Side 11 af 13 FørsteFørste ... 8910111213 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 190

Emner: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Næh , det er fck relateret og regner med det er det vi er Her for ? ;-)…
    Som tidligere, skrevet så, bare fordi man er en virksomhed, der laver noget, der er FCK, relateret, så bør man ikke udelukkende bruge et debatforum til at gøre reklame for sit produkt.
    Det fremstår, som det er nu, som om det udelukkende er jeres virksomhed, Kvart i Bold, relateret. Og det er præcis det kritikken går på.
    Der er en kategori herinde med køb, salg, bytte. Eftersom det åbenlyst er det, der er jeres hensigt, så burde i retteligt poste jeres info der. Alternativt kunne i købe noget reklameplads, og på den måde kunne jeres virksomhed også støtte Fanklubben og dens arbejde.

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    108

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Det handler om at finde en balance. Jeg lytter selv med jævnligt og forstår til fulde, at det (endnu) ikke er en guldrandet business, I kører, og at I lægger mange timer i projektet, og gerne vil have flere brugere ombord. Men når I begynder at blande sponsornavne ind i jeres opslag på Sidelinien, så begynder det altså at støje.

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Transfer Deadline Day event!
    Les Deux slår sammen med Kvart i Bold dørene op for et storslået transferevent. Der er få billetter tilbage, så skynd jer ind og meld jer på, før det for sent. ( de opskrevne har indløst billet)
    Klik på linket og så ses vi til burgere, øl, rygter og (forhåbentlig) transfers.

    https://billetto.dk/e/transfer-deadl...lletter-594864


  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Kan du ikke droppe din politimands tilgang til kvart i bolds indlæg? Vi forstod godt hvad du skrev sidste gang og eftersom debatadministrationen ikke har reageret dengang eller før, må det vel betyde at kvart i bolds indlæg er accepteret af FCKFC. Der er ingen grund til at du gentager dig selv hver gang der kommer et nyt indlæg.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Hvad siger Debatredaktionen egentligt til sådan noget her?
    Det er jo en valid pointe, om man skal kunne forsøge at tjene penge herinde på denne måde.

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Nu er det jo peanuts kvart i bold har tjent på deres medie og vi snakker vel en timeløn på under 5 kr/timen. Hvis “worst case” er at de tjener penge nok til en af dem kan gå fuldtid på projektet, er konsekvensen at vi får langt mere FCK indhold. Kan seriøst ikke se hvorfor nogen skulle have ondt i numsen over det.


  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Som tidligere, skrevet så, bare fordi man er en virksomhed, der laver noget, der er FCK, relateret, så bør man ikke udelukkende bruge et debatforum til at gøre reklame for sit produkt.
    Det fremstår, som det er nu, som om det udelukkende er jeres virksomhed, Kvart i Bold, relateret. Og det er præcis det kritikken går på.
    Der er en kategori herinde med køb, salg, bytte. Eftersom det åbenlyst er det, der er jeres hensigt, så burde i retteligt poste jeres info der. Alternativt kunne i købe noget reklameplads, og på den måde kunne jeres virksomhed også støtte Fanklubben og dens arbejde.

    Mvh

    Så far har vi sat et 6 cifret beløb til … så ved ikke hvilke penge du hentyder til ��

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Jeg forstår pointen, men jeg kan ikke se det er et problem. Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis de forsøger at trække debatten over på Facebook (aner ikke om det rent faktisk er tilfældet), men med det generelle debatniveau på Facebook går man nok ikke glip af det store.

    Der er derudover tale om en tråd på forummet, hvor de reklamerer for deres podcasts og begivenheder. Det står enhver frit for ikke at læse tråden, ligesom man kan undlade at høre deres podcast. Jeg synes nu heller ikke, at vi ligefrem bliver spammet.
    Der er vel heller ikke så mange podcasts, at der ligefrem er et behov for, at der oprettes et nyt underforum.
    Egentligt så jeg gerne, at de forskellige fanmedier i højere grad reklamerede herinde og også bidrog til debatten og svarede på spørgsmål, ros og kritik.

  10. De følgende 22 brugere er enige:

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Jeg hører alle deres podcasts, da de har et enormt højt niveau. Jeg er også medlem, af facebook gruppen, dog med meget sporadisk aktivitet og er der mest for at snuse rygter. Facebook er simpelthen ikke en konkurrent, til det her forum, da det ikke er et egnet debatmedie, så jeg kan virkelig ikke se problemstillingen. Ydermere så har CS vel også en facebookside, den eneste forskel er vel at de ikke reklamerer for deres podcasts herinde? Personligt foretrækker jeg at tage debatter, om klubben, herinde og det ville jeg også gøre selvom Kvart i Bold oprettet et decideret debatforum. Jeg tror da de fleste har det sådan.

  12. De følgende 15 brugere er enige:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Så far har vi sat et 6 cifret beløb til … så ved ikke hvilke penge du hentyder til ��

    Vent lige har i brugt over 100.000 kr på jeres medie?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Ja

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ja
    Kæmpe respekt for det store arbejde, Kasper og Kasper. Det er ærgerligt at med-fans kritiserer, og jeg er en smule pinlig over det niveau, der har været; det har virket som en søgt diskussion.

    Kvart i Bold laver en super kvalificeret og nuanceret podcast om der hold, som jeg elsker. Det er en kæmpe fornøjelse at nyde den. Jeg er også enormt glad for sidelinien.dk, som jeg har brugt i utroligt mange år. Det ben, som sidelinien giver mig i form af diskussion m.m., nyder jeg enormt. Men det andet hen er for mig podcast og der er kvart i bold det andet ben. Det er ikke på bekostning af den anden, men et supplement til mit engagement og passion for klubben.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Tak skal du have ;-)

  17. #163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Som tidligere, skrevet så, bare fordi man er en virksomhed, der laver noget, der er FCK, relateret, så bør man ikke udelukkende bruge et debatforum til at gøre reklame for sit produkt.
    Det fremstår, som det er nu, som om det udelukkende er jeres virksomhed, Kvart i Bold, relateret. Og det er præcis det kritikken går på.
    Der er en kategori herinde med køb, salg, bytte. Eftersom det åbenlyst er det, der er jeres hensigt, så burde i retteligt poste jeres info der. Alternativt kunne i købe noget reklameplads, og på den måde kunne jeres virksomhed også støtte Fanklubben og dens arbejde.

    Mvh
    Man kunne også vende den om og sige, at hvert nyt indlæg herinde er med til at holde et efterhånden stendødt debatforum bare lidt i live...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Man kunne også vende den om og sige, at hvert nyt indlæg herinde er med til at holde et efterhånden stendødt debatforum bare lidt i live...
    Hvilket så præcist understreger min pointe omkring problematikken med Kvart i Bolds eget forum.
    De kunne jo snildt vælge at have deres debatter herinde, men vælger aktivt at reklamere for, at den skal være på deres Facebookside i stedet. Det er jo lidt kontraproduktivt.


    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Hvilket så præcist understreger min pointe omkring problematikken med Kvart i Bolds eget forum.
    De kunne jo snildt vælge at have deres debatter herinde, men vælger aktivt at reklamere for, at den skal være på deres Facebookside i stedet. Det er jo lidt kontraproduktivt.


    Mvh
    Jeg kan kun svare for mig, men jeg kommer da ikke til at skifte sidelinien ud. Det er så integreret en del af min fodboldssfære … og da slet ikke for Facebook, som er elendigt til det formål (synes jeg). Men for mig må Kvart i bold gerne reklamere for det. For nogle kan det givetvis være er supplement.

    Det ændrer ikke på at jeg holder meget af Kvart i Bold som podcast - og sidelinien som debatforum
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.04.12, 23:19
  3. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18
  4. "Klokken den er kvart i bold, jeg ta'r FC-trøjen på..."
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 18:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •