sandsynligheder.

    Er der nogen der har et indgående kendskab til ham, der har lyst til, helt uforpligtende naturligvis, til at smide nogle procenter og beløb på evt krydret med nogle niveaumæssige sammenligninger med andre talenter? Ødegård/Zlatan/Eriksen eller andre der kunne give en indikation ifht hans potentiale og alder.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 21.02.21 kl. 13:04 Årsag: Et par småting for forståelsen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •