Viser resultater 1 til 15 af 118

Emner: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

  1. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det handler ikke om alkohol vs. betting for mig. Det handler om det firmaerne står for. Når man flytter sit hovesæde fra Sverige til Malta for at slippe for at betale skatter og afgifter, så skrider moralen for mig. Carlsberg har i over 100 år understøttet dansk og især det københavnske kulturliv i helt ekstrem grad. Unibet nægter - så vidt jeg husker i hvert fald - at betale til kulturlivet i Danmark, som ellers Danske Spil gør. Havde Unibet bidraget til kulturen som deres konkurrent og ikke søgt til et skattely og gamblinghovedsæde som Malta, ja så havde jeg fint kunne leve med det grimme logo. Men dem FCK får på brystet nu, så giver det sgu en klam smag i munden.
    Hvor har du fra at de ikke betaler afgifter til staten? Så vidt jeg ved har Unibet aldrig foretaget sig noget ulovligt, og de betaler mange millioner i afgift til statskassen hvert år. Jeg kan ikke helt sætte mig ind i at du mener der er noget shady ved dem, da de følger landets love, både hvad angår afgifter og transperens i forhold til spilleafhængighed. Det er lidt svært at sammenligne Danske Spil med de andre udbydere som du gør. Det ene er fra monopolets tid og er stiftet af danmarks idrætsforbund og staten, mens de andre er private udbydere sat i verden for at tjene penge. Det svarer lidt til kritisere TV3 for konstant at køre med reklamer, når nu DR ikke gør. Du kan udelukke 99% af alle firmaer i danmark hvis det er problematisk at de forsøger at tjene penge og ikke giver en masse tilbage til kulturlivet. Så er vi tilbage til at det næsten kun er Danske Spil eller en lokal Super Brugsen der kan stå på brystet af vores klub (som forøvrigt er et aktieselskab hvis ultimative målsætning også er at tjene penge til aktionærerne - klamt!).

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  3. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 18.12.12, 22:54
  4. Hvor mange søger job hos Unibet?
    By GhostInTheShell in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 20.02.04, 10:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •