Side 57 af 193 FørsteFørste ... 7475455565758596067107157 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At kalde det en masse nyheder er måske at stramme den. :-)
    Ja, formuleringen var måske lidt uklar. Men pointen var at jeg fortrækker at vinduet starter med en masse nyheder om at vi siger farvel til overskudsspillere, så der bliver plads til nye.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nogen der kan gøre mig klogere på hvor Wass skal spille henne på banen hvis vi både henter ham og Diks?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der kan gøre mig klogere på hvor Wass skal spille henne på banen hvis vi både henter ham og Diks?
    Daniel Wass har den centrale midtbane som er hans foretrukne position. Han kan dog også spille højre back og højre kant.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Daniel Wass har den centrale midtbane som er hans foretrukne position. Han kan dog også spille højre back og højre kant.
    Men altså har vi ikke ret mange spillere på den position, Zeca, Stage, Lerager, Falk, Biel og Haraldsson
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #845
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Men altså har vi ikke ret mange spillere på den position, Zeca, Stage, Lerager, Falk, Biel og Haraldsson
    Han kommer ikke og det gør Dirks hellere ikke. Det kan også være det samme, vi har rigeligt til de pladser og selvom det er gode spillere, så ville det være skørt at bruge penge på spillere, hvor vi ikke mangler… nå nu vi har rigeligt med pladser, hvor vi kunne bruge pengene bedre

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #846
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han kommer ikke og det gør Dirks hellere ikke.
    Har du kilder på det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #847
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Har du kilder på det?
    Nej, hvis det ikke var tydeligt nok, så var det hvad jeg tror.

    - Jeg synes efterhånden jeg har set nok transfers og sjældent bliver jeg vanvittig overrasket.
    - Jeg bliver ikke overrasket hvis Wass vælger BIF
    - Jeg bliver ikke overrasket, hvis Diks ender et andet sted.

    Desuden har vi to gode og løntunge spillere til højre back. Ingen af dem har problemer med skader og med mindre der bliver solgt, så skal vi simplethen ikke hente. Hvis vi sælger Bartolec, så sker det nok så tilpas sent at Diks er videre alligevel.
    Sidst redigeret af superestrella : 09.06.21 kl. 06:50

  12. #848
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nej, hvis det ikke var tydeligt nok, sp var et hvad jeg tror.

    - Jegsynes efterhånden jeg har set nok transfers og sjældent bliver jeg vanvittig overrasket.
    - Jeg bliver ikke overrasket hvis Wass vælger BIF
    - Jeg bliver kke overrasket, hvis Dirks ender et andet sted.

    Desuden har vi to gode og løntunge spillere til højre back. Ingen af dem har problemer med skader og med mindre der bliver solgt, så skal vi simplethen ikke hente. Hvis vi sælger Bartolec, så sker det nok så tilpas sent at Dirks er videre alligevel.
    Ok, det lød bare, som om du vidste noget.

    Jeg tror nu heller ikke nødvendigvis, de kommer. Da slet ikke Wass. Men at Bartolec er på vej ud virker så sikkert som amen i kirken: https://www.bt.dk/superligaen/faerdi...olec-skal-vaek Så en (forhåbentlig bedre) højre back skal der nok komme ind. Om Diks så er den rette, aner jeg ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #849
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Jeg bliver kke overrasket, hvis Dirks ender et andet sted.
    Hvem er ham “DiRks”, som du bliver ved med at skrive om? ;) Spøj til side, han hedder nu Kevin Diks.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #850
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nej, hvis det ikke var tydeligt nok, så var det hvad jeg tror.

    - Jeg synes efterhånden jeg har set nok transfers og sjældent bliver jeg vanvittig overrasket.
    - Jeg bliver ikke overrasket hvis Wass vælger BIF
    - Jeg bliver ikke overrasket, hvis Diks ender et andet sted.

    Desuden har vi to gode og løntunge spillere til højre back. Ingen af dem har problemer med skader og med mindre der bliver solgt, så skal vi simplethen ikke hente. Hvis vi sælger Bartolec, så sker det nok så tilpas sent at Diks er videre alligevel.
    Vores forsvar trænger i den grad til at blive styrket. Det er åbenlyst for enhver, og man kan jo bare se på hvor mange mål der er lukket ind. En af de ting holdet i den grad mangler er fart. Især i ligaen står vi med en høj forsvarskæde og når vi så mister bolden, så er vi meget sårbare på kontra og høje bolde ned bag forsvaret.

    Ankersen og HB har vel været den den svageste position set over sæsonen. Han har i alt for mange kampe virket lad og umotiveret. Ankersen har åbenbart brug for at blive truet på sin position, og det gør han ikke med Bartolec, som i øvrigt snart er fortid med ret stor sandsynlighed. Diks har fart og virker som en type med den rette attitude og mere ild i øjnene end Ankersen. Hvis man henter Diks får holdet tilført fart og attitude plus hans kvaliteter naturligvis. Enten bliver Ankersen slået af, eller også tager han skeen i den anden hånd.

    Jeg ser det som en vigtig signing at få Diks ind af ovenstående grunde, og jeg tror han bliver signet om få dage, jævnfør BT's artikel og de nyeste rygter.

    Vi skal have mere fart ind på holdet. Vi skal have mere ungdom og sult. Vi skal have mere fysisk styrke og dynamik. Og så skal vi af med så mange af de dyre marginalspillere / reserver uden fremtid som muligt. Det bliver spændende at se, hvor meget PC kan rydde op allerede i dette vindue. Der ligger en stor opgave og PC får en ilddåb.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #851
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Vores forsvar trænger i den grad til at blive styrket. Det er åbenlyst for enhver, og man kan jo bare se på hvor mange mål der er lukket ind. En af de ting holdet i den grad mangler er fart. Især i ligaen står vi med en høj forsvarskæde og når vi så mister bolden, så er vi meget sårbare på kontra og høje bolde ned bag forsvaret.

    Ankersen og HB har vel været den den svageste position set over sæsonen. Han har i alt for mange kampe virket lad og umotiveret. Ankersen har åbenbart brug for at blive truet på sin position, og det gør han ikke med Bartolec, som i øvrigt snart er fortid med ret stor sandsynlighed. Diks har fart og virker som en type med den rette attitude og mere ild i øjnene end Ankersen. Hvis man henter Diks får holdet tilført fart og attitude plus hans kvaliteter naturligvis. Enten bliver Ankersen slået af, eller også tager han skeen i den anden hånd.

    Jeg ser det som en vigtig signing at få Diks ind af ovenstående grunde, og jeg tror han bliver signet om få dage, jævnfør BT's artikel og de nyeste rygter.

    Vi skal have mere fart ind på holdet. Vi skal have mere ungdom og sult. Vi skal have mere fysisk styrke og dynamik. Og så skal vi af med så mange af de dyre marginalspillere / reserver uden fremtid som muligt. Det bliver spændende at se, hvor meget PC kan rydde op allerede i dette vindue. Der ligger en stor opgave og PC får en ilddåb.


    Jeg er egentlig meget enig. Nu har jeg flere gange hørt folk argumenterer for at et forsvar med Boilesen, Zanka, Nelsson og Ankersen bør være godt nok (Kristiansen/Boilesen/Zanka/Ankersen hvis Nelsson bliver solgt). Ja, måske på papiret. Problemet er bare at det slet ikke har fungeret i hele sæsonen hvor kun de 3 bundhold har lukket flere mål ind. Der er noget meget galt med vores forsvar der kræver at vi er nødt til at lave noget udskiftning eller tilføje andre typer. Ankersen har fx slet ikke været god og en dygtig hurtig højre back vil betyde meget for dette hold. Om dette er Diks vil jeg ikke gøre mig klog på men noget skal der ske

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #852
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...6-der-spoerger

    Ifølge Tipsbladet ved Zanka ikke selv, om han fortsætter i FCK. Det er op til den nye træner i Fenerbahce.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #853
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvem er ham “DiRks”, som du bliver ved med at skrive om? ;) Spøj til side, han hedder nu Kevin Diks.
    Måske en sammenblanding, fordi vi er ved at rekruttere Dirk Gently til analyse og scouting?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #854
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nogen med adgang, der kan fortælle, om der står noget nyt her? Jeg gætter på, at det er et opkog på gammelkendte spekulationer og obvious statements, men man kan jo aldrig vide: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-plan/8617580
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. #855
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nogen med adgang, der kan fortælle, om der står noget nyt her? Jeg gætter på, at det er et opkog på gammelkendte spekulationer og obvious statements, men man kan jo aldrig vide: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-plan/8617580
    Absolut ingenting. Wind bliver enten dyr eller meget dyr.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •