Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
88. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 42.05%
  • Uafgjort

    26 29.55%
  • AGF vinder

    25 28.41%
Viser resultater 1 til 15 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

  1. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg finder det komisk at ønske Jess erstattet som træner, hvis han ikke får medaljer, i hans første sæson, hvor han overtog et bundhold. Ja, der er stadig flere ting der er helt galt på holdet, men Jess har endnu ikke haft et sommervindue til at få skub i oprydningen i truppen og lige nu er vi ubesejret i 9 kampe i træk, samt det mest scorende hold i ligaen, trods alt.
    Jeg er helt enig, men det synes jeg - heldigvis - heller ikke lader til at være en særligt dominerende holdning.

    Jeg læser at nogle tvivler på ham, og kritiserer ham for nogle forskellige ting. Bl.a. den defensive organisation - men det er vel for så vidt fair nok.

    Personligt er jeg ret fifty/fifty - JT har ikke ligefrem taget mig med storm, men selvfølgelig skal han have en (meget) lang snor for at rette op på tingene. Andet ville jo være helt åndssvagt.
    Og i nogle kampe har der endda været en pæn antydning af et stærkere udtryk.

    Vores største problem pt, er at vi er hårdt ramt i vores spillemæssige selvforståelse, og det skaber en usikkerhed der gør det så fandens bøvlet komme ud af en krise.

    Jeg tror ikke på mere end en 3. eller 4. plads, med et pænt stykke op til nummer 1. Og så må vi håbe at "en frisk start" (næste sæson) kan gøre underværker.

    Men de næste 3 kampe bliver jo sindssygt interessante - her tænker jeg selvfølgelig specielt på BIF og FCM.

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  3. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  4. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •