Side 97 af 193 FørsteFørste ... 4787949596979899100107147 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Du er så frygteligt nedladende i dine kommentarer, og det var det, jeg reagerede på. Det var i øvrigt mig, der pissede på din sure sukkermad, så ret dine opkastninger i min retning, hvis du har behov for det.

    Du kan selvfølgelig også bare acceptere, at folk har andre holdninger end dig, og i øvrigt lade være med at se spøgelser alle vegne. Så tror jeg, du får en bedre oplevelse herinde - og i livet generelt.

    Nu vil jeg ikke afspore debatten herinde længere, men jeg bliver fandme i så dårligt humør når jeg ser (hovedparten) af dine indlæg, og hvordan du går til angreb på dem, der har en anden holdning. Øv.
    Nu må I og Goldbæks Højrefod stoppe. I har allesammen fået sagt rigeligt off topic og forsøgt at få det sidste ord. Jeg er træt af det. Stop så og hold jer til emnet og ellers så skriv videre privat, hvis I føler der er nogle vigtige ting at få sagt. Det er ikke vigtigt for os andre.


  2. #1442
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Jeg syntes det er svært, at afgøre om Fischer er/har været pengene værd. Hans statistik, er jo som mange nævner, egentligt ganske flot. Men han har længe været en skygge af det potentiale vi ved han har.

    En pointe der ikke kan gøres op i tal og statistik vil jeg fremhæve og forhåbentligt lade folk huske ham på: Fischer har nogle fantastiske menneskelige værdier som han tør stå ved, sjældent ser i sådan en grad.
    Eksempelvis hans rolle i “homo”(lgbt+)-debatten. Eller da han troppede op på bodegaen/baren og gav en uforbeholden undskyldning til klubbens tilstedeværende fans.

    Han har altid været stolt af KBH og at at bære byens farver og han har været en fantastisks ambassadør.
    Tak!
    Spot on. Fuldstændig enig. Fischer har givet os så meget andet og så meget mere, som ikke optræder i stats. Han er superfed at have på holdet. Gid vi havde flere af hans slags. Jeg havde det på samme måde, da N'Doye ikke blev forlænget. Hans tid var nok ovre, men det gjorde også sindssygt ondt.

    Uden at smide Bangtsson under bussen eller starte en debat om ham, så ville det være trist kun at have hans type. Bundloyal, sympatisk, men helt uden kant.

    Som jeg skrev før Silkeborgkampen, så håber jeg, at Fischer hyldes.

    Når jeg så har sundet mig, så kan jeg jo godt se, at Fischers afgang giver luft til noget nyt og spændende.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1443
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så skete det....
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-saelger...yal-antwerp-fc

    "Viktor Fischer ser tilbage på sin tid i København med glæde og stolthed, selv om han havde håbet at opnå endnu mere personligt og med holdet:

    "Det var på mange måder som en stormende forelskelse, da jeg kom til klubben. Både jeg – og jeg tror også mange andre – oplevede, at det var et fantastisk match, og jeg følte med det samme et stærkt bånd til fansene, som altid har behandlet mig bedre, end jeg nogensinde kunne have forventet."

    "Mine skader og andre bump på vejen ændrede aldrig ved den kærlighed, jeg følte og stadig føler til byen og fansene.”

    ”Jeg ville ønske, at vi sammen havde vundet flere trofæer, end det blev til, men min tid i København blev den type rutsjebanetur, som har vist sig at være det hele værd i sidste ende på så meget mere end et sportsligt plan."

    "Den opbakning jeg oplevede helt til det sidste fra omklædningsrummet, byen og fansene er ikke mange forundt, selv efter et helt liv. Jeg gik hver kamp på banen som det stolteste menneske, og jeg forlod også banen stolt, hvilket resultat vi end fik, fordi jeg bar byens logo på brystet."

    "Jeg har kun kærlighed til overs for klubben og vil arbejde hårdt for at være dygtig nok til at vende tilbage senere i min karriere,” siger Viktor Fischer."
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!


  5. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror, det er den bedste løsning for alle parter. Nogle gange skal der bare ske noget nyt. Trods alt også et hæderligt skifte til en stærkere liga, selvom det da næppe er sådan, Fischer så sin karriere udvikle sig, da han i sin tid skiftede til FCK. Lad os håbe, at han kommer tilbage på rette spor.


  6. #1445
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er et sørgmodigt farvel til en publikumsyndling og en til tider glimrende spiller. Forhåbentlig kan både han som spiller og os som klub komme i omdrejninger igen og så er et gensyn måske ikke helt umuligt.

    Samtidig efterlader det os nu også som en profilløs klub. Med al respekt for gode spillere som Wind, Zeca, Boile mfl. så er det jo Fischer og nDoye som folk vil se og kender og som børnene leger at være i frikvarteret. Jeg håber virkelig, at PC har noget i ærmet. En (gerne to) offensiv(e) profil(er) især på banen men også gerne uden for.
    Det er et stort tab for klubben i dag, men desværre nok den eneste løsning for både Fischer og FCK.

    Tak for alt Fischer. Og helt og lykke i fremtiden.


  7. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror, det er den bedste løsning for alle parter. Nogle gange skal der bare ske noget nyt. Trods alt også et hæderligt skifte til en stærkere liga, selvom det da næppe er sådan, Fischer så sin karriere udvikle sig, da han i sin tid skiftede til FCK. Lad os håbe, at han kommer tilbage på rette spor.
    Enig. Tiden var inde til han skulle videre.

    Held og Lykke Fischer.

  8. #1447
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Den er nok den smukkeste afskedssalut fra en spiller, som jeg har læst. Tak, Fischer. Smukke, flotte og respektfulde ord, selvom han ikke blev behandlet så fint til sidst.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  9. #1448
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fantastisk spiller som i perioder viste topniveauet. En måske endnu mere fantastisk personlighed, som i høj grad besidder det sagnomspundne FCK DNA.

    Jeg har det ikke godt med salget, men kan ikke se anden udvej. Mine forventninger til Fischer faldt stødt over årene og det blev aldrig den Grønkjær signing som potientialet var til.

    Nu mangler truppen i den grad en stjernespiller. Spændende om PC finder en løsning.
    Fc Ålene

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #1449
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Den er nok den smukkeste afskedssalut fra en spiller, som jeg har læst. Tak, Fischer. Smukke, flotte og respektfulde ord, selvom han ikke blev behandlet så fint til sidst.
    Hold kæft hvor er jeg ked af at han forlader FCK. Jeg synes virkelig han var et godt match på alle måder og han fik slet ikke den opbakning som han havde fortjent. Han stillede sig op og forsvarede de svage og han var for mig er vartegn på FCK som klub.

    Vi har slet ikke fået det ud af ham, som vi som klub skulle og man kan ikke bare give ham skylden. Han har fodboldfærdigheder til at blive omskolet til en anden position og hjertet på det helt rette sted.

    Vores hold er uden kant og kanter og med alt ære og respekt for vores talenter, så er vi jo ikke FCN. Efter 4 kampe mangler vi stadig at spille en god kamp og resultatet k går var rigtig fornemt, men de sidste 4 mål bliver ikke scoret hvis modstanderen havde været et midtehold i 1. Division.

    Rigtig mange er inde på det er måske bare det rigtige tidspunkt - jeg forstår godt tankegangen, men det er virkelig bittert at vi som klub ikke kan løfte den opgave at få Fischer til at fungere. Vi har fejlet stort

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #1450
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Så skete det....
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-saelger...yal-antwerp-fc

    "Viktor Fischer ser tilbage på sin tid i København med glæde og stolthed, selv om han havde håbet at opnå endnu mere personligt og med holdet:

    "Det var på mange måder som en stormende forelskelse, da jeg kom til klubben. Både jeg – og jeg tror også mange andre – oplevede, at det var et fantastisk match, og jeg følte med det samme et stærkt bånd til fansene, som altid har behandlet mig bedre, end jeg nogensinde kunne have forventet."

    "Mine skader og andre bump på vejen ændrede aldrig ved den kærlighed, jeg følte og stadig føler til byen og fansene.”

    ”Jeg ville ønske, at vi sammen havde vundet flere trofæer, end det blev til, men min tid i København blev den type rutsjebanetur, som har vist sig at være det hele værd i sidste ende på så meget mere end et sportsligt plan."

    "Den opbakning jeg oplevede helt til det sidste fra omklædningsrummet, byen og fansene er ikke mange forundt, selv efter et helt liv. Jeg gik hver kamp på banen som det stolteste menneske, og jeg forlod også banen stolt, hvilket resultat vi end fik, fordi jeg bar byens logo på brystet."

    "Jeg har kun kærlighed til overs for klubben og vil arbejde hårdt for at være dygtig nok til at vende tilbage senere i min karriere,” siger Viktor Fischer."
    Sådan skal det siges!!! Fischer er en fantastisk kommunikator - og har været en super ambassadør for klubben og for det, klubben står for. SÅ ærgerligt, at hans afsked blev så uværdig.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1451
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Fantastisk spiller som i perioder viste topniveauet. En måske endnu mere fantastisk personlighed, som i høj grad besidder det sagnomspundne FCK DNA.

    Jeg har det ikke godt med salget, men kan ikke se anden udvej. Mine forventninger til Fischer faldt stødt over årene og det blev aldrig den Grønkjær signing som potientialet var til.

    Nu mangler truppen i den grad en stjernespiller. Spændende om PC finder en løsning.
    Vi er da stillet op fuldstændig samme måde, som før Fischers skifte. At han forlader klubben, ændrer ikke en millimeter på, at der skal hentes to/tre offensive kvalitetsspillere ind.
    Jeg kommer dog til at savne den Fischer vi havde, da han var bedst. Men det er alt for længe siden, og derfor kom vi ikke uden om denne udgang.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1452
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    F… hvor er det dog bare surt, at vores nye træner får skræmt vor højtelskede Fischer væk. Jeg synes, at det er en katastrofe fra Thorup’s side!!! Og det stiller ham (træneren) ikke i en bedre position i mine øjne. Jeg er helt overbevist om at vi godt kunne få Fischer tilbage på højt niveau, så det er i mine øjne en kæmpe brøler. Thorup raus…
    Og øv med øv på.

    Forza FC

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1453
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af østersø007 Se meddelelser
    F… hvor er det dog bare surt, at vores nye træner får skræmt vor højtelskede Fischer væk. Jeg synes, at det er en katastrofe fra Thorup’s side!!! Og det stiller ham (træneren) ikke i en bedre position i mine øjne. Jeg er helt overbevist om at vi godt kunne få Fischer tilbage på højt niveau, så det er i mine øjne en kæmpe brøler. Thorup raus…
    Og øv med øv på.

    Forza FC
    Kan vi ikke stoppe med at aflede samtlige tråde med Thorup Raus. Der er en tråd dedikeret til det emne.


  20. #1454
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Kan vi ikke stoppe med at aflede samtlige tråde med Thorup Raus. Der er en tråd dedikeret til det emne.
    Gjorde du ikke det samme med Ståle?

    Jeg tror bare folk må acceptere at andelen af Jesshaters vokser jo mindre han vinder, jo mindre man kan se en ide og når FCK blod bliver skiftet ud. Lad os i det mindste rase ud… især på denne dag

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1455
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Gjorde du ikke det samme med Ståle?
    Jeg tror du tænker på Tops, og de slagsmål vi har haft overalt på sidelinien..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •