Side 98 af 193 FørsteFørste ... 48889596979899100101108148 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er i hvert fald beviseligt forkert, når det hævdes, at Fischer skulle have fået masser af chancer under Thorup.

    Han starter med to mål mod Avarta, dummer sig så med rødt kort i Herning. Men er derefter tilbage med en meget stærk indsats i Haderslev. Så fik han corona og kom kun med de sidste minutter i efteråret.

    Foråret starter han med scoringer og tilkæmpede straffespark. Men så får Thorup den lyse idé, at et ellers lovende system med indadvendte sideforwards, der passede perfekt til Fischer, pludselig skal ændres til brede kanter. Og efter yderligere et par kampe skal man nu pludselig stå ultra kompakt med tre boldflyttere på midten og Falk til venstre. Siden da har Fischer ikke fået en reel chance. En time her, et kvarter der. Bestemt ikke måden man får en humørspiller som Fischer tilbage på sporet.

    Måske viser det sig, at Fischer bare ikke kan komme tilbage på toppen. Måske viser det sig også, at dette er den bedste løsning for alle parter. Men jeg tvivler. Og jeg tilslutter mig i hvert fald dem, der finder det sørgeligt, at man ikke gjorde mere for at bringe sit største talent og sin største personlighed tilbage til tidligere niveau. Han er 27 år, brænder for byen og klubben. Har aldrig nogensinde brokket sig udadtil over trænerens besynderlige beslutninger, men kæmpet (måske for meget) til det sidste. Man burde logisk nok have givet det et seriøst skud i bøssen, for her var en mand, der måske kunne have spillet sin tid ud i klubben og blevet en kulturbærer.

    Nu står PC i stedet med en kæmpe udfordring, hvor ikke bare en, men to top-topspillere skal hentes til offensiven. Foruden alt det andet, der mangler.

    Så nu skal PC bevise, at han er andet end brovtende snak, hvor han indtil videre mest har fremstået som en blanding af en jysk brugtvognsforhandler og S'janten fra Basserne. Men at rent faktisk kan analysere holdets mangler og handle derefter.

    Udover indkøb kan han starte med at give Boilesen den lønstigning han fortjener, så den sidste rest af klasse ikke forsvinder.

    Om Thorup, jo mindre nævnt, des bedre.


  2. #1457
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Foråret starter han med scoringer og tilkæmpede straffespark. Men så får Thorup den lyse idé, at et ellers lovende system med indadvendte sideforwards, der passede perfekt til Fischer, pludselig skal ændres til brede kanter..
    Spot on!


  3. #1458
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fc København uofficielle melder på deres facebook side om en pris på mellem 3-3,5 mio € plus evt bonusordninger. Umiddelbart er jeg ærgerlig over at miste ham, og vi finder næppe en erstatning med samme stjerne støv over sit navn til samme pris.
    Dog burde være muligt at finde en erstatning der ville bidrage med mere på banen end han har gjort den sidste tid nu Jess ikke vil bruge ham.
    Er led og ked af at det aldrig blev den bragende succes som hans start i klubben lagde op til.


    Edit: lidt tilføjelse

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1459
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Med Fischer og Kauffmann ude er det forhåbentlig et spørgsmål om tid før der præsenteres erstatninger på begge positioner. Det skorter dog i den grad på rygter.. Jeg mindes ikke at have læst et eneste rygte om en offensiv spiller siden rygterne om Souza florerede.. Gad vide om barren bare sættes utroligt højt, og vi derfor skal vente til slutningen af vinduet før der sker noget.. Eller om der skal penge i kassen fra salg af enten Nelsson eller Daramy før vi rykker på dem der er i kikkerten..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1460
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Elskede VF7's start i klubben men manden har desværre en historisk dårlig klubkarriere. Kommer tidligt afsted til Ajax der dropper ham, derefter kommer han til Middlesbrough som dropper ham, han ryger derefter til Mainz som også dropper ham så henter Ståle ham til København hvor han måske overpræstere i små 10 mdr.

    På mange måder minder hans karriere som Bendtners. Rigtig meget talent ikke så meget output.

    Jeg vil altid mindes Fischers tid i København for hans start og så for han rolle som ambassadør for klubben og byen. #fuckinglegend
    Så glemmer jeg gerne resten af hans tid i København for den var ikke god i mine øjne.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1461
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor bliver de offensive tilgange af???? Inden længe er vi 6-9 point efter fcm eller bøf før der bliver handlet, hvis der overhovedet gør… KOM IGANG PC DIN DOVENPER!!!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1462
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Elskede VF7's start i klubben men manden har desværre en historisk dårlig klubkarriere. Kommer tidligt afsted til Ajax der dropper ham, derefter kommer han til Middlesbrough som dropper ham, han ryger derefter til Mainz som også dropper ham så henter Ståle ham til København hvor han måske overpræstere i små 10 mdr.

    På mange måder minder hans karriere som Bendtners. Rigtig meget talent ikke så meget output.

    Jeg vil altid mindes Fischers tid i København for hans start og så for han rolle som ambassadør for klubben og byen. #fuckinglegend
    Så glemmer jeg gerne resten af hans tid i København for den var ikke god i mine øjne.
    Lige frem at sammenligne Fischers fodboldkarriere med Bendtners synes jeg sgu er langt ude. En blanding af en drukkenbolt og en reality-kendis der fucker sin egen fodboldkarriere, sådan ser jeg ikke Fischer. Iflg Injury.dk har Fischer haft 21 skader af varierende længde siden 2013, så jeg tror, at det er skaderne, der har haft størst indflydelse på hans svingende niveau.
    Held og lykke til Fischer herfra.

    https://injuries.dk/player/viktor-fischer#injuries


  12. #1463
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Lige frem at sammenligne Fischers fodboldkarriere med Bendtners synes jeg sgu er langt ude. En blanding af en drukkenbolt og en reality-kendis der fucker sin egen fodboldkarriere, sådan ser jeg ikke Fischer. Iflg Injury.dk har Fischer haft 21 skader af varierende længde siden 2013, så jeg tror, at det er skaderne, der har haft størst indflydelse på hans svingende niveau.
    Held og lykke til Fischer herfra.

    https://injuries.dk/player/viktor-fischer#injuries
    Nu snakker jeg ikke om personerne og deres liv uden for banen. Det var mere en sammenligning af deres potentiale der aldrig nået de højder de kunne have nået.

    - Jeg var super begejstret for Viktor, for når man kastede en bold til ham, behandlede han den på måder, som ikke mange kan behandle den på. Men han tænkte for meget over tingene: 'Jeg har brug for det her, jeg har brug for det der'. Det kom alt sammen i vejen for ham. Frank holdt meget af ham, men han var irriteret over al den frustration, siger Ronald de Boer til de Volkskrant

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...viktor-fischer

    Problemet med Viktor Fischer var måske ikke Jess Thorup men måske mere Viktor Fischer

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #1464
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Fc København uofficielle melder på deres facebook side om en pris på mellem 3-3,5 mio € plus evt bonusordninger. Umiddelbart er jeg ærgerlig over at miste ham, og vi finder næppe en erstatning med samme stjerne støv over sit navn til samme pris.
    Hvis det virkelig er prisen, så har vi da fået en fin pris set i lyset af, hvor lidt han har bidraget spillemæssigt de sidste par år. Samtidig slipper vi af med en stor løn. Alt i alt bør det give PC muligheden for at hente en rigtig god erstatning på banen. Vi får næppe den samme udstråling udenfor. Nu er det bare vigtigt, at vi rammer rigtigt med indkøbene.

  15. De følgende 16 brugere er enige:

  16. #1465
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nu snakker jeg ikke om personerne og deres liv uden for banen. Det var mere en sammenligning af deres potentiale der aldrig nået de højder de kunne have nået.

    - Jeg var super begejstret for Viktor, for når man kastede en bold til ham, behandlede han den på måder, som ikke mange kan behandle den på. Men han tænkte for meget over tingene: 'Jeg har brug for det her, jeg har brug for det der'. Det kom alt sammen i vejen for ham. Frank holdt meget af ham, men han var irriteret over al den frustration, siger Ronald de Boer til de Volkskrant

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...viktor-fischer

    Problemet med Viktor Fischer var måske ikke Jess Thorup men måske mere Viktor Fischer
    Nej. Viktor Fischer skaber ikke negativ energi pga hans personlighed, det kræver bare talent at fastholde hans koncentration, give ham plads og rum til at udfolde sin personlighed imens han forbliver motiveret og fokuseret på fodbolden.

    Det kræver en god leder

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1466
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nej. Viktor Fischer skaber ikke negativ energi pga hans personlighed, det kræver bare talent at fastholde hans koncentration, give ham plads og rum til at udfolde sin personlighed imens han forbliver motiveret og fokuseret på fodbolden.

    Det kræver en god leder
    Hvilket han så aldrig har haft i karrieren?

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Hvilket han så aldrig har haft i karrieren?
    Ikke nødvendigvis. Jeg kender kun de Boer, Ståle og Jess og de Boer har i hvert fald ikke de færdigheder og det tvivler jeg åbenlyst også at Jess (eller Priske) har.

    Der er massere af spillere med en lidt anerledes mentalitet som kan være svære at holde motiveret. N’Doye var jo hellere ikke nødvendigvis den nemmeste at håndtere.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1468
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ikke nødvendigvis. Jeg kender kun de Boer, Ståle og Jess og de Boer har i hvert fald ikke de færdigheder og det tvivler jeg åbenlyst også at Jess (eller Priske) har.

    Der er massere af spillere med en lidt anerledes mentalitet som kan være svære at holde motiveret. N’Doye var jo hellere ikke nødvendigvis den nemmeste at håndtere.
    Hvis du møder en idiot, så gå væk, hvis du møder to, så tænk lidt over det, hvis du møder tre, så kig dig selv i spejlet. – Simon Jul

    Igen problemet med Viktor Fischer var måske ikke Jess Thorup men måske mere Viktor Fischer


  23. #1469
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis du møder en idiot, så gå væk, hvis du møder to, så tænk lidt over det, hvis du møder tre, så kig dig selv i spejlet. – Simon Jul

    Igen problemet med Viktor Fischer var måske ikke Jess Thorup men måske mere Viktor Fischer
    Du har fuldstændig ret. Det er på ingen måder Jess fejl, han gør det eminent og det er da også bare alle spillernes skyld at det ikke fungere, han kan på ingen måder stilles til ansvar. Der er jo ingen historiske sager omkring degradering af spillere eller måden Zanka blev sat af på. Det er fuldstændig tilfældigt og spillernes egen skyld.

    Hvem er jeg - spillet køre jo perfekt, resultaterne er der, spillerne udstråler glæde og tro på tingene og der går overhovedet ikke rygter om det modsatte eller at Jess nærmer sig spærregrænsen.

    Edit: jeg glemte faktisk at Fischer altid fremstår som et dumt svin og skide uprofessionelt! I fucking guder…

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #1470
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg ærgrer mig også over Fischers afgang og er egentlig også lidt overrasket oven på et kort forløb. Set i bakspejlet har Thorups pil måske peget i den retning i nogen tid, men at se det officielt på fck.dk var alligevel et stik i hjertet.
    Fischer spillede ikke op til sit bedste, men han var alligevel for mig en vigtig karakter i klubben og den københavneridentitet som “mit” fck er defineret af. Jeg står med en følelse af at have mistet hjørnestenene i form af Ståle, Zanka og Fischer på meget kort tid og kan ikke se meget personlighed og format i klubben lige nu. Jeg håber på nogle tilgange der naturligvis kan løfte os sportsligt, men også nogle typer der kan byde på mere end det. Åh gud, hvor jeg ser frem til Delaney er gammel nok til at komme hjem igen!

  26. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •