Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
88. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 42.05%
  • Uafgjort

    26 29.55%
  • AGF vinder

    25 28.41%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 125

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Zanka har virkelig været en skandale i første halvleg. Man savner boile inde i midten
    Han gik ind i samtlige (hovedstøds)dueller med albuen først, hvad fanden er pointen?

    PS. Er der en der kan forklare mig hvordan vi kan slutte af med at få et hjørnespark, som vi ikke må tage fordi vi skal vente på et VAR check og der så bliver fløjtet af?

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Et point gør ingen forskel. Det ville tre i øvrigt heller ikke. Vi er ikke gode nok.
    3 kampe mod Brøndby og 3 mod Midtjylland. Alt kan ske.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Et point gør ingen forskel. Det ville tre i øvrigt heller ikke. Vi er ikke gode nok.
    Lad os nu være bund ærlig. Det her hold fortjener ikke guld med sådan et forsvar. Det handler for Thorup at få møget ud i truppen til Sommer herunder Fischer som bare skal væk efter min mening. Zanka er jeg meget tæt på at skulle sige skal samme vej.

    Super ærgeligt, nu hvor der er direkte EL plads på spil og stor mulighed for CL, men det er de sørgelige realiteter. Øvvv. Det holder sgu ikke at vi først når vi er bagud kan tage os sammen til at spille nogenlunde. Det er sgu til grin.


  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Et point gør ingen forskel. Det ville tre i øvrigt heller ikke. Vi er ikke gode nok.
    Jeg tror nu sagtens, at dette kan gøre en forskel. Vi kom tilbage igen og tabte ikke. Det kan give et stort mentalt boost. Og en ditto mavepuster for en konkurrent. Men det er klart, at begynderfejlene skal stoppe nu og der skal vindes nogle kampe og helst med clean sheet. Om det sker er måske naivt. Men dette bør give lidt mentalt.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    PS. Er der en der kan forklare mig hvordan vi kan slutte af med at få et hjørnespark, som vi ikke må tage fordi vi skal vente på et VAR check og der så bliver fløjtet af?
    De sagde i tv, at straffespark skal sparkes ifølge reglerne, selvom tiden rinder ud. Det skal hjørne ikke, selvom det oftest sker alligevel.

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Indsatsen var alt for forudsigelig og alt for logisk - overtiden undtaget.

    Jeg vil formentlig være enig med alle, der kritiserer spillerne i dag, så jeg vil kritisere træner teamet i stedet. Hvad f..... foregår der? Dødbolde Fischer og Bartolec på Sanneh og Hausner - samlet er vi nede med 13 cm samt springkraft. JN udtrykker stor tilfredshed med dele af en halvleg, hvor kun AGF kan være tilfredse.

    JT står med armene over kors, i lommen eller er til kaffesnak med trænerkollegaerne. Det er muligt, at Ståle var for meget, men JT er da til sammenligning ren taber-attitude. Biel og Bundu for Fischer og Daramy. Fint med Fischer, men hvorfor Daramy? Kunne det have været Lerager i stedet? Og så måske Stage og Wilcek og over i en 4-4-2. Jeg siger ikke, at det var blevet bedre, men dels virker spillerne rystende forvirrede i 4-3-3 og dels synes jeg, at man skal spille spillerne, hvor de er bedst. Så enten må vi skifte 15 spillere i sommervinduet eller også må vi overveje, hvordan vi spillerne, hvor de er bedst.

    Rent taktisk er det i hvert fald et godt spørgsmål, om vi er så 4-4-2 forskrækkede, at vi undlader at gøre noget, der kunne virke forfriskende i en fastlåst situation.

    I følge Seier er det sportslige setup en succes, som vi skal takke WK for. Det vil jeg gerne vente med at bedømme til den 24. maj om aftenen. Indtil nu har det været en palads-revolution, hvor paladset er revet ned og der intet nyt er bygget i stedet.

    - 5 mdr.
    - 17 kampe
    - 4 ugers opstart
    - ingen forstyrrende midt-uge kampe

    ... og JT har stadig ikke bygget noget som helst. Jeg er villig til at diskutere med enhver, der mener, at holdets præstationer er blevet bedre af trænerskiftet. Vi har fået en del efterhånden meget heldige point, som ligger udover, hvad indsatsen berettiger til. Det kan måske modregnes i, at vi fik for få point ift. indsatsen under Ståle.

    Jeg er ikke fortaler for Ståle længere, men han havde fået alvorlige stryg, hvis holdet havde leveret, som de har under JT.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror nu sagtens, at dette kan gøre en forskel. Vi kom tilbage igen og tabte ikke. Det kan give et stort mentalt boost. Og en ditto mavepuster før en konkurrent. Men det er klart, at begynderfejlene skal stoppe nu og der skal vindes nogle kampe og helst med clean sheet. Om det sker er måske naivt. Men dette bør give lidt mentalt.
    jeg tror desværre ikke det giver meget. Vi er hullet som en SI bagud, med så graverende fejl af Rutineret spillere, hvor man bare tænker "Hvordan". De andre tophold kommer til at vælte i Chancer og mål i mod os.

    Jeg havde håbet at AGF var rejsen tilbage til Toppen, men efter det jeg har set i dag så ser jeg det ikke :(.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    4 point pisset væk på 6 dage af landets dyreste trup! Jøsses en mentalitet!!

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Lad os nu være bund ærlig. Det her hold fortjener ikke guld med sådan et forsvar.
    Nu kommer det jo med al sandsynlighed ikke til at ske. Men hvis det usandsynlige skulle ske, så må det vel formodes at vi har strammet op + modstanderne har lavet fejl. Og mon ikke det så er fortjent nok til den tid. Vi vinder jo ikke DM på denne måde, så noget må være ændret, hvis det skulle ske.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er ikke fortaler for Ståle længere, men han havde fået alvorlige stryg, hvis holdet havde leveret, som de har under JT.
    Forskellen er bare at Thorup stadig er forholdsvis ny med en vision om at bygge holdet op igen. Igen muligt man havde en forhåbning om Jess bare vil får alt til at fungere fra dag 1, men det mener jeg slet ikke er realistisk.

    Jess og PC når han kommer vil jeg mene først "rigtig" skal bedømmes fra Næste sæson "clean slate", men så bliver der hellere ingen "Mercy" fra min side :)


  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    jeg tror desværre ikke det giver meget. Vi er hullet som en SI bagud, med så graverende fejl af Rutineret spillere, hvor man bare tænker "Hvordan". De andre tophold kommer til at vælte i Chancer og mål i mod os.

    Jeg havde håbet at AGF var rejsen tilbage til Toppen, men efter det jeg har set i dag så ser jeg det ikke :(.
    Det er klart, at det ikke hjælper, hvis vi fortsætter med at lave håbløse fejl. Men mentalt er det vel vigtigt at kunne komme tilbage. Det ene point i dag vil på den korte bane nok føles næsten som en sejr for spillerne og bør give lidt selvtillid, imens det ene point i Lyngby gjorde det modsatte. Om det er nok må tiden vise. Men det ville sgu være mærkeligt, hvis man ikke kunne finde noget positivt ved pointet de næste dage på træningsbanen og næste gang, hvor vi er bagud.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De sagde i tv, at straffespark skal sparkes ifølge reglerne, selvom tiden rinder ud. Det skal hjørne ikke, selvom det oftest sker alligevel.
    Det er jeg helt med på. Men grunden til at vi ikke når at tage det er jo VAR? Når dommeren tildeler hjørnet, og hans venner ude i VAR vognen insisterer på at trække tiden, hvorfor skal vi så fratages hjørnet?

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Skal vi indse at det IKKE er træneren, men simpelthen spillerne og sammensætningen den er gal med ??
    Sammenspillet, viljen, gejsten og nogle som gider gå forrest og hive medspillerne i nakken og sige de skal tage sig sammen. Hvor det henne ????

    Og det kan jo næsten kun blive bedre, hvis vi tager nogle af de "store" stjerne ud. Z & Z + VF7 må meget gerne komme på bænken for min skyld.
    Der skal i hvert fald prøves noget nyt igen igen !!

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #59
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Indsatsen var alt for forudsigelig og alt for logisk - overtiden undtaget.

    (Snuppet en masse) Jeg er ikke fortaler for Ståle længere, men han havde fået alvorlige stryg, hvis holdet havde leveret, som de har under JT.
    Ja, taktikken virker helt skør, men forskellen på JT og Ståle er jo, JT har overtaget en uhomogen trup og der kan et enkelt vindue ikke ændre ved. Så klart, Ståle havde fået stryg for dagens resultat. JT skal ikke have det for resultatet, men for taktikken.
    MCN

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (28/02-2021 kl. 16:00)

    Jeg synes godt nok der er mange negative røster herinde.. Jeg var sgu egentlig fint tilfreds med udtrykket i dag.. Trænerne kan sgu ikke bebrejdes at spillerne render rundt og laver vanvittige personlige fejl.. For hvor er det ærgerligt med de personlige fejl i 1. halvleg, ellers havde der ligget tre sikre point og ventet på os i dag... Flot comeback vi trods alt leverer, og havde vi bare været en smule skarpere kunne det også være blevet til 3 point.. Jonas Wind er bare i særklasse, hold nu kæft hvor er han altså vild.. Og i dag fik også lagt energi og godt pres ind i sit spil..

    Det skulle selvfølgelig helst have været 3 point i dag, men måden det ene point kommer i hus på, må alligevel give et rygstød frem mod de næste kampe.. Og så er der altså en verden til forskel på om vi var kommet fra den her kamp med et nederlag i forhold til en uafgjort...

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 24.02.21, 10:28
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  3. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  4. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •