Side 12 af 13 FørsteFørste ... 2910111213 SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 190

Emner: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Hvilket så præcist understreger min pointe omkring problematikken med Kvart i Bolds eget forum.
    De kunne jo snildt vælge at have deres debatter herinde, men vælger aktivt at reklamere for, at den skal være på deres Facebookside i stedet. Det er jo lidt kontraproduktivt.


    Mvh
    Jeg tror ærlig talt ikke, at det er meget traffik (hvis noget overhovedet) der bliver trukket fra sidelinien og over på Facebook. Du skal nok nærmere kigge i retning af BBB hvis du vil finde ud af hvem der slog debatten på sidelinien ihjel.

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Rasmus Højlund er i dag blevet solgt til Sturm Graz, hvor han tiltræder en 4,5 årig aftale. Rasmus starter med det samme og tager i træningslejr med sin nye klub allerede senere i dag.
    Kvart i bold har talt med Rasmus, efter han blev præsenteret, og han udtaler følgende:
    “Jeg er utrolig stolt over, hvor langt jeg allerede er nået. Jeg har scoret foran Sektion 12 i den klub i Danmark, der for altid vil være en del af mit hjerte. Samtidig er jeg beæret over, at en stor klub som Sturm Graz virkelig har ønsket mig så meget.”

    Rasmus Højlund fortsætter:
    “Jeg havde gerne bombet flere kasser ind for FCK, men nu glæder jeg mig voldsomt til at starte et nyt kapitel i min karriere hernede, hvor jeg virkelig har fået et godt indtryk af klubben.”

    Kvart i bold spurgte Rasmus Højlund, hvad han vil savne mest efter skiftet: “Jeg vil klart savne vores fans mest. Det sug i maven det giver at spille i Parken er unikt, og jeg vil følge klubben, og ikke mindst mine brødre, hver weekend. Og hvem ved? Måske kommer jeg en dag tilbage”, siger Rasmus Højlund med et kæmpe smil på læben til Kvart i bold.”


    Vil i sende en hilsen til Rasmus Højlund ⬇️ så vil vi viderebringe dem til ham ��
    Sidst redigeret af MadsEmil : 28.01.22 kl. 20:03


  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg tror ærlig talt ikke, at det er meget traffik (hvis noget overhovedet) der bliver trukket fra sidelinien og over på Facebook. Du skal nok nærmere kigge i retning af BBB hvis du vil finde ud af hvem der slog debatten på sidelinien ihjel.
    Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er BBB?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Skakten ude på forsiden. "Blablabla".
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Vil bare lige sige tak til Kvart i bold for en superfed og velproduceret livesending i går. Der var masser af relevant indhold, selv om de fleste historier var breaket tidligere på dagen. Rigtig godt gået!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Tak fordi du så med ;-)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    RØRENDE CARLOS ZECA-PORTRÆT

    Carlos Zeca voksede op med sin mor og sin lillebror i en familie, hvor der ikke var råd til meget. Moren arbejde fra tidlig morgen til sen aften for at forsørge sine drenge. Carlos måtte passe sin lillebror og hjalp moren alt han kunne. Men når han fik tid, så spillede han fodbold i gaderne i Lissabon.

    ⚽️Han drømte om et liv som fodboldspiller. Men da han ikke rigtig havde slået igennem som 21-årig, mistede han troen på at blive professionel fodboldspiller og søgte i stedet et job i Ikea. Heldigvis nåede han få en kontrakt med en portugesisk 1. divisionsklub, inden han skulle trække i Ikea-uniformen. Og siden har det ført ham til en fremragende fodboldkarriere i Grækenland og Danmark.

    ❤️I en fodboldverden der er styret af penge, har Carlos Zecas kerneværdi altid været loyalitet og troskab. Han har kun spillet i tre klubber i sin karriere, og han har altid hjertet på det rette sted. Hver dag kæmper han for sin klub, sine venner og sin familie.

    Se hele portrættet af FCKs legendariske anfører. Det er en rørende historie om en ekstrem sympatisk mand:
    https://youtu.be/ii2Bb5nHuPI

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    PORTRÆT AF RASMUS FALK - fodboldspilleren der går sine egne veje

    Historien om Rasmus Falk er historien om supertalentet fra Middelfart, der endte som FCK-spiller og Superligaens bedste spiller. Han henrykker fans med sin ekvilibristiske boldmagi, men det er også historien om et menneske, der tænksomt vælger at gå den vej, der er rigtig for ham.

    ��Se hele portrættet af Rasmus Falk her: https://youtu.be/C9ZTw14mHD8

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    BREAKING:

    Har du også gået og savnet de største daglige FCK nyheder serveret på et sted?

    Fra tirsdag morgen kan du lytte til Kvart i bold Morgenbriefing.
    Giv os et par minutter og så giver vi dig de vigtigste historier om FCK. Hver morgen klokken 06 fra tirsdag til fredag.

    Vi udkommer i din podcast-app første gang med Kvart i bold Morgenbriefing fra kl 6.00.

    Det kan være historier fra 10'eren, data, artikler og alt hvad der aktuelt rør sig i det FCKske univers

    Håber i vil tage godt imod vores nye initiativ

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Fedt med Løns i studiet. Og fedt at han sidder og siger vi om fck
    Sidst redigeret af djurlander : 11.04.22 kl. 10:01

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Kan vi ikke rykke de her tredjepartsmedie-RSS-feed-agtige tråde over i de lange linier? De er jo vitterlige lange. Og hvis man ikke lytter til diverse podcasts osv, ikke særligt relevante.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #177
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fedt med Løns i studiet. Og fedt at han sidder og siger vi om fck
    Skulle lige til at skrive det samme.
    Det er høj klasse - og lur mig ikke om vi på et eller andet tidspunkt engang ude i fremtiden ser ham som vores cheftræner….

  21. #178
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Skulle lige til at skrive det samme.
    Det er høj klasse - og lur mig ikke om vi på et eller andet tidspunkt engang ude i fremtiden ser ham som vores cheftræner….
    Har han kompetencer til det? Kunne være en dejlig romantisk fortælling at have Løns i klubben igen, håber og tror dog ikke at han bliver cheftræner.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Har han kompetencer til det? Kunne være en dejlig romantisk fortælling at have Løns i klubben igen, håber og tror dog ikke at han bliver cheftræner.
    Her og nu så nej.
    Men mon ikke det er noget han forsøger at arbejde sig hen imod?
    Det lyder til at han følger os tæt og han er velformuleret.
    Jeg tror sagtens han kan blive træner for os på et eller andet tidspunkt.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ny FCK-podcast: Kvart i bold

    Falk og Boile” Vores venskab rækker ud over fodbolden”

    https://youtu.be/wp8p9quDB7s

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.04.12, 23:19
  3. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18
  4. "Klokken den er kvart i bold, jeg ta'r FC-trøjen på..."
    By Sibusiso in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 21.10.06, 18:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •