Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    53 73.61%
  • Uafgjort

    9 12.50%
  • SønderjyskE vinder

    10 13.89%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    "alle hader Glenn i københaaaaaavn"

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes egentlig Bartolec har gjort det glimrende i den 1,5 kamp han har spillet, men man kunne evt. også overveje at smide Stage derned, for at gøre plads til Lerager. Det er nok primært en opvejning af, om man har brig for Stages hovedstødsstyrke mod Sønderjydske. Hvis man spiller med Nelsson og Zanka centralt, bliver det nok ikke aktuelt at tænke sådan, men ellers kunne det være en mulighed. Jeg er enig i, at vi har voldsomt mange muligheder med den nuværende trup. Hvis vi på et tidspunkt skal jagte et resultat bliver der også mulighed for at spille med både Biel og Falk på 8'errne.. Man kan smide Wilzcek ind og bombardere boksen med bolde.. Man kan smide Daramy ind og true i dybden.. Ja der er sgu mange muligheder. Det må være en fed trup at råde over for trænerteamet.
    Synes helt klart det ku være spændende med Stage på højre back. Udover de fordele du nævner, kan man også nemt skubbe Stage frem på midtbanen og glide over i en 3-4-3, hvis SJE kun spiller med en mand fremme.
    h

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Tror i ikke den nyindkøbte skal med. Så den hedder.

    Kalle
    KB - Zanka - VN - NB
    Falk - Zeca - LL
    Bundu - Wind - VF
    Jeg tror nu som OP, at der holdes fast i Stage på den centrale midt. Han spillede også en fin kamp med mål i Horsens. Til gengæld er jeg spændt på, hvad han finder på i forsvaret. Bjelland spillede solidt i Horsens, men dette er nok en lidt anden type kamp, hvor jeg forventer at SønderjyskE kommer med noget mere fart i angrebet. Det lægger nok mere op til Nelsson. Samtidig kunne Thorup måske endda spekulere i Boile tilbage centralt og Oviedo på backen for at få mere teknik og flair mod en formodentlig dybt stående modstander.
    Jeg håber på, at du får ret i Nelsson centralt og Boilseen på back.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    "alle hader Glenn i københaaaaaavn"
    Gør vi virkelig det? - Er han ikke lidt ligegyldig?
    Hader vi så også Johnny Mølby og Bo H, og hvad vi ellers møder af trænere?

    Anyway, tanken om Stage på backen er ret sjov, og ikke en jeg umiddelbart havde overvejet. Men man mister lidt fart, og man mister de lange indkast, (til Fischer :-P) så jeg tror at der holdes fast i Bartolec på backen, Stage på midten og Lerager mod slutningen.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Gør vi virkelig det? - Er han ikke lidt ligegyldig?
    Det er jo bare en sang. Og meget morsom én, ville jeg påstå ;-)


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jo bare en sang. Og meget morsom én, ville jeg påstå ;-)
    Fair nok, det giver også mere mening end at mine uduelige ører har hørt sange til Wendt... :-S

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Fair nok, det giver også mere mening end at mine uduelige ører har hørt sange til Wendt... :-S
    Du har formentlig hørt begge dele bare på forskellige tidspunkter :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-soenderjyske-5

    Startopstillingen er klar. Nelsson starter i stedet for Bjelland. Lerager på bænken,

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jo bare en sang. Og meget morsom én, ville jeg påstå ;-)
    Og når nu man er forhindrede i at chante på stadion, må man chante på sidelinien.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Gør vi virkelig det? - Er han ikke lidt ligegyldig?
    Hader vi så også Johnny Mølby og Bo H, og hvad vi ellers møder af trænere?

    Anyway, tanken om Stage på backen er ret sjov, og ikke en jeg umiddelbart havde overvejet. Men man mister lidt fart, og man mister de lange indkast, (til Fischer :-P) så jeg tror at der holdes fast i Bartolec på backen, Stage på midten og Lerager mod slutningen.
    Advarsel, ikke for sarte sjæle.


    A

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Det har godt nok været en katastrofalt ringe indsats her i 1 halvleg.. Og det havde jeg skrevet selvom vi var gået til pause foran.. Vores offensive gameplan virker totalt ikke-eksisterende.. Det kunne godt virke til, at Thorup rent faktisk talte sandt, da han før kampstart fortalte journalisten, at gameplanen var at vinde 2. bolde, og så langsomt sætte sig på det.. Min første tanke var ellers, at her måtte være tale om spin...

    Jeg er lidt ked af den vej pilen peger.. Jeg synes vi havde et fremragende udtryk før vi gik på vinterpause, men der har været for mange perioder her efter vinterpausen, hvor udtrykket har været himmelråbende elendigt... Desværre aner jeg nogle konjukturer fra Thorups FCM-hold, hvilket bestemt ikke er positivt..

    Jeg håber lidt de bliver skildt ad dernede i pausen, det fortjener de oven på den indsats...

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det har godt nok været en katastrofalt ringe indsats her i 1 halvleg.. Og det havde jeg skrevet selvom vi var gået til pause foran.. Vores offensive gameplan virker totalt ikke-eksisterende.. Det kunne godt virke til, at Thorup rent faktisk talte sandt, da han før kampstart fortalte journalisten, at gameplanen var at vinde 2. bolde, og så langsomt sætte sig på det.. Min første tanke var ellers, at her måtte være tale om spin...

    Jeg er lidt ked af den vej pilen peger.. Jeg synes vi havde et fremragende udtryk før vi gik på vinterpause, men der har været for mange perioder her efter vinterpausen, hvor udtrykket har været himmelråbende elendigt... Desværre aner jeg nogle konjukturer fra Thorups FCM-hold, hvilket bestemt ikke er positivt..

    Jeg håber lidt de bliver skildt ad dernede i pausen, det fortjener de oven på den indsats...
    Enig. Jeg ved godt, Biel var elendig mod AaB, men jeg synes vi mister meget bevægelse, når han ikke spiller.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Konge kamp! Jens Stage er en fucking stjerne! Og Wind bliver klubbens dyreste salg nogensinde!
    -It is the dirty fucking wins-

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    1-1 i 43 min med en mand i overtal, hjemme mod sønderjydske. Fuck det er ringe.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. SønderjyskE (15/02-2020 kl. 19:00)

    Det var bestemt ikke en god kamp. Men FCK har fået 6 point mod SJE, FCM 0 point og bøf 3 point

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  2. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  3. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •