Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 13.04%
  • Uafgjort

    8 11.59%
  • FCK vinder

    52 75.36%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Efter sejren i Aalborg fortsætter jagten på toppen af Superligaen, med grundspillets næstsidste tur til Jylland, hvor bundproppen AC Horsens tager imod på Casa Arena.

    AC Horsens startede foråret med et 3-0 nederlag i Randers, og er blevet overhalet af Lyngby efter forårets første runde. Man har taget afsked med Skt. Kjartan, mens man har hentet den tidligere ungdomsspiller i FCK, Muamer Brajanac, som angriber. Horsens er gået fra 4-4-2 under Bo Henriksen til 4-3-3 under Jonas Dal, for nu at spille 3-5-2 under den nye træner, Jens Berthel Askou, og hvor planen er at målene i højere grad skal komme fra midtbanen, hvilket vil medføre flere løb i feltet fra midtbanen.

    Med en sejr overhaler man AGF og Randers, i hvert fald for en stund, inden de selv spiller mod hhv. Lyngby og FCM senere i løbet af runden. Hvis SønderjyskE ikke har vundet mod FCM torsdag, vil man dermed i en periode være oppe på 3. pladsen, hvis man henter alle tre point mod "Den Gule Fare".

    FCK må undvære Peter Ankersen, der blev ankelskadet mod AaB, og Victor Nelsson, der med det tvivlsomme gule kort tilragede sig en karantænedag. Bryan Oviedo får også en dag i skyggen ved næste gule kort, og det samme gør sig gældende for Zanka, hvis kortet er til 6 strafpoint.

    Horsens har ingen spillere i karantæne, men Jonas Gemmer får karantæne ved næste gule kort. Brajanac får også karantæne ved næste gule kort, hvis det takseres til 4 eller 6 strafpoint, og Bjarke Jacobsen får også en ufrivillig fridag, hvis han får et gult kort til 6 strafpoint.

    Kampens dommer er endnu ikke offentliggjort.

    Kampen vises på Canal 9, med optakt fra kl. 15.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Nu kiggede jeg lige på highlights fra Horsens' seneste kamp mod Randers (lyder pisse usexet), og jeg lagde mærke til at Randers formåede at have rigtig mange spillere mellem Horsens' midtbane- og forsvarskæder, og at de kom frem til mange chancer på den måde. Jeg kan forestille mig, at de to kæder kommer til at stå mere tæt mod os for ikke at blive kørt over, men de har mange midtbanespillere, som vil søge fremad, og dermed skabe huller mellem kæderne. Det skal vi udnytte, og gerne med noget fart. Kan vi få scoret et hurtigt mål, så vil der være masser af plads til omstillinger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kan vi få scoret et hurtigt mål, så vil der være masser af plads til omstillinger.
    Jeg har en god ide om, hvilket hold der evt. indkasserer et hurtigt mål.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg har en god ide om, hvilket hold der evt. indkasserer et hurtigt mål.
    :-D Ja. Det er der jo en del der peger på :-)

    Fra sommeren 2006 og frem til sommeren 2017, der inkasserede vi 1 sølle mål I ALT indenfor de første 5 minutter i Superligaen (altså i løbet af 11 år). Det var i 2009, da vi tabte 2-0 til FCN. Siden da - i de efterfølgende 3 sæsoner (og en slat) - er det sket 8 gange. I år er det faktisk ikke sket. Det føles sådan, men vi har faktisk klaret os igennem de første 5 minutter i samtlige 14 kampe.

    Vi er 2 gange kommet bagud i denne sæson indenfor de første 10 minutter. I alle de 3 sidste sæsoner, der er det sket 5 gange. Inden det, så skal vi tilbage til 2004/05 for at finde en sæson, hvor vi 5 gange indkasserede inden der var gået 10 minuter.

    Så fra 2017 til i dag, der er det VIRKELIG gået ned ad bakke på den konto.
    Sidst redigeret af ougar : 05.02.21 kl. 16:04
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Start-11’er:

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Andreas Bjelland - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mustapha Bundu - Viktor Fischer

    Med fare for at få på puklen for denne, så håber jeg Bjelland starter inde. Har større tiltro til vores forsvar med Bjelland end med Oviedo og Marios på nuværende tidspunkt - og det er på trods af han var helt ude af truppen ved seneste kamp. Thorup nævnte dog han var tæt på.
    #1

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Start-11’er:

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Andreas Bjelland - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mustapha Bundu - Viktor Fischer

    Med fare for at få på puklen for denne, så håber jeg Bjelland starter inde. Har større tiltro til vores forsvar med Bjelland end med Oviedo og Marios på nuværende tidspunkt - og det er på trods af han var helt ude af truppen ved seneste kamp. Thorup nævnte dog han var tæt på.
    Jeg tillader mig at tvivle på, at én dårlig halvleg skulle få Jess Thorup til at droppe sin hidtil foretrukne konstellation til fordel for Andreas Bjelland, som ifølge selvsamme træner ikke engang var god nok til at spille sig i truppen mod AaB. Jeg ved ikke, hvad jeg egentlig selv foretrækker, men jeg føler mig relativt sikker på, at det er Oviedo, der starter inde i Horsens, og det er vel også fair nok, at han får en chance mere efter en stribe fine kampe i slutningen af efteråret.
    Mvh.
    Dane

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg tillader mig at tvivle på, at én dårlig halvleg skulle få Jess Thorup til at droppe sin hidtil foretrukne konstellation til fordel for Andreas Bjelland, som ifølge selvsamme træner ikke engang var god nok til at spille sig i truppen mod AaB. Jeg ved ikke, hvad jeg egentlig selv foretrækker, men jeg føler mig relativt sikker på, at det er Oviedo, der starter inde i Horsens, og det er vel også fair nok, at han får en chance mere efter en stribe fine kampe i slutningen af efteråret.

    Oviedo lavede godt nok nogle dumme og kostbare fejl mod Aab men trods alt lignede holdet jo i 1. halvleg nogle uden kamptræning eller samme hastighed i tanke og handling som AAB, der pressede aggressivt mand mod mand, hvilket FC´erene tydeligvis ikke var klar på.
    Samtidig hjalp FC`erne jo slet ikke hinanden med at gøre sig spilbare, hvorfor Oviedo så ekstra skidt ud.
    Ganske mange andre lavede kæmpe fejl ved at aflevere næsten direkte til en AAB´er, så svært bare at klandre Oviedo (hans fejl var bare ekstra dyre da han stod længere tilbage på banen).

    Til gengæld spændende om Lerager er med fra start når nu 5 mand byder sig til på midten.
    Omvendt ved vi at JT kører efter devisen "never change a winning team", så den er svær at kalde samtidig med at Lerager kun lige har haft sin første træning.
    Skal vi køre med vores mest polyvalente spiller i Aab-målscorer Stage som også er god på hovedet eller dåseåbneren Biel eller den nye dreng i klassen, Lerager?
    Et bud herfra er at Biel bænkes, Stage starter og Lerager får debut i 2. halvleg.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Bjellands niveau er for mig i hvert fald enormt ubekendt og jeg tror også der skal lidt mere end en dårlig præstation til før Oviedo ryger ud af truppen til fordel for Bjelland. Spørgsmålet er også om Bjelland er foran Marios (dem der har set træningskampene kan måske afklare det).
    Derudover er det nok for tidligt at afskrive Biel og jeg mistænker at Thorup har en forhåbning om at det godt kan lade sig gøre at bruge både Biel og Wind. Om ikke andet er det da rart, at vi har flere strenge at spille på offensivt.

  14. #9
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Bjellands niveau er for mig i hvert fald enormt ubekendt og jeg tror også der skal lidt mere end en dårlig præstation til før Oviedo ryger ud af truppen til fordel for Bjelland. Spørgsmålet er også om Bjelland er foran Marios (dem der har set træningskampene kan måske afklare det).
    Marios fik ikke et eneste minut som midterforsvar i træningskampene, han fik spilletid i to af kampene som Zeca-afløser og var skadet mod AGF. Jeg har generelt svært ved at forestille mig at vi ser ham i en startopstilling igen i resten af hans nok korte FCK tid.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Lad os så håbe at truppen er 100% - som i et hundrede, klar fra start!!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Lad os så håbe at truppen er 100% - som i et hundrede, klar fra starten af 2. halvleg!!
    du glemte lidt ;)
    Øvre C'er

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Det, vi har snakket meget om efter kampen mod AaB, har været hvorvidt der er plads til både Wind og Pep Biel samtidigt. Med Lerager som en tilgængelig brik, så kan man gå til at spille en 4-1-4-1, hvor Zeca spiller bag Falk, Fischer, Lerager og Pep Biel, som har mulighed for at veksle "frit" mellem hinanden i mellemrummene, mens Wind primært har et centralt udgangspunkt, og kan rykke ned i banen, mens både Fischer og Lerager udnytter den frigjorte plads og kan skabe noget dybde med nogle gennembrudsløb, når Wind trækker ned for at kombinere. Bundu kan så også spille en af de 4 pladser foran Zeca.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Hvis Daramy er klar, så burde Fischer ryge en tur på bænken. Det er muligt, at han gjorde det godt i opstarten, men mod Ålborg var han den 3. Katastrofe efter Oviedo og Biel.
    Linderoth tilbage!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Hvis Daramy er klar, så burde Fischer ryge en tur på bænken. Det er muligt, at han gjorde det godt i opstarten, men mod Ålborg var han den 3. Katastrofe efter Oviedo og Biel.
    Helt enig.

    Fischer har et godt snakketøj, men varen på banen har han ikke leveret meget længe. Det har været frustrerende at se på. Jeg mener også han er en stopklods mange gange i henhold til spillet på den sidste tredjedel.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)


Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.04.18, 20:55
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •