Side 61 af 193 FørsteFørste ... 11515859606162636471111161 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forudser en regulær nedsmeltning herinde når Wass og Marcondes efter EM bliver præsenteret i FCK på et fælles pressemøde...


  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Og det var nødvendigvis heller ikke en FCK ting
    Faktisk er det vel mest sandsynligt, at det ikke er en FCK-handel, når nu det var Abolhosseini og ikke Michel Wikkelsø, der luftede det. Men spændende uanset hvad.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #903
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Faktisk er det vel mest sandsynligt, at det ikke er en FCK-handel, når nu det var Abolhosseini og ikke Michel Wikkelsø, der luftede det. Men spændende uanset hvad.
    Jeg har faktisk også en fornemmelse af at det handler om FCM. De har lige været i Champions League, fået ny dansk rigmænd ind, Brentford er i Premier League og de ser ud til at sige farvel til flere profiler i transfervinduet. De har allerede sagt at budgettet er hævet betragteligt og er sikker på vi nok skal se nogle overraskende transfers derfra der hæver overliggeren for superligaen.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg har faktisk også en fornemmelse af at det handler om FCM. De har lige været i Champions League, fået ny dansk rigmænd ind, Brentford er i Premier League og de ser ud til at sige farvel til flere profiler i transfervinduet. De har allerede sagt at budgettet er hævet betragteligt og er sikker på vi nok skal se nogle overraskende transfers derfra der hæver overliggeren for superligaen.
    De pågældende spillere skal stadig bo i Herning, sååå. Og vi snakker trods alt ikke kinesiske lønninger derovre, så jeg tvivler på at tiltrækningskraften ligefrem skulle være til at hæve overliggeren for superligaen. I hvert fald i den forstand, at jeg forstår det som om der menes spillere der er niveauet over Grønkjær, Fischer, Sisto osv...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    De pågældende spillere skal stadig bo i Herning, sååå. Og vi snakker trods alt ikke kinesiske lønninger derovre, så jeg tvivler på at tiltrækningskraften ligefrem skulle være til at hæve overliggeren for superligaen. I hvert fald i den forstand, at jeg forstår det som om der menes spillere der er niveauet over Grønkjær, Fischer, Sisto osv...
    De kan vel bo i Aarhus, 1 times kørsel til Herning.

  8. #906
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    De kan vel bo i Aarhus, 1 times kørsel til Herning.
    Og er de opvokset i Plovdiv så er de sgu nok pænt ligeglade.

    Rigtig mange mennesker er glade for et liv i et nybygget 200+ km hus, med en Bones, en Menu og en motorvej i nærheden. Det tilbyder Herning fint. Så får de nok svært ved at hente Neymar, men mindre kan også gøre det i superliga kontekst.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #907
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    De kan vel bo i Aarhus, 1 times kørsel til Herning.

    Så jeg ikke et interview med Kaba, hvor han sad på sin terrasse og så ud over Silkeborg søerne? Jeg har i flere år tænkt, at herning aldrig vil kunne tiltrække interessante spillere, og dermed få et stærkt hold, på grund af geografien. Jeg har efterhånden erkendt, at jeg tog fejl.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Med afgangen af Stephan Andersen, så skal vi vel have 2 nye målmand ind og 1 mere ud. Planen er da forhåbentligt at vi stadigvæk skal have ny første keeper og så beholde kalle eller sten
    - Torben

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #909
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Med afgangen af Stephan Andersen, så skal vi vel have 2 nye målmand ind og 1 mere ud. Planen er da forhåbentligt at vi stadigvæk skal have ny første keeper og så beholde kalle eller sten
    De nævnte ihvertfald i BT transfervinduet at Peter Vindahl var på en "short list" i FCK

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #910
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så jeg ikke et interview med Kaba, hvor han sad på sin terrasse og så ud over Silkeborg søerne? Jeg har i flere år tænkt, at herning aldrig vil kunne tiltrække interessante spillere, og dermed få et stærkt hold, på grund af geografien. Jeg har efterhånden erkendt, at jeg tog fejl.
    Nu er der jo også forskel på gode spillere, og spillere der sprænger alle rammer i superliga-kontekst, som var det diskussionen handlede om.. Jeg ved ikke specifikt hvad det er for en hylde vi så snakker, men det må være en hylde over den vi eksempelvis selv har handlet på og som involverer spillere som Grønkjær og Fischer. At en sådan spiller skulle vælge Herning til med alt hvad det indebærer af rammer (stadion, by osv) har jeg bare svært ved at se, med den begrænsede løn de trods alt må kunne tilbyde.

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu er der jo også forskel på gode spillere, og spillere der sprænger alle rammer i superliga-kontekst, som var det diskussionen handlede om.. Jeg ved ikke specifikt hvad det er for en hylde vi så snakker, men det må være en hylde over den vi eksempelvis selv har handlet på og som involverer spillere som Grønkjær og Fischer. At en sådan spiller skulle vælge Herning til med alt hvad det indebærer af rammer (stadion, by osv) har jeg bare svært ved at se, med den begrænsede løn de trods alt må kunne tilbyde.
    Jeg tror simpelthen du fejlvurderer fodbolsspillere, hvis du tror de alle som en foretrækker en storby. Det er der masser af mennesker der ikke gør, deriblandt naturligvis også gode fodboldspillere.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #912
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen du fejlvurderer fodbolsspillere, hvis du tror de alle som en foretrækker en storby. Det er der masser af mennesker der ikke gør, deriblandt naturligvis også gode fodboldspillere.
    Enig, ligesom løn og europæisk bold efterhånden også er noget, som begge klubber vil kunne konkurrere på. Men den type spillere vil nok trods alt foretrække et stadion med plads til 35.000 samt at være en del af den klub, der er absolut mest profileret og spiller med det største pres fra fans og medier i Danmark. Det er min forhåbning, i hvert fald :)

  20. #913
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu er der jo også forskel på gode spillere, og spillere der sprænger alle rammer i superliga-kontekst, som var det diskussionen handlede om.. Jeg ved ikke specifikt hvad det er for en hylde vi så snakker, men det må være en hylde over den vi eksempelvis selv har handlet på og som involverer spillere som Grønkjær og Fischer. At en sådan spiller skulle vælge Herning til med alt hvad det indebærer af rammer (stadion, by osv) har jeg bare svært ved at se, med den begrænsede løn de trods alt må kunne tilbyde.
    De (FCM) har snakket om en 30 % stigning i lønomkostninger over de næste par år (da den nye investor kom ind) og så er de altså tæt på os.

  21. #914
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    De (FCM) har snakket om en 30 % stigning i lønomkostninger over de næste par år (da den nye investor kom ind) og så er de altså tæt på os.

    Så skulle de da lægge rigtig meget af budgettet, på en spiller, hvis de skal sprænge rammen for hvad der hidtil er set, i superligaen. Selv med en 30% forøgelse, så ligger de under vores nuværende niveau.

  22. #915
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    De (FCM) har snakket om en 30 % stigning i lønomkostninger over de næste par år (da den nye investor kom ind) og så er de altså tæt på os.
    en ting jeg har lært over de sidste mange år er at et højt lønbudget ikke er = med succes. Bevares det hjælper, men så skal vi hellere ikke gøre det vildere. Stadig mange andre faktorer der spiller ind som at man F.eks. har en god Scouting afd. / Sportsdirektør til at spotte potentielle spillere med udvikling. Noget som FCM jo indtil nu har været dygtige til.

    Den danske liga er og bliver en udviklings liga. Så FCM, BØF og vi kan ikke "bare" gå ud og hente en spiller som har scoret 30 mål.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •