Side 91 af 193 FørsteFørste ... 418188899091929394101141191 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,351 til 1,365 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1351
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    På Zankas Instagram ses han cyklende mod Parken med sin hund. He’s coming home.
    Er det ikke snarere væk fra Parken, han cykler der? Måske på vej hjem efter at have skrevet under..?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #1352
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    På Zankas Instagram ses han cyklende mod Parken med sin hund. He’s coming home.
    Forhåbentligt er han coming home, og ikke til Rome, Göztepe eller andetsteds..

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1353
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er ikke helt enig i, at de tre nyindkøb er markante forstærkninger.
    Jeg kan ikke afgøre om Grabara er bedre end Kalle, da jeg ikke ser nok AGF-kampe, men han har været udskældt i løbet af sæsonen og så mener jeg nu ikke, at Kalle har været dårlig. Øget konkurrence på målmandspladsen har jeg ikke noget imod og jeg håber da at Grabara gør det godt, men bruger vi Leanders tal (dermed hans subjektive vurderinger), så tyder det på at Grabara er bedre i luften, men også at Kalle har været under langt større pres som følge af dårligere defensiv (både flere redninger generelt og flere store redninger) (https://pbs.twimg.com/media/Ex9Nl8wX...pg&name=medium, https://pbs.twimg.com/media/Ex9ielgX...pg&name=medium). Så kan man altid diskutere værdien af de tal, men jeg tror man bliver lidt skuffet hvis man ligefrem forventer en markant forbedring på målmandsposten.
    Når nu der trækkes tal frem for at vurdere målmændenes præstationer, er det måske også værd at kigge på, hvor mange mål der blev scoret på os i sidste sæson ift. antal chancer. Læner man sig op ad Tap In's xG-model (https://twitter.com/tapinfodbold/sta...32059851689985), blev der i sidste sæson produceret afslutninger fra vores modstanderhold svarende til 34,8 mål imod. Til sammenligning lå Brøndby og FCM på hhv. 35,8 og 34,7, men hvor deres faktiske antal indkasserede mål (38 og 33) matcher statistikken nogenlunde, ligger vi med 53 indkasserede scoringer langt over.

    Var modstanderne bare skarpere mod København end mod vores konkurrenter? Det tvivler jeg på. Men faktum er altså, at de i sidste sæson skulle bruge langt færre chancer på at score mod os end mod Brøndby og FCM. Og så er en nærliggende forklaring vel, at vores målmænd simpelthen har præsteret dårligere. I foråret lukkede vi eksempelvis mistænkeligt mange mål ind på spark uden for feltet (SønderjyskE, AGF, Lyngby, Vejle, FCM for bare at nævne dem, jeg lige kunne huske frit fra hukommelsen), og i flere tilfælde kunne man nemt klandre både Johnsson og Grytebusts målmandsspil (måske har vi samtidig også haft problemer med det lave pres, det medgiver jeg).

    Jeg synes, det er helt rigtigt set, at både Kalle Johnsson og Sten Grytebust i sidste sæson præsterede langt under, hvad man kan forvente fra en FCK-målmænd. Det har helt sikkert heller ikke gjort deres arbejde nemmere, at defensiven til tider har sejlet, men målmænd på et tophold skal kunne redde point hjem, og det kunne vores sjældent. Derfor er det i mine øjne helt rigtigt set at forstærke holdet netop der. Om Grabara så reelt viser sig at være en markant forstærkning, må vi vente at se.
    Sidst redigeret af Dane : 16.07.21 kl. 14:59
    Mvh.
    Dane

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #1354
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sten Grytebust meldes på vej til Vålerenga (ifølge Kvart i bold på facebook)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://twitter.com/cphsundays/statu...940061185?s=21

    Ifølge Copenhagen Sundays skulle Varela nu angiveligt være solgt. Forløbet har tilsyneladende været noget rodet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1356
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://twitter.com/cphsundays/statu...940061185?s=21

    Ifølge Copenhagen Sundays skulle Varela nu angiveligt være solgt. Forløbet har tilsyneladende været noget rodet.
    Fint omsider at få lukket den, selv om det irriterer mig grænseløst, at vi ikke satsede på den kvalitetsspiller.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1357
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fint omsider at få lukket den, selv om det irriterer mig grænseløst, at vi ikke satsede på den kvalitetsspiller.
    Han fik 53 kampe uden rigtig at slå igennem. Jeg synes faktisk han har fået chancen, men det blev bare aldrig rigtig godt. Desværre.


  13. #1358
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fint omsider at få lukket den, selv om det irriterer mig grænseløst, at vi ikke satsede på den kvalitetsspiller.
    Der må jeg sige, at jeg er lykkelig over at slippe af med ham. Han har tydeligvis nogle vanskeligheder ved at leve op til en indgået aftale. Derudover har der været al støjen omkring den spansktalende del af truppen, hvoraf han var en deltagende part.
    gracias y adiós Varela.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1359
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Oviedo må efter dette være en del af truppen:
    https://www.fck.dk/nyhed/oviedo-ude-i-4-6-uger
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1360
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Og hermed er Varela fortid i klubben: https://www.fck.dk/nyhed/varela-solgt-til-dynamo-moskva
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1361
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Oviedo må efter dette være en del af truppen:
    https://www.fck.dk/nyhed/oviedo-ude-i-4-6-uger
    Ja, det er æv. Han bliver helt sikkert ikke solgt nu, men han bliver til gengæld bare træningsspiller. Jeg ser ham ikke få et eneste minut i efteråret.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1362
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Gryte ude af truppen er måske også vand på Vålerenga-møllen.

  22. #1363
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Gryte ude af truppen er måske også vand på Vålerenga-møllen.
    Ja og Bartolec, der nok også er på vej videre
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1364
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mit frommeste ønske til transfervinduet er en klart defineret taktik og spillestil, med en dertilhørende klart defineret startformation. En dyr dreng som Biel skal spille fast eller sælges, og med PCs udmelding om offensive tilgange, kan fx Fischer og Wilczek havne i samme utilfredsstillende situation…
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1365
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Mit frommeste ønske til transfervinduet er en klart defineret taktik og spillestil, med en dertilhørende klart defineret startformation. En dyr dreng som Biel skal spille fast eller sælges, og med PCs udmelding om offensive tilgange, kan fx Fischer og Wilczek havne i samme utilfredsstillende situation…
    Jeg ville bare ønske at man o FCK også kunne håndtere “ego’er” og vi ikke bliver et gråt tonserhold uden kant og charme. Jeg ønsker at vi henter Jacob Bruun Larsen, at vi kan håndtere Fischer, Zanka og spillere fra eksotiske lande


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •