Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 13.04%
  • Uafgjort

    8 11.59%
  • FCK vinder

    52 75.36%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Dejligt at se at vi er klar fra start i dag... Bundus assist til 2-0 var fremragende... Synes at vi har et rigtig fint udtryk, især banens beskaffenhed taget i betragtning.. Jeg frygtede det værre i hvert fald..

    Der er dog et enkelt stort, enddog meget stor, minus i dag... Og det handler om Canal 9’s TV-produktion... De kører det ene lange og ligegyldige close-up efter det andet, mens bolden er i spil.. Det er totalt håbløst det produceren leverer i dag.. Det er ofte skidt, men det de har lavet i dag har været under al kritik.. Totale amatører!


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Nu kan det lige passe at vi ender med at tabe 3-2, men hvor er det dog forfriskende med en træner, der i pauseinterviewet siger: "Nu skal vi ikke overlade initiativet og tabe momentum. Vi skal ud og score til 3 og 4-0."
    Danmark til Valby Bakke

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Dejligt at se at vi er klar fra start i dag... Bundus assist til 2-0 var fremragende... Synes at vi har et rigtig fint udtryk, især banens beskaffenhed taget i betragtning.. Jeg frygtede det værre i hvert fald..

    Der er dog et enkelt stort, enddog meget stor, minus i dag... Og det handler om Canal 9’s TV-produktion... De kører det ene lange og ligegyldige close-up efter det andet, mens bolden er i spil.. Det er totalt håbløst det produceren leverer i dag.. Det er ofte skidt, men det de har lavet i dag har været under al kritik.. Totale amatører!
    Helt enig. Jeg synes dog at det var mindre elendigt i dag end mod AaB, hvor min nok mest anvendte sætning var noget i retning af "vis nu kampen, for helvede!!"

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    5. sejr ud af 6 mulige, siden Thorup så lyset og anvendte fire i forsvaret. Siden da har vi hentet 8 point ind på FCM (som dog har spillet en kamp mindre) og 4 point ind på BØF (som dog har spillet en kamp mindre). Så vi holder ikke bare trit med de værste konkurrenter, men vi får også klatret lige så stille opad i tabellen, og der skal ikke mange eksterne resultater, som skal gå vores vej, for at vi selv kan afgøre hvorvidt vi skal slutte grundspillet som nr. 1.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    5. sejr ud af 6 mulige, siden Thorup så lyset og anvendte fire i forsvaret. Siden da har vi hentet 8 point ind på FCM (som dog har spillet en kamp mindre) og 4 point ind på BØF (som dog har spillet en kamp mindre). Så vi holder ikke bare trit med de værste konkurrenter, men vi får også klatret lige så stille opad i tabellen, og der skal ikke mange eksterne resultater, som skal gå vores vej, for at vi selv kan afgøre hvorvidt vi skal slutte grundspillet som nr. 1.
    Og med en kampprogram der ser relativt fornuftigt ud de næste 4 kampe. Hvis vi kan undgå flere skader er det ikke helt utænkeligt at vi kan ride på bølgen og hente 10, måske 12 point. Så vil det se rigtig fornuftigt ud inden grundspillets 3 sidste svære kampe (Bøf, FCM, Randers)

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Fin kamp mod ligaens vel dårligste hold. Jeg holder tilbage med optimismen lidt endnu. Vi skal stadigt huske på at det her var kun den 9. kamp med Jess I spidsen og mod AAB så man hvor hurtigt det kan gå galt. Alt i alt, en rigtig fin stime/lækkert spil på banen men på en lidt billigt baggrund.
    Det tegner godt for fremtiden, jeg er dog ikke sikker på, at vi er der helt endnu.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af there is only one fc Se meddelelser
    Fin kamp mod ligaens vel dårligste hold. Jeg holder tilbage med optimismen lidt endnu. Vi skal stadigt huske på at det her var kun den 9. kamp med Jess I spidsen og mod AAB så man hvor hurtigt det kan gå galt. Alt i alt, en rigtig fin stime/lækkert spil på banen men på en lidt billigt baggrund.
    Det tegner godt for fremtiden, jeg er dog ikke sikker på, at vi er der helt endnu.
    Enig. Det er DEJLIGT, at det virker til, at moralen, selvtilliden og ikke mindst troen på tingene er vendt tilbage.

    Bundu imponerede sgu igen, og han virker til at være gledet fint ind i truppen trods frygt for det modsatte. Selv Bjelland gjorde det absolut godt, og det virker til, at han har accepteret sin nye rolle.

    En stime er altid god og kan virkelig betyde meget for de næste fire kampe, der på papiret ikke er særligt skræmmende. Kun AGF bør vi vel forvente giver knas i Parken.

    Kampen i dag var selvfølgelig ren pligtsejr. Statistisk havde vi inden i dag vundet samtlige kampe ude de seneste fem år mod Horsens - på nær en enkelt uafgjort.

    Udfordringen er, at vi i denne sæson endnu ikke har hentet et eneste point mod hold som FCM, Brøndby - og for den sags skyld Randers. Det MÅ og SKAL til, hvis vi skal gøre os forhåbninger om noget.

    Vi har vel det bedst tænkelige forårsprogram, vi kunne ønske os med seks relativt lette modstandere i de seks første kampe (med AGF som bobler!).

    Kan vi holde stimen, og Jes får noget ro i kampene til at prøve lidt ting af undervejs, bliver det spændende at se, hvilken mental forfatning spillerne er i, når vi i marts møder Brøndby. Dét bliver en nøglekamp. Resten er bare gysere, hvor vi ikke må smide mere end højst et par point, hvis vi skal gøre os forhåbninger om noget i år.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 07.02.21 kl. 20:44 Årsag: to ord rettet for forståelsen :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  10. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Dagens detalje stod dommer-Jørgen næsten for, da Bjelland først skal tage et frispark om, da han har taget det for hurtigt og så efterfølgende får et gult kort for at tage det for langsomt. Den var alligevel ny.


  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Vi startede ud med et klart spilovertag og kapitaliserede også fint på dette med to mål. Horsens greb kampen lidt besynderligt an. De valgte ikke at investere synderligt i presset og begyndte som regel kun at presse, når vi stod på deres banehalvdel. Således holdt de mange mand bag bolden, mens forsvarslinjen ikke var så dyb igen. Det gjorde at der virkelig ikke var meget plads mellem deres noget flade kæder, hvilket tvang os til at spille meget direkte. Offensivt havde de ikke nogen plan andet end at skubbe mange mand frem og slå en lang aflevering. Deres plan virkede til dels, da vi trods alt havde svært ved at komme frem til store chancer, men kampen var reelt afgjort allerede ved 1-0 og den døde helt da vi kom på 2-0.

    Horsens ændrede tilgang, da de indså at vores pasningsspil aldrig flød for alvor grundet banens beskaffenhed og så kom de i tanke om at de er et knoldesparkerhold. De begyndte derfor at presse højere og gå hårdere i duellerne (uden det var over grænsen). Det lykkedes dem at gøre kampbilledet langt mere rodet, men de var ikke tæt på at score. Hvor Horsens tidligere har haft en klar spillemæssig profil (om end ikke særlig attraktiv) må man sige, at det er svært at se hvad de reelt vil på en fodboldbane (i hvert fald i dag) og vi burde kunne skabe mere mod sådan en modstander.

    Kalle kom ikke for alvor under pres og må have haft en kold dag på kontoret.
    Bartolec havde et par gode kombinationer med Bundu, men ellers så vi mest til ham defensivt, hvor han umiddelbart gjorde det fint.
    Zanka og Bjelland har ikke haft den sværeste dag heller og de håndterede fint det de blev udsat for. Som kampen forløb synes jeg dog, det var et ganske fornuftigt valg med Zanka og Bjelland i det centrale forsvar.
    Boilesens præstation mindede meget om Bartolecs. Man så heller ikke så meget til Boilesen i offensiven, hvilket mest af alt vidner om at vi mest spillede direkte.

    Falk gjorde det fint uden at brillere. Han havde et par rigtig skarpe fremadrettede afleveringer og et par gode løb, men han kæmpede også med banen.
    Zeca og Stage var lidt skuffende. Jeg havde forventet at se lidt mere til Stage i feltet, ligesom jeg ikke synes nogle af dem var gode nok i duellerne især i anden halvleg (hvilket egentligt afspejlede vores pres).

    Fischer fik hul på bylden, men meget mere så vi ikke fra ham.
    Wind scorede også et fint mål, men ellers blev det ikke til ret meget (slet ikke sammenlignet med hvad vi ellers har set til ham).
    Bundu havde en del gode offensive løb og var god når han fik pladsen. Jeg forventer dog at han kommer til at bidrage væsentligt mere i presspillet, da det ikke har været særlig imponerende.

    Alt i alt en lidt flad kamp på en dårlig bane der hurtigt var afgjort, hvilket selvfølgelig forklarer mange af spillernes præstationer. Vi tog dog kampen op med Horsens og valgte at fighte i anden halvleg selvom vi til tider endte med at stå alt for dybt. Det mest positive er nok, at det er de her kampe, hvor vi tidligere har haft svært ved at hente sejren hjem (Horsens er dog ret dårlige).

    Burchhardt gjorde det som sådan ganske fint, selvom han begyndte at tillade mere i slutningen af kampen (eller bare overså frispark). Han begik dog en kæmpe fejl i anden halvleg: Horsens havde begået et frispark på Zeca og byttede herefter ud. Burchhard sætter spillet i gang, Bjelland slår en diagonal aflevering op til Biel, der nu er i en god position til at starte et angreb, hvorefter Burchhardt af uransagelige årsager vælger at stoppe spillet og vil have frisparket taget om (muligvis for at få Horsens indskifteren på plads). Vi vælger at foretage vores udskiftninger, efter dommeren havde blameret sig selv og så blamerer han sig selv igen ved at give Bjelland en advarsel for at trække tiden (da Bjelland ventede på at vores indskiftere kom på plads). Mener man Bjelland skal have en større rolle i resten af sæsonen synes jeg man bør klage over advarslen (om ikke andet så for at høre Burchhardts søforklaring).

    Alt i alt blev det til tre gode point, der aldrig var i fare og så undgik vi endda skader.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbaek7 Se meddelelser
    Dagens detalje stod dommer-Jørgen næsten for, da Bjelland først skal tage et frispark om, da han har taget det for hurtigt og så efterfølgende får et gult kort for at tage det for langsomt. Den var alligevel ny.
    Jeg ved ikke om jeg ikke helt fik fulgt med i denne situation, men havde dommeren fløjtet for at spillet måtte gå igang efter udskiftningerne? Jeg synes ikke jeg hørte det.

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg ved ikke om jeg ikke helt fik fulgt med i denne situation, men havde dommeren fløjtet for at spillet måtte gå igang efter udskiftningerne? Jeg synes ikke jeg hørte det.
    Det er tydeligt at han fløjter spillet i gang, ligesom man forinden kan høre at vi vil skifte ind næste gang (imens Horsens skifter ud).

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Køge har også kunstgræs (Hvidovre spiller vist deres hjemmekampe der)

  16. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    det sad jeg også og himlede over, Lerager er er flot fyr, fint med det, men who the fu.. cares så længe han sidder med jakke på. og hvorfor er kvist interessant, eller hjulmand. så smid dog et billede af dem i pausen for jeg er mest interesseret i at se de 22 der er på banene eller til nød dem der varmer op.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    ....

    Der er dog et enkelt stort, enddog meget stor, minus i dag... Og det handler om Canal 9’s TV-produktion... De kører det ene lange og ligegyldige close-up efter det andet, mens bolden er i spil.. Det er totalt håbløst det produceren leverer i dag.. Det er ofte skidt, men det de har lavet i dag har været under al kritik.. Totale amatører!
    Den kommentar er simpelthen spot on - jeg er så røvtræt af Canal 9´s - hvor 5-6 minutter af hver halvleg går med at filme noget som foregår udenfor banen...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Den kommentar er simpelthen spot on - jeg er så røvtræt af Canal 9´s - hvor 5-6 minutter af hver halvleg går med at filme noget som foregår udenfor banen...
    Det må vel være noget man kan gøre Canal 9 opmærksom på. - Det lader til at vi er en del som er pænt trætte af det. - Jeg synes faktisk at det var værre i Ålleren, hvor de bland andet lykkes med at bruge et halvt minut på det sæde hvor Kvist IKKE LÆNGERE sidder.... Spader!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.04.18, 20:55
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •