Viser resultater 1 til 15 af 338

Emner: Danske hold i Europa 21/22

  1. #322
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Danske hold i Europa 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og nedladende? Tjah, vel er det da et nedladende udtryk, men det bruger man jo gerne om en turnering, som man føler er under ens niveau, eller i hvert fald bør være det. Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor det kan gå én på, hvis man ikke selv er af samme mening. Et gæt kunne være, fordi det gør det sværere at overbevise sig selv om dens kvalitet.
    Mht hvordan det kan gå en på eller om det kan ødelægge noget af ens oplevelse, som du nu flere gange har ytret en undren om:
    Mon ikke det f.eks. handler om, at man kan blive en smule træt af, at det man glæder sig rigtigt meget til at se (FCK spille fodbold i Europa) absolut skal tales ned og latterliggøres, blot fordi andre debattør åbenbart ikke selv synes det er særligt spændende.
    Jeg glæder mig som altid som et lille barn over at skulle se FCK, men det er da klart, at når mine medfans konstant fortæller, at det er en lorte Mickey Mouse turnering og at modstanderne er komplet håbløse, så forsvinder noget af forventningens glæde da. Og det er ikke fordi, at jeg ikke selv ved, at turneringen nok er dårligere end de to andre.

    Og som du ikke forstår, hvorfor nogen stikker lidt til skeptikerne, så forstår jeg sgu heller ikke helt, hvorfor enkelte har så stor en trang til at tale noget ned og latterliggøre noget, som medfans finder interessant og glæder sig til.

  2. De følgende 10 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 20/21
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 07.04.21, 18:02
  2. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  3. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35
  4. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •