Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 13.04%
  • Uafgjort

    8 11.59%
  • FCK vinder

    52 75.36%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg tror på en sejr. Statistikken taler for det. Vi har således aldrig tabt en kamp hvor Lukas Lerager har været i truppen (ja, jeg er træt af statistik i alt og glæder mig i stedet vildt til i morgen. Håber Lerager får en vild debut!)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det, vi har snakket meget om efter kampen mod AaB, har været hvorvidt der er plads til både Wind og Pep Biel samtidigt. Med Lerager som en tilgængelig brik, så kan man gå til at spille en 4-1-4-1, hvor Zeca spiller bag Falk, Fischer, Lerager og Pep Biel, som har mulighed for at veksle "frit" mellem hinanden i mellemrummene, mens Wind primært har et centralt udgangspunkt, og kan rykke ned i banen, mens både Fischer og Lerager udnytter den frigjorte plads og kan skabe noget dybde med nogle gennembrudsløb, når Wind trækker ned for at kombinere. Bundu kan så også spille en af de 4 pladser foran Zeca.
    Jeg kan ikke se hvorfor tilgangen af Lerager skulle ændre vores formation. Med den opstilling ligner det umiddelbart, at der kommer til at være meget trængsel inde centralt. I praksis vil det nok fungere sådan, at de yderste på midtbanen selvfølgelig også vil have det yderste udgangspunkt og så har vi enten noget der er meget tæt på vores nuværende formation eller en meget flad midtbane. Pep Biel som yderste midtbane eller angriber har jeg dog indtil nu ikke været en fan af.
    Hvis alle fire midtbanespillere skal ligge og veksle mellem hinanden og skiftevis skabe plads til Wind, søge afleveringer, løbe i dybden, udfordre, slå afgørende afleveringer og selvfølgelig også holde presse, tror jeg det skaber mere forvirring og ikke meget mere dynamik (selvom jeg forstår at formålet er det modsatte).

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det, vi har snakket meget om efter kampen mod AaB, har været hvorvidt der er plads til både Wind og Pep Biel samtidigt. Med Lerager som en tilgængelig brik, så kan man gå til at spille en 4-1-4-1, hvor Zeca spiller bag Falk, Fischer, Lerager og Pep Biel, som har mulighed for at veksle "frit" mellem hinanden i mellemrummene, mens Wind primært har et centralt udgangspunkt, og kan rykke ned i banen, mens både Fischer og Lerager udnytter den frigjorte plads og kan skabe noget dybde med nogle gennembrudsløb, når Wind trækker ned for at kombinere. Bundu kan så også spille en af de 4 pladser foran Zeca.
    Hvis Fischer var noget, der bare mindede om en dybdeløber, kunne det give mening – men han vil om nogen helst have bolden i fødderne.
    Mvh.
    Dane

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Er der egentlig meldt noget ud om hvor længe Peter Ankersen forventes at være ude for synes ikke lige jeg kan finde info om dette?

    Karlo Bartolec gjorde det fint i Aalborg da han kom ind men Peter Ankersen er virkelig stærkt kørende.

  8. #20
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Han siger selv omkring 3 uger på insta, men det eneste der officielt er meldt ud er her https://www.fck.dk/nyhed/ingen-laeng...e-til-ankersen

    Det så voldsomt ud, da Peter Ankersen fik et vrid i anklen og måtte udgå af onsdagens kamp mod AaB. Heldigvis har dagens undersøgelser af foden ikke vist tegn på længerevarende skader:

    ”Vores scanning viser ikke tegn på brud eller andre alvorlige skader i ankelledet, men det er en alvorlig og smertefuld forstuvning," siger cheflæge Morten Boesen.

    "Det er fortsat for tidligt at sige, hvor lang tid det vil holde Peter ude, da det afhænger af, hvor hurtigt han heler, men vi forventer ikke en lang pause. Nu følger vi ham tæt og glæder os over, at det trods alt ikke var værre, og så må vi se, hvornår han kan spille med igen.”

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Er der nogen der ved hvor mange stadioner i danmark der har kunstgræs. Nordsjælland, silkeborg, og gentofte har. Med det nuværende vejr, og med de nuværende restriktioner i forhold til at komme på stadion, kunne man overveje at flytte kampene de næste par uger til kunstgræst, og sikre at alle kampe blev afviklet på neutral grund. Ser man på de seneste prognoser forsætter det kolde vejr med overvejende sandsynlighed resten af februar, og nok også et godt stykke ind i marts.
    Sidst redigeret af djurlander : 07.02.21 kl. 12:55

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvor mange stadioner i danmark der har kunstgræs. Nordsjælland, silkeborg, og gentofte har. Med det nuværende vejr, og med de nuværende restriktioner i forhold til at komme på stadion, kunne man overveje at flytte kampene de næste par uger til kunstgræst. Ser man på de seneste prognoser forsætter det kolde vejr med overvejende sandsynlighed resten af februar, og nok også et godt stykke ind i marts.
    SUndby Idrætspark har også kunst

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-ac-horsens-3

    Startopstillingen er klar. Bjelland og Bundu spiller.

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Vildt nok at Bjelland starter. Er meget overrasket over at både Biel og Oviedo er sat på bænken.
    Fint nok at Lerager starter på bænken.

    Er spændt på om Bartolec kan fortsætte de gode takter.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg forudser 2-3 relativt store chancer til Horsens, grundet en “Zanka” eller en “Bjelland”.

    Med det menes; ikke-på-mærkerne eller en ukoncentreret hjerneblødning.

    I hørte det her først!

    Og så lad os se om vi kan udleve det vanvittige scenarie, at vi ikke kommer bagud efter de første 20 min!

    God kamp.

    Zan

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Godt set af Jess med Bundu og Bjelland . Horsens truer ikke dybt så Bjelland skal ikke ud og løbe ... derudover vil hans fine diagonalbolde til Bundu være et fint våben ...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Fed opstilling i dag, og jeg er sgu enige med trænerteamets tanker. Jeg ville stille op på samme måde, så det er jo meget godt lige at få nævnt inden kampen, skulle vi tabe eller spille vildt dårligt :)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Start-11’er:

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Andreas Bjelland - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mustapha Bundu - Viktor Fischer

    Med fare for at få på puklen for denne, så håber jeg Bjelland starter inde. Har større tiltro til vores forsvar med Bjelland end med Oviedo og Marios på nuværende tidspunkt - og det er på trods af han var helt ude af truppen ved seneste kamp. Thorup nævnte dog han var tæt på.
    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg tillader mig at tvivle på, at én dårlig halvleg skulle få Jess Thorup til at droppe sin hidtil foretrukne konstellation til fordel for Andreas Bjelland, som ifølge selvsamme træner ikke engang var god nok til at spille sig i truppen mod AaB. Jeg ved ikke, hvad jeg egentlig selv foretrækker, men jeg føler mig relativt sikker på, at det er Oviedo, der starter inde i Horsens, og det er vel også fair nok, at han får en chance mere efter en stribe fine kampe i slutningen af efteråret.
    Der skulle en enkelt katastrofe-halvleg til at bænke Oviedo til fordel for Bjelland - lad os håbe det viser sig som det rigtige valg.
    Som skrevet ovenfor er jeg ihvertfald enig i dispositionen.

    Er sikker på vi nok skal få både Biel og Lerager at se på banen i dag.

    God kamp!

  21. #29
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Der skulle en enkelt katastrofe-halvleg til at bænke Oviedo til fordel for Bjelland - lad os håbe det viser sig som det rigtige valg.
    Som skrevet ovenfor er jeg ihvertfald enig i dispositionen.
    Jeg tror også, Boilesens fejl i midterforsvaret har noget at skulle have sagt; han spillede som en back, der er røget ind i midterforsvaret.

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (07/02-2021 kl. 16:00)

    Dejlig første halvleg - omend på en meget billig baggrund. Horsens er godt nok dårlige....

    Nu skal vi ikke for langt ned i gear. En kamp som denne skal vi bare fortsætte for fuld skrue. Kan slet ikke overskue at der skal spænding i den kamp på en eller anden latterlig dødbold.

    Fuld fart frem fra 2 halvlegs start, og lad os så få lukket og slukket med en scoring. Så kan vi kontrollere den hjem derefter....

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.04.18, 20:55
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •