Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
88. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 42.05%
  • Uafgjort

    26 29.55%
  • AGF vinder

    25 28.41%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvilket år?
    Kan ikke se hvorfor det ikke kan ske i år. Hverken BIF eller FCM har skræmmende niveau, det handler udelukkende om at vi får vores spil til at fungere og får lukket af i forsvaret!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Rundens nok næstvigtigste kamp spilles på heden og her kan man diskutere hvilket resultat man finder mest attraktivt: nederlag til fcm, uafgjort eller nederlag til bif.

    Jeg ser argumenterne for nederlag til fcm som at statistisk vil det være fint at slå skår i fcms tro på at de altid får point hjemme og at fcm på papiret er et stærkere hold end bif. Det kunne betyde at FC København over resten af sæsonen vil have lettere ved at passere et bif hold der måske har overpræsteret. Man skal dog passe på med at undervurdere modstandere.

    Argumenterne for nederlag til bif er selvfølgelig at de har flere point inden kampen end fcm. Derudover antager jeg at de fleste har større antipati mod bif end fcm, selvom der nok er mange der heller ikke bryder sig om sidstnævnte. Man har før hørt folk tale om at der ikke findes situationer, hvor man håber på point til bif (ligegyldigt hvad!). Endvidere skal bifs årrække uden mesterskaber fortsætte, men omvendt skal fcm helst heller ikke have 2 mesterskaber i træk.

    Jeg tror jeg hælder mest til det oplagte omkring et opgør mellem 2 rivaler man gerne skal indhente og overhale i tabellen – nemlig uafgjort. Således vil man hvis alt flasker sig kunne hente 2 point på begge og i værste fald undgå at distancere sig mere end yderligere 1 point til begge. Det klassiske syn med at det bedre at der deles 2 point frem for 3 gør for mig uafgjort mest attraktivt.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 06.03.21 kl. 15:06

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling er 3. kamp i træk som:
    Karl-Johan Johnsson
    Karlo Bartolec – Victor Nelsson – Mathias Zanka Jørgensen – Nicolai Boilesen
    Jens Stage – Carlos Zeca – Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy – Viktor Fischer

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Rundens nok næstvigtigste kamp spilles på heden og her kan man diskutere hvilket resultat man finder mest attraktivt: nederlag til fcm, uafgjort eller nederlag til bif.

    Jeg ser argumenterne for nederlag til fcm som at statistisk vil det være fint at slå skår i fcms tro på at de altid får point hjemme og at fcm på papiret er et stærkere hold end bif. Det kunne betyde at FC København over resten af sæsonen vil have lettere ved at passere et bif hold der måske har overpræsteret. Man skal dog passe på med at undervurdere modstandere.

    Argumenterne for nederlag til bif er selvfølgelig at de har flere point inden kampen end fcm. Derudover antager jeg at de fleste har større antipati mod bif end fcm, selvom der nok er mange der heller ikke bryder sig om sidstnævnte. Man har før hørt folk tale om at der ikke findes situationer, hvor man håber på point til bif ligegyldigt hvad. Endvidere skal bifs årrække uden mesterskaber fortsætte, men omvendt skal fcm helst heller ikke have 2 mesterskaber i træk.

    Jeg tror jeg hælder mest til det oplagte omkring et opgør mellem 2 rivaler man gerne skal indhente og overhale i tabellen – nemlig uafgjort. Således vil man hvis alt flasker sig kunne hente 2 point på begge og i værste fald undgå at distancere sig mere end yderligere 1 point til begge. Det klassiske syn med at det bedre at der deles 2 point frem for 3 gør for mig uafgjort mest attraktivt.
    Brøndby skal bare tabe den kamp, så der kan blive gjort noget med den spredende Leicesteritis. Længere er den ikke.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Dagens kamp ser jeg bare frem til med stor spænding. Resultatet er forbandet vigtigt ift. hvad vi skal bruge resten af sæsonen til.

    Udover resultatet så er det måske endda vigtigere, hvordan vi kommer til at spille kampen. Uden at gentage mit indlæg efter Lyngby-kampen i detaljer, så er der så store udfordringer, defensivt, offensivt, individuelt, som hold, på indstillingen hos enkelt-spillere mm. at jeg håber dagens indsats vil vise, at JT efter 11 kampe, 4 træningskampe og 4 ugers vinteropstart har sat sit positive præg så holdet begynder at ligne et tophold.

    Jeg kan næsten bedre leve med et lidt dårligere resultat, forudsat holdet begynder at præstere som et tophold, end jeg kan holde til at vi fortsat præsterer som et midterhold, der får nogle mere eller mindre tilfældigt tilkæmpede point. Det der er foregået hidtil, det er ikke holdbart og det skal ændres hurtigst muligt. Og det må gerne starte i dag.

    Mit tip er desværre 1-2 ... baseret på holdenes kvalitet og præstationerne siden nytår ... og derfra må alt indrettes på at vi vinder guld i 2022.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Hvis det holder stik, at Lerager erstatter Stage og Mo går ind for Bundu i start-11'eren, er det jo en god start.
    Har stor sympati for Stage og hans indsats, men mener afgjort at det er rette tid at Lerager positionerer sig som fast mand.
    Bundu har fået fine chancer, men Daramys indhop mod Lyngby viser at han formodentligt havde brug for Bundu's "konkurrence" som hurtigste angriber, så han nu træder det trin op som vi er mange der har ventet på. Hans talent er indiskutabelt, men bundniveau'et er for lavt og han er altså ikke blot et talent længere imo.

    KOM SÅ DRENGE!! KNUS DE SATANS BONDERØVE FRA GF!!
    Sidst redigeret af Z-ster : 28.02.21 kl. 12:26 Årsag: slåfejl
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buster Se meddelelser
    Kan ikke se hvorfor det ikke kan ske i år.
    Jeg kan godt, men lad os se om de kommende runder ændrer på denne skræmmende tilstand.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Man har før hørt folk tale om at der ikke findes situationer, hvor man håber på point til bif ligegyldigt hvad.
    For mit vedkommende er filosofien klar nok: Når de selv håber, de taber, håber jeg ikke de taber. Ellers altid.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Hvor er jeg egentlig træt af Corona - Tænk en lækker prematch eftermiddag vi allesammen kunne have haft i solen nu her.... Øv jeg savner kampdage på dage som idag.....

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvor er jeg egentlig træt af Corona - Tænk en lækker prematch eftermiddag vi allesammen kunne have haft i solen nu her.... Øv jeg savner kampdage på dage som idag.....
    Med det forsigtighedsprincip der køres nu og med sidste spillerunde d. 24. maj, så kan jeg ikke forestille mig, at vi kommer tilbage før næste sæson...
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-agf-8

    Startopstillingen er klar. Lerager og Daramy starter.

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Hold da kæft hvor er vi heldige med ikke at være bagud efter 30 sekunder - damn fck classic efterhånden!!! Glem guldet - I Guder hvor er vi ringe! Smid nu fløjlshandskerne Thorup
    Sidst redigeret af peterandreasen : 28.02.21 kl. 16:31

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hold da kæft hvor er vi heldige med ikke at være bagud efter 30 sekunder - damn fck classic efterhånden!!! Glem guldet - I Guder hvor er vi ringe! Smid nu fløjlshandskerne Thorup
    Det tog så 30 min at smide alt. Nøj hvor er det ringe...... Målmand, forsvar, midtbane og angreb stiller jo op helt uden aggressivitet og vi er jo blevet tromlet af AGF fra 1. Minut.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Man skider grønne grise hver gang AGF er i angreb.

    Små bange drenge i hvide trøjer.

    Klasseforskel

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Fornærmelig indstilling fra højt betalte "stjerner" GF vil det meget mere! Er den flinke mand for flink!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  3. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  4. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •