Side 9 af 193 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Så begge gårsdagens danske landskampe.

    Wind gjorde det fremragende i A-landsholdets sejr over Israel med både mål og assist.

    Og anfører Nelsson styrede det danske U21-forsvar med jernhånd, da man nok overraskende for alle formåede at slå turneringsfavoritterne fra Frankrig.

    Så er spørgsmålet hvorfor vi ikke rigtigt kan få dem til at fungere for FCK for tiden. Skal de have nogle bedre medspillere omkring sig, eller hvad skal der til for at få dem til at fungere bedre på vores hold?
    Som jeg ser det, så var Wind var rigtig god i går fordi han var flankeret af kanter med fart som går i feltet og løber dybt, men på den front har vi vel kun Daramy som holder niveau. Kaufmann kunne måske også gøre en god figur i den rolle, men han er først lige kommet tilbage fra en skade, så det er nok ikke ham vi skal hænge vores hat på.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Så begge gårsdagens danske landskampe.

    Wind gjorde det fremragende i A-landsholdets sejr over Israel med både mål og assist.

    Og anfører Nelsson styrede det danske U21-forsvar med jernhånd, da man nok overraskende for alle formåede at slå turneringsfavoritterne fra Frankrig.

    Så er spørgsmålet hvorfor vi ikke rigtigt kan få dem til at fungere for FCK for tiden. Skal de have nogle bedre medspillere omkring sig, eller hvad skal der til for at få dem til at fungere bedre på vores hold?
    Det skal lige siges, at jeg ikke så kampene ret koncentreret. Men hvad man kan læse ud fra kampreferater i aviserne, så passer Wind godt ind i Hjulmands system, da han giver plads til hurtige kanter, der kan løbe dybt. Jeg ved ikke, om Wind spillede anerledes end her (det kan andre måske uddybe), men umiddelbart er det vel præcis den rolle, som Thorup har prøvet at give ham hos os også. Vi har så den meget tydelige ulempe, at vores kanter ikke er ret gode, alt alt for ufarlige og flere mangler noget fart. En anden ting er også, at landsholdet ofte får pænt med plads alt løbe dybt i, imens vi næsten altid møder modstandere i superligaen, som står meget lavt.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at se ham i samme rolle her med Biel i "Eriksen-rollen" bag ham og med Falk og Daramy på kanterne. Min taktiske viden er dog ikke noget at prale af :-)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det skal lige siges, at jeg ikke så kampene ret koncentreret. Men hvad man kan læse ud fra kampreferater i aviserne, så passer Wind godt ind i Hjulmands system, da han giver plads til hurtige kanter, der kan løbe dybt. Jeg ved ikke, om Wind spillede anerledes end her (det kan andre måske uddybe), men umiddelbart er det vel præcis den rolle, som Thorup har prøvet at give ham hos os også. Vi har så den meget tydelige ulempe, at vores kanter ikke er ret gode, alt alt for ufarlige og flere mangler noget fart. En anden ting er også, at landsholdet ofte får pænt med plads alt løbe dybt i, imens vi næsten altid møder modstandere i superligaen, som står meget lavt.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at se ham i samme rolle her med Biel i "Eriksen-rollen" bag ham og med Falk og Daramy på kanterne. Min taktiske viden er dog ikke noget at prale af :-)
    Det kunne være en rigtig interessant opstilling at prøve af. I det hele taget en opstilling, hvor man får bragt Biels kompetencer i spil og tilbage ind på holdkortet, gad jeg godt at se. Vi spillede fremragende i de kampe, hvor Biel var god, og siden har vi nærmest ikke spillet godt.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi kommer simpelthen ikke til at spille ligesom landsholdet..
    Det har vi overhovedet ikke spillere til, her tænker jeg særligt på Wass og Delaney
    som jeg synes gjorde det ekstre ordinært i kampen mod Isreal
    udover det har de stjerne spillere rundt om sig fra Kjær der kan ligger bolde i dybden
    til Eriksen og Højbjerg.

    Hverken Mo, Kaufmann, Bundu eller ville kunne tage sådan en tur som Braithwaith tog.

    Desværre ser jeg Wind på lånt tid hvis han fortsætter som han gør
    så i min optik ville det være synd og bygge en masse spil op omkring ham.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Vi kommer simpelthen ikke til at spille ligesom landsholdet..
    Det har vi overhovedet ikke spillere til, her tænker jeg særligt på Wass og Delaney
    som jeg synes gjorde det ekstre ordinært i kampen mod Isreal
    udover det har de stjerne spillere rundt om sig fra Kjær der kan ligger bolde i dybden
    til Eriksen og Højbjerg.

    Hverken Mo, Kaufmann, Bundu eller ville kunne tage sådan en tur som Braithwaith tog.

    Desværre ser jeg Wind på lånt tid hvis han fortsætter som han gør
    så i min optik ville det være synd og bygge en masse spil op omkring ham.
    Hvis vi skal have de priser 100+ mio for Wind, som der bliver nævnt, tror jeg ikke på, at han bliver solgt før efter VM 2022 pga Corona-marked. Så jeg tænker vi roligt kan bygge op om Wind denne og næste sæson. Spørgsmålet er om Jess har evnerne til det eller om han skal fyres til sommer for at satse på Neestrup.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Hvis vi skal have de priser 100+ mio for Wind, som der bliver nævnt, tror jeg ikke på, at han bliver solgt før efter VM 2022 pga Corona-marked. Så jeg tænker vi roligt kan bygge op om Wind denne og næste sæson. Spørgsmålet er om Jess har evnerne til det eller om han skal fyres til sommer for at satse på Neestrup.
    Hvis han spiller et godt EM er han ude af døren, det jo ikke fordi at TV pengene i England pludselig er væk..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er godt nok surt og tænke på vi var så tæt på at hente Andreas Skov Olsen for halvandet år siden og nu har vi Pep Biel istedet..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/5-3-over-fremad-amager

    Zanka blev tilsyneladende udvist for at have slået en modspiller i dagens træningskamp mod Fremad Amager.

    Alt taget i betragtning, forekommer det vist mindre og mindre sandsynligt, at man vil hente ham permanent til sommer..


  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/5-3-over-fremad-amager

    Zanka blev tilsyneladende udvist for at have slået en modspiller i dagens træningskamp mod Fremad Amager.

    Alt taget i betragtning, forekommer det vist mindre og mindre sandsynligt, at man vil hente ham permanent til sommer..
    Zanka elsker FCK så højt, at han sørger for at prisen kommer helt i bund. Han bliver en kæmpe succes næste år

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Zanka elsker FCK så højt, at han sørger for at prisen kommer helt i bund. Han bliver en kæmpe succes næste år
    Det var godt nok en positiv måde, at se det på. Foran 4-0 i en ligegyldig testkamp, og så kan han alligevel lade sig provokere, og det er ham vi skal sætte vores lid til i forhold til, at være en ledertype på vores hold? Fnis... Dertil kan man lægge hans afskyelige arrogance til. Det stråler ud af ham, at han er skide ligeglad med det hele. Han er forhåbentligt fortid til sommer.
    Sidst redigeret af Req : 29.03.21 kl. 18:22

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det var godt nok en positiv måde, at se det på. Foran 4-0 i en ligegyldig testkamp, og så kan han alligevel lade sig provokere, og det er ham vi skal sætte vores lid til i forhold til, at være en ledertype på vores hold? Fnis... Dertil kan man lægge hans afskyelige arrogance til. Det stråler ud af ham, at han er skide ligeglad med det hele. Han er forhåbentligt fortid til sommer.
    Skarpt sat op, men kunne ikke være mere enig. Er træt af hans attitude og sure fjæs. Synes på ingen måde han har overbevist spillemæssigt. Manglende tilbageløb, halvhjertet i mange aktioner. Nope. Farvel farvel.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan vi ikke skibe Kaufmann til Bodø? De har penge og mangler en angriber...

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi ikke skibe Kaufmann til Bodø? De har penge og mangler en angriber...
    Hvis du med Kaufmann egentlig mente #9 og bare fik skrevet forkert, så jo, meget gerne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  23. #134
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi ikke skibe Kaufmann til Bodø? De har penge og mangler en angriber...
    Jeg tror sgu det er for tidligt at afskrive Kauff.. Han er altså ret ung, og har været uheldig med skader her, men han har nogle meget tydelige spidskompetencer, som vi godt kunne bygge videre på.. Husker et interview med Falk og Boile, hvor de blev bedt om at pege på klubbens to største talenter.. Den ene pegede på Daramy og den anden på Kauff... Den slags udmeldinger er en meget god indikator på, hvad der gemmer sig af potentiale.. Men det er bestemt ikke noget der er blevet forløst i kampene endnu... Jeg tænker dog at udleje kunne give god mening..

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvis du med Kaufmann egentlig mente #9 og bare fik skrevet forkert, så jo, meget gerne.
    Hjertens gerne, men en afdanket angriber til en massiv løn hænger vi nok på til kontraktudløb...

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •