Side 10 af 13 FørsteFørste ... 78910111213 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 190

Emner: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Personligt støtter jeg FCKFC via medlemskab og merchandise køb og nyder at høre deres radio o. lign.
    Jeg støtter Copenhagen Sundays via merchandise køb og nyder at høre og se deres indhold på diverse platforme.
    Jeg støtter Kvart i bold via merchandise køb og et fast månedligt beløb og nyder at se og høre deres indhold.
    Absalons radio har jeg ikke smidt penge efter men nyder deres indhold ligeså.

    Jeg synes at det er fantastisk at vi har så mange ildsjæle i vores klub der alle brænder for klubben og for at viderebringe indhold, opmærksomhed og debat om vores fælles passion. Jeg ser dem på ingen måde i konkurrence med hinanden og selvom nogle er til det ene og andre til det andet sluger jeg det hele råt. Der er forskellige måder at få dækket sine udgifter, nogle via reklamer andre via velvilje hos støtter. Uanset udgifter, indtægter og ekspansionsdrømme eller ej er jeg dog ret sikker på at det ikke er en guldrandet forretning der tilnærmelsesvis kan kaldes en proffesionel forretning. Jeg er sikker på at de alle som en er drevet af ildsjæle der ligger betydeligt mere i det end de nogensinde får ind, selvom det dog kun er et gæt herfra.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Vi kan også vende det om. Er det acceptabelt, at feks Mediano eller Monetos laver et opslag herinde, hver gang de udgiver en podcast, også selvom " at værdien af deres indhold langt overstiger den reklameværdi, de får."

    Kvart i Bold er et firma, og ikke, som både S12, Fanklubben og Fanradioen, en forening, der er sat i verden for at støtte FCK. Det synes jeg, faktisk også gør en stor forskel. Jeg har f.eks aldrig hørt Kvart I Bold nævne fanklubben, eller fanklubbens aktiviteter med ét ord.

    Derudover er det påfaldende, hvor lidt de bidrager til debatten herinde. Hvilket egentligt fint bliver understreget af, at jeg diskuterer med stråmænd i stedet for OP.

    Mvh
    Der er da en verden til forskel på Mediano/Monetos og Kvart I Bold. Kvartal i Bold er jo udelukkende FCK-relateret indhold. Deraf overstiger relevansen for FCK-fans. At begynde at sige "det er det samme som" er da en ægte stråmand.

    De reklamerer kun for deres podcast og ikke for deres merchandise her på sidelinien.dk og det kan jeg virkelig ikke se et problem i. De reklamerer i øvrigt ikke mere for deres merchandise end fanradioen gør for tier.dk i slutningen af deres programmer.

    Og jeg forstår godt de ikke vil kaste sig ud i et forsvar af deres position når den primære kritik er at de ikke deltager nok i de øvrige debatter herinde (hvem bestemmer hvor man skal deltage før det er ok? Fanpolitiet?) Samt at de sælger lidt merchandise for at kunne forbedre deres i øvrigt glimrende indhold.

    For god ordens skyld vil jeg lige sige at jeg ingen relation har til Kvart i Bold eller noget der vedrører dem. Jeg kan bare godt lide at høre det.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Kritikken går vel primært på at bruge denne fanklub betalte platform til at annoncere for et tiltag som skak trække folk væk fra denne platform og over til deres på Facebook. Hvilket jeg da godt kan se det problematiske i.

    Omend jeg syntes det er langt mere problematisk at de agere mikrofonholder for Flemming Østergaard, trods alt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Vi kan også vende det om. Er det acceptabelt, at feks Mediano eller Monetos laver et opslag herinde, hver gang de udgiver en podcast, også selvom " at værdien af deres indhold langt overstiger den reklameværdi, de får."

    Kvart i Bold er et firma, og ikke, som både S12, Fanklubben og Fanradioen, en forening, der er sat i verden for at støtte FCK. Det synes jeg, faktisk også gør en stor forskel. Jeg har f.eks aldrig hørt Kvart I Bold nævne fanklubben, eller fanklubbens aktiviteter med ét ord.

    Derudover er det påfaldende, hvor lidt de bidrager til debatten herinde. Hvilket egentligt fint bliver understreget af, at jeg diskuterer med stråmænd i stedet for OP.

    Mvh
    Jeg vil gerne have mig frabedt at blive kaldt stråmand. Har ingen relation til Kvart i Bold, udover at jeg kan lide deres indhold.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Kritikken går vel primært på at bruge denne fanklub betalte platform til at annoncere for et tiltag som skak trække folk væk fra denne platform og over til deres på Facebook. Hvilket jeg da godt kan se det problematiske i.

    Omend jeg syntes det er langt mere problematisk at de agere mikrofonholder for Flemming Østergaard, trods alt.
    Ok. Jeg fangede ikke at det var dér problemet lå. Jeg ved ikke om jeg tror at der er nogen der forlader sidelinien.dk og fanklubben for i stedet kun at slå deres folder på Kvart i Bolds Facebook. Men det er da selvfølgelig ærgerligt hvis kvaliteten af sidelinien.dk skal falde på bekostning af det. Jeg har dog ikke set skyggen af tegn på det, men det er måske bare mig.

    Jeg er helt enig i at det er problematisk bare at agere mikrofonholder. Det gælder også når de snakker med Seier, PC og Thorup og det skal de helt sikkert holdes op på. Det er dog en noget anden diskussion end den som der bliver lagt op til her over.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Jeg er enig i kritikken, for de gør meget ud af at opfordre folk til at deltage i deres Facebook-gruppe. Strukturen derinde og kvaliteten, som det typisk er på Facebook, er dog helt skidt. Så jeg har muted gruppen og vil fortsat bruge Sidelinien til både at læse og debattere.

    Men, havde strukturen nu være ordentlig og kvaliteten været okay, er det da ikke utænkeligt, at jeg havde droppet Sidelinien mere og mere løbende. Nogen vil sikkert være glade for det, men helt generelt ser jeg også et problem i det, når de kun opfordrer til at deltage i deres egen gruppe og ikke fx Sidelinien.

    Og det skal lige siges, at jeg nyder at høre deres indhold og selv har støttet dem økonomisk, præcis ligesom jeg gør med Tifokassen og S12 Foreningen. Så jeg er ikke mod dem, og jeg synes godt de må smide deres Podcast-episoder ud herinde, men de bør måske overveje opfordringerne i løbet af udsendelserne.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Vi smider udelukkende podcast op herinde fordi vi tænkte nogle kunne være interesseret i indhold om vores klub.

    Og alt vores indhold er gratis og so far har vi kun sat penge til på projektet .

    Vi tænker jo netop at der kan være indhold der kan drøftes her , på vores fb og hvor i landet der diskuteres fck relevante ting.

    Vi elsker at lave indholdet og glæder os over den støtte der bliver vist os

    Dbh

    Hele team Kvart i bold


  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Vi smider udelukkende podcast op herinde fordi vi tænkte nogle kunne være interesseret i indhold om vores klub.
    Hej Mads. De fleste af os herinde ved jo godt hvordan man abonnerer på podcast, så jeg synes lidt du misser pointen med mit indlæg.

    I kommer forbi, smider et link, og forsvinder igen. Det er jo ikke sådan, at i tager en debat herinde, eller bruger forummet til at indhente input til jeres podcast. Den slags foregår i jeres lukkede Facebook gruppe. Så det bliver en meget ensidig affære, hvor i blot konsekvent benytter Sidelinien som jeres egen opslagstavle og det, er det, jeg opponerer mod. At i så ikke tjener penge, gør jer jo ikke mindre til et firma, der prøver at tjene penge.

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Hej igen

    Vi tager meget gerne debatter herinde ;-)… gerne… vi ønsker altid en god debat og forsøger at være tilstede hvor vi kan … Når jeg læser tilbage i tråden synes jeg såmænd også vi har prøvet i tråden , men vil da gerne prioritere det endnu mere, hvis nogen måtte ønske

    Vi elsker fanklubben og dens arbejde som vi selv støtter via medlemsskab. Vores eneste mission er såmænd at dele et indhold der kunne have interesse for nogen herinde

    Dbh
    Kasper ( kvart i bold)

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Bliv endelig ved med det.

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser

    Vi elsker fanklubben og dens arbejde som vi selv støtter via medlemsskab. Vores eneste mission er såmænd at dele et indhold der kunne have interesse for nogen herinde

    Dbh
    Kasper ( kvart i bold)

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Transfer Deadline Day event!
    Les Deux slår sammen med Kvart i Bold dørene op for et storslået transferevent. Der er få billetter tilbage, så skynd jer ind og meld jer på, før det for sent. ( de opskrevne har indløst billet)
    Klik på linket og så ses vi til burgere, øl, rygter og (forhåbentlig) transfers.

    https://billetto.dk/e/transfer-deadl...lletter-594864

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Transfer Deadline Day event!
    Les Deux slår sammen med Kvart i Bold dørene op for et storslået transferevent. Der er få billetter tilbage, så skynd jer ind og meld jer på, før det for sent. ( de opskrevne har indløst billet)
    Klik på linket og så ses vi til burgere, øl, rygter og (forhåbentlig) transfers.

    https://billetto.dk/e/transfer-deadl...lletter-594864
    Så endnu engang bruger du Sidelinen kun som din opslagstavle til et lukket arrangement. Kan du seriøst ikke selv se problemet ?

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #148
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Næh , det er fck relateret og regner med det er det vi er Her for ? ;-)…

  24. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Så endnu engang bruger du Sidelinen kun som din opslagstavle til et lukket arrangement. Kan du seriøst ikke selv se problemet ?

    Mvh
    Måske skulle han have en pause fra at spamme #fcklive på Twitter ��

  25. #150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Åh Søren … godt nytår og god dag ;-)… hvis du har lyst synes jeg vi burde drikke en øl og sludre lidt ?

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.04.12, 23:19
  3. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18
  4. "Klokken den er kvart i bold, jeg ta'r FC-trøjen på..."
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 18:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •