Side 41 af 193 FørsteFørste ... 31383940414243445191141 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,561

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal vi nu ikke lige spise brød til. Vi forventer alle, at der skal ske en større udskiftning som formentlig også bliver ret dyr. Og så er højre back altså næppe den position, som står øverst på listen uanset at Ankersen ikke har været flyvende.

    Derudover kan jeg godt frygte, at hans mål her sidst på sæsonen gør, at vi måske overvurderer ham en anelse. Er han virkelig så god, at vi skal prioritere ham/positionen højt pt? Er der ikke lidt Gammelby over det her, hvor et par mål og gode præstationer sidst på sæsonen pludselig tegner et noget bedre billede, end hvad man reelt får. Jeg mindes ikke, at han har brændt ligaen helt af og lavet den ene assistent efter den anden eller noget i den stil.

    Jeg er med på, at det er ærgerligt, hvis BIF formår at hente ham. Men ligefrem en "historisk stor skandale".....
    Det ved jeg ikke. Der kan da godt være folk der først har fået øjnene op for Diks her i foråret, hvor han har scoret mål på samlebånd. Jeg håbede allerede inden denne sæson startede, at vi ville hente Diks, da jeg også var meget imponeret af ham i sidste sæson. Ståle endte som bekendt med at hente Ankersen i stedet, men det har løst lige præcis ingen ting for os. Og jo, jeg synes i aller højeste grad at vores to back-positioner er steder vi bør prioritere meget højt at få kvalitet ind. Nærmest uanset system, men i endnu højere grad i Jess’ system, er det positioner hvor spillerne skal “kunne klare den selv”, og det kæmper vi stort med at kunne på begge sider, hvor der mangler fart og power.

    Selvfølgelig er “historisk stor skandale” en overdrivelse der fremmer forståelsen (sorry, ved du ikke kan fordrage den slags retorik), men Diks er simpelthen så åbenlys en forstærkning, at vi ikke må lade den mulighed forpasse, hvis den virkelig eksisterer.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #602
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,215

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Selvfølgelig er “historisk stor skandale” en overdrivelse der fremmer forståelsen (sorry, ved du ikke kan fordrage den slags retorik), men Diks er simpelthen så åbenlys en forstærkning, at vi ikke må lade den mulighed forpasse, hvis den virkelig eksisterer.
    Ud fra det lidt jeg har set Diks (og det er kun i kampene mod os), så ser jeg ham nu også gerne i FCK. Jeg tror bare, at klubbens prioriteter økonomisk ligger helt andre steder. Og selvom jeg da gerne ser en styrkelse på højre back (noget skal der vel også ske, hvis Bartolec forsvinder), så kan jeg nu godt forstå, hvis man prioriterer andre positioner meget højere, og "sylter" højre back denne omgang. Derfor kan det heller ikke hidse mig op, hvis vi ikke får fat i Diks, om end det vil være ualmindeligt irriterende, hvis BIF henter ham billigt. Det samme kan forøvrigt siges om Wikheim - ham kunne jeg også godt se her, ligesom min verden ikke vil bryde sammen, hvis han ikke kommer. Men hvis han går gratis til BIF, så vil det pisse mig voldsomt af. Desværre kan vi dog ikke lægge en strategi, som prioriterer at ødelægge BIFs handler.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.05.21 kl. 08:14

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #603
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg bemærker sjældent modstandernes spillere og har ingen fornemmelse af, om Kevin Diks kunne være en spiller for os. Jeg kan dog se, at han er en spiller med mange korte klubophold med to år i hhv. Vitesse og AGF som længste serier. Han har spillet 42 kampe i Superligaen - heraf blot 24 i denne sæson, hvor han har færre end 90 minutter i mange af kampene. Iflg. Transfermarkt havde han en del skadespauser i 18/19, og mit umiddelbare gæt er, at den manglende spilletid i AGF i hvert fald denne sæson også skyldes skader. Lidt Google-søgning bestyrker mit indtryk.

    Vi kan ikke købe spillere blot for at undgå, at vores konkurrenter forstærkes, så jeg siger nej tak til Kevin Diks.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #604
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg må indrømme at jeg er lidt vild med Vejles Saeid Ezatolahi. Det er godt nok en position vi er godt besat med Zeca, Lerager og Stage. Men vi har også spillet nogle kampe med alle 3 i startopstillingen. Og der ville jeg fortrække Saeid Ezatolahi som reserve i stedet for Falk og Biel.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Wass en mulighed? Personligt ville jeg blive overrasket, men han ville være en forstærkning.
    I følge https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...at-saelge-wass
    Skulle vi tidligere have budt på ham med henblik på et skifte denne sommer. Det kunne tyde på vi kigger efter en højre back om ikke andet.

  10. #606
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,601

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge Kvart i Bold skulle vi være ret tæt på at få lavet en permanent aftale med Zanka.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #607
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Kvart i Bold skulle vi være ret tæt på at få lavet en permanent aftale med Zanka.
    Skriver de ikke bare, at de ifølge deres informationer har hørt, at PC er optimistisk?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #608
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,588

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Kvart i Bold skulle vi være ret tæt på at få lavet en permanent aftale med Zanka.
    Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal synes om det. Hvis han spiller som han kan har han mange gode år i sig endnu.
    Men jeg husker nu mest den forgangne sæson for hans til tider lade indstilling og dårlige beslutninger. Det ændrer et par gode kampe her til sidst ikke helt på for mig desværre.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #609
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg håber ikke vi forlænger med Zanka. Vi skal simpelthen ikke stille hold med personer, der kun kan blive motiveret af at spille "store" kampe... De "små" kampe giver præcis lige så mange point på kontoen!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #610
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    487

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal synes om det. Hvis han spiller som han kan har han mange gode år i sig endnu.
    Men jeg husker nu mest den forgangne sæson for hans til tider lade indstilling og dårlige beslutninger. Det ændrer et par gode kampe her til sidst ikke helt på for mig desværre.
    Zanka, der spiller de fleste kampe, som han gjorde mod Brøndby: Ja tak
    Zanka, der spiller de fleste kampe, som om han var Skide Kylling: Nej tak

    Så er spørgsmålet, om han kan sætte sig op til lidt mere fast ikke at spille som Skide Kylling...
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  19. #611
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes jeg læste et eller andet sted at Zanka er en af dem der går i front til træning. Og har måske også haft nogle motivationsproblemer, men efter han blev sat på bænken og Jess havde en snak med ham, så er han den Zanka som jeg gerne ser på holdet. Så ja tak til en præstationsbaseret løn baseret på antal spillet kampe og en kontraktlængde på 2-3 år. Nej tak til en fed "Bjelland" kontrakt.
    - Torben

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #612
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,215

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis vi ikke sprænger banken på transfer og løn, så siger jeg ja tak til Zanka. Jeg er enig i, at hans præstationer i starten og et godt stykke hen i sæsonen var alt for ringe, men han var rigtig stærk, efter han kom tilbage ind på holdet med Boiles karantæner.
    Jeg tror (og det lidt gætværk), at hans svingende spil i starten hang meget sammen med et FCK-hold i laser, en lidt anden tankegang omkring at forsvare, samt at han troede han kom hjem til gode gamle FCK med Ståle i front. I stedet stod han pludselig i en klub i total kaos uden Ståle, altså en helt anden situation end den han formentlig var lovet.
    Jeg tror, at han har haft nogle gode snakke med Thorup her sidst i foråret, hvor man har afklaret holdninger og hans situation, ligesom jeg også tror, at han på hjemmefronten nu er mere afklaret med fremtiden, da han nu skal være far for første gang.

    Da et fremtidig samarbejde ikke er afvist fra nogle parter, så tror jeg, at man i begge lejre er interesseret. FCK vil åbenlyst gerne have en dygtig forsvarsspiller (måske især, hvis Nelsson skal afsted) og holde lidt kontinuitet, ligesom Zanka med et barn på vej godt sikkert godt kan se sig selv i FCK resten af karrieren. Selvfølgelig skal det være økonomisk attraktivt for Zanka (mon ikke, at han har tjent godt indtil nu og også ender med en fin løn), ligesom FCK også skal få det hele til at gå op.

    Jeg tror på, at det kommer til at ske.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.05.21 kl. 14:46

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #613
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis vi ikke sprænger banken på transfer og løn, så siger jeg ja tak til Zanka. Jeg er enig i, at hans præstationer i starten og et godt stykke hen i sæsonen var alt for ringe, men han var rigtig stærk, efter han kom tilbage ind på holdet med Boiles karantæner.
    Borset fra at han var pivelendig så sent som sidste kamp.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #614
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,215

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Borset fra at han var pivelendig så sent som sidste kamp.
    Umiddelbart synes jeg faktisk, at han var en af de mindst dårlige i den kamp - ikke at det siger så meget. Og kigger vi på den kamp, så skal vi skifte 15-16 spillere og ikke kun Zanka.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,604

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Umiddelbart synes jeg faktisk, at han var en af de mindst dårlige i den kamp - ikke at det siger så meget. Og kigger vi på den kamp, så skal vi skifte 15-16 spillere og ikke kun Zanka.
    Problemet er bare at det jo ikke holder, hvis Zanka kun kan sætte sig op til BIG GAME kampe med tilskuer i Parken. Det nytter jo ikke noget han og måske andre på holdet slacker når den hedder Sønderjyske eller et andet hold på udebane. Det vinder vi absolut ikke Guld på med den attitude.... Så ja jeg håber PC har taget/skal tage en alvors snak med Zanka om han er 100 % klar og fokuseret og vil "projektet" frem mod den nye sæson.

    Jeg tvivler meget på om Zanka er i klubben efter sommerferien, men det er jeg også med Nelsson som også har haft en del svipsere i sæsonen. Men det går ikke at udskifte begge 2. Vi skal beholde minimum 1 af dem til den nye sæson.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •