Side 58 af 193 FørsteFørste ... 8485556575859606168108158 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Michel Wikkelsø Davidsen siger i "kvart i Bold"'s podcast at PC har krævede minimum 120-125 millioner dkk da Gladbach forhørte sig på Wind og siden er de ikke vendt tilbage.

    Synes også jeg havde hørt at PC kræver 20 millioner euro for ham så vi må håbe at han brænder EM af og scorer et par kasser mod England i en af finalekampene.

  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Michel Wikkelsø Davidsen siger i "kvart i Bold"'s podcast at PC har krævede minimum 120-125 millioner dkk da Gladbach forhørte sig på Wind og siden er de ikke vendt tilbage.

    Synes også jeg havde hørt at PC kræver 20 millioner euro for ham så vi må håbe at han brænder EM af og scorer et par kasser mod England i en af finalekampene.
    Det lyder ikke helt skævt, og som jeg forstår prisen på de 20 mio. Euro, så er det startprisen.
    Mht. Englands-kampen, der rammer vi dem i en semifinale, hvor vi basker dem i en straffesparkskonkurrence, hvorefter den står på en gentagelse af 92-finalen. Det er i hvert fald dér jeg er landet 😅

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Men altså har vi ikke ret mange spillere på den position, Zeca, Stage, Lerager, Falk, Biel og Haraldsson
    Da ikke hvis vi vil spille med 3 mand på den plads. Haraldsson er vel ikke i spil til mere end et par indhop og Falk og Biel kan ikke dække de to bagerste af de 3 pladser.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #859
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Da ikke hvis vi vil spille med 3 mand på den plads. Haraldsson er vel ikke i spil til mere end et par indhop og Falk og Biel kan ikke dække de to bagerste af de 3 pladser.
    Det kan wass heller ikke hos os, thi han er et brøndbysvin.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #860
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Michel Wikkelsø Davidsen siger i "kvart i Bold"'s podcast at PC har krævede minimum 120-125 millioner dkk da Gladbach forhørte sig på Wind og siden er de ikke vendt tilbage.

    Synes også jeg havde hørt at PC kræver 20 millioner euro for ham så vi må håbe at han brænder EM af og scorer et par kasser mod England i en af finalekampene.
    Michel siger begge dele. I følge ham er PCs 'køb nu' pris for Wind 20 mio euro, og Gladbach fik at vide at budene skulle starte ved 125 mio.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #861
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Michel siger begge dele. I følge ham er PCs 'køb nu' pris for Wind 20 mio euro, og Gladbach fik at vide at budene skulle starte ved 125 mio.
    Jeg er personligt lidt overrasket over hvis vi kan få 125 millioner for Wind. Jeg kan da godt se han har nogle gode spidskompetanser - men han falder ofte ud af kampene. Derudover har han scoret hvad? 6 mål i 28 kampe (fraregnet straffespark). Ikke voldsomt af en 22 årig angriber i superligaen...

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #862
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Absolut ingenting. Wind bliver enten dyr eller meget dyr.

    Hvis man endelig skal elaborere lidt på Colsens ellers fine gennemgang, så er “højdepunkterne":

    Væk for enhver pris:

    • Varela
    • Oviedo
    • Bengtsson

    Væk, hvis der kommer et godt tilbud:
    • Johnsson eller Grytebust
    • Wind (efter EM)
    • Nelsson (efter EM)

    Udlejes:
    • Kaufmann

    Vil vi gerne af med (men det bliver nok umuligt):
    • Bjelland
    • Oikonomou

    Forstærkninger:
    • Vi skal have en ny angriber, hvis Wind bliver solgt, da Wilczek ikke vurderes god nok
    • Zanka beholdes kun, hvis vi kan få ham billigt, og han er villig til at gå ned i løn

    Rygter:
    • Wass, men kun hvis han er sulten, så der ikke går Bjelland i den. Ikke et ord om hans fortid


    Det mest bemærkelsesværdige er vel, at der intet står om Diks-rygtet og at Daramy i øvrigt heller ikke er nævnt. Jeg ved ikke, om journalisten regner med, at de planlagte syv afgange skal erstattes af dem, vi lige har flyttet op fra ungdomsafdelingen, men hvis det eneste fokus er at hente en ny angriber, hvis Wind ryger, så kan truppen måske nok godt se lidt tynd ud.

    Til sidst tager vi lige ordene om Wind:
    Den 22-årige landsholdsangribers præstationer i Parken de kommende uger kan afgøre, om buddene bliver på ti eller 20 mio. euro.
    Scorer han mod Belgien, kan det sidste beløb sagtens vise sig at være billigt for en Premier League-klub.
    Men bliver det mod-Wind under EM, kan det blive vanskeligt at få de 'langt over 100 mio. kroner,' som Peter Christiansen håber på.
    Landsholdsangriberen har kontrakt med FCK fire sæsoner endnu. Internt siger man dog oftere og oftere, når Jonas ryger, end hvis Jonas ryger.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #863
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://twitter.com/michelwd/status/...459753475?s=21

    Ifølge BT’s podcast Transfervinduet har det unge FCK-talent Silas Andersen været på besøg hos Inter. Nogen, der kender nærmere til ham?

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://twitter.com/michelwd/status/...459753475?s=21

    Ifølge BT’s podcast Transfervinduet har det unge FCK-talent Silas Andersen været på besøg hos Inter. Nogen, der kender nærmere til ham?
    Jeg hørte selv udsendelse og han blev beskrevet som en stor amager dreng, der ikke er et toptalent i hans årgang men i feltet lige bagved. Kan se han står som central midtbane og har spillet er par kampe på U19 selvom han er U17 spiller.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #865
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Hvis man endelig skal elaborere lidt på Colsens ellers fine gennemgang, så er “højdepunkterne":
    Tak. Det ligner præcis den tynde omgang, jeg forventede (fascinerende, hvad det er for nogle artikler, EB finder betalingsværdige, men det hører nok til i en anden tråd).

    Men kan det passe, at Bartolec slet ikke er nævnt? Han er jo en af de få spillere, som helt åbent bliver meldt på vej ud...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #866
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg hørte selv udsendelse og han blev beskrevet som en stor amager dreng, der ikke er et toptalent i hans årgang men i feltet lige bagved. Kan se han står som central midtbane og har spillet er par kampe på U19 selvom han er U17 spiller.

    Er Silas Andersen ikke Dan Hammers nevø? Ikke at det betyder noget som helst.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #867
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er Silas Andersen ikke Dan Hammers nevø? Ikke at det betyder noget som helst.
    Det gør det nok for Dan Hammer og Silas ...
    Goldbæks Højrefod

  22. #868
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/talentafdel...-norsk-stopper

    Så har talentafdelingen hentet et norsk stoppertalent.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #869
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi har hentet 16-årige norske Ethan Amundsen-Day til Talentafdelingen:
    https://www.fck.dk/nyhed/talentafdel...-norsk-stopper
    Venstrebenet midterforsvarer, som også kan spille central defensiv midtbane. Fordi han har engelsk pas, vil han også være nemmere at sælge til en PL-klub i fremtiden, såfremt han gør det rigtig godt i FCK. Mon ikke han kommer til at erstatte Valdemar Lund på U19, efter han rykkes op til førsteholdet om en uge?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #870
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det blev dagens overspringshandling at se Ethan i et 11 minuters sammendrag på youtube hvor hans klub bliver krøllet sammen af Vålerenga og taber 4-0. Ethan spiller i hvid med nr 4. Det ligner at niveauet på u16 fodbold i Norge er ekstremt lavt. Ethan forærer dem et mål ved 9:14 og ser også ret mærkelig ud ved 10:27, og springer ellers ikke i øjnene. Man kan nok ikke bruge den video til alverden, men vi skal nok ikke forvente at se ham i nærheden af A-holdet de første par år bedømt ud fra det niveau han kommer fra.

    https://www.youtube.com/watch?v=6ttDhzuybqI

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •