Side 88 af 193 FørsteFørste ... 38788586878889909198138188 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vavro blev solgt for mere end hvad han var værd. Det er jo tydeligt en dårlig handel for Lazio - derfor kan man snakke om, at Bjelland gjorde ham bedre og vi fik en skøn overpris for ham pga Bjelland. Alle er nok ret skuffet over hvor lidt vi fik ud af en landsholdsspiller i sin bedste alder og med alle, sp mener jeg også Bjelland - men det var en risiko, som vi valgte at tage og nu må vi komme videre og acceptere, at han hæver den løn, som han har krav på.

    Det kan godt ligne Bjelland har været en dårlig handel, men da han blev signet lignede det en kongehandel. Sådan er livet nu engang bare af og til
    True, jeg blamer hellere ikke Bjelland. Det er jo bare godt købmandskab ( hans egen udtalelse). Kan man jo ikke benægte :). Og ja i den sæson var vi jo desperate, da vores forsvar var lort. Men mon ikke Ledelsen har lært fremover at passe på med de "Gyldne kontrakter på 4-5 år" til spillere, man ved har en uheldig skadeshistorik eller tendens til småskader. Det håber jeg hvertfald :)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ved ikke om vi skal pege på spillerne eller om vi skal til at se lidt mere på vores mandskabspleje og hvordan vi arbejder med motivation.

    Jeg har længe frygtet at der i vores rekruteringsproces har været et alt for stort fokus på de europæiske kampe. At vi har lokket gode/dyre/talentfulde spillere til ved hjælp af de fortællinger, men at den sportslige ledelse har glemt at fortælle dem at for at de kan få lov at spille de kampe, så skal de også vinde i Horsens. Hver eneste gang. Aller tydeligst var det sidste sommer hvor vi smadrer Basaksehir og er et ynkeligt straffe fra at have trukket United i en straffesparkskonkurrence i en europæisk kvartfinale, for så at få ét point i de næste tre Superligakampe.

    Der har bestemt også været andre problemer i truppen og i den sportslige ledelse, men for mig, der har dét længe været den største udfording. Lige netop det problem har jeg heldigvis stor tiltro til at PC kan rette op på.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Bliver det i dag, at Zanka bliver officiel?
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1309
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men gider Zanka spille og gøre en indsats for holdet, eller vil han bare gerne have en lang kontrakt med en god løn, han har ikke imponeret mig, men vi får jo se.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1310
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bliver det i dag, at Zanka bliver officiel?
    jeg tænker vi ser ham sidde i vores nye hjemmebane trøje i dag ved præsentationen. Eller håber. Han gjorde det godt da rusten blev banket af og mister vi Nelson, så er vi nødtil at få en ind der kender systemet. Har ingen tiltro til Marios. Og lige meget hvad er Nelson ude de første 2 kampe. Så håber Zanka kommer og hellere i dag end i morgen.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jeg tænker vi ser ham sidde i vores nye hjemmebane trøje i dag ved præsentationen. Eller håber. Han gjorde det godt da rusten blev banket af og mister vi Nelson, så er vi nødtil at få en ind der kender systemet. Har ingen tiltro til Marios. Og lige meget hvad er Nelson ude de første 2 kampe. Så håber Zanka kommer og hellere i dag end i morgen.
    Jeg er stadig lidt lunken ved Zanka. Nok mere hans motivation jeg stiller spørgsmålstegn ved i henhold til at "Performe" kontinuerligt, men igen taget i betragtning vi inden for kort tid måske mister V. Nelsson. Så er jeg villig til at tage chancen og satse på Zanka og håbe han spænder buen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1312
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jeg tænker vi ser ham sidde i vores nye hjemmebane trøje i dag ved præsentationen.
    Det skete desværre ikke. Håber dog også, at han ender her denne sommer.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det skete desværre ikke. Håber dog også, at han ender her denne sommer.
    Ja, det var ærgerligt. En tom stol skabte forventninger. Mon ikke der kommer en ny spiller alligevel, hvad er ellers betydningen af stille en tom stol?
    Goldbæks Højrefod

  16. #1314
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    ... hvad er ellers betydningen af stille en tom stol?
    Ingenting :-) Vi transfer-hungrende fans kan tydeligvis finde symboler og tegn i alt. Ligefra et unfollow på Instagram, til en tom stol i en reklame, eller til noget en agent siger som kan gradbøjes.

    Det var lidt en fuser med den stol, men der skal nok ske noget snart. Ingen tvivl om det.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  17. #1315
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ack-vil-til-pl

    Ifølge Tipsbladet er Göztepe ude efter Zanka.

  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ack-vil-til-pl

    Ifølge Tipsbladet er Göztepe ude efter Zanka.
    Med et lille barn, ny bolig i KBH osv, så må vi simpelthen være mere attraktive en Göztepe. Men lad os nu se - ifølge artiklen så mangler der stadig en afklaring på, om Fenerbahce selv vil bruge ham.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #1317
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det skete desværre ikke. Håber dog også, at han ender her denne sommer.
    Jeg var ret skuffet over hans indsats. Var nok ikke så overrasket, men stadig skuffet.

    Jeg er ikke super tændt på at bruge så mange penge på ham (for det tror jeg vi kommer til), men som tingene har udviklet sig er det nok den smarteste løsning på flere parametre.

    Så jeg stemmer alligevel - i modsætning til hvad jeg gjorde ved sæsonafslutning - for en Zanka-signing.

    Zan

  21. #1318
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg var ret skuffet over hans indsats. Var nok ikke så overrasket, men stadig skuffet.

    Jeg er ikke super tændt på at bruge så mange penge på ham (for det tror jeg vi kommer til), men som tingene har udviklet sig er det nok den smarteste løsning på flere parametre.

    Så jeg stemmer alligevel - i modsætning til hvad jeg gjorde ved sæsonafslutning - for en Zanka-signing.

    Zan
    Jeg har også et håb at vi får ham på en permanent aftale. Han spillede sig op til sidst hvilket giver mig et håb for at vi kan bygge forsvaret op omkring ham de kommende 3-4 sæsoner.
    Der må bare ikke gå Bjelland i den hvor vi pludselig har en Zanka på en dyr kontrakt som er rusten og med en lad attitude...

    Det kan gå begge veje hvis vi lander ham - Jeg vælger dog at tro på at han kan levere kontinuerligt, især nu hvor der igen er masser af fans på lægterne rundt omkring på de danske stadions - Det er jo lige præcis det der motiverer ham....

  22. #1319
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg var ret skuffet over hans indsats. Var nok ikke så overrasket, men stadig skuffet.

    Jeg er ikke super tændt på at bruge så mange penge på ham (for det tror jeg vi kommer til), men som tingene har udviklet sig er det nok den smarteste løsning på flere parametre.

    Så jeg stemmer alligevel - i modsætning til hvad jeg gjorde ved sæsonafslutning - for en Zanka-signing.

    Zan
    En Zanka-tilgang hvor man stikker ham anførerbindet frem imod en sæson der skal vindes. Dér må han simpelthen være topmotiveret, af flere årsager.

    1) Hjemføre trofæet, hvor han får lov til at løfte trofæet i Parken, efter nogle sæsoners tørke.
    2) Der venter et VM i Qatar i vinteren 2022, som han nok også godt kunne tænke sig at blive en del af.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1320
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En Zanka-tilgang hvor man stikker ham anførerbindet frem imod en sæson der skal vindes. Dér må han simpelthen være topmotiveret, af flere årsager.

    1) Hjemføre trofæet, hvor han får lov til at løfte trofæet i Parken, efter nogle sæsoners tørke.
    2) Der venter et VM i Qatar i vinteren 2022, som han nok også godt kunne tænke sig at blive en del af.
    Ift. 2. Punkt, så var der jo også en EM-slutrunde at spille for i sidste sæson.

    Jeg er lunken ved Zanka, det ændrer et par fine kampe i slutningen af sidste sæson ikke på. Omvendt så lyder et forsvar af Kocholava og Zank dog ikke helt ringe - taget CV’er med Shakhtar og Ferner i betragtning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •