Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 13.04%
  • Uafgjort

    8 11.59%
  • FCK vinder

    52 75.36%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 52 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg synes det værste ved Canal 9 er, at deres medarbejdere med afstand er de værste til at bruge udtrykket “Det ligner at”..
    Det er simpelthen den mest irriterende og ukorrekte formulering i verden!!
    -It is the dirty fucking wins-

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Jeg synes det værste ved Canal 9 er, at deres medarbejdere med afstand er de værste til at bruge udtrykket “Det ligner at”..
    Det er simpelthen den mest irriterende og ukorrekte formulering i verden!!
    Mht Canal 9, så synes jeg faktisk deres “eksperter” er nogle af de bedste herhjemme.. Både Lars Jacobsen og Mikkel Bischoff fremstår enormt saglige og kompetente, og Gravesen tilfører et fint underholdningselement :-) Men deres produktion under kampene er ganske frygtelige...


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    ...jeg er mest interesseret i at se de 22 der er på banen
    Hvis du altså kan se dem for de betting-reklame-bannere, som de synes det er fedt at smide på skærmen, mens kampen kører. Idioter.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mht Canal 9, så synes jeg faktisk deres “eksperter” er nogle af de bedste herhjemme.. Både Lars Jacobsen og Mikkel Bischoff fremstår enormt saglige og kompetente, og Gravesen tilfører et fint underholdningselement :-) Men deres produktion under kampene er ganske frygtelige...
    Helt enig - de er i min optik med afstand bedre end Viasats. Også selvom det er tydeligt, at ekspert ikke er en beskyttet titel.

    Rigtig god holdindsats i går - jeg er positiv og tror kun at vi bliver bedre, når vejret bliver bedre , banerne bliver bedre og vi bliver mere sammenspillet.
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er tydeligt at han fløjter spillet i gang, ligesom man forinden kan høre at vi vil skifte ind næste gang (imens Horsens skifter ud).
    Ah fair nok, jeg så det bare som om at spillerne/4. dommeren ikke var klar på at få dem ind i første situation, og så hørte man ikke fløjten før at han fik det gule kort da de var kommet ind. Men det er meget muligt jeg tager fejl :)

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ah fair nok, jeg så det bare som om at spillerne/4. dommeren ikke var klar på at få dem ind i første situation, og så hørte man ikke fløjten før at han fik det gule kort da de var kommet ind. Men det er meget muligt jeg tager fejl :)
    Lige gyldigt hvad, så kan man næppe blive overrasket over Bjelland får gult for at være langsom :).

    Hvordan gik det med Zanka/Bjelland, jeg har tidligere luftet ideen, at det kunne fungere rigtig fint.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Jeg synes det værste ved Canal 9 er, at deres medarbejdere med afstand er de værste til at bruge udtrykket “Det ligner at”..
    Én af dem – ja, det er Povlsen – er nu værre til at sige "at kan" eller "at skal" hele tiden. Hele​ tiden.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.04.18, 20:55
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •