Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 118

Emner: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    https://www.fck.dk/nyhed/unibet-komm...-sommeren-2021

    Ligegyldigt svensk spilleselskab med grimt logo fremfor Carlsberg - jeg er med på, det bare er en sponsor, men det bliver sgu lidt ærgerligt at se på.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Sikke noget lort!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Det er jeg personligt lidt ked af, at et gambling firma skal sidde på brystet istedet for Carlsberg.

    Lidt skidt signal at sende, jeg tænker helt sikkert også at det gør trøjen mindre attraktiv hvad merch angår.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 09.02.21 kl. 19:30


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Men når alt det er sagt, er det værste ved den her nyhed næsten, at man skal høre på alt det bavl om partnerskaber, engagement og loyalitet ifbm. sponsorer. Uanset hvor meget fluffy bullshit man hælder ud over det, handler det om et firma, der betaler for en reklameplads, hvis firmaet synes, at reklameværdien er prisen værd - hverken mere eller mindre. Sådan var det for Carlsberg, og sådan er det for Unibet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #5
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Jeg synes det er virkelig ærgerligt på mange niveauer.
    Carlsberg har været på trøjerne i mange år, og er blevet en integreret del af en FCk-trøje. Det er desuden en virksomhed der har dybe rødder i København og er en stor del af byens identitet og historie. Netop derfor har det også været et perfekt match med FCK.
    Jeg har ikke meget til overs for bettingfirmaer, eller dem der reklamerer for dem. Jeg erkender klart at det er den vej det går i sport, og alle klubber af vis størrelse har en "officiel betting partner".
    Udtrykket på trøjen bliver da også markant grimmere med et grønt (?) mindre pænt logo foran på trøjen. Jeg vil personligt ikke være meget for at skulle give 700 bobs for en trøje med Unibet på maven.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Det er jeg personligt lidt ked af, at et gambling firma skal sidde på brystet istedet for Carslberg.

    Lidt skidt signal at sende, jeg tænker helt sikkert også at det gør trøjen mindre attraktiv hvad merch angår.
    Er det da bedre med et alkoholfirma? Alkohol var i 2013 (nyeste tal jeg kunne finde) relateret til 5,5% af alle dødsfald herhjemme. Det er en kæmpe samfundsbyrde og samtidig voldsomt indgroet i vores kultur. Det øger risikoen for over 200 forskellige sygdomme, kan skabe ret kraftig fysisk afhængighed og så er det endda kræftfremkaldende.
    Om ikke andet er vi jo ikke tvunget til at vælge - når det kommer til fodbold er både betting og alkohol en fast bestanddel og nu kan vi bryste os over også at have dem begge på trøjen.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Jeg håber bare, at der ikke skal være åndssvage grønne prikker under "UNIBET". Hvis nu bare de kan holde sig til UNIBET med sort skrift, så er det til at overleve - selvom Carlsberg på alle leder og kanter er et federe logo.

    Hvis der skal til at være grønne prikker på - eller endnu værre, det der, hvor hele UNIBET er skrevet i nogle grønne cirkler -, så er det sgu ærgerligt. Grøn hører ikke til på den smukke hvide og blå trøje!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Det er jeg personligt lidt ked af, at et gambling firma skal sidde på brystet istedet for Carlsberg.

    Lidt skidt signal at sende, jeg tænker helt sikkert også at det gør trøjen mindre attraktiv hvad merch angår.
    Ja det er bedre at opfordre til alkoholmisbrug end ludomani. Læg politikken til side. Men når det så er sagt, foretrækker jeg også klart Carlsberg.
    Pænt logo, der efterhånden er integreret i FCK trøjedesignet.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Er det da bedre med et alkoholfirma? Alkohol var i 2013 (nyeste tal jeg kunne finde) relateret til 5,5% af alle dødsfald herhjemme. Det er en kæmpe samfundsbyrde og samtidig voldsomt indgroet i vores kultur. Det øger risikoen for over 200 forskellige sygdomme, kan skabe ret kraftig fysisk afhængighed og så er det endda kræftfremkaldende.
    Om ikke andet er vi jo ikke tvunget til at vælge - når det kommer til fodbold er både betting og alkohol en fast bestanddel og nu kan vi bryste os over også at have dem begge på trøjen.

    Tjah. Fair pointe. Jeg blev vækket i et zoommøde af et af mine børn med beskeden "Så skal der hamstres Carlsbergtrøjer", og jeg kan garantere, at jeg aldrig kommer til at købe en trøje med reklame for et så underlødigt produkt som et bettingfirma. Uanset, at bettingfirmaerne er en helt integreret del af den moderne fodboldøkonomi. Jeg tjekkede endda (no shit) kalenderen for at se, om det er 1. april i dag.

    Jeg har grint og grint af bøf og deres korte flirt med Bet25. Det stopper så også nu.

    Æv.


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Tjah. Fair pointe. Jeg blev vækket i et zoommøde af et af mine børn med beskeden "Så skal der hamstres Carlsbergtrøjer", og jeg kan garantere, at jeg aldrig kommer til at købe en trøje med reklame for et så underlødigt produkt som et bettingfirma. Uanset, at bettingfirmaerne er en helt integreret del af den moderne fodboldøkonomi. Jeg tjekkede endda (no shit) kalenderen for at se, om det er 1. april i dag.

    Jeg har grint og grint af bøf og deres korte flirt med Bet25. Det stopper så også nu.

    Æv.
    Så jeg skal lige være med.
    Alkohol = Super duper
    Betting = Nej tak
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Så jeg skal lige være med.
    Alkohol = Super duper
    Betting = Nej tak

    Læs dog hvad jeg skriver mand!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Så jeg skal lige være med.
    Alkohol = Super duper
    Betting = Nej tak
    Yep, det er faktisk ganske præcist sådan jeg har det!

  18. De følgende 15 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Er det da bedre med et alkoholfirma? Alkohol var i 2013 (nyeste tal jeg kunne finde) relateret til 5,5% af alle dødsfald herhjemme. Det er en kæmpe samfundsbyrde og samtidig voldsomt indgroet i vores kultur. Det øger risikoen for over 200 forskellige sygdomme, kan skabe ret kraftig fysisk afhængighed og så er det endda kræftfremkaldende.
    Om ikke andet er vi jo ikke tvunget til at vælge - når det kommer til fodbold er både betting og alkohol en fast bestanddel og nu kan vi bryste os over også at have dem begge på trøjen.
    Spot on.

    Bettingmisbrug og alkoholmisbrug er et valg man tager, og i rette mængder er der hverken noget mere eller mindre galt med begge ting. Men begge er en kæmpe del af sport og fodbold.

    Eksemplet Copenhagen Sunday har lagt ud på Instragram ser slet ikke dårligt ud: https://www.instagram.com/p/CLEGQy6gUWr/?utm_source=ig_web_button_shar e_sheet

    Unibet logoet er jo ikke grimt, det er bare vigtigt at farverne passer - og jeg nægter trods alt at tro at det bliver grønt på trøjen.

    Jeg er positiv!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moebius Se meddelelser
    Yep, det er faktisk ganske præcist sådan jeg har det!
    Spændende indgangsvinkel.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Så jeg skal lige være med.
    Alkohol = Super duper
    Betting = Nej tak
    Og Unibet har desuden været tribunesponsor i en årerække, så det er lidt sent at tage anstød af deres tilstedeværelse. Personligt synes jeg, at sponsorlogo på en spilletrøje generelt er en øjebæ. Men fra et økonomisk perspektiv er sådan en indstilling nok en luksus, vi ikke helt kan tillade os for tiden..
    Sidst redigeret af Fuego : 09.02.21 kl. 10:44
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  3. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 18.12.12, 22:54
  4. Hvor mange søger job hos Unibet?
    By GhostInTheShell in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 20.02.04, 10:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •