Viser resultater 1 til 15 af 190

Emner: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

  1. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    En ting er, at Flemse ufortrødent fik lov til at opremse alle de fuldstændig fantastiske ting, han alene har gjort for klubben - det forstår jeg godt kan være svært at tale ned i situationen, men jeg begriber simpelthen ikke, hvorfor der ikke bliver stillet spørgsmålstegn ved hans mening om at salget af Fitness DK var en fejl og dårlig ledelse.
    Det havde bestemt også været passende at italesætte hele det himmelråbende åndssvage Montepaone-projekt, men det fik ikke et eneste ord med på vejen. Når nu man spørger ham om hans dårlige beslutninger, hvorfor så ikke selv foreslå det? - Det var jo endda blandt de spørgsmål der blev stillet af lytterne.
    Flemse var ualmindelig pinlig at høre på!

    Jeg tager selvfølgelig forbehold for, at han kan være blevet senil eller havde kigget for dybt i portvinsflasken, men han var endnu dårligere retorisk end jeg husker og endnu mere selvglad.

    Pinligt var det også at høre på hans trang til at smide navngivende folk under bussen feks. Hørsholt som han omtalte " manden med verdens længste tunge og ikke fem potter pis vær"
    Jeg aner intet om Hørsholt var en god eller dårlig direktør, og Bo Rygaard "en skandale" sådan omtaler man ikke folk i min bog.

    Og hvis man skal koge podcasten ned kan man konkludere, at det gik pisse godt indtil for ca. 10 år siden og de sidste 10 år elendigt i bestyrelseslokalet og på banen (undtaget der hvor Ståle havde en finger med i spillet) aka der er et sammenfald med at han blev losset ud og frataget sit æresmedlemsskab.

    Der var flere ting, men meget godt beskrevet her i tråden.

    Kære Kvart i bold, jeg synes i er pisse dygtige og laver fede podcasts som jeg nok skal lytte videre til, men denne her kunne jeg godt have undværet.

    rsj

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.04.12, 23:19
  3. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18
  4. "Klokken den er kvart i bold, jeg ta'r FC-trøjen på..."
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 18:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •