Side 64 af 193 FørsteFørste ... 14546162636465666774114164 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ja.

    Hvorfor skal vi konstant tænke os selv som sælgende klub. Vi rykker jo ikke på noget hvis vi sælger ud af de bedste spillere hele tiden. Daramy kan stadig udvikle sig enormt, hvis han indenfor et år er på landsholdet og har leveret godt i Europa og superligaen så kan han blive et endnu større salg.

    Kan ikke tro at hans værdi falder de næste 12 måneder.

  2. #947
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Hvorfor skal vi konstant tænke os selv som sælgende klub.
    Fordi at det er vi? ... Sådan er fødekæden altså bare, og vi har vidst længe at Daramy er og ville blive en ombejlet herre. Hvis nu det var for 1,5 år siden at dette rygte kom frem, tror jeg de fleste ville skrige; "SÆÆÆLG".... Med vores position i markedet, størrelse ifht andre mellemstore EU-klubber, samt corona-ramte økonomi taget in mente, kan vi simpelthen ikke sidde og vente på at han "måske er på landsholdet", at han "måske brænder ligaen af", at han "måske kommer til at koste det dobbelte" - han skal sælges hvis der er 100mio på bordet. Det er rigtigt mange penge, uagtet hvor stort et milliard/million-talent vi selv mener Daramy er.

    Jeg har i øvrigt samme holdning mht Wind og Nelsson - alt over 75mio er en no-brainer i vores situation.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.


  3. #948
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Ja.

    Hvorfor skal vi konstant tænke os selv som sælgende klub. Vi rykker jo ikke på noget hvis vi sælger ud af de bedste spillere hele tiden. Daramy kan stadig udvikle sig enormt, hvis han indenfor et år er på landsholdet og har leveret godt i Europa og superligaen så kan han blive et endnu større salg.

    Kan ikke tro at hans værdi falder de næste 12 måneder.
    Det er jo et sats at beholde ham. Han kan blive skadet eller få et formdyk ala Fischer eller klubben tænker det er nu han skal sælges da han "kun" har 2½ år tilbage af hans kontrakt. Samtidig kan PC for 100 mil måske købe 2-4 store talenter som styrker holdet som en helhed på den lange og korte bane.


    Omvendt kan han også brænde ligaen af næste sæson men tror ikke vi kan få super mange flere penge ud af ham af den grund. ligaen og kontraktlængden arbejder nok i mod os desværre.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #949
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Fordi at det er vi? ... Sådan er fødekæden altså bare, og vi har vidst længe at Daramy er og ville blive en ombejlet herre. Hvis nu det var for 1,5 år siden at dette rygte kom frem, tror jeg de fleste ville skrige; "SÆÆÆLG".... Med vores position i markedet, størrelse ifht andre mellemstore EU-klubber, samt corona-ramte økonomi taget in mente, kan vi simpelthen ikke sidde og vente på at han "måske er på landsholdet", at han "måske brænder ligaen af", at han "måske kommer til at koste det dobbelte" - han skal sælges hvis der er 100mio på bordet. Det er rigtigt mange penge, uagtet hvor stort et milliard/million-talent vi selv mener Daramy er.

    Jeg har i øvrigt samme holdning mht Wind og Nelsson - alt over 75mio er en no-brainer i vores situation.
    Enig i at vi er en sælgende klub, den er jeg fint med på. Det er bare også et spørgsmål om hvornår vi sælger. Jeg tager de positive briller på, da jeg ikke mener at vejen er så lang på lige hans plads ifht landsholdet. Han kørte rundt med Tyskerne under U21 EM. Jeg tror vi har noget stort i vente.

    Alle kan blive skadet, det er den risiko der er. At sammenligne en 19 årig med Fischer som har været skadet i et år eller halvandet og ikke været på 100% kan jeg ikke forstå.

    Jeg tror iøvrigt stadig på at Fischer kan komme tilbage på tidligere tiders niveau, hvis han holder sig skadesfri over en længere periode.

    Enig i salg af Wind og Nelsson. De har også et par år mere på bagen.

  6. #950
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Ja.

    Hvorfor skal vi konstant tænke os selv som sælgende klub. Vi rykker jo ikke på noget hvis vi sælger ud af de bedste spillere hele tiden. Daramy kan stadig udvikle sig enormt, hvis han indenfor et år er på landsholdet og har leveret godt i Europa og superligaen så kan han blive et endnu større salg.

    Kan ikke tro at hans værdi falder de næste 12 måneder.
    Vi er en sælgende klub, vi skal genere overskud på den måde også. Med casen Daramy, så har jeg det todelt. For jeg kan så godt lide ham som person og som spillertype, og jeg tror virkelig også han kan blive til noget stort. Men 100 millioner, som den hypotetiske pris tales om, er bare tæt på glasloftet for superligaen - og det er mange penge for en spiller der nærmest aldrig har sat 90 gode minutter i streg sammen.
    For de penge kan vi købe 2 24 årige med et helt andet nuværende niveau, som kan hjælpe os voldsomt i den næste sæson. Vi kan få lidt styr på de blødende budgetter og vi kan vise Orri, Roony og eventuelt kommende supertalenter vi gerne vi hente at man kan komme på første holdet i en ung alder i FCK - og at FCK kan være den direkte vej til Milan (Leipzig eller Sevilla).

    Jeg synes virkelig det er oplagt.

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #951
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi er en sælgende klub, vi skal genere overskud på den måde også. Med casen Daramy, så har jeg det todelt. For jeg kan så godt lide ham som person og som spillertype, og jeg tror virkelig også han kan blive til noget stort. Men 100 millioner, som den hypotetiske pris tales om, er bare tæt på glasloftet for superligaen - og det er mange penge for en spiller der nærmest aldrig har sat 90 gode minutter i streg sammen.
    For de penge kan vi købe 2 24 årige med et helt andet nuværende niveau, som kan hjælpe os voldsomt i den næste sæson. Vi kan få lidt styr på de blødende budgetter og vi kan vise Orri, Roony og eventuelt kommende supertalenter vi gerne vi hente at man kan komme på første holdet i en ung alder i FCK - og at FCK kan være den direkte vej til Milan (Leipzig eller Sevilla).

    Jeg synes virkelig det er oplagt.
    Nævn 2, 24 årige med et niveau der på nuværende tidspunkt er højere end Daramys som vi kan få for en samlet transfer og lønpakke der er markant lavere end Daramys.

    Hvis vi tager Biel er vi hurtigt på 40-50 mill. I transfer+Løn.

  9. #952
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Nævn 2, 24 årige med et niveau der på nuværende tidspunkt er højere end Daramys som vi kan få for en samlet transfer og lønpakke der er markant lavere end Daramys.

    Hvis vi tager Biel er vi hurtigt på 40-50 mill. I transfer+Løn.
    Den opgave er heldigvis landet hos folk der bliver betalt for det og ikke
    mig.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #953
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg må indrømme at jeg også hælder til at beholde Daramy en sæson mere. Jeg tror at vi får brug for ham, for at vinde mesterskabet. Og jeg tror godt han kan holde salgsprisen til næste sommer. Hvis han spiller godt vil efterspørgslen blive større. Man kunne også tilbyde ham et forlængelse med et år, mere i løn og en frikøbsklausul på de 100 mio.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #954
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg også hælder til at beholde Daramy en sæson mere. Jeg tror at vi får brug for ham, for at vinde mesterskabet. Og jeg tror godt han kan holde salgsprisen til næste sommer. Hvis han spiller godt vil efterspørgslen blive større. Man kunne også tilbyde ham et forlængelse med et år, mere i løn og en frikøbsklausul på de 100 mio.
    Jeg synes faktisk det modsatte. Jeg mener ikke at Daramy er en nødvendighed ift hvorvidt vi har chancerne for at vinde mesterskabet. Jeg mener til gengæld at det man får ind for ham, potentielt ville kunne bruges på en spiller, som kan afgøre mesterskabet. Derfor mener jeg at et salg i den størrelsesorden ikke skal overvejes ret længe.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #955
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Jeg synes faktisk det modsatte. Jeg mener ikke at Daramy er en nødvendighed ift hvorvidt vi har chancerne for at vinde mesterskabet. Jeg mener til gengæld at det man får ind for ham, potentielt ville kunne bruges på en spiller, som kan afgøre mesterskabet. Derfor mener jeg at et salg i den størrelsesorden ikke skal overvejes ret længe.
    Jeg syntes han var vores bedste offensive kort i slutspillet, og vi var farligere med ham på banen end uden. Jeg ville faktisk hellere undvære wind end daramy. Så skal en af dem sælges, må jeg indrømme jeg ville blive glad for at se daramy i start opstillingen ved første kamp.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #956
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I hvert fald lyder Milan som et projekt med en vis risiko for fiasko. Så ville Ajax nok være et smartere mellemhop ud i Europa for ham. På den anden side har Serie A vist sig som et overraskende godt sted at tage hen for unge danskere på det seneste.
    Tja, Ajax smadre mange flere talenter end de endelig får igennem og det er mok em del af processen, men rigtige danske succeshistorier er der trods alt ikke mange af. Boilesen, Fischer, Lucas Andersen og Victor Jensen løb rundt i suppen sidste år. Har Dolbergs og Eriksen fået nok ud af deres talent? (Åbent spørgsmål). Grønkjær var vel en rigtig god succes, men ellers smadrede de vel også Schønes reelle mulighed for en stor kontrakt i Italien, Zimling, Nissen, Ole Tobiasen og Krohn-Dehli var vel hellere ikke udpeget succeshistorier…. Så har vi Rommedahl, Perez og Laudrup brødrene … hvem mangler jeg?

  18. #957
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-mattsson/

    Jeg håber virkelig, det er FCK, der er ved at hente Mattsson. Han kan blive en topspiller!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #958
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-mattsson/

    Jeg håber virkelig, det er FCK, der er ved at hente Mattsson. Han kan blive en topspiller!
    Lyder umiddelbart som en salgspris, i omegnen af de 10 mil. Der kan det vel kun være os, fcm eller BØF, hvis det er en suppeklub, der har lagt buddet.

  21. #959
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Lyder umiddelbart som en salgspris, i omegnen af de 10 mil. Der kan det vel kun være os, fcm eller BØF, hvis det er en suppeklub, der har lagt buddet.
    I Transfervinduet nævnte de NEC Nijmegen.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #960
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I Transfervinduet nævnte de NEC Nijmegen.
    Jeps tipsbladet nævner dem også!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •