Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    53 73.61%
  • Uafgjort

    9 12.50%
  • SønderjyskE vinder

    10 13.89%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Årets første hjemmekamp byder på besøg fra grænselandet, når Glen Riddersholm og SønderjyskE kommer på besøg til en "indendørs" kamp, der spilles på et nyanlagt hybridgræstæppe.

    FCK skal bygge videre på den gode start med 2 sejre i foråret, og kan med en sejr rykke op som nr. 3, hvis AGF taber på udebane til OB. Alternativt rykker løverne op på bronzepladsen, hvis "De Hviie" spiller uafgjort, og FCK vinder med 7 overskydende mål. SønderjyskE har haft en mere blandet start, hvor man først besejrede FCM (tak for det), for derefter at tabe til Vejle, så man nu ligger i en position, hvor man skal slås med bl. a. AaB, OB og Randers om at ende i Top-6 ved grundspillets afslutning. I vinterens transfervindue har man solgt profilen Alexander Bah, og man har netop skrevet kontrakt med en ellers klubløs Adama Guira. Derudover skifter deres sportsdirektør Hans-Jørgen Haysen til AGF 1. marts, og skal til den tid afløse "PC", som senest 1. april skifter til os.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Oviedo får karantæne ved næste gule kort, mens Zanka får en dag i skyggen hvis han får et gult kort, der takseres til 6 strafpoint. Samme skæbne overgår SønderjyskE's Haji Wright, hvis hans næste gule kort udløser 6 strafpoint.

    FCK må undvære Ankersen, der blev ankelskadet i Aalborg, ligesom Daramy og Kaufmann er tvivlsomme til opgøret grundet skader.

    Kampen vises på TV3 Sport 1 kl. 19:00, med optakt fra kl. 18. Da det er den sidste kamp, som Carsten Werge kommenterer, må det forventes at en del af op- og nedtakten på Viasats kanal vil gå med at hylde ham..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampen vises på TV3 Sport 1 kl. 19:00, med optakt fra kl. 18. Da det er den sidste kamp, som Carsten Werge kommenterer, må det forventes at en del af op- og nedtakten på Viasats kanal vil gå med at hylde ham..
    Tak for advarsel på denne ellers glædens dag.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Tak for advarsel på denne ellers glædens dag.
    Jeg ved ikke om det er en glædens dag. Werge og Frimann er i min verden fodboldens svar på Jørgen Leth og Touren. Man bliver rolig når man hører deres stemmer. Man er hjemme og kan roligt ligge sig til at sove. Det er trygt ;)

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Årets første hjemmekamp byder på besøg fra grænselandet, når Glen Riddersholm og SønderjyskE kommer på besøg til en "indendørs" kamp, der spilles på et nyanlagt hybridgræstæppe.

    FCK skal bygge videre på den gode start med 2 sejre i foråret, og kan med en sejr rykke op som nr. 3, hvis AGF taber på udebane til OB. Alternativt rykker løverne op på bronzepladsen, hvis "De Hviie" spiller uafgjort, og FCK vinder med 7 overskydende mål. SønderjyskE har haft en mere blandet start, hvor man først besejrede FCM (tak for det), for derefter at tabe til Vejle, så man nu ligger i en position, hvor man skal slås med bl. a. AaB, OB og Randers om at ende i Top-6 ved grundspillets afslutning. I vinterens transfervindue har man solgt profilen Alexander Bah, og man har netop skrevet kontrakt med en ellers klubløs Adama Guira. Derudover skifter deres sportsdirektør Hans-Jørgen Haysen til AGF 1. marts, og skal til den tid afløse "PC", som senest 1. april skifter til os.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Oviedo får karantæne ved næste gule kort, mens Zanka får en dag i skyggen hvis han får et gult kort, der takseres til 6 strafpoint. Samme skæbne overgår SønderjyskE's Haji Wright, hvis hans næste gule kort udløser 6 strafpoint.

    FCK må undvære Ankersen, der blev ankelskadet i Aalborg, ligesom Daramy og Kaufmann er tvivlsomme til opgøret grundet skader.

    Kampen vises på TV3 Sport 1 kl. 19:00, med optakt fra kl. 18. Da det er den sidste kamp, som Carsten Werge kommenterer, må det forventes at en del af op- og nedtakten på Viasats kanal vil gå med at hylde ham..
    Hvad er egentlig status på Daramy? Så ærgerligt vi ikke råder over ham, han var virkelig on fire i de sidste kampe han spillede i efteråret.. Han proklamerede selv i vinteropstarten at han ville være i spil til 2. kamp, men jeg har endnu ikke hørt at han skulle træne fuldt med...

    PS, det nye tæppe er desværre ikke hybrid, så vidt jeg har kunne læse mig til?

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampen vises på TV3 Sport 1 kl. 19:00, med optakt fra kl. 18.
    Kampen vises også på Viasat UltraHD. Så der er 4K til jer pixel-tællere.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    ....... PS, det nye tæppe er desværre ikke hybrid, så vidt jeg har kunne læse mig til?
    Copenhagen Sundays har en historie på instagram hvor det bekræftes, at det er en almindelig græsplæne (fra Holland), der er blevet lagt, og ikke en hybrid i denne omgang.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Copenhagen Sundays har en historie på instagram hvor det bekræftes, at det er en almindelig græsplæne (fra Holland), der er blevet lagt, og ikke en hybrid i denne omgang.
    Var det ikke de baner som var så lortede efter kort tid, at vi gik over til hybridbaner sidst?

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Var det ikke de baner som var så lortede efter kort tid, at vi gik over til hybridbaner sidst?
    Ved ikke om det er præcist den samme type græs, men det ser ud til at vi skiftede i marts 2019, igen i August og i November. Og derefter fik vi hybrid i Januar 2020.

    Jeg kan ikke se noget om at det er skiftet siden.

    Det i November var fra Holland.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg har set 45 min fodbold efter opstarten - det var første halvleg af AaB kampen, så nerverne hænger stadig udenpå tøjet og jeg har ingen grund til optimisme overhovedet :).

    Det er bare kun en vej og det er fremad. AaB og BiF vinder også deres kampe, så der er kun en ting der tæller!

    God kamp

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ved ikke om det er præcist den samme type græs, men det ser ud til at vi skiftede i marts 2019, igen i August og i November. Og derefter fik vi hybrid i Januar 2020.

    Jeg kan ikke se noget om at det er skiftet siden.

    Det i November var fra Holland.
    Hybrid-banerne er langt dyrere, så mon ikke det er blevet vurderet, at banen bliver smadret her i foråret uanset hvad, så der alligevel skal lægges en ny til EM-kampene, og derfor lægger man en billigere bane nu fordi langtids-holdbarheden er ligegyldig???

    Det er naturligvis et rent gæt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hybrid-banerne er langt dyrere, så mon ikke det er blevet vurderet, at banen bliver smadret her i foråret uanset hvad, så der alligevel skal lægges en ny til EM-kampene, og derfor lægger man en billigere bane nu fordi langtids-holdbarheden er ligegyldig???

    Det er naturligvis et rent gæt.
    Det lyder meget rigtigt, så er det bare et spørgsmål hvor længe den kan holde? Fx den i August var ødelagt i Oktober.

    Det var et tættere program, men det må tiden jo vise.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Daramy er med. Peter Ankersen og Mikkel Kaufmann er fortsat på FCK's skadesliste, men begge er i bedring, oplyser klubben.

    FCK's trup mod SønderjyskE:

    Victor Nelsson
    Andreas Bjelland
    Jens Stage
    Viktor Fischer
    Nicolaj Thomsen
    Kamil Wilczek
    Carlos Zeca
    Mohamed Daramy
    Lukas Lerager
    Sten Grytebust
    Pep Biel
    Karlo Bartolec
    Bryan Oviedo
    Nicolai Boilesen
    Karl-Johan Johnsson
    Jonas Wind
    Mathias Zanka Jørgensen
    Marios Oikonomou
    Mustapha Bundu
    Rasmus Falk

    Ser man bort fra Marios Oikonomou er det nogle prominente navne i SL-regi.

    Ift. start 11'er, så tror jeg på:

    Kalle
    KB - Zanka - VN - NB
    Stage - Zeca - Falk
    Bundu - Wind - VF
    Sidst redigeret af Fck-Emil : 14.02.21 kl. 15:50
    Zanka-Mania

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Tror i ikke den nyindkøbte skal med. Så den hedder.

    Kalle
    KB - Zanka - VN - NB
    Falk - Zeca - LL
    Bundu - Wind - VF


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Hold da op en trup, der er mange forskellige og spændende muligheder uanset hvad der sker, og hvordan kampen forløber.

    Dejligt at have typer som Biel, Daramy og Wilczek (ja, jeg sagde det) på bænken som virkelig kan gå ind og gøre en forskel i slutningen af kampene. Hvis vi starter med Lerager, så er det også super at have en type som Stage på bænken at smide ind i feltet i slutningen af kampen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hold da op en trup, der er mange forskellige og spændende muligheder uanset hvad der sker, og hvordan kampen forløber.

    Dejligt at have typer som Biel, Daramy og Wilczek (ja, jeg sagde det) på bænken som virkelig kan gå ind og gøre en forskel i slutningen af kampene. Hvis vi starter med Lerager, så er det også super at have en type som Stage på bænken at smide ind i feltet i slutningen af kampen.
    Jeg synes egentlig Bartolec har gjort det glimrende i den 1,5 kamp han har spillet, men man kunne evt. også overveje at smide Stage derned, for at gøre plads til Lerager. Det er nok primært en opvejning af, om man har brig for Stages hovedstødsstyrke mod Sønderjydske. Hvis man spiller med Nelsson og Zanka centralt, bliver det nok ikke aktuelt at tænke sådan, men ellers kunne det være en mulighed. Jeg er enig i, at vi har voldsomt mange muligheder med den nuværende trup. Hvis vi på et tidspunkt skal jagte et resultat bliver der også mulighed for at spille med både Biel og Falk på 8'errne.. Man kan smide Wilzcek ind og bombardere boksen med bolde.. Man kan smide Daramy ind og true i dybden.. Ja der er sgu mange muligheder. Det må være en fed trup at råde over for trænerteamet.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •