Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 64.91%
  • Uafgjort

    6 10.53%
  • Vejle vinder

    14 24.56%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Grundspillets sidste midtugekamp byder på et besøg fra oprykkerne fra Vejle, der stadig er en del af kampen om at havne i Top-6, efter at have hentet 6 point i de første 5 kampe i foråret, og kun har tabt til BIF på et selvmål af Agent Pierre i løbet af 2021.
    Med en sejr kan FCK kravle op på 3. pladsen, hvis FCN skulle formå at besejre AGF lige inden vores kamp. Hvis den kamp slutter uafgjort, vil det kræve en sejr på mindst 8 mål, hvis FCK skal kravle op på en af medaljepladserne, hvilket dog ikke er særligt sandsynligt grundet vores nuværende defensiv.

    Kampen fungerer samtidigt som optakt til søndagens derby ved motorvejssammenfletningen, hvor FCK vil have en dags mere hvile end den blå-gule modstander, der først spiller sent torsdag aften mod Randers. Derfor er der ingen undskyldning for ikke at møde koncentreret op til kampen mod Vejle, og uden en attitude om at det er en træningskamp. Især med henblik på de dumme pointtab mod hhv. Lyngby og AGF i sidste uge.

    I forhold til kampen mod AGF er både Kaufmann og Ankersen begyndt at træne med holdet, men begge spillere må stadig vurderes som tvivlsomme til kampen. Hos Vejle er Agent Pierre tvivlsom, efter han blev udskiftet i deres seneste kamp mod Horsens.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Hos FCK er både Zanka, Zeca og Oviedo i karantænefare, og kommer til at misse derbyet, hvis de får gult kort i onsdagens opgør. Vejle har 4 spillere i karantænefare, herunder den omvandrende svinestreg Allan Sousa. Fælles for dem alle er, at de skal modtage et gult kort til 6 strafpoint, hvis de skal sidde over i en kamp.

    Kampens dommer er endnu ikke offentliggjort.

    Kampen vises på Canal 9, med optakt fra kl. 19:00.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Hvad siger folk i forhold til opstilling iaften?
    Jeg håber på:
    Kalle
    Barto - Zanka - Boile - Oviedo
    Falk- Zeca- Lerager
    Wind
    Bundu - Kamelen

    Men mon ikke vi ser Fischer og Nelsson igen
    Tror det kan blive en svær kamp iaften men tror på en 3-1 sejr
    Forza FC

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Hvad siger folk i forhold til opstilling iaften?
    Jeg håber på:
    Kalle
    Barto - Zanka - Boile - Oviedo
    Falk- Zeca- Lerager
    Wind
    Bundu - Kamelen

    Men mon ikke vi ser Fischer og Nelsson igen
    Tror det kan blive en svær kamp iaften men tror på en 3-1 sejr
    Forza FC
    Det er jo interessant, hvis det lykkedes Zeca ikke at få gult kort i denne kamp, men tager det i næste kamp mod Brøndby.
    Dermed kommer han for 56. gang i karantæne mod FCM. (IA)'

    Jeg synes faktisk at Grytebust har fortjent en startplads med det målsnit Kalle præsterer i øjeblikket.

    Derfor kunne jeg godt tænke mig at ryste posen til i aften.
    Grytebust
    Bartolec-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Stage-Zeca-Lerager
    Falk
    Wind-Niarn

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det er jo interessant, hvis det lykkedes Zeca ikke at få gult kort i denne kamp, men tager det i næste kamp mod Brøndby.
    Dermed kommer han for 56. gang i karantæne mod FCM. (IA)'

    Jeg synes faktisk at Grytebust har fortjent en startplads med det målsnit Kalle præsterer i øjeblikket.

    Derfor kunne jeg godt tænke mig at ryste posen til i aften.
    Grytebust
    Bartolec-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Stage-Zeca-Lerager
    Falk
    Wind-Niarn
    Jeg ser ikke nogen grund til at Boile skal smides på bænken, og #9 skal kun et sted hen: på møddingen.

    Men enig i at SmåSten bør få chancen, når Kalle har glemt, hvordan man holder fast i en bold.

    Derfor:

    Grytebust
    Bartolec-Nelsson-Boilesen-Oviedo
    Stage-Zeca-Lerager
    Falk
    Wind-Daramy
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det er jo interessant, hvis det lykkedes Zeca ikke at få gult kort i denne kamp, men tager det i næste kamp mod Brøndby.
    Dermed kommer han for 56. gang i karantæne mod FCM. (IA)'

    Jeg synes faktisk at Grytebust har fortjent en startplads med det målsnit Kalle præsterer i øjeblikket.

    Derfor kunne jeg godt tænke mig at ryste posen til i aften.
    Grytebust
    Bartolec-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Stage-Zeca-Lerager
    Falk
    Wind-Niarn

    Grytebust
    Stage-Zanka-Bjelland-Boile
    Falk-Zeca-Lerager
    Biel
    Wind-Fischer

    Vi blir nødt til at få Stage på banen igen. Han kommer med så meget fight og hovedstødsstyrke. Bjelland kommer med rutine og Biel skills.
    h

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Vi blir nødt til at få Stage på banen igen. Han kommer med så meget fight og hovedstødsstyrke. Bjelland kommer med rutine og Biel skills.
    Jeg ville ikke have noget imod at Zeca fik en lille pause inde topkampene..
    Men skulle Stage eller Lerager overtages Zeca's plads ??

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Jeg kunne godt tænke mig at Fischer fik en pause, og Daramy spiller i stedet. Fischer bidrager ikke med det store hverken offensivt eller defensivt. Og samtidigt gør han tit en mulig stor chance mindre.


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Spot on - idag må være Victors sidste skud i bøssen! Han burde sidde på bænken i dag!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Tre spørgsmål: Er vi ikke pivringe? Hvorfor sparker Fischer alle dødbolde (jeg opdagede godt hjørnesparket, der førte til mål, men er det nok)? Er det Neestrup, man konstant kan høre?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor stort set samtlige af vores spillere ligner nogle der ikke gider at være på banen?

    Jeg synes det er dybt bekymrende at der stort set ingen jubel er efter scoringen. Bevares, det er svært at rende rundt med hænderne over hovedet som en flok jubel idioter når vi spiller så dårligt, men lige netop en scoring til 1-0 bør da netop udløse en “ud af kroppen” reaktion og “nu skal den fandme ha” attitude... I stedet for ser vi en flok spillere som nærmest er ligeglade med at vi kommer foran....

    Der ligner at der er et eller andet råddent galt i truppen som påvirker spillerne negativt...

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    tror du ikke bare de er dybt koncentreret ?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Anti N Se meddelelser
    tror du ikke bare de er dybt koncentreret ?
    Symes du vores spillere virker koncentrerede baseret på spillet i første halveg???!!!

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Vi er simpelthen i en monster krise.

    Man havde fornemmelsen af vi skulle have en dødbold for at komme foran. Ingenting bliver der skabt.

    Så tænker man over hvor mange straffe-scoringer vi har haft, og må sande at vores offensiv stinker lige så meget som vores defensiv.

    Og tjaaaa, man havde jo nærmest set den komme. Vejle scorer til 1-1 under et totalt passivt forsvar.

    Det står simpelthen så skidt til. Altså som i virkelig virkelig skidt.

    Zan

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Endelig blev Fischer taget ud!!!

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03-2021 kl. 20:00)

    Som Bundu har spillet hele foråret, så tænker jeg ikke at der skal forlænges med ham. Det er ikke godt nok og ikke skarpt nok.

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 170
    Sidste Meddelelse: 30.09.20, 10:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •