Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    12 14.12%
  • Uafgjort

    5 5.88%
  • FCK vinder

    68 80.00%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Hold nu op hvor er det elendigt.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Det Lyngbyhold SKAL vi simpelthen kunne slå. Det er bare ikke godt nok!
    Det er ikke kun deres placering i tabellen, men de har ingen profiler, intet godt angreb, intet godt forsvar, kommer ikke med noget overraskende og burde generelt bare være overmatchet mod os. Det var de desværre bare ikke..

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    GF er markant bedre end Lyngby så uha uha - Bundu tjaeeee

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Zanka en tur på bænken, og så må Bjelland prøves igen. Zanka version 3 er jeg ikke imponeret over. Derudover skal Lerager være med fra start, og Bundu sættes på tribunen.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Hvor er vores sprudlende offensiv blevet af? Vi har ingen dominans i kampene.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Man kan undre sig over, at et hold der absolut intet har at spille for, kæmper som om det gjaldt deres liv, mens et hold der har ALT at spille for, leverer sådan en ugidelig og uinspireret indsats... Pinligt..

  11. De følgende 13 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hvor er det bare pinligt, det vores defensiv leverer..
    Bortset fra at de snorksover ved 2-2, så kommer Lyngby vel ikke frem til nogen nævneværdige chancer, så der synes jeg egentlig, at du er skæv på den.

    Vi går ned i tempo efter vi kommer foran, ja faktisk begge gange. Om det skyldes dårlig fysik, dårlig bane eller den helt forudsigelige undervurdering af Lyngby ved jeg ikke. Men dumt var det. Præcis dette som jeg var bange for inden kampen. Vi bliver åbenbart aldrig klogere....suk.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Det blev desværre endnu en miserabel indsats. Det positive i forårssæsonen har hidtil været 90 minutter fordelt på fire kampe.

    Offensivt er vi læst af modstanderne. De lukker midten ned og vores manglende dynamik på kanterne, hvor der tilsyneladende ingen sammenhæng er overhovedet mellem backs og wings, gør, at vores opspil bliver statisk og med meget langsom boldomgang. Og vi bliver derfor alt for lette at sætte under pres.

    Defensivt er vi også læst. Modstanderne behøver ikke engang spille sig igennem vores første pres, de kan spille henover. Vores pres ligger så højt, at der er rigelig med plads til at finde deres offensive spillere. Backerne er ofte overladt til sig selv, da kanterne (Bundu og Fischer) stort set ikke er til stede i defensiven.

    Vores defensive robusthed og organisation er forsvundet som dug for solen og vores evner på bolden er også væk. Vi sætter konstant bolden på spil i hasarderede aktioner og der er ikke længere nogen der bestræber sig på at holde bolden i holdet. Derfor får vi også en lind strøm af contraer imod os og vi modtager alt for mange mål. Inden i dag havde Lyngby scoret et mål i tre kampe. De blev skilt ad af Brøndby i sidste spillerunde … og så synes jeg faktisk, at de fortjener at vinde i dag.

    Lidt hårdt men til gengæld meget ærligt, Bundu var endnu engang modstandernes bedste mand og det bedste ved ham ser ud til at være, at han kun er på en leje-kontrakt.

    Jeg er med på, at JT er omgærdet af meget positivitet og han ligner et meget venligt menneske. Men hånden på hjertet – Ståle var blevet ristet, hvis han havde stået i spidsen for holdet og vi havde præsteret som vi har gjort de seneste fire kampe. Og JT er god til at forklare ... første kamp ... vanskelig bane ... bøvlet hold ... der er bare for meget forklaring og for lidt udvikling. Det var 11. kamp + træningskampe og opstart for JT og det er ikke gået fremad, det er i sig selv nok lige så bekymrende som det lave niveau.

    Miserabelt og med enkelt spillere, hvis indsats mest af alt ligner, at de ikke gider. Her tænker jeg særligt på Bundu, Biel og Bartolec.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    - VAR er en kæmpe skandale
    - Jeg er stadig ikke Jess-vi-kan-mand
    - Jeg forstår ikke, at vi ikke har en smule mere rotation. Lerager kunne for eksempel starte ind imod bundholdet
    - Mesterskabet er af mange grunde langt væk. 2-2 imod Lyngby er bare ikke godt nok
    - Banen var godt nok ringe
    - De sidste 15-20 min skaber vi intet og taber nærmest alle dueller. Det er bekymrende

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bortset fra at de snorksover ved 2-2, så kommer Lyngby vel ikke frem til nogen nævneværdige chancer, så der synes jeg egentlig, at du er skæv på den.

    Vi går ned i tempo efter vi kommer foran, ja faktisk begge gange. Om det skyldes dårlig fysik, dårlig bane eller den helt forudsigelige undervurdering af Lyngby ved jeg ikke. Men dumt var det. Præcis dette som jeg var bange for inden kampen. Vi bliver åbenbart aldrig klogere....suk.
    Det er jo ikke første gang det sker i Lyngby. Også under Ståle :P

    La-di-da. Ups. Vi skulle have taget os sammen. Der var dog også lidt uheld til stede i dag - så mange chancer, og så få mål + VAR på Nelsson.

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Kæft et dumt pointtab mand.

    Nu sidder man her og så frem til en Topkamp mod AGF, hvor vi for alvor kunne hente ind på vores nærmeste konkurrenter som også spiller mod hinanden i næste runde og så vælger man at smide point mod et Bundhold.

    Ohh well. Lad mig sige det sådan. De næste 4 kampe skal der 12 point på kontoen, hvis man bare har håb om Guld. Formentlig ikke realistisk, men det er realiteten.


  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kæft et dumt pointtab mand.

    Nu sidder man her og så frem til en Topkamp mod AGF, hvor vi for alvor kunne hente ind på vores nærmeste konkurrenter som også spiller mod hinanden i næste runde og så vælger man at smide point mod et Bundhold.

    Ohh well. Lad mig sige det sådan. De næste 4 kampe skal der 12 point på kontoen, hvis man bare har håb om Guld. Formentlig ikke realistisk, men det er realiteten.
    Drop nu den snak om guld. Top 2 vil være et mirakel! (set før jo...)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Drop nu den snak om guld. Top 2 vil være et mirakel! (set før jo...)
    En klub som FCK og med vores Budget så skal vi snakke om guld :). Alt andet er uambitiøst, uanset hvor dybt et hul vi er i gang med at grave os ud fra.

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bortset fra at de snorksover ved 2-2, så kommer Lyngby vel ikke frem til nogen nævneværdige chancer, så der synes jeg egentlig, at du er skæv på den.

    Vi går ned i tempo efter vi kommer foran, ja faktisk begge gange. Om det skyldes dårlig fysik, dårlig bane eller den helt forudsigelige undervurdering af Lyngby ved jeg ikke. Men dumt var det. Præcis dette som jeg var bange for inden kampen. Vi bliver åbenbart aldrig klogere....suk.
    Så da deres forsvarsspiller får lov til at drible hele vores hold ved 1-1 målet, så kører det bare defensivt? Og hvad med deres afrettede afslutning der er millimeter fra at gå ind, og chancen de får ved skud på overliggeren? Jeg mindes også en situation, hvor JMG får en chance i en semi farlig position, da vi fumler lidt rundt defensivt i første halvleg.

    Jeg synes ikke det er særlig imponerende mod ligaens bundhold.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bortset fra at de snorksover ved 2-2, så kommer Lyngby vel ikke frem til nogen nævneværdige chancer, så der synes jeg egentlig, at du er skæv på den.

    Vi går ned i tempo efter vi kommer foran, ja faktisk begge gange. Om det skyldes dårlig fysik, dårlig bane eller den helt forudsigelige undervurdering af Lyngby ved jeg ikke. Men dumt var det. Præcis dette som jeg var bange for inden kampen. Vi bliver åbenbart aldrig klogere....suk.
    Ved 1-1 målet var vi fandme også passive.

    Og når du forærer modstanderholdet 2 kasser, er det jo svært at vinde.

    Det har vi i øvrigt gjort i 3 ud af de 4 første kampe.

    Lyngby havde i øvrigt to gode muligheder for 3-2... Skadesramte Lyngby.

    Så nej, man er ikke skæv på den hvis man bebrejder vores defensiv.

    Zan

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 22.10.16, 19:44
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •