Side 66 af 193 FørsteFørste ... 16566364656667686976116166 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Helt enig. Dog vil jeg sige, at der jo generelt ikke sker en skid lige nu. Hverken på den store klinge internationalt eller blandt ligaens tophold. Det er vel tegn på, at vi skal væbne os med tålmodighed i dette vindue. Ulempen er blot, at vi har mere brug for (de rigtige) forstærkninger end konkurrenterne.
    Vi har vel en rimeligt intakt trup, der i foråret hentede flere point end Brøndby og FCM. FCM har mistet deres vigtigste mand i bagkæden og snart ryger vigtigste mand på midten. Brøndby har mistet både en målmand, en profil i forsvaret og en rotattiosspiller på midten.
    Har vi virkelig mere brug for det end konkurrenterne?
    Sidst redigeret af Something : 28.06.21 kl. 09:09

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi har vel en rimeligt intakt trup, der i foråret hentede flere point end Brøndby og FCM. FCM har mistet deres vigtigste mand i bagkæden og snart ryger vigtigste mand på midten. Brøndby har mistet både en målmand, en profil i forsvaret og en rotattiosspiller på midten.
    Har vi virkelig mere brug for det end konkurrenterne?
    Sætter du det sådan op, så har vi måske ikke. Men tænker vi på, hvilket niveau vi gerne ser os selv på både spillemæssigt og pointmæssigt, så er der måske noget om snakken. Der er et pænt stykke vej endnu for os. Kan f.eks. BIF derimod nogenlunde matche deres niveau og pointantal igen næste år, så er de sikkert tilfredse - det vil være svært at forvente meget mere derude med den økonomi de må forvente at have til truppen. Hvis vi matcher spil og point fra den netop afviklede sæson, så er vi næppe særlig tilfredse uanset om vi skulle få listet et knebent DM hjem eller ej.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #978
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sætter du det sådan op, så har vi måske ikke. Men tænker vi på, hvilket niveau vi gerne ser os selv på både spillemæssigt og pointmæssigt, så er der måske noget om snakken. Der er et pænt stykke vej endnu for os. Kan f.eks. BIF derimod nogenlunde matche deres niveau og pointantal igen næste år, så er de sikkert tilfredse - det vil være svært at forvente meget mere derude med den økonomi de må forvente at have til truppen. Hvis vi matcher spil og point fra den netop afviklede sæson, så er vi næppe særlig tilfredse uanset om vi skulle få listet et knebent DM hjem eller ej.
    Der er naturligvis et stykke vej op til der vi gerne ser os selv. 16/17 og 10/11, men altså - Rom blev ikke bygget på en gang og lige nu har vi allerede en stærk trup. Bevares vi mangler en centerforsvarer og der er par stykker der måske sælges og skal erstattes.

    Jeg kan sagtens forstå dig og ønsker mig også store handler - NU. Men jeg synes bare heller ikke vores konkurrenter ser skræmmende ud - og det kan jo være nok.
    Sidst redigeret af Something : 28.06.21 kl. 10:28

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Der er naturligvis et stykke vej op til der vi gerne ser os selv. 16/17 og 10/11, men altså - Rom blev ikke bygget på en gang og lige nu har vi allerede en stærk trup. Bevares vi mangler en centerforsvarer og der er par stykker der måske sælges og skal erstattes.

    Jeg kan sagtens forstå dig og ønsker mig også store handler - NU. Men jeg synes bare heller ikke vores konkurrenter ser skræmmende ud - og det kan jo være nok.
    Jeg synes i høj grad, at den netop overståede sæson viste vores behov for at få rusket godt og grundigt op i vores trup. På papiret har vi gode spillere, ja, men til flere kampe mødte vi slet ikke op mentalt og manglede både energi, fart og dynamik. Vi har behov for ændringer i lederhierarkiet på holdet samt noget fart oppe foran.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #980
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes i høj grad, at den netop overståede sæson viste vores behov for at få rusket godt og grundigt op i vores trup. På papiret har vi gode spillere, ja, men til flere kampe mødte vi slet ikke op mentalt og manglede både energi, fart og dynamik. Vi har behov for ændringer i lederhierarkiet på holdet samt noget fart oppe foran.
    Meget enig.

    Der er behov for at få rusket gevaldigt op i truppen, medmindre man går og tror på at Fischer, Bjelland, Biel o.sv. er folkene som ud af det blå igen levere på højest niveau igen. Det tog er kørt, men det er jo bare min ydmygende mening :)

    Men altså hele transfer markedet er jo nærmest gået i stå pga. EM ser det ud til, så jeg er stadig fortrøstningsfuld. Problemet er jo bare at der er under 3 uger til sæsonstart og vi skal "levere" fra start af sæsonen, så vi ikke endnu engang løber ind
    i en sløj sæsonstart.

    Der kommer pres på JT og PC, hvis vi ikke fra starten af sæson ser forbedringer.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #981
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nå, mens vi venter på de øjeblikkelige førsteholdsforstærkninger, er det her en god nyhed til fremtidens førstehold (måske allerede fra om et år?): https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...orri-oskarsson
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #982
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sætter du det sådan op, så har vi måske ikke. Men tænker vi på, hvilket niveau vi gerne ser os selv på både spillemæssigt og pointmæssigt, så er der måske noget om snakken. Der er et pænt stykke vej endnu for os. Kan f.eks. BIF derimod nogenlunde matche deres niveau og pointantal igen næste år, så er de sikkert tilfredse - det vil være svært at forvente meget mere derude med den økonomi de må forvente at have til truppen. Hvis vi matcher spil og point fra den netop afviklede sæson, så er vi næppe særlig tilfredse uanset om vi skulle få listet et knebent DM hjem eller ej.
    Med Zeca og Kamil på skadeslisten - og et Em der trækker ud - så er jeg med på vognen nu. Der skal købes ind.

  12. #983
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Med Zeca og Kamil på skadeslisten - og et Em der trækker ud - så er jeg med på vognen nu. Der skal købes ind.
    Zeca er i corona-karantæne, og Wilczek meldes hurtigt tilbage, så det er da en lidt mærkelig baggrund at ønske forstærkninger på...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #984
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kun Guadagno af de to målmænd, der var på prøve er med i truppen i dag. Mon ikke det betyder Hetle ikke bliver til noget?
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-lyngby-25

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #985
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Zeca er i corona-karantæne, og Wilczek meldes hurtigt tilbage, så det er da en lidt mærkelig baggrund at ønske forstærkninger på...
    Vi skal have forstærkninger uanset. Det tror alle er enige om og jo mere usikker vores startopstilling er til de første kampe jo mere haster det med forstærkningerne.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #986
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi skal have forstærkninger uanset. Det tror alle er enige om og jo mere usikker vores startopstilling er til de første kampe jo mere haster det med forstærkningerne.
    Jamen, jeg er helt enig i, at vi skal have forstærkninger. Jeg undrede mig bare over, at to formentlig kortvarige skader/sygdom, der meget vel kan være overstået til sæsonstarten om tre uger, får dig til at gå fra at mene, at truppen er stærk nok, til at mene, at vi skal have forstærkninger. Men fred være med det. Lad os håbe på nogle forstærkninger! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #987
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, jeg er helt enig i, at vi skal have forstærkninger. Jeg undrede mig bare over, at to formentlig kortvarige skader/sygdom, der meget vel kan være overstået til sæsonstarten om tre uger, får dig til at gå fra at mene, at truppen er stærk nok, til at mene, at vi skal have forstærkninger. Men fred være med det. Lad os håbe på nogle forstærkninger! :-)
    Jeg har altid ment vi skulle bruge forstærkninger. Jeg har bare ikke været enig i, at vi mangler dem
    mere end konkurrenterne eller at det hastede.
    Nu med et EM der trækker mere ud end jeg havde tænkt på og to småskader til absolutte nøglespillere til opstarten, så synes jeg bare det haster mere end før

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #988
    Tilmeldingsdato
    Jun 2021
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg har altid ment vi skulle bruge forstærkninger. Jeg har bare ikke været enig i, at vi mangler dem
    mere end konkurrenterne eller at det hastede.
    Nu med et EM der trækker mere ud end jeg havde tænkt på og to småskader til absolutte nøglespillere til opstarten, så synes jeg bare det haster mere end før
    Hvem så du gerne vi købte - hvis det stod til dig?

  23. #989
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ehpoulsen Se meddelelser
    Hvem så du gerne vi købte - hvis det stod til dig?
    Hvem ved jeg ikke rigtig. Skulle jeg selv vælge købte vi Salah tror jeg.

    Men altså, vi mangler en centerforsvarer, og det er blevet meget værre af, at Boilesen er så længe til EM. Nelsson er ude de 2 første suppe kampe, og der hedder opstillingen lige nu Marios-Lund. Uden backup. Så der skal hentes en centerforsvarer og det skal gøres hurtigt.
    Vores to mest målfarligere spillere er Wind og Kamil. Den ene risikerer at være længe til EM - og så skal der vel holdes ferie - den anden er ikke super god og er småskadet. Med Bundus farvel mangler der en offensiv spiller og den spiller mangler endnu nu de to første angribere er ude i starten.
    Så en centerforsvarer med de rigtige kompetencer 1-1 og med fart, og en kantangriber med noget fart og power, der kan booste den lidt tynde fronttrio med det samme ville være hvad jeg hentede så hurtigt som overhovedet muligt. Det ville passe med hvad vi mangler til sæsonen som helhed - og det ville hjælpe os her i juli.

    Fra 18/7 og 2 uger frem har vi 5 kampe hvor skal have 4 sejre og så måske en uafgjort ude i Sibirien.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #990
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge abendblatt vil HSV vil stadig have Kaufmann, på trods af de allerede har fået en angriber. Det er bag en paywall, men der forhandles om et lån med option på at købe. Ifølge Abendblatt skulle Kaufmann være interesseret.

    https://www.abendblatt.de/sport/fuss...ruck-live.html
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •