Side 96 af 193 FørsteFørste ... 468693949596979899106146 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vi mangler vel at få skrevet, at Tipsbladets redaktør Troels Bager Thøgersen melder, at FCK minimum henter 3 mand til offensiven samt Zanka. Det er det eneste nye i den her artikel, som ellers er gammel vin på nye flasker. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-venter-i-fck
    Som jeg læser det skriver han “op til 3 nye i offensiven” efter at have snakket mulige salg af Daramy og Wind. Du skriver minimum 3 nye?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. #1427
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Og hvor er dine kilder så for det? Du kan ikke bare poste et rygte uden en artikel, tweet elller andet holdbart. Alle kan sku da skrive løse påstande uden kilder herinde....
    https://mobile.twitter.com/Fenerhabe...94893914038275

    En af stederne der skriver om det.

  3. #1428
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Som jeg læser det skriver han “op til 3 nye i offensiven” efter at have snakket mulige salg af Daramy og Wind. Du skriver minimum 3 nye?
    Åh ja, jeg læste artiklen i morges, og genlæste ikke før jeg linkede.

    Jeg er faktisk ret sikker på, at indkøb til offensiven pt. ikke er betinget af salg af Wind og Daramy. Alle ved, at FCK har manglet en kant i minimum ét år, men samtidig har PC talt om at styrke toppen og dermed bredden, det kunne tyde på flere indkøb end én. Desuden tror jeg, at du skal forvente at Fischer ryger og erstattes først. Ryger Daramy og Wind skal de naturligvis erstattes, men det tror jeg ikke umiddelbart er noget man planlægger med.

  4. #1429
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Kan du ikke checke mere permanent ud for en stund? Dit debatniveau er under lavmålet, og du trænger til at tælle til 10 før du trykker send.

    Træk vejret, synk et par gange og få pulsen ned.
    På alle måder et fladpandet indlæg.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1430
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    På alle måder et fladpandet indlæg.
    Nogle skriver fladpandet, andre skriver højpandet. Faktum er at der er rigeligt med serverplads på Sidelinjen til forskellige holdninger og opfattelser. Men det er mest interessant når debattør-øjnene bliver på bolden :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1431
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fischer på vej til belgiske Antwerpen hvor Priske er træner.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ischer/8730500

  9. #1432
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Royal Antwerpen…

    Gad vide hvad vi reelt ville få i en sådan handel. Næppe meget…

    Trist historie med ham. Øv.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ischer/8730500

    Zan

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1433
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror ikke det var blevet rigtigt godt med ham her i klubben igen, så fint for både ham og fck han kommer videre til nogle der gerne vil ham.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1434
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Slau Se meddelelser
    Tror ikke det var blevet rigtigt godt med ham her i klubben igen, så fint for både ham og fck han kommer videre til nogle der gerne vil ham.
    Selvom du nok har ret, synes jeg lige præcis denne gør nas… :-(

    Zan


  14. #1435
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Royal Antwerpen…

    Gad vide hvad vi reelt ville få i en sådan handel. Næppe meget…

    Trist historie med ham. Øv.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ischer/8730500

    Zan
    Nøj hvor er det synd. Jeg kender ikke FCK længere, 120 kampe, 29 mål og 44 assist. Jeg står måbende tilbage og for første gang mister jeg lysten at til følge FCK. Det er virkelig slemt


  15. #1436
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nøj hvor er det synd. Jeg kender ikke FCK længere, 120 kampe, 29 mål og 44 assist. Jeg står måbende tilbage og for første gang mister jeg lysten at til følge FCK. Det er virkelig slemt
    Ja, det er ærgerligt, men der er altså andre grunde end bare en vag Jess og end ond PC til, at Fischer er på vej væk. Han har simpelthen ikke været pengene værd i to år. https://www.getrevue.co/profile/kvar...-nedtur-697473


  16. #1437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad med Jon Thorsteinsson? Vi mangler offensive kanter og har en god forbindelse til AGF :). Synes ofte han spiller godt i de kampe jeg ser. Målfarlig, god fart og vindermentalitet.
    Zanka-Mania

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1438
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Nogle skriver fladpandet, andre skriver højpandet. Faktum er at der er rigeligt med serverplads på Sidelinjen til forskellige holdninger og opfattelser. Men det er mest interessant når debattør-øjnene bliver på bolden :-)
    Hvis en god nats søvn har givet dig nye perspektiver på præmisserne for et godt debatforum, så er det da positivt.
    Goldbæks Højrefod

  19. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis en god nats søvn har givet dig nye perspektiver på præmisserne for et godt debatforum, så er det da positivt.
    Du er så frygteligt nedladende i dine kommentarer, og det var det, jeg reagerede på. Det var i øvrigt mig, der pissede på din sure sukkermad, så ret dine opkastninger i min retning, hvis du har behov for det.

    Du kan selvfølgelig også bare acceptere, at folk har andre holdninger end dig, og i øvrigt lade være med at se spøgelser alle vegne. Så tror jeg, du får en bedre oplevelse herinde - og i livet generelt.

    Nu vil jeg ikke afspore debatten herinde længere, men jeg bliver fandme i så dårligt humør når jeg ser (hovedparten) af dine indlæg, og hvordan du går til angreb på dem, der har en anden holdning. Øv.


  20. #1440
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg syntes det er svært, at afgøre om Fischer er/har været pengene værd. Hans statistik, er jo som mange nævner, egentligt ganske flot. Men han har længe været en skygge af det potentiale vi ved han har.

    En pointe der ikke kan gøres op i tal og statistik vil jeg fremhæve og forhåbentligt lade folk huske ham på: Fischer har nogle fantastiske menneskelige værdier som han tør stå ved, sjældent ser i sådan en grad.
    Eksempelvis hans rolle i “homo”(lgbt+)-debatten. Eller da han troppede op på bodegaen/baren og gav en uforbeholden undskyldning til klubbens tilstedeværende fans.

    Han har altid været stolt af KBH og at at bære byens farver og han har været en fantastisks ambassadør.
    Tak!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •