Side 40 af 193 FørsteFørste ... 30373839404142435090140 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #586
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...med-agf-profil

    BØF er ude efter Diks fra AGF (lejet i Firontina). Jeg havde faktisk troet, at vi ville være med her, da vi mangler en mand til at presse Ankersen (Bartolec ryger), og Diks har været i storform med 5 mål i de sidste 8 kampe.
    Hvis vi lader bif løbe med Diks, så sover vi endnu engang i timen på transfermarkedet.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med de fem U19-spillere, der rykkes op, får vi tilført spillere på (primært) disse pladser:

    Venstre back: Victor Kristiansen (og ja, "tilført" er at stramme den i hans tilfælde, men formelt set...)
    Centralt forsvar: Valdemar Lund
    Central midt: Hakon Haraldsson
    Venstre kant (formentlig): William Bøving
    Angreb: Rasmus Højlund

    Det er jo ret interessant, hvad det betyder for mængden af indkøbte forstærkninger - og hvor mange, der ryger ud.
    Havde også regnet med at Marko Stamenic ville blive rykket op. Næste år går han ind som 3. års u19, og er ca. et år ældre end de andre der er rykket op.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis vi lader bif løbe med Diks, så sover vi endnu engang i timen på transfermarkedet.
    Jeg må indrømme, at jeg ikke har fulgt særlig godt med i AGF's kampe. Er han så god, at vi skal være med her - eller har vi/kan vi få noget, der er lige så godt eller bedre?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Havde også regnet med at Marko Stamenic ville blive rykket op. Næste år går han ind som 3. års u19, og er ca. et år ældre end de andre der er rykket op.
    1) Marko har været sat lidt tilbage pga. en knæskade i starten af foråret, plus der har været nogle ting i hans bagland her i KBH, som har gjort at han har haft sit fokus en smule væk fra fodbolden. Bl.a. en hasteflytning, efter at hans værtsfamilie fik job i Barcelona i april. Han har også været en lille smule ramt af at han ikke har set sin familie i snart 10 måneder.

    2) Det er ikke planen, at det skal afgøres her og nu, om han skal rykkes op i truppen til næste sæson. Det er meningen, at den afgørelse tidligst kommer, når U19 sæsonen er overstået, og nok først omkring opstarten for SL-holdet. Planen er også, at han skal holde sig skarp efterfølgende, da det er meningen at han skal spille med til OL, og han bør være en af de forholdsvist sikre spillere i New Zealands trup.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #590
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis vi lader bif løbe med Diks, så sover vi endnu engang i timen på transfermarkedet.
    Det vil være en historisk stor skandale hvis det sker.. Et er at det er en position, hvor vi i den grad kunne trænge til en opgradering. Det andet er, at han typemæssigt besidder præcis de kvaliteter vi er i markedet efter. Noget tredje er at vi i så fald lader en klassespiller med videresalgspotentiale gå til vores værste konkurrent.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Rygter om Wikheim.

    Ham er jeg sgu lidt lunken overfor. Har en fremragende teknik men er ellers en for flagrende og ustabil spiller. Kan vi få ham transferfrit på en lav løn, er han naturligvis velkommen som trupspiller.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #592
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det vil være en historisk stor skandale hvis det sker.. Et er at det er en position, hvor vi i den grad kunne trænge til en opgradering. Det andet er, at han typemæssigt besidder præcis de kvaliteter vi er i markedet efter. Noget tredje er at vi i så fald lader en klassespiller med videresalgspotentiale gå til vores værste konkurrent.
    Jeg ved ikke om den vil være historisk stor, i forhold til at vi har Ankersen og Bartolec der oppebærer en solid hyre.
    Det er fint nok at alle skriger på nye spillere, men vi skal jo også først kunne komme af med dem vi har. Og i et svært Corona-marked hvor mange klubber fattes penge, så er det ikke bare lige.

    Et rygte der får lige nu er, at vi sammen med Vestegnen og Herning, kædes sammen med Gustav Wikheim.

    https://www.bt.dk/transfervinduet/su...re-fcm-stjerne

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #593
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved ikke om den vil være historisk stor, i forhold til at vi har Ankersen og Bartolec der oppebærer en solid hyre.
    Det er fint nok at alle skriger på nye spillere, men vi skal jo også først kunne komme af med dem vi har. Og i et svært Corona-marked hvor mange klubber fattes penge, så er det ikke bare lige.

    Et rygte der får lige nu er, at vi sammen med Vestegnen og Herning, kædes sammen med Gustav Wikheim.

    https://www.bt.dk/transfervinduet/su...re-fcm-stjerne
    Nej tak til Wikheim. Det virkede heller ikke som om Ikast var kede af at lade ham gå.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #594
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis vi lader bif løbe med Diks, så sover vi endnu engang i timen på transfermarkedet.
    Han sluttede fint af specielt mod os i Parken men måske Jess og PC har nogle mere dynamiske power spillere i kiggerten...

    Vil ikke betegne det som en fiasko hvis vi ikke henter ham. Synes ikke han er bedre end Ankersen og sælger vi Barto skal vi hente et talent som er tilfreds med at stå i lære hos Ankersen eller en det er bedre end Ankersen.

    Jeg bliver i hvert fald ikke skuffet hvis vi ikke henter ham. Vil måske blive lidt skuffet hvis vi gør....

  18. #595
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg ville blive skuffet hvis vi ikke hentede Diks. Jeg troede egentlig han ville give det et forsøg i Fiorentina, men han passer ind i hvad vi har hørt om den nye stil PC gerne vil se og jeg ville have mere end svært ved at se den Ankersen vi har fået tilbage fra Italien holde ham på bænken.

    Jeg ville blive specielt skuffet hvis de ikke hentede Diks fordi "vi har jo Bartolec", kun for at vende rundt om et par uger og sige "nå, nu skal vi have en erstatning ind for Bartolec".

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #596
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Rygter om Wikheim.

    Ham er jeg sgu lidt lunken overfor. Har en fremragende teknik men er ellers en for flagrende og ustabil spiller. Kan vi få ham transferfrit på en lav løn, er han naturligvis velkommen som trupspiller.
    Wikheim giver da supergod mening en Jess Thorup darling,
    der er hurtig og dygtig i presset, kan skabe noget på egen hånd.
    hvis han er til rådighed på en fri transfer skal vi slå til
    Sidst han spillede i Suppen leverede han 8 mål og 7 assist
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #597
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nogen der har set Silkeborg spille denne sæson? Årets profil i 1 division Magnus Mattsson har scoret 19 mål i denne sæson selvom han har været skadet.

    Er han god nok til København og passer han ind i Jess system?


  23. #598
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nogen der har set Silkeborg spille denne sæson? Årets profil i 1 division Magnus Mattsson har scoret 19 mål i denne sæson selvom han har været skadet.

    Er han god nok til København og passer han ind i Jess system?

    Han er dygtig og kunne sagtens blive en ny Anders Dreyer dog er jeg i tvivl om det er en spiller vi er ude efter minder lidt om Falk som type i forhold til løb og position som en offensiv midt
    men jeg tror ikke vi kommer til at hente en ny midtbane spiller i den her sæson
    Sidst redigeret af boombastic : 26.05.21 kl. 19:33
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #599
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det vil være en historisk stor skandale hvis det sker.. Et er at det er en position, hvor vi i den grad kunne trænge til en opgradering. Det andet er, at han typemæssigt besidder præcis de kvaliteter vi er i markedet efter. Noget tredje er at vi i så fald lader en klassespiller med videresalgspotentiale gå til vores værste konkurrent.
    Skal vi nu ikke lige spise brød til. Vi forventer alle, at der skal ske en større udskiftning som formentlig også bliver ret dyr. Og så er højre back altså næppe den position, som står øverst på listen uanset at Ankersen ikke har været flyvende.

    Derudover kan jeg godt frygte, at hans mål her sidst på sæsonen gør, at vi måske overvurderer ham en anelse. Er han virkelig så god, at vi skal prioritere ham/positionen højt pt? Er der ikke lidt Gammelby over det her, hvor et par mål og gode præstationer sidst på sæsonen pludselig tegner et noget bedre billede, end hvad man reelt får. Jeg mindes ikke, at han har brændt ligaen helt af og lavet den ene assistent efter den anden eller noget i den stil.

    Jeg er med på, at det er ærgerligt, hvis BIF formår at hente ham. Men ligefrem en "historisk stor skandale".....


  26. #600
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Diks har lagt op til lige præcis nul mål i 24 kampe. Så har han godt nok scoret syv mål, men er en back uden assists så interessant for os? Ankersen har i øvrigt heller ingen assists i år, men han har jo heller ikke været god...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •