Side 8 af 23 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 338

Emner: Danske hold i Europa 21/22

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Der er i dag blevet trukket lod til play-off runderne i de europæiske turneringer.

    Brøndby, som havde den laveste seedningskoefficient, trak holdet med den højeste seedningskoefficient, østrigske Red Bull Salzburg i Champions Path i CL play-off runden. Første kamp spilles i Salzburg.
    Går FCM videre mod PSV, møder de vinderen af Benfica og Spartak Moskva i League Path i CL play-off runden. Første kamp spilles på udebane.

    I EL play-off runden møder Randers vinderen af opgøret mellem Galatasaray og St. Johnstone. Første kamp spilles i det kronjyske.

    I ECL play-off runden møder FCK (såfremt man slår Lokomotiv Plovdiv ud) vinderen af opgøret mellem Dinamo Batsumi fra Georgien og tyrkiske Sivasspor. Første kamp spilles på udebane.
    Sidst redigeret af Kiwi : 02.08.21 kl. 13:19
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    For hulan hvor det bare glæder mig noget så voldsomt, at det var Salzburg, Brøndby trak! Jeg er så glad, at jeg næsten Viktuder.

    De øvrige modstandere ville de have haft en ganske okay chance mod.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er i dag blevet trukket lod til play-off runderne i de europæiske turneringer.

    Brøndby, som havde den laveste seedningskoefficient, trak holdet med den højeste seedningskoefficient, østrigske Red Bull Salzburg i Champions Path i CL play-off runden. Første kamp spilles i Salzburg.
    Går FCM videre mod PSV, møder de vinderen af Benfica og Spartak Moskva i League Path i CL play-off runden. Første kamp spilles på udebane.

    I EL play-off runden møder Randers vinderen af opgøret mellem Galatasaray og St. Johnstone. Første kamp spilles i det kronjyske.

    I ECL play-off runden møder FCK (såfremt man slår Lokomotiv Plovdiv ud) vinderen af opgøret mellem Dinamo Batsumi fra Georgien og tyrkiske Sivasspor. Første kamp spilles på udebane.
    Det bedste bud på resultaterne hedder ved umiddelbart 4 x røvfuld - eller snarere 3 x røvfuld og os der ryger mere snævert ud... Eller rettere 2 x røvfuld og så os, fordi FCM når forhåbentlig og formentlig ikke så langt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Efter en overstået 3. runde er det tid til at gøre status på de fire resterende danske hold i Europa:
    - FCK gik sikkert videre til ECL play-off runden, på trods af den flotte stime med 38 kampe i træk med max. 1 mål imod blev afbrudt her til aften. Næste modstander bliver tyrkiske Sivasspor, hvis nationalistiske horder af fans allerede nu er i gang med at forpeste FCKs SoMe-konti.
    - FCM røg ud af CL-kvalen efter et samlet 0-4 nederlag til PSV, og indtræder dermed i EL-gruppespillet.
    - Randers fandt sin modstander til EL play-off kampen, hvor Victor Nelsson og Galatasaray bliver modstanderen. Ligesom for FCK er tyrker-twitter allerede nu aktiveret, men det er allerede nu tydeligt, at tyrkerne ikke er forberedt på hvor bøvet og flabet, Randers' SoMe team kan svare igen, hvilket de allerede er i gang med.
    - BIF møder Red Bull Salzburg.

    Med det videre avancement har FCK overhalet Celtic på holdenes rangliste, og er nu nr. 49 i Europa. Nærmeste konkurrent er tjekkiske Viktoria Plzen, som er 1.000 point foran Løverne, à point med franske Olympique Marseille. Sidstnævnte er sikret EL-gruppespil, og det er derfor vigtigt, at FCK, som det sidste danske hold uden sikkerhedsnet, får kvalificeret sig til Conference League gruppespillet.

    FCK har allerede sikret sig 350.000 € fra 2. ECL-kvalrunde og 550.000 € fra 3. ECL-kvalrunde i præmiepenge, altså i alt 900.000 €. Skulle man ryge ud i play-off runden, vil man modtage yderligere 750.000 €, mens et videre avancement vil udløse 2,94 mio. € i præmiepenge. Herudover vil man modtage en koefficientbonus, hvis størrelse afhænger af hvilken placering, FCK har ift. koefficientpoint over 10 år ift. de andre hold i turneringen. I værste fald vil FCK være det 9. højst rangerede hold, hvilket vil udløse (44.500 € X 24) = 1.068.000 €. Altså vil FCK ved videre avancement være sikret i alt 4.908.000 € (= 36,8 mio. kr) + Market Pool, hvilket er endnu af ukendt størrelse.

    - Randers er sikret 2,94 mio. € ved indtrædelse i EL play-off runden, da de ved nederlag havner i ECL-gruppespillet. Skulle de bryde deres seedning og slå Galatasaray, vil de i stedet modtage 3,63 mio. € for indtrædelse i EL-gruppespillet, plus 132.000 € i koefficientbonus som det lavest seedede hold i EL-gruppespillet, altså i alt 3,76 mio. € (= 28,2 mio. kr) plus Market pool.

    - Med indtrædelse i EL-gruppespillet får FCM 3,63 mio. € (27,2 mio. kr.) i klubkassen. Det er for tidligt at vurdere, hvor meget midtjyderne får i koefficientbonus på nuværende tidspunkt.

    - BIF er sikret 5 mio. € ved indtrædelse i CL play-off runden, samt 3,63 mio. € for deltagelse i EL-gruppespillet. Det er for tidligt at sige, hvor meget de vil få i koefficientbonus ved EL-gruppespil. Skulle de mod forventning bryde deres seedning, vil de modtage 15,64 mio. € i stedet for de 3,63 mio. €, samt 1,137 mio. € i koefficientbonus som det suverænt lavest seedede hold. Så BIF vil få mellem 8,63 mio. € (64,7 mio. kr.) og 21,8 mio. € (163,3 mio. kr.) plus Market Pool, afhængigt af deres præstationer mod Red Bull Salzburg.

    Skulle FCK formå at kvalificere sig til ECL-gruppespillet, vil man være i øverste seedningslag. Det betyder at man slipper for hold som Basel, Plzen, Anderlecht, m.fl., som også er i øverste seedningslag.

    På landeranglisten er Danmark røget endnu en plads ned på en 22. plads efter at være overhalet af Sverige. Status på ranglisten ser pt. således ud i positionerne fra 11 til 23:

    11: Ukraine (3/5 hold, 3 hold sikret gruppespil, sikret min. 22 kampe) +8.625 point
    - Dynamo Kyiv er i 3. seedningslag i CL-gruppespillet
    - Shakhtar Donetsk er seedet i CL play-off mod Monaco
    - Zorya Luhansk er useedet i EL play-off mod Rapid Wien
    - Kolos Kovalivka røg ud mod Shakhtar Karagandy i 3. ECL-kvalrunde
    - Vorskla Poltava røg ud mod KuPS i 2. ECL-kvalrunde

    12: Serbien (2/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 10 kampe) +5.650 point
    - Røde Stjerne skal spille EL play-off som seedet mod Cluj
    - Partizan Beograd skal spille ECL play-off som seedet mod Santa Clara
    - Vojvodina røg ud mod LASK Linz i 3. ECL-kvalrunde
    - Cukaricki røg ud mod Hammarby i 3. ECL-kvalrunde

    13: Belgien (5/5 hold, 3 hold sikret gruppespil, sikret min. 28 kampe) +5.225 point
    - Club Brugge er i 4. seedningslag i CL-gruppespillet
    - Genk er i 2. seedningslag i EL-gruppespillet
    - Royal Antwerpen skal spille EL play-off som seedet mod Omonia Nicosia
    - Anderlecht skal spille ECL play-off som seedet mod Vitesse
    - Gent skal spille ECL play-off som seedet mod Rakow Czestochowa

    14: Kroatien (2/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 10 kampe) +3.675 point
    - Dinamo Zagreb skal spille CL play-off som seedet mod Sheriff Tiraspol
    - Rijeka skal spille ECL play-off som useedet mod PAOK
    - Osijek røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod CSKA Sofia
    - Hajduk Split røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Tobol

    15: Schweiz (2/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 10 kampe) +3.450 point
    - Young Boys skal spille CL play-off som seedet mod Ferencvaros
    - Basel skal spille ECL play-off som seedet mod Hammarby
    - Luzern røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Feyenoord
    - Servette røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Molde

    16: Cypern (2/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 10 kampe) +3.025 point
    - Omonia Nicosia skal spille EL play-off som useedet mod Royal Antwerpen
    - Anorthosis Famagusta skal spille ECL play-off som useedet mod Hapoel Be'er Sheva
    - AEL Limassol røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Qarabag
    - Apollon Limassol røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Zilina

    17: Tyrkiet (5/5 hold, 3 hold sikret gruppespil, sikret min. 26 kampe) +1.925 point
    - Besiktas er i 4. seedningslag i CL-gruppespillet
    - Galatasaray skal spille EL play-off som seedet mod Randers
    - Fenerbahce skal spille EL play-off som seedet mod HJK Helsinki
    - Sivasspor skal spille ECL play-off som useedet mod F.C. København
    - Trabzonspor skal spille ECL play-off som useedet mod AS Roma

    18: Tjekkiet (4/5 hold, 2 hold sikret gruppespil, sikret min. 22 kampe) +1.825 point
    - Sparta Prag indtræder i EL-gruppespillet
    - Slavia Prag skal spille EL play-off som seedet mod Legia Warszawa
    - Viktoria Plzen skal spille ECL play-off som seedet mod CSKA Sofia
    - Jablonec skal spille ECL play-off som seedet mod Zilina
    - Slovacko røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Lokomotiv Plovdiv

    19: Norge (2/4 hold, 0 hold sikret gruppespil, sikret min. 4 kampe) +1.650 point
    - Rosenborg skal spille ECL play-off som useedet mod Rennes
    - Bodø/Glimt skal spille ECL play-off som useedet mod Zalgiris
    - Molde røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Trabzonspor
    - Vålerenga røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Gent

    20: Grækenland (2/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 10 kampe) +1.225 point
    - Olympiakos skal spille EL play-off som seedet mod Slovan Bratislava
    - PAOK skal spille ECL play-off som seedet mod Rijeka
    - Aris røg ud til Astana i 2. ECL-kvalrunde
    - AEK Athen røg ud til Velez Mostar i 2. ECL-kvalrunde

    21: Sverige (3/4 hold, 1 hold sikret gruppespil, sikret min. 12 kampe) +0.400 point
    - Malmø skal spille CL play-off som useedet mod Ludogorets
    - Hammarby skal spille ECL play-off som useedet mod Basel
    - Elfsborg skal spille ECL play-off som useedet mod Feyenoord
    - Häcken røg ud mod Aberdeen i 2. ECL-kvalrunde

    22: Danmark (4/5 hold, 3 hold sikret gruppespil, sikret min. 24 kampe) +0.000 point
    - BIF skal spille CL play-off som useedet mod Red Bull Salzburg
    - FCM indtræder i EL-gruppespillet
    - Randers skal spille EL play-off som useedet mod Galatasaray
    - F.C. København skal spille ECL play-off som seedet mod Sivasspor
    - AGF røg ud mod Larne i 2. ECL-kvalrunde

    23: Israel (3/4 hold, 0 hold sikret gruppespil, sikret min. 6 kampe) -0.350 point
    - Maccabi Haifa skal spille ECL play-off som seedet mod Neftci Baku
    - Hapoel Be'er Sheva skal spille ECL play-off som seedet mod Anorthosis Famagusta
    - Maccabi Tel-Aviv skal spille ECL play-off som seedet mod Shakhtar Karagandy
    - Ashdod røg ud til Qarabag i 2. ECL-kvalrunde
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Her ses en oversigt over seedningsgrupperne i hhv. Europa League og Conference League, hvis alle seedninger i de kommende to ugers play-off kampe overholdes.

    Da tre af de danske tilbageværende hold allerede nu er sikret en plads i gruppespil, kommer her et udkast til hvad der er den hhv. nemmeste og sværeste lodtrækning for de enkelte hold, både hvad angår sportsligt niveau, rejseafstand og sandsynlighed for at fylde eget stadion:

    BIF/FCM:

    Sportsligt nemmest:
    - Braga
    - Celtic
    - Ludogorets

    Sportsligt sværest:
    - Napoli
    - PSV
    - Real Sociedad

    Størst rejseafstand:
    - Olympiakos
    - Lokomotiv Moskva
    - Fenerbahce

    Kortest rejseafstand:
    - Leverkusen
    - PSV
    - West Ham

    Fyldte tribuner:
    - Napoli
    - Frankfurt
    - Fenerbahce

    Tomme tribuner:
    - Slavia Prag
    - PSV
    - Spartak Moskva

    FCK:

    Sportsligt nemmest:
    - Hapoel Be'er Sheva
    - Zalgiris
    - Lincoln Red Imps

    Sportsligt sværest:
    - Rennes
    - Union Berlin
    - Omonia Nicosia

    Størst rejseafstand:
    - Qarabag
    - Alashkert
    - Kairat Almaty

    Kortest rejseafstand:
    - Feyenoord
    - Zalgiris
    - Flora Tallinn

    Fyldte tribuner:
    - Feyenoord
    - Union Berlin
    - Lincoln Red Imps

    Tomme tribuner:
    - Qarabag
    - Zorya Luhansk
    - Kairat Almaty

    Randers:

    Sportsligt nemmest:
    - AZ
    - Hapoel Be'er Sheva
    - Zalgiris

    Sportsligt sværest:
    - Roma
    - Rennes
    - Union Berlin

    Kortest rejseafstand:
    - AZ
    - Rennes
    - Union Berlin

    Længst rejseafstand:
    - Roma
    - Qarabag
    - Alashkert

    Fyldte tribuner:
    - Tottenham
    - Feyenoord
    - Union Berlin

    Tomme tribuner:
    - Plzen
    - Qarabag
    - Alashkert
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #111
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Intet mindre end et klasseindlæg!
    Tak Kiwi:-)
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #112
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Hvis det er 2 hold, der går videre fra gruppespillet i Conference League, foretrækker jeg følgende gruppe:

    - FCK
    - Feyenoord
    - Zalgiris
    - Lincoln Red Imps


    PS. (og off topic) Jeg har hørt, at der kommer en ny reality-serie på Discovery+ : Nul og niks med Pavlovic.
    Sidst redigeret af d-man : 14.08.21 kl. 06:50
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Kom med Feyenoord! De ser ud til at være den eneste modstander, der er i køreafstand. En tur til Holland igen vil også være fedt, hvis de ellers får åbnet for udebanefans. :)

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Det er godt med optimisme, men jeg forventer ikke, at Sivasspor er en walkover. Lad os nu først se, om vi kan komme forbi dem.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Det er godt med optimisme, men jeg forventer ikke, at Sivasspor er en walkover. Lad os nu først se, om vi kan komme forbi dem.
    Helt klart ikke en walkover, og de gik ubesejret gennem de sidste 19 (!) kampe i ligaen. Sidste år vandt de desuden både ude og hjemme over Qarabag (der dog er faldet noget i niveau siden vi tabte til dem).

    Dog har de ikke været vildt imponerende i Conference League: to gange 1-0 mod Petrocub fra Moldova og så videre med hiv og sving efter forlænget spilletid mod Batumi. Det er altså hold der begge nok er ringere end Plovdiv.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Helt klart ikke en walkover, og de gik ubesejret gennem de sidste 19 (!) kampe i ligaen. Sidste år vandt de desuden både ude og hjemme over Qarabag (der dog er faldet noget i niveau siden vi tabte til dem).

    Dog har de ikke været vildt imponerende i Conference League: to gange 1-0 mod Petrocub fra Moldova og så videre med hiv og sving efter forlænget spilletid mod Batumi. Det er altså hold der begge nok er ringere end Plovdiv.
    Så du siger, vi har en chance?.. :-)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Altså kunne da være ret sjovt hvis vi gik efter at vinde ECL, og præmiepengene skulle være næsten ligeså gode som dem fra Europa League fra de tidligere sæsoner.

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    FCKs sejr i Tyrkiet betyder, at Løverne er snublende tæt på at tilspille sig sit 14. europæiske gruppespil i klubbens historie. Undgår man nederlag i returkampen i Parken, indtræder man i øverste seedningslag i ECL-gruppespillet ved lodtrækningen fredag d. 27. august. Taber man med et enkelt mål, går kampen i forlænget spilletid og evt. straffespark, mens et nederlag på 2 mål eller derover sender FCK ud af Europa for resten af denne sæson.

    Randers fik uafgjort på hjemmebane mod Galatasaray, og skal vinde i Istanbul om en uge, hvis der skal spilles EL-gruppespil i Kronjylland i denne sæson. Ender kampen uafgjort, går kampen i forlænget spilletid og evt. straffespark, mens en hjemmesejr sender Randers i ECL-gruppespil.

    BIF tabte som forventet ude til Red Bull Salzburg, og så længe østrigerne ikke taber returkampen, ender BIF i EL-gruppespil efter ordinær spilletid. Skulle de tabe med et enkelt mål, går kampen i forlænget spilletid og evt. straffespark.

    Skulle de tre resterende danske hold i de respektive play-off runder leve op til deres seedning, vil Danmark have 4 hold i hhv. EL- og ECL-gruppespillet, mens nogle af de nærmeste konkurrenter på landeranglisten vil have færre. Skulle alle returkampe ende 0-0 (eller en 1-0 sejr til det seedede hold i tilfælde af uafgjort i den første kamp), vil det se således ud for vores nærmeste konkurrenter:

    11) Ukraine: 3 hold (2xCL, 1xECL)
    12) Serbien: 1 hold (1xEL)
    13) Belgien: 4 hold (1xCL, 1xEL, 2x ECL)
    14) Schweiz: 2 hold (1xCL, 1xECL)
    15) Kroatien: 1 hold (1xEL)
    16) Cypern: 1 hold (1xEL)
    17) Tjekkiet: 4 hold (2xEL, 2xECL)
    18) Tyrkiet: 3 hold (1xCL, 2xEL)
    19) Norge: 0 hold
    20) Grækenland: 2 hold (1xEL, 1xECL)
    21) Sverige: 1 hold (1xCL)
    22) Danmark: 4 hold (2xEL, 2xECL)
    23) Israel: 2 hold (2xECL)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Et overblik over ugens kampe, som har indflydelse på hhv. Danmarks og FCKs muligheder på hhv. landeranglisten (LR), den individuelle rangliste (IR) og seedning i gruppespil (S):
    (Hold markeret med fed er det hold, man gerne ser gå videre, og hold markeret med kursiv er det hold, man gerne ser vinde den pågældende kamp. Stillingen fra første kamp står i første parantes, betydning står angivet i anden parantes)

    Tirsdag:
    CL
    - Ferencvaros vs. Young Boys (2-3) (LR, IR, S)
    - Ludogorets vs. Malmø FF (0-2) (LR, IR, S)

    Onsdag:
    CL

    - BIF vs. Salzburg (1-2) (LR, S)
    - Dinamo Zagreb vs. Sheriff Tiraspol (0-3) (LR, IR, S)

    Torsdag:
    EL

    - Alashkert vs. Rangers (0-1) (LR, IR, S)
    - Galatasaray vs. Randers (1-1) (LR, S)
    - AZ vs. Celtic (0-2) (S)
    - Cluj vs. Røde Stjerne (0-4) (S)
    - Slovan Bratislava vs. Olympiakos (0-3) (LR, IR, S)
    - Legia Warszawa vs. Slavia Prag (2-2) (LR, IR, S)
    - Royal Antwerpen vs. Omonia Nicosia (2-4) (LR)

    ECL
    - Bodø/Glimt vs. Zalgiris (2-2) (LR, S)
    - Zilina vs. Jablonec (1-5) (LR)
    - Anorthosis vs. Hapoel Be'er Sheva (0-0) (LR)
    - Elfsborg vs. Feyenoord (0-5) (LR)
    - F.C. København vs. Sivasspor (2-1) (LR, IR, S)
    - Hammarby vs. Basel (1-3) (LR, IR, S)
    - Maccabi Haifa vs. Neftchi Baku (3-3) (LR)
    - CSKA Sofia vs. Viktoria Plzen (0-2) (LR, IR, S)
    - Roma vs. Trabzonspor (2-1) (LR)
    - Rosenborg vs. Rennes (0-2) (LR)
    - Vitesse vs. Anderlecht (3-3) (LR)
    - Maccabi Tel-Aviv vs. Shakhter Karagandy (2-1) (LR)
    - Gent vs. Rakow Czestochowa (0-1) (LR, S)
    - Rijeka vs. PAOK (1-1) (LR, S)
    - Aberdeen vs. Qarabag (0-1) (IR, S)
    - Tottenham vs. Pacos de Ferreira (0-1) (S)
    - Partizan Beograd vs. Santa Clara (1-2) (LR, S)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #120
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Et overblik over ugens kampe, som har indflydelse på hhv. Danmarks og FCKs muligheder på hhv. landeranglisten (LR), den individuelle rangliste (IR) og seedning i gruppespil (S):
    (Hold markeret med fed er det hold, man gerne ser gå videre, og hold markeret med kursiv er det hold, man gerne ser vinde den pågældende kamp. Stillingen fra første kamp står i første parantes, betydning står angivet i anden parantes)

    Tirsdag:
    CL
    - Ferencvaros vs. Young Boys (2-3) (LR, IR, S)
    - Ludogorets vs. Malmø FF (0-2) (LR, IR, S)

    Onsdag:
    CL

    - BIF vs. Salzburg (1-2) (LR, S)
    - Dinamo Zagreb vs. Sheriff Tiraspol (0-3) (LR, IR, S)

    Torsdag:
    EL

    - Alashkert vs. Rangers (0-1) (LR, IR, S)
    - Galatasaray vs. Randers (1-1) (LR, S)
    - AZ vs. Celtic (0-2) (S)
    - Cluj vs. Røde Stjerne (0-4) (S)
    - Slovan Bratislava vs. Olympiakos (0-3) (LR, IR, S)
    - Legia Warszawa vs. Slavia Prag (2-2) (LR, IR, S)
    - Royal Antwerpen vs. Omonia Nicosia (2-4) (LR)

    ECL
    - Bodø/Glimt vs. Zalgiris (2-2) (LR, S)
    - Zilina vs. Jablonec (1-5) (LR)
    - Anorthosis vs. Hapoel Be'er Sheva (0-0) (LR)
    - Elfsborg vs. Feyenoord (0-5) (LR)
    - F.C. København vs. Sivasspor (2-1) (LR, IR, S)
    - Hammarby vs. Basel (1-3) (LR, IR, S)
    - Maccabi Haifa vs. Neftchi Baku (3-3) (LR)
    - CSKA Sofia vs. Viktoria Plzen (0-2) (LR, IR, S)
    - Roma vs. Trabzonspor (2-1) (LR)
    - Rosenborg vs. Rennes (0-2) (LR)
    - Vitesse vs. Anderlecht (3-3) (LR)
    - Maccabi Tel-Aviv vs. Shakhter Karagandy (2-1) (LR)
    - Gent vs. Rakow Czestochowa (0-1) (LR, S)
    - Rijeka vs. PAOK (1-1) (LR, S)
    - Aberdeen vs. Qarabag (0-1) (IR, S)
    - Tottenham vs. Pacos de Ferreira (0-1) (S)
    - Partizan Beograd vs. Santa Clara (1-2) (LR, S)
    Er Gala valgt fordi du mener Randers kan få flere point i Conference League?

Side 8 af 23 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 20/21
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 07.04.21, 18:02
  2. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  3. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35
  4. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •