Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
88. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 42.05%
  • Uafgjort

    26 29.55%
  • AGF vinder

    25 28.41%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    jeg tror ikke alene det handler om spillerne... jeg er oprigtigt i tvivl omkring Jess Thorups taktiske evner. det virker virkeligt tilfældigt hvad der sker og her ridser jeg op:

    - Starter med Boilesen central med argumentet om at han er bedre til opspil og har en venstrefod. Desuden bliver der sagt "never change a winning team". Formentligt er det formationen med boile centralt og oviedo som VB, som er blevet trænet til hudløshed hele vinteren. Kamp 1 mod AAB overlever denne formation i en halvleg. Ikke set den siden.

    - Starter med Pep Biel centralt i kampen mod AAB efter at Biel har brændt banen af i de sidste 4 kampe af sæsonen. Han får en halvleg. Hele ideen med Wind til højre og Biel centralt burde være trænet hele vinteren så vi kan få plads til vores to bedste offensive spillere. Men nej... Åbenbart var det for trænerteamet en stor overraskelse at de to ikke kan sammen. Hvorfor man ikke har har trænet nogle bevægelser imellem de to, så de kunne supplere hinanden fatter jeg ikke. Det må være muligt at have dem begge på banen samtidig. De skal vel bare lave sideforskydninger og Biel kan sgu også spille højrekant.

    - Stage har været en af de bedre i de sidste kampe men bliver helt siet fra i denne kamp mod hans gamle klub. Taktisk blunder ikke at starte med både Bundu og Stage, da de helt sikkert ville bruge lejligheden til at vise sig frem for deres gamle klub. Det burde have været Zeca der sad over. Lerager er også god men Stage har da ikke spillet sig 100% ud.
    Very Nice

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Man må undre sig over, hvorfor man er gået væk fra noget, der virkede enormt lovende. For det er det, man har gjort.

    I går var opstillingen en soleklar 4-2-3-1 med Falk som 10'er. Om det var for at have tre helt centralt i stedet for de to 8'ere, som i nogle kampe kom lidt vel langt ud i siden, så var det i hvert fald en fejl.

    Ligesom stort set hele foråret er gået i en forkert retning. I efteråret spillede man forsimplet sagt smalt-bredt-smalt og nu mere bredt-smalt-bredt.

    I efteråret førte Boilesen som oftest bolden frem, hvilket han er exceptionel til. Når han (eller Zanka) fik bolden var de to backs allerede på linje med Zeca. De to 8'ere lå et stykke længere fremme og Biel som falsk 9'er trak ned på 10'eren. Det gav enormt mange spilmuligheder og var man kommet igennem første pres, var backerne gået højt og de to sideforwards trukket ind, så man fyldte feltet godt op og igen havde masser af spilmuligheder.

    Nu starter de to backs lavt, så man næsten fører bolden frem som en fire-kæde. I går står man så med to 6'ere og en 10'er, hvorimod Wind bliver stående som 9'er. I stedet for at have seks nærliggende spilmuligheder har man nu tre, ligesom Zeca pludselig får alt for mange boldberøringer.

    Samtidig står de to sideforwards igår ikke som netop sideforwards, men traditionelle kantspillere. Det betød dels, at de havde langt større defensivt arbejde, dels at der var længere til modstanderens felt, hvor de netop var sjældne gæster og efterlod Wind for alene.

    Og så er det horrible defensive arbejde, ikke mindst ved dødbolde, ikke en gang nævnt. Desværre er der nogle signaler, der peger på den 'gamle' Thorup med lidt underlige taktiske dispositioner og utydelig kommunikation.

    Det skal løses nu og Thorup bør starte med at vende tilbage og videreudvikle det som virkede lovende. Og selvom Oviedo ikke er helt god nok, så starter det med at få Boilesen tilbage som styrmand i det vaklende midterforsvar. Dem der skreg på Nilsson, må have set nok.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Man må undre sig over, hvorfor man er gået væk fra noget, der virkede enormt lovende. For det er det, man har gjort.

    I går var opstillingen en soleklar 4-2-3-1 med Falk som 10'er. Om det var for at have tre helt centralt i stedet for de to 8'ere, som i nogle kampe kom lidt vel langt ud i siden, så var det i hvert fald en fejl.

    Ligesom stort set hele foråret er gået i en forkert retning. I efteråret spillede man forsimplet sagt smalt-bredt-smalt og nu mere bredt-smalt-bredt.

    I efteråret førte Boilesen som oftest bolden frem, hvilket han er exceptionel til. Når han (eller Zanka) fik bolden var de to backs allerede på linje med Zeca. De to 8'ere lå et stykke længere fremme og Biel som falsk 9'er trak ned på 10'eren. Det gav enormt mange spilmuligheder og var man kommet igennem første pres, var backerne gået højt og de to sideforwards trukket ind, så man fyldte feltet godt op og igen havde masser af spilmuligheder.

    Nu starter de to backs lavt, så man næsten fører bolden frem som en fire-kæde. I går står man så med to 6'ere og en 10'er, hvorimod Wind bliver stående som 9'er. I stedet for at have seks nærliggende spilmuligheder har man nu tre, ligesom Zeca pludselig får alt for mange boldberøringer.

    Samtidig står de to sideforwards igår ikke som netop sideforwards, men traditionelle kantspillere. Det betød dels, at de havde langt større defensivt arbejde, dels at der var længere til modstanderens felt, hvor de netop var sjældne gæster og efterlod Wind for alene.

    Og så er det horrible defensive arbejde, ikke mindst ved dødbolde, ikke en gang nævnt. Desværre er der nogle signaler, der peger på den 'gamle' Thorup med lidt underlige taktiske dispositioner og utydelig kommunikation.

    Det skal løses nu og Thorup bør starte med at vende tilbage og videreudvikle det som virkede lovende. Og selvom Oviedo ikke er helt god nok, så starter det med at få Boilesen tilbage som styrmand i det vaklende midterforsvar. Dem der skreg på Nilsson, må have set nok.
    Helt helt enig. Og dertil skal biel ind og spille den falske 9er, om det så må koste wind (vores topscorer, I know). Det vi så i efteråret, efter 3-4-3 eksperimentet, var et high risk high reward fodbold, hvor det var voldsomt vigtig at første afleveringe gik fremaf, frem for bagud, for at skabe plads. Og det var rigtig vigtigt med et ekstremt højt pres fra alle 3 forwards. I det forreste pres mangler Biel i den grad. Han mangler også i kombinationsspillet, da han ser afleringer som ingen andre ser. Wind er genial offensiv, men han fylder ikke nok defensivt. I kampen mod sønderjydske i efteråret overfaldt fischer, biel og daramy deres bagerst hvilket gav pladsen til resten af holdet. Man sidder med fornemmelsen af at dette hold skal spille “90 min mere, fuld pedal”. I årevis havde vi det under ståle svært ude i brøndby, da vi spillede med håndbremsen trukket, trods at vi var bedre på hver plads. Vi lod være med at overfalde og spille hurtigt. Det er det sammen jeg ser her i foråret. Det er ikke hurtigt og offensivt nok, og der er ikke nok mænd foran bolden.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Forsvaret var raderligt i går, så meget at vi helt glemmer, at vi offensivt producerede et hav af chancer og scorede 3 mål mod et hold der ikke havde lukket et eneste ind i de foregående 5 kampe. Ret skal være ret, det er ikke rart med et hullet forsvar, men det offensive output er altså blevet bedre - og langt mere interessant at kigge på! - under Jes. Hullet bagtil skal dog lukkes, for vi kan ikke blive ved at regne med at score 2-3-4 i hver kamp, for bare at vinde med ét overskydende mål.
    Mon ikke de to ting har en del med hinanden at gøre? Så må vi se, om man kan finde ud af at lukke af bagude ude det offensive udtryk bliver væsentlig forringet.
    Forøvrigt er det imponerende, at vi skaber så forholdsvis mange chancer, når 2 uf af 3 angribere (Daramy og Fischer) samt Biel og Bundu vel dårligt sætter en fod rigtigt. Tænk hvis vi havde nogle kantspillere som samtidig præsterede. Jeg stiller mig i koret med folk, som gerne snart ser nr 9 på banen, omend Wind ikke skal væk centralt. Hvordan/om det skal praktisk kan foregå uden at skifte til noget som ligner 442 (og det vil Thorup nok helst undgå alene for historien om, at vi er startet på en frisk) ved jeg dog ikke.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Mediano Bootroom, ved Monnerup og storebror Hebo analyserer kampen her; https://youtu.be/V-M2KqHRkgo

    De kommer bla. ind på formationsændringen (4-1-2-1-2 / 4-2-3-1), Fischers bredere placering i banen, Zanka og Nelssons højre-venstre skift og Wilczeks betydning i indhop.

    Efter min mening en rigtig fin og sober analyse, som bestemt er et kig værd.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Der skal strammes op på defensiven - men vi er såmænd det hold der har lavet flest mål - så det skal lige fintunes og så er vi på rette vej.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke de to ting har en del med hinanden at gøre? Så må vi se, om man kan finde ud af at lukke af bagude ude det offensive udtryk bliver væsentlig forringet.
    Forøvrigt er det imponerende, at vi skaber så forholdsvis mange chancer, når 2 uf af 3 angribere (Daramy og Fischer) samt Biel og Bundu vel dårligt sætter en fod rigtigt. Tænk hvis vi havde nogle kantspillere som samtidig præsterede. Jeg stiller mig i koret med folk, som gerne snart ser nr 9 på banen, omend Wind ikke skal væk centralt. Hvordan/om det skal praktisk kan foregå uden at skifte til noget som ligner 442 (og det vil Thorup nok helst undgå alene for historien om, at vi er startet på en frisk) ved jeg dog ikke.
    Selvfølgelig har det noget med hinanden at gøre, men det langt mere offensive udtryk bør jo ikke afstedkomme så eklatante individuelle fejl, som dem vi har set fra Zanka, Zeca, Nelsson, Stage, Falk, Bartolec osv. over de sidste kampe.

    Derudover forstår jeg ikke kritikken af Biel efter hans indhop i går. Biel gjorde det hæderligt - specielt hvis man sammenligner med Fischers indsats - og så var hans dødbolde af langt, langt højere kvalitet end det vi hidtil havde set i kampen. Daramy spillede altså ikke så ringe som der bliver gjort til, der var masser af energi, han forsøgte og så lavede han trods alt et mål. Fischer var til gengæld horribelt elendig - hvilket han reelt har været længe - men i går var han så malplaceret og ligegyldig som en skålfuld dåsemajs på Nomas menukort.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Selvfølgelig har det noget med hinanden at gøre, men det langt mere offensive udtryk bør jo ikke afstedkomme så eklatante individuelle fejl, som dem vi har set fra Zanka, Zeca, Nelsson, Stage, Falk, Bartolec osv. over de sidste kampe.
    Enig og det er sådan set rimelig positivt. Altså at vores defensiv egentlig står fornuftigt, så længe enkeltpersoner ikke får hjerneblødninger. Så er spørgsmålet bare, hvordan vi stopper disse.

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig og det er sådan set rimelig positivt. Altså at vores defensiv egentlig står fornuftigt, så længe enkeltpersoner ikke får hjerneblødninger. Så er spørgsmålet bare, hvordan vi stopper disse.
    Jeg tror desværre, at det bliver svært lige nu og her, for vi mangler typerne blandt de spillere vi har nu, til at lappe hullerne ordentligt. Jeg tillægger en stor del af vores fejl, mangel på fart på centrale positioner midt på banen, specielt i forsvaret og hos Zeca. De er simpelthen for langsomme til at udføre presset og afvikle spillet - på hver deres måde naturligvis. Det skaber en voldsom ubalance og deraf medfølgende fejl. Zankas fejl kan desuden tillægges at hans karrieresygdom - 'Jammen, jeg er jo den nye Beckenbauer og Nesta i en og samme person!" - er vendt tilbage i fuldt udbrud.

    Måske Lerager og Stage centralt kunne lukke en del af hullerne? Jeg tror i hvert fald godt Lerager kunne spille Zecas plads, sådan som Zeca spiller pt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg synes der er en lidt uheldig tendens til at dem der sidder tungest på pladsen er dem der har hjørneblødningerne. Især Kalle, Zanka og Fischer som virker til at være de første på holdkortet hver gang, er dem der konstant laver fejl. Med tanke på hvor få dårlige minutter Biel, Bundu og Oviedo skal levere før de ryger på bænken, er det lidt vildt at tænke på hvor meget lort de faste startere kan levere uden det har konsekvenser. Ser gerne en startopstilling mod Vejle hvor Jes ryster posen lidt, så ingen føler sig sikker på en startplads og måske derved nemmere kan finde motivationen til at holde koncentrationen kampen igennem næste gang. Jeg er helt enig i at det i bund og grund var en fin indsats i går og uden hjerneblødninger havde vi kørt en stensikker sejr hjem.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg synes der er en lidt uheldig tendens til at dem der sidder tungest på pladsen er dem der har hjørneblødningerne. Især Kalle, Zanka og Fischer som virker til at være de første på holdkortet hver gang, er dem der konstant laver fejl. Med tanke på hvor få dårlige minutter Biel, Bundu og Oviedo skal levere før de ryger på bænken, er det lidt vildt at tænke på hvor meget lort de faste startere kan levere uden det har konsekvenser. Ser gerne en startopstilling mod Vejle hvor Jes ryster posen lidt, så ingen føler sig sikker på en startplads og måske derved nemmere kan finde motivationen til at holde koncentrationen kampen igennem næste gang. Jeg er helt enig i at det i bund og grund var en fin indsats i går og uden hjerneblødninger havde vi kørt en stensikker sejr hjem.
    Hvis vi skal sætte alle af, som laver store fejl, så kan vi dårligt stille hold næste kamp. I går laver Falk f.eks. også to kæmpe fejl (afleveringen på tværs i 1. halvleg og han dækker ikke Olsen op ved 3-1) og Bartolec og Wind kostede mod Lyngby. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har forstand på psykologien i fodbold, men jeg kan ikke se Kalle blive en bedre målmand af at blive sat af. Det sammen med flere andre. Zanka kunne måske godt tåle en tur på bænken, så han ikke går rundt og tror, at han er meget bedre end han er - men så tror jeg måske mere, at han bliver tøsefornærmet og ikke bedre. Han ligner i forvejen en mand, som ikke gider være her - og det har han gjort fra start af. Han troede han skulle hjem til Ståle og kom i stedet hjem til kaos, et dårlig sammenspillet hold i en ny taktik som ikke ligefrem får ham til at shine. Det kan potentielt koste en EM-plads.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis vi skal sætte alle af, som laver store fejl, så kan vi dårligt stille hold næste kamp. I går laver Falk f.eks. også to kæmpe fejl (afleveringen på tværs i 1. halvleg og han dækker ikke Olsen op ved 3-1) og Bartolec og Wind kostede mod Lyngby. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har forstand på psykologien i fodbold, men jeg kan ikke se Kalle blive en bedre målmand af at blive sat af. Det sammen med flere andre. Zanka kunne måske godt tåle en tur på bænken, så han ikke går rundt og tror, at han er meget bedre end han er - men så tror jeg måske mere, at han bliver tøsefornærmet og ikke bedre. Han ligner i forvejen en mand, som ikke gider være her - og det har han gjort fra start af. Han troede han skulle hjem til Ståle og kom i stedet hjem til kaos, et dårlig sammenspillet hold i en ny taktik som ikke ligefrem får ham til at shine. Det kan potentielt koste en EM-plads.
    Tildels enige.

    De fleste fodboldspillere laver fejl og nogle koster mere end andre. Det er mere, hvis jeg over en række kampe, hvor jeg kan se at den pågældende spillere ikke løfter sit niveau, jeg mener de må på bænken eller en tur ned forbi andet holdet. Det skal jo ikke være nogle hemmelighed at jeg længe har ment at Fischer for længst skulle have en tur på bænken. Selvom han fornylig har scoret nogle mål så syntes jeg generelt han tager alt for mange dumme beslutninger på den sidste halvdel af banen.

    Hvem ved, det kan jo være den gode Hr. Fischer bliver motiveret af at han ikke bare skal forvente en automatisk start plads. Jeg køber hvertfald ikke argumentet længere med at manden skulle miste motivation/Selvtillid ved at ryge på bænken.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Zanka kunne måske godt tåle en tur på bænken, så han ikke går rundt og tror, at han er meget bedre end han er - men så tror jeg måske mere, at han bliver tøsefornærmet og ikke bedre. Han ligner i forvejen en mand, som ikke gider være her - og det har han gjort fra start af. Han troede han skulle hjem til Ståle og kom i stedet hjem til kaos, et dårlig sammenspillet hold i en ny taktik som ikke ligefrem får ham til at shine. Det kan potentielt koste en EM-plads.
    Når man ser interviewet efter kampen i går, så synes jeg ikke, at Zanka ligner en mand, der ikke gider være her. Snarere en dybt rystet-over-eget-og-holdets-spil-mand. Vi lider under ufattelig mange personlige fejl, og mod herning og bøf er en mand som Zanka vigtig i forhold til alt, og så må vi håbe, at alle er en del mere fokuserede.

    Jeg husker, at Thorup klovnede lidt rundt i sin tid i herning, før han vandt et mesterskab med dem. Jeg husker ikke præcis hvordan, han klovnede, og jeg kender ikke detaljer fra belgien. Men hvis det er rigtigt, at han ikke er så god til det defensive, så har man da gjort alt for at hjælpe ham med ansættelsen af Selles. På et tidspunkt, da onde tunger herinde foreslog, at David Nielsen skulle overtage for Ståle, var der en der skrev, at netop Selles var en af grundstene i David Nielsens genrejsning af århus. Mon ikke Selles får styr på det defensive, og mon ikke vi (fans) generelt er for utålmodige. Ting tager tid. Bare ikke når man spørger vores følelser.


  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg må indrømme at jeg finder det komisk at ønske Jess erstattet som træner, hvis han ikke får medaljer, i hans første sæson, hvor han overtog et bundhold. Ja, der er stadig flere ting der er helt galt på holdet, men Jess har endnu ikke haft et sommervindue til at få skub i oprydningen i truppen og lige nu er vi ubesejret i 9 kampe i træk, samt det mest scorende hold i ligaen, trods alt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  26. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg finder det komisk at ønske Jess erstattet som træner, hvis han ikke får medaljer, i hans første sæson, hvor han overtog et bundhold. Ja, der er stadig flere ting der er helt galt på holdet, men Jess har endnu ikke haft et sommervindue til at få skub i oprydningen i truppen og lige nu er vi ubesejret i 9 kampe i træk, samt det mest scorende hold i ligaen, trods alt.
    Kunne ikke være mere enig. Jeg var ved at få noget galt i halsen da jeg læser fra flere sider at, hvis Jess ikke får medaljer så skulle man overveje Fyring. Det er i min bog totalt useriøst. Der skulle jo nødig gå BØF 2.0 i den.
    Jeg har fra dag 1 sagt at, hvis man vil lave spillestilen om så kræver det tid. Jess har da trods alt hivet en del point hjem siden han trådte til. Mange ting kan forbedres, men det var jo ganske som forventet vil jeg mene.

    Så ro på. Lad Jess få en brøkdel af den tillid man gav Ståle, så skal der sku nok komme styr på det. Men ja der skal tages nogle alvorlige beslutninger til Sommer når der skal ryddes yderligere op i Truppen.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  3. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  4. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •