Side 76 af 193 FørsteFørste ... 26667374757677787986126176 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,126 til 1,140 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Og så er Grabara og Diks altså også nogle rigtig vindertyper med god udstråling. Det mangler især Grytebust og Bartolec.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Alt hvad Ståle har rørt ved er åbenbart blevet giftigt. Vi sender gode spillere ud på er sidespor og køber ind fra en klub, som aldrig har været i nærheden af et mesterskab. Nu skal vi hente en ukendt georgier og sende Zanka væk?

    Det vi har gang i er utrolig giftigt. Vi gør op med en kultur og fornyelse kan sagtens være befriende (der er i hvert fald flere herinde som klapper hænderne hurtigt og naivt sammen). Vi kommer til at have et kolossalt overforbrug i denne sæson og handler inden vi har gjort plads først (økonomisk dårligt, men sportsligt fint at få spillere ind hurtigst muligt).

    Jeg synes ikke Ståles mandskabspleje var god udefra set (kunne sagtens være den var - han har trods alt nogle menneskelige værdier). Med udskiftningen ligner det så Jess klare det dårligt internt og externt.

    Jeg forbeholder min tvivl om det nye FCK og håber jeg tager grueligt fejl

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes ikke denne tråd med analyse viser en spiller er der dårlig defensivt. https://twitter.com/MortensenOregon/...14579467882500
    Det er en spiller der er i, og vinder, en masse dueller - og det er vel præcist det vi ønsker. Samtidig kan også dække 6'eren og spille samtidig med Ankersen. Jeg tænker faktisk han løfter os en smule på højreback og øger bundniveauet på 6'eren.
    Alt i alt synes jeg det er fint.
    Jeg er noget forbeholden, når man anvender deskriptiv talbehandling, som var der tale om en analyse. Men jeg mener, at figuren vel egentlig indikerer, det jeg skriver, at jo længere frem på banen Diks bevæger sig, jo stærkere præsterer han relativt, sammenlignet med præstationer på tilsvarende positioner blandt superliga-kollegaer.
    Goldbæks Højrefod

  6. #1129
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Alt hvad Ståle har rørt ved er åbenbart blevet giftigt. Vi sender gode spillere ud på er sidespor og køber ind fra en klub, som aldrig har været i nærheden af et mesterskab. Nu skal vi hente en ukendt georgier og sende Zanka væk?

    Det vi har gang i er utrolig giftigt. Vi gør op med en kultur og fornyelse kan sagtens være befriende (der er i hvert fald flere herinde som klapper hænderne hurtigt og naivt sammen). Vi kommer til at have et kolossalt overforbrug i denne sæson og handler inden vi har gjort plads først (økonomisk dårligt, men sportsligt fint at få spillere ind hurtigst muligt).

    Jeg synes ikke Ståles mandskabspleje var god udefra set (kunne sagtens være den var - han har trods alt nogle menneskelige værdier). Med udskiftningen ligner det så Jess klare det dårligt internt og externt.

    Jeg forbeholder min tvivl om det nye FCK og håber jeg tager grueligt fejl
    Ser ud til vi er ved at købe en spiller, som Ståle også jagtede i sin tid. Så det virker ikke til, at alt fra Ståle-tiden er giftigt.

    Der er ved at ske en udrensning i truppen, som jeg ikke kan se, man kan være uenig i efter de seneste sæsoner?
    I forhold til Zanka så lyder det til, at man gerne vil beholde ham, men der er jo 3 involverede parter, der alle skal blive enige.

    Jeg er bestemt ikke overdrevent positiv og drømmer også om en Corner-signing eller noget på det niveau, men omvendt virker det enormt utidigt at dømme det nye hold ude inden det endnu har været på banen.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1130
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er noget forbeholden, når man anvender deskriptiv talbehandling, som var der tale om en analyse. Men jeg mener, at figuren vel egentlig indikerer, det jeg skriver, at jo længere frem på banen Diks bevæger sig, jo stærkere præsterer han relativt, sammenlignet med præstationer på tilsvarende positioner blandt superliga-kollegaer.
    Stærkeste spiller i Suppen i defensive dueller i følge den visualisering. Ud over defensive luftdueller, hvor han er middel, så performer han generelt godt på alle defensive parametre. Men enig i at en ting er deskriptiv analyse og noget andet er performance på banen. Men jeg har kun set kampene mod os, og det er en meget lille sample til at jeg personligt kan udtale mig om hans niveau.

  9. #1131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Alt hvad Ståle har rørt ved er åbenbart blevet giftigt. Vi sender gode spillere ud på er sidespor og køber ind fra en klub, som aldrig har været i nærheden af et mesterskab. Nu skal vi hente en ukendt georgier og sende Zanka væk?

    Det vi har gang i er utrolig giftigt. Vi gør op med en kultur og fornyelse kan sagtens være befriende (der er i hvert fald flere herinde som klapper hænderne hurtigt og naivt sammen). Vi kommer til at have et kolossalt overforbrug i denne sæson og handler inden vi har gjort plads først (økonomisk dårligt, men sportsligt fint at få spillere ind hurtigst muligt).

    Jeg synes ikke Ståles mandskabspleje var god udefra set (kunne sagtens være den var - han har trods alt nogle menneskelige værdier). Med udskiftningen ligner det så Jess klare det dårligt internt og externt.

    Jeg forbeholder min tvivl om det nye FCK og håber jeg tager grueligt fejl
    "En ukendt georgier" med 11 CL og 8 EL kampe for en større klub end FCK, men samtidig skal vi ikke have AGF-spillere? Jeg forstår ikke, hvordan man kan tilfredsstille folk herinde.


  10. #1132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Diks var transferfri og fik 4,5 mio. i årsløn i Fiorentina. Jeg tror ikke, han har været vanvittig dyr.
    Det er da en trøst :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. #1133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    "En ukendt georgier" med 11 CL og 8 EL kampe for en større klub end FCK, men samtidig skal vi ikke have AGF-spillere? Jeg forstår ikke, hvordan man kan tilfredsstille folk herinde.
    Og vel at mærke en georgier, der i højere grad må betragtes som en Ståle-"opfindelse" end en PC-ditto. Og hvad angår Zanka er det jo ikke bare lige at signe ham permanent. Der skal for det meste tre til en tango i fodboldverdenen.

    Bortset fra det forstår jeg ikke, at folk ikke ligger søvnløse over udsigten til, hvor umotiveret en Zanka, vi vil kunne risikere at få at se nu, når man tænker på, hvor lad han så ud det meste af sidste sæson med en EM-slutrunde dinglende foran sig som en gulerod.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis nu man var præget af stringent og måske lidt primitive logisk tænkning, så kunne man slutte:

    - hvis PC er så glad for AGF-spillere, hvorfor blev han så ikke i AGF?

    - hvis FCK så gerne vil være en international klub på niveau med Porto, hvorfor hyrede man så ikke ledere, med internationalt udsyn, der kunne matche ambitionen?

    Men heldigvis er jeg ikke belastet af den form for tænkning, så jeg lader propperne springe og jubler over ...
    Goldbæks Højrefod

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1135
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Håber at man i går holdt rundbordssamtaler med alle højrebacks i truppen om, at en ny en var på vej ind. Bare så man undgår en ny Kalle-historie.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #1136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er ikke oppe at ringe over hverken Grabara eller Diks (jeg følger ikke AGF nok til at have en stærk mening om dem, og min lunkne holdning er overvejende baseret på stats fra Superliga.dk), men selvom begge har AGF på samvittigheden, er de jo ikke købt i AGF. Og selv hvis de var, har jeg svært ved at se problemet, hvis de kan forstærke os.

    Bundu blev hentet af Kvist, og PC indikerede klart ved sin tiltræden, at han ikke havde gjort det samme, så det er jo ikke fordi, at han fuldstændig ukritisk kigger mod sin gamle arbejdsgiver.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det var vel PC’s internationale udsyn der gjorde at han hentede en Polak i Liverpool og en Hollænder i Fiorentina på lejeaftaler i AGF? Hvis han har ment at han havde fået fat i 2 spillere med niveau/potentiale over superligaen og han nu med FCK’s transfermuskler har mulighed for at hente dem permanent så ville det da være fjollet ikke at gøre det. Om man så er enig i PC’s vurdering og om det lykkedes dem at rykke FCK og indfri det forventede potentiale må være op til den enkelte at gisne om og spændende for os alle at evaluere over tid. Vi drømmer alle om et nyt Zuma eller N’doye køb men det betyder jo ikke at en Robert Skov signing var dårlig?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  20. #1138
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis nu man var præget af stringent og måske lidt primitive logisk tænkning, så kunne man slutte:

    - hvis PC er så glad for AGF-spillere, hvorfor blev han så ikke i AGF?

    - hvis FCK så gerne vil være en international klub på niveau med Porto, hvorfor hyrede man så ikke ledere, med internationalt udsyn, der kunne matche ambitionen?

    Men heldigvis er jeg ikke belastet af den form for tænkning, så jeg lader propperne springe og jubler over ...
    Netop fordi, at var han blevet i AGF, så havde det ikke været muligt at lande hhv. Liverpool- og Fiorentinaspillere på permanente kontrakter:-)

  21. #1139
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Netop fordi, at var han blevet i AGF, så havde det ikke været muligt at lande hhv. Liverpool- og Fiorentinaspillere på permanente kontrakter:-)
    Helt enig ... Alt er pragtfuldt og vidunderlig vildt ...
    Goldbæks Højrefod

  22. #1140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge georgiske journalister er Khocholava på vej i en flyver til Danmark for at få foretaget lægetjek og underskrive en 4-årig kontrakt. Derefter flyver han til Østrig.

    Han koster 2 mio. euro plus op til 2 mio. euro i bonusser.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •