Side 15 af 23 FørsteFørste ... 512131415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 338

Emner: Danske hold i Europa 21/22

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Der må godt tales for sig selv ;-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCK kan under alle omstændigheder selv afgøre, om man tager førstepladsen. Vinder Slovan, skal man bare spille uafgjort mod dem i Parken for at holde fast i førstepladsen. Vinder PAOK, skal man vinde over Slovan for at være 100% sikker på førstepladsen.
    Men ender opgøret mellem Slovan og PAOK uafgjort, så er PAOK ude, og der vil dermed være færre hold at skulle forholde sig til ift. ranglister. Derfor er kalkylen, at det overordnet er bedre at få et græsk hold ud allerede nu, end det er at sikre sig en førsteplads en runde før tid.
    Hvorfor er PAOK ude hvis de spiller uafgjort med Slovan? Dels er det ikke sikkert vi slår Lincoln og dels kan de vel sagtens stadig nappe 2. pladsen og dermed videre avancement?

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Jeg vrøvlede lige. Hvis Slovan vinder over PAOK, så er PAOK ude, hvis vi samtidigt slår Lincoln. For så PAOK højst kunne nå at komme à point med Slovan, men Slovan vil stadig være bedre indbyrdes.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Næstsidste runde i europæisk fodbold har været fremragende for dansk fodbold.

    - FC København vandt en stensikker 4-0 sejr på udebane mod Lincoln Red Imps, og har dermed ikke blot sikret sig videre avancement, men også sikret sig førstepladsen, som dermed betyder, at Løverne springer play-off runden over, og indtræder som seedet hold i 1/8 finalen. Dermed skal returkampen i 1/8 finalen spilles i Parken torsdag den 17. marts. FCKs sidste kamp mod Slovan Bratislava har ingen betydning for FCK hvad angår placering i gruppen, men en sejr kan både sikre klubben 2 koefficientpoint yderligere til ranglisten, sammen med en halv million euro oveni i præmiepenge.

    - FC Midtjylland vandt med 3-2 over Braga efter et mål på straffespark i tillægstiden, hvilket betyder at de danske vicemestre er sikre på at spille europæisk efter jul. Vinder FCM deres sidste gruppekamp mod Ludogorets på udebane, er de sikre på at slutte i Top-2. Hvorvidt det bliver som 1'er eller 2'er afhænger af gruppens anden kamp mellem Braga og Røde Stjerne. Ender den uafgjort, går FCM videre som gruppevinder med en sejr i egen kamp.

    - Randers fik sin første gruppesejr, efter at rumænske Cluj blev besejret på hjemmebane efter et flot frisparksmål. Sejren betyder, at de forsvarende pokalvindere har deres skæbne i egne hænder. De skal "blot" matche det antal point mod gruppevinderen AZ, som Jablonec får i deres sidste kamp mod Cluj for at gå videre til play-off runden i Conference League.

    - BIF tabte som ventet til franske Lyon, og er elimineret fra videre avancement i Europa League. Alt andet end en sejr ude mod Sparta Prag vil betyde, at de blå-gule vil være ude af Europa.

    Den opdaterede rangliste for landene uden for Top-10 ser således ud:

    11: Ukraine (3/5 hold, 3 kampe tilbage) +5.625 point

    - Dynamo Kyiv tabte 1-2 til Bayern München i CL-gruppespillet
    - Shakhtar Donetsk tabte 0-2 til Inter i CL-gruppespillet
    - Zorya Luhansk tabte 0-4 til Roma i ECL-gruppespillet
    - Kolos Kovalivka røg ud mod Shakhtar Karagandy i 3. ECL-kvalrunde
    - Vorskla Poltava røg ud mod KuPS i 2. ECL-kvalrunde
    De ukrainske hold er alle ude af Europa efter gruppespillet.

    12: Serbien (2/4 hold, sikret min. 4 kampe) +4.100 point
    - Røde Stjerne vandt 1-0 over Ludogorets i EL-gruppespillet og er sikret avancement til foråret.
    - Partizan Beograd tabte 0-1 til Flora Tallinn i ECL-gruppespillet
    - Vojvodina røg ud mod LASK Linz i 3. ECL-kvalrunde
    - Cukaricki røg ud mod Hammarby i 3. ECL-kvalrunde

    13: Belgien (4/5 hold, sikret min. 6 kampe) +4.025 point
    - Club Brugge tabte 0-5 til Red Bull Leipzig i CL-gruppespillet
    - Genk spillede 1-1 mod Dinamo Zagreb i EL-gruppespillet
    - Royal Antwerpen spillede 2-2 mod Eintracht Frankfurt i EL-gruppespillet og kan ikke længere gå videre i Europa.
    - Gent spillede 1-1 mod Partizan Beograd i ECL-gruppespillet, og har sikret sig videre avancement til foråret.
    - Anderlecht røg ud mod Vitesse i ECL play-off

    14: Schweiz (2/4 hold, sikret min. 4 kampe) +2.900 point
    - Young Boys spillede 3-3 mod Atalanta i CL-gruppespillet
    - Basel vandt 3-2 over Kairat Almaty i ECL-gruppespillet og har sikret sig videre avancement til foråret.
    - Luzern røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Feyenoord
    - Servette røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Molde

    ​15: Grækenland (2/4 hold, sikret min. 4 kampe) +0.175 point
    - Olympiakos vandt 1-0 over Fenerbahce i EL-gruppespillet og er sikret videre avancement til foråret.
    - PAOK spillede 0-0 mod Slovan Bratislava i ECL-gruppespillet
    - Aris røg ud til Astana i 2. ECL-kvalrunde
    - AEK Athen røg ud til Velez Mostar i 2. ECL-kvalrunde

    -----------
    16: Tyrkiet (3/5 hold, sikret min. 8 kampe) +0.125 point
    - Besiktas tabte 1-2 til Ajax i CL-gruppespillet og kan ikke længere gå videre i Europa.
    - Galatasaray vandt 4-2 over Marseille i EL-gruppespillet og har sikret sig videre avancement til EL play-off runden i foråret.
    - Fenerbahce tabte 0-1 til Olympiakos i EL-gruppespillet, og går videre til ECL play-off runden.
    - Sivasspor røg ud på røv og albuer mod F.C. København i ECL play-off
    - Trabzonspor røg ud mod AS Roma i ECL play-off

    17: Cypern (2/4 hold, sikret min. 2 kampe) +0.025 point
    - Omonia Nicosia spillede 2-2 mod Qarabag i ECL-gruppespillet og kan ikke længere gå videre i Europa.
    - Anorthosis Famagusta vandt 1-0 mod Gent i ECL-gruppespillet
    - AEL Limassol røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Qarabag
    - Apollon Limassol røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Zilina

    18: Danmark (4/5 hold, sikret min. 8 kampe) +0.000 point
    - BIF tabte 1-3 til Lyon i EL-gruppespillet
    - FCM vandt 3-2 over Braga i EL-gruppespillet
    - Randers vandt 2-1 over Cluj i ECL-gruppespillet
    - F.C. København vandt 4-0 over Lincoln Red Imps i ECL-gruppespillet
    - AGF røg ud mod Larne i 2. ECL-kvalrunde

    ​19: Kroatien (1/4 hold, sikret min. 1 kamp) -0.125 point
    - Dinamo Zagreb spillede 1-1 mod Genk i EL-gruppespillet
    - Rijeka røg ud mod PAOK i ECL play-off
    - Osijek røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod CSKA Sofia
    - Hajduk Split røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Tobol

    20: Tjekkiet (3/5 hold, sikret min. 6 kampe) -0.175 point
    - Sparta Prag tabte 0-2 til Rangers i EL-gruppespillet
    - Slavia Prag spillede 2-2 mod Feyenoord i ECL-gruppespillet
    - Jablonec spillede 1-1 mod AZ i ECL-gruppespillet
    - Viktoria Plzen røg ud mod CSKA Sofia i ECL play-off
    - Slovacko røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Lokomotiv Plovdiv

    21: Norge (1/4 hold, sikret min. 3 kampe) -1.025 point
    - Bodø/Glimt vandt 2-0 mod CSKA Sofia i ECL-gruppespillet og er sikret videre avancement til foråret.
    - Rosenborg røg ud mod Rennes i ECL play-off
    - Molde røg ud i 3. ECL-kvalrunde mod Trabzonspor
    - Vålerenga røg ud i 2. ECL-kvalrunde mod Gent

    22: Israel (2/4 hold, sikret min. 4 kampe) -1.900 point
    - Maccabi Tel-Aviv tabte 0-1 til Sturm Graz i ECL-gruppespillet, og har sikret sig videre avancement til ECL play-off runden.
    - Maccabi Haifa tabte 0-1 til Union Berlin i ECL-gruppespillet.
    - Hapoel Be'er Sheva røg ud mod Anorthosis Famagusta i ECL play-off
    - Ashdod røg ud til Qarabag i 2. ECL-kvalrunde

    23: Sverige (1/4 hold, sikret 1 kamp) -2.900 point
    - Malmø spillede 1-1 mod Zenit St. Petersburg i CL-gruppespillet
    - Hammarby røg ud mod Basel i ECL play-off
    - Elfsborg røg ud mod Feyenoord i ECL play-off
    - Häcken røg ud mod Aberdeen i 2. ECL-kvalrunde
    De svenske hold er alle ude af Europa efter gruppespillet.

    Ser man på den individuelle rangliste ift. de hold, som må antages at være i betragtning til at spille CL-kval via Champions Path næste år, ser stillingen således ud blandt de hold, som kan true en topseedning for FCK:

    - Shakhtar Donetsk (+32.500)
    - Basel (+14.500)
    - Slavia Prag (9.500)
    - Dinamo Zagreb (+8.000)
    - Dynamo Kyiv (+6.500)
    - Olympiakos (+3.500)
    - Røde Stjerne (+2.500)
    - Rangers (+0.750)
    - Young Boys (-1.500)
    - Celtic (-6.500)

    Den danske mester indtræder i 3. CL-kvalrunde i Champions Path til næste sæson, og er dermed sikret minimum 10 europæiske kampe, inklusiv et europæisk gruppespil, mens DM-sølvvinderen starter i 2. CL-kvalrunde i League Path, og er sikret minimum 6 europæiske kvalkampe.

    Den økonomiske status for de danske hold efter at halvdelen af gruppespillet er overstået ser således ud:

    AGF:
    - 350.000 € for indtrædelse (og eliminering) i 2. ECL-kvalrunde
    I alt: 350.000 € = 2,7 mio. kr.

    Randers:
    - 2,94 mio. € for indtrædelse (og eliminering) i EL play-off runden og efterfølgende indtrædelse i ECL-gruppespillet
    - 311.500 € i koefficientbonus
    - 216.923 € i Market Pool
    - 1 x 500.000 € + 4 x 166.000 € = 1.164.000 € for 1 sejr og 4 uafgjorte kampe
    - Minimum 118.571 € i "overskydende bonus"
    I alt: 4.750.994 € = 35,63 mio. kr.

    FCM:
    - 3,63 mio. € for kvalifikation til EL-gruppespil
    - 660.000 € i koefficientbonus
    - 2,17 mio. € i Market Pool
    - (2 x 630.000 €) + (2 x 210.000 €) = 1,68 mio. € for 2 sejre og 2 uafgjorte kampe
    - Minimum 326.666 € i "overskydende bonus"
    I alt: 8,47 mio. € = 63,5 mio. kr.

    FCK:
    - 350.000 € for indtrædelse i 2. ECL-kvalrunde
    - 550.000 € for kvalifikation til 3. ECL-kvalrunde
    - 2,94 mio. € for indtrædelse i ECL-gruppespillet
    - 1.290.500 € i koefficientbonus
    - 144.615 € i Market Pool
    - 4 x 500.000 € = 2 mio. € for 4 sejre
    - 650.000 € for at vinde sin gruppe
    - 600.000 € for avancement til 1/8 finalen
    - Minimum 474.286 € i "overskydende bonus"
    - Minimum 146.875 € i Market Pool for 1/8 finale (worst case scenario, kan stige, afhængigt af hvilke hold, som kvalificerer sig)
    I alt: 9.146.276 € = 68,6 mio. kr.

    BIF:
    - 5 mio. € for indtrædelse (og eliminering) i CL play-off
    - 3,63 mio. € for indtrædelse i EL-gruppespil
    - 132.000 € i koefficientbonus
    - 3,26 mio. € i Market Pool
    - 2 x 210.000 € = 420.000 € for 2 uafgjorte
    I alt: 12,442 mio. € = 93,32 mio. kr.

    I alt er knapt 255,88 mio. kr. ført videre til de 5 ovennævnte danske klubber fra UEFAs side på nuværende tidspunkt i denne sæson.
    Sidst redigeret af Kiwi : 26.11.21 kl. 11:46
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Danmark har indtil videre indsamlet 6.400 point til landeranglisten, hvilket er det 4. bedste resultat nogensinde, marginalt bedre end 06/07 sæsonen med FCKs første CL-eventyr. Vinder bare ét af de danske hold en af de 4 gruppekampe i næste runde, rykker sæsonen op i Top-3, da man så vil overgå FCKs 10/11 sæson, hvor man fik 6.700 point.

    Der er dog et godt stykke op til Top-2, som er 08/09 sæsonen, hvor Danmark hentede 8.200 point, og 16/17 sæsonen, hvor Danmark hentede 8.500 point. Hvis alle 4 danske hold vinder deres sidste gruppekamp, vil det give minimum 1.900 point oveni, og man vil derfor nå op på 8.300 point. Skulle opgøret mellem Røde Stjerne og Braga samtidigt ende uafgjort, vil det udløse yderligere 0.600 point oveni, altså i alt 2.500 point. Det ville bringe det samlede pointantal for denne sæson op på 8.900 point på denne side af nytår.
    (Det ville dog kræve at et bovlamt dansk mesterhold rent faktisk gjorde en indsats i Europa, i stedet for bare at snylte på andres arbejde og være til grin..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Fantastisk gennemgang, Kiwi - intet mindre!

    Og så lige en personlig kommentar. Jeg glæder mig over, at de danske hold gør det samlet godt i Europa. Det beviser blot min tese om, at suppen er markant bedre, en mange går og tror. Lige nu er vi jo meget tæt på at forsvare placeringen som nummer 14/15 i Europa, og med god sandsynlighed for, at i hvert fald to af klubberne kommer langt i foråret. Ser man samtidig på næste sæson, så er det bestemt ikke umuligt, at denne trend fortsætter. Det fryder mig faktisk en del.


  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Og så lige en personlig kommentar. Jeg glæder mig over, at de danske hold gør det samlet godt i Europa.
    Jeg glæder mig i stor stil over, at bøf gør det elendigt (i en hård gruppe, bevares), lever nogenlunde med, at Herning henter nogle point, og har det fint med, at Randers gør det ganske udmærket, det under jeg dem faktisk.

    Og så er jeg selvfølgelig yderst tilfreds med vores egen indsats. Ni sejre i 11 kampe og en målscore på 34-10 må siges at være godkendt, selvom modstanden selvfølgelig har været af noget svingende karakter.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar


  10. #218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Jeg glæder mig i stor stil over, at bøf gør det elendigt (i en hård gruppe, bevares), lever nogenlunde med, at Herning henter nogle point, og har det fint med, at Randers gør det ganske udmærket, det under jeg dem faktisk.

    Og så er jeg selvfølgelig yderst tilfreds med vores egen indsats. Ni sejre i 11 kampe og en målscore på 34-10 må siges at være godkendt, selvom modstanden selvfølgelig har været af noget svingende karakter.

    duckman
    Er det en kritik? Hvis det er, så tror du skal læse, hvad det er jeg skriver. "De danske hold samlet set" betyder jo netop alt det du nævner. Samtidig udpensler det netop, hvor elendige BØF og ÅGF har været, hvilket passer mig glimrende!

  11. #219
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Er det en kritik? Hvis det er, så tror du skal læse, hvad det er jeg skriver. "De danske hold samlet set" betyder jo netop alt det du nævner. Samtidig udpensler det netop, hvor elendige BØF og ÅGF har været, hvilket passer mig glimrende!
    Det var bestemt ikke kritisk ment, bare en uddybning, fordi jeg netop ikke syntes, at din vinkel udpenslede glæden over bøfs elendighed, og for den sags skyld også GF's, som jeg helt havde glemt.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  12. #220
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Med de rød-hvide briller, så skal vi håbe på et FC nederlag i sidste runde, så PAOK ryger ud og en bif sejr, så Prag ryger ud.

    Med de blå-hvide briller, så skal vi håbe på en FC sejr for vores egen koefficient og et kæmpe bif nederlag, så de b.la. får færre penge og generelt bare for at bringe smilet frem.

    Generelt rimelig dødt løb om 15. pladsen!

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  13. #221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    FCK skal vinde den sidste kamp over Slovan på hjemmebane. Så m vi skide landekoeficienten et stykke. I så fald vil vi på papiret have 5 sejr, og et nederlag til et græsk hold i en kamp hvor vores målmand troede at målfeltet var egen banehalvdel i det 8. minut. Og så vil der ikke være en finger at sætte på det gruppespil (ud over grabaras hjerneblødning).


  14. #222
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Med de rød-hvide briller, så skal vi håbe på et FC nederlag i sidste runde, så PAOK ryger ud og en bif sejr, så Prag ryger ud.

    Med de blå-hvide briller, så skal vi håbe på en FC sejr for vores egen koefficient og et kæmpe bif nederlag, så de b.la. får færre penge og generelt bare for at bringe smilet frem.

    Generelt rimelig dødt løb om 15. pladsen!

    PAOK er af så tilpas ringe kvalitet, at de nemt kan ryge i ECL-playoff, og så får de alligevel ikke flere point. Desuden er det jo mere naturligt at æde plastik end at håbe på noget som helst positivt for de pisgule.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #223
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Skulle FCK gå videre fra 1/8 finalen, så vil det give flg. økonomiske afkast af sig:

    - Avancement til kvartfinalen: 1 mio. € + Market Pool (min. 190.938 €)
    - Avancement til semifinalen: 2 mio. € + Market Pool (min. 235.000 €)
    - Avancement til finalen: 3 mio. € + Market Pool (188.000 € hvis modstanderen enten er BIF eller Randers, 235.000 € for alle andre modstandere)
    - Finalesejr: 2 mio. € + 3,63 mio. € for kvalifikation til næste sæsons EL-gruppespil

    I alt kan FCK altså nå at indtjene minimum 12,94 mio. € (97 mio. kr) oveni hvad man allerede har tjent af præmiepenge fra UEFA pr. dags dato, hvis man slår Slovan Bratislava på hjemmebane, og derudover går hele vejen i resten af turneringen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #224
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    On a related note, er jeg den eneste der finder det mystisk (og lidt direkte dumt) at der først bliver trukket lod om EL/ECLs Round of 16 sidst i februar? Det ville IMO være klart bedst for alle hvis ens modstandere i EL og ECL var kendt inden man gik på vinterferie, i stedet for først at få det at vide en måned efter transfervinduet lukker. Knock-out-runderne er jo i de fleste henseender ikke en "rigtig" del af turneringerne. Især når man i forvejen trækker lod til Round of 16 for CL når der bliver trukket lod til knock-out-runderne.

    For CL er matchdays for de to opgør i Round of 16 næsten også en måned fra hinanden, det holder ikke rigtig. Ganske besynderlige beslutninger.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  19. #225
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Grunden til at man ikke gør det skyldes primært at man i 1/8 finalen (Round of 16) stadig har den restriktion, som siger at hold fra samme land ikke kan trække hinanden. Derfor vil man gerne vente med lodtrækningen til efter at play-off runden er overstået, så man skal tage så få unødvendige hensyn som muligt. Lad os antage, at PSV dropper ned fra EL til ECL, og spiller mod PAOK i play-off. Hvis det sker under den nuværende procedure, så skal man bare sørge for at PSV ikke kan møde Feyenoord i 1/8 finalen. Men hvis lodtrækningen er lavet på forhånd, så vil man unødigt forhindre et potentielt møde mellem PAOK og Feyenoord. Og de scenarier vil man gerne undgå, så lodtrækningerne i højere grad er lige ud ad landevejen.

    Ift. at der er en måned imellem CL-opgørene i 1/8 finalen handler udelukkende om at man vil afvikle kvart- og semifinaler i alle tre turneringer i samme uger. Derfor strækker man 1/8 finalerne i CL ud over længere tid. Og ift. transfervinduet, så er det de færreste klubber med en sund strategi, som tilpasser et helt transfervindue ud fra bare to kampe i en halvsæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 20/21
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 07.04.21, 18:02
  2. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  3. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35
  4. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •