Side 8 af 193 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Men er vi ikke ret godt besat på målmands posten
    Kalle er nede i et form dyk men han skal nok komme tilbage

    Jeg ville hellere kigge på en ny venstre kant istedet for Fischer
    Enig. Jeg er med på at Kalle er i et form dyk, men jeg har svært ved at se at Kalle bare skal væk. Han var jo helt helt fantastisk tidligere. Så man man jo rokere og give Grytebust chancen. Jeg er med på at Hr. Grytebust hellere ikke så for god ud i "Nogle" kampe, men det gør ham jo ikke per automatik til en dårlig målmand. Alle målmænd har stærke og svage sider og laver "Drop" til tider.

    Og ja Fischer skal væk :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fischer ligner i al fald een af dem der trænger til at komme videre!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Men er vi ikke ret godt besat på målmands posten
    Kalle er nede i et form dyk men han skal nok komme tilbage

    Jeg ville hellere kigge på en ny venstre kant istedet for Fischer
    Nej, det syntes jeg ikke vi er. Begge vores målmænd er for små og dårlige med fødderne. Vi har brug for en keeper som dominere sit felt og har mere ro på med bolden ved fødderne. En større målmand ville også tvinge modstanderen til at sparke mere yderligt og deraf fremtvinge flere overplaceringer, fordi han fylder mere i målet og kan nå længere ud.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nej, det syntes jeg ikke vi er. Begge vores målmænd er for små og dårlige med fødderne. Vi har brug for en keeper som dominere sit felt og har mere ro på med bolden ved fødderne. En større målmand ville også tvinge modstanderen til at sparke mere yderligt og deraf fremtvinge flere overplaceringer, fordi han fylder mere i målet og kan nå længere ud.
    Det ved jeg ikke om jeg er enig i
    altså hvis man kigger på potentielle emner
    så ville jeg hellere ha de to vi har nu

    Potentielle emner
    Oliver Christensen, Lawrence Thomas, Jesper Hansen
    Frederik Rønnow, Peter Vindahl, Johan Dahlin
    Jakob Haugaard.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Skulle man hente Jesper Hansen i FCM? Han er godt nok 35 men han kan i hvert fald en del af det vi står og mangler og mon ikke han har et i hvert fald halvanden til to gode sæsoner tilbage i sig? Småsten skal videre og så kan Jesper og Kalle kæmpe om startpladsen. Kalle kunne måske også godt trænge til at få noget reel konkurrence på pladsen.
    Rygterne går på at Brøndby har forhørt sig om han vil tilbage til Sjælland...

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor henne i vores nuværende system passer William Bøving ind?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvor henne i vores nuværende system passer William Bøving ind?
    Sandsynligvis lige så få steder som vores andre spillere passer ind i det nuværende taktiske selvmord.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tænkte lige over noget! Nu ser det ikke ud til at Bundu bliver købt fri, har man så tænkt sig at prøve at få JBL igen?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Tænkte lige over noget! Nu ser det ikke ud til at Bundu bliver købt fri, har man så tænkt sig at prøve at få JBL igen?
    JBL skulle ha fået omkring 323 minutter fordelt over 8 kampe
    hvilke svarer til 40m pr kamp.
    Uden nogen mål eller assist uden og ha set Anderlecht
    har jeg ladet mig fortælle at fansene er slemt skuffede
    Historien lyder på mig mere som endnu en Viktor Fischer case i den forfatning han er i nu
    og dem tænker jeg ikke vi har brug for flere af særligt når de også hiver en ok løn hjem.

    Jeg håber det næste vi henter er en spiller påvej i fremgang fremfor det modsatte
    Sagt lidt poppet så hellere Faghir der er påvej end en afdanket Sieno Pisto
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der er rigtig mange steder at tage fat, men truppen skriger på en rendyrket 9er, der kan ligge foran Wind. Cornelius har godt nok været meget skadet, men vil passe perfekt ind. Og Parma rykker med al sandsynlighed ned i Serie B.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der er rigtig mange steder at tage fat, men truppen skriger på en rendyrket 9er, der kan ligge foran Wind. Cornelius har godt nok været meget skadet, men vil passe perfekt ind. Og Parma rykker med al sandsynlighed ned i Serie B.
    Det vil næsten ikke være til at bære, hvis vi hiver endnu en helt hjem der flopper. Zanka som seneste eksempel, hvor ville jeg ønske at han kunne huskes for andet end det vi ser lige nu

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det vil næsten ikke være til at bære, hvis vi hiver endnu en helt hjem der flopper. Zanka som seneste eksempel, hvor ville jeg ønske at han kunne huskes for andet end det vi ser lige nu
    Corner er en af de absolutte favoritter herhjemme på matriklen, men har har haft kæmpe problemer med skader i hele sin tid i Parma (og vel egentlig også under sin udlejning til Bordeaux). Det bliver en solidt nej tak herfra.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så begge gårsdagens danske landskampe.

    Wind gjorde det fremragende i A-landsholdets sejr over Israel med både mål og assist.

    Og anfører Nelsson styrede det danske U21-forsvar med jernhånd, da man nok overraskende for alle formåede at slå turneringsfavoritterne fra Frankrig.

    Så er spørgsmålet hvorfor vi ikke rigtigt kan få dem til at fungere for FCK for tiden. Skal de have nogle bedre medspillere omkring sig, eller hvad skal der til for at få dem til at fungere bedre på vores hold?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Så begge gårsdagens danske landskampe.

    Wind gjorde det fremragende i A-landsholdets sejr over Israel med både mål og assist.

    Og anfører Nelsson styrede det danske U21-forsvar med jernhånd, da man nok overraskende for alle formåede at slå turneringsfavoritterne fra Frankrig.

    Så er spørgsmålet hvorfor vi ikke rigtigt kan få dem til at fungere for FCK for tiden. Skal de have nogle bedre medspillere omkring sig, eller hvad skal der til for at få dem til at fungere bedre på vores hold?
    Det er svært at vurdere. Èn ting jeg lagde mærke til var, at Landsholdets afleveringsspil er på et andet niveau, uden at det bliver magisk. Afleveringer ligger i fødderne og ikke 2 meter bag en fremadrettet spiller, man smider næsten ingen bolde væk og de hasarderede afleveringer man foretager er potentielt chanceskabende. I FCK ser man det stik modsatte: nemme afleveringer ligger typisk 1-2 meter fra medspillerne, hasarderede afleveringer foretages i bredden i stedet for længden og man taber ufatteligt mange nemme bolde.

    Man får ikke mange chancer i løbet af en kamp. Hvis man oven i det smider 8-9 bolde væk pga. dårlige afleveringer, så er der pludseligt ikke mange chanceskabende situationer. Læg dertil at landsholdets tabte afleveringer typisk er af offensiv karakter, hvor FCKs tabte afleveringer ofte giver muligheder for kontrastød mod os.

    Ovenstående er på ingen måde faktuelt baseret, men min fornemmelse af spillet det sidste 1½ års tid.
    Fc Ålene

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Begge danske hold mødte to modstandere, som gerne ville frem og have bolden. Helt anderledes positioner, som der så skulle spilles ud fra. Det bekom i hvert fald Nelsson godt og hans møde Edouard endte ligesom sidste han mødte ham.

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •