Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 1 af 17 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Årets første derby byder på en tur til motorvejssammenfletningen, hvor et tilskuerløst BIF tager imod. For første gang i umindelige tider har FCK mere tid til at restituere inden et derby end modstanderen, da remouladekystens uvaskede helte spiller i aften kl. 20 mod Randers, og har derfor 64 timers restitution mellem kampene, mens løverne vil have 88 timers restitution siden gårsdagens opgør mod Vejle. Skulle kronjyderne formå at trække sig sejrrigt ud af aftenens opgør, vil FCK kunne overhale de blå-gule på 2. pladsen med en sejr på 3 overskydende mål eller mere.

    Hos FCK er Ankersen og Kaufmann tvivlsomme, ligesom Boilesens udskiftning i går kan give anledning til panderynker. Det samme kan siges om det faktum, at Oviedo måtte udgå fra gårsdagens trup, og blev erstattet af Victor Kristiansen. Man har dog både Zeca og Zanka til rådighed, da begge undgik at trække en advarsel i gårsdagens kamp mod Vejle. Oviedo, Zanka og Zeca står dog til en karantænedag, hvis man skulle få et gult kort i løbet af kampen.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, som dømmer sin 3. FCK-kamp i denne sæson. De to første endte med nederlag til hhv. OB og AaB, så man må håbe at 3. gang er lykkens gang. Han har desuden dømt en BIF-kamp 3 gange tidligere i sæsonen, og her blev 3. gang lykkens gang, da han i seneste runde passede fløjten, da FCM vandt over dem i Herning. 10 gange tidligere har han været knolden på banen i et derby, med 5 FCK-sejre, to uafgjorte, og 3 sejre til de blå-gule.

    Kampen vises på 3+ fra kl. 14, med optakt fra kl. 12. For streams til dem, som ikke orker at høre på kommentering fra Carsten Sæbye iført sølvpapirshat og Brøndby-trøje, henvises der til skakten..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    , (...) vil FCK kunne overhale de blå-gule på 2. pladsen med en sejr på 3 overskydende mål eller mere.
    Haha, god humor. Gætter på at vi er bagud 0-4 ved pause og hiver en 4-4 hjem i 9 overtidsminut på en tvivlsom VAR-kendelse.��

    MCN

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Slet ikke i tvivl om bif vinder, vi er slet ikke til stede i øjeblikket.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Haha, god humor. Gætter på at vi er bagud 0-4 ved pause og hiver en 4-4 hjem i 9 overtidsminut på en tvivlsom VAR-kendelse.��

    MCN
    Den er købt!! Med største fornøjelse endda - sådan som vi sejler rundt!

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Vurderet ud fra form bliver den svær...

    Men... i sæsoner hvor vi er BIF "overlegne", hvor "de ligger og søler rundt i midten af tabellen og vi med afstand i toppen ned til andenpladsen", hader jeg de her BIF-kampe, da det altid kan blive en dreng og en pige, og det sjældent er et forventet udfald ud fra aktuel form.
    Så derfor tænker jeg, at vi faktisk har en chance, alene ud fra det er et Derby, hvor udfald sjældent afspejler form. Samtidig med jeg skriver det, lyder det helt skørt, men de her kampe har jo bare deres eget liv... så faktisk er jeg tilfreds med pre-situationen, hvor vi jo nærmest kun har alt at vinde og intet at tabe...

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Vurderet ud fra form bliver den svær...

    (...) hader jeg de her BIF-kampe, da det altid kan blive en dreng og en pige, og det sjældent er et forventet udfald ud fra aktuel form.
    Så derfor tænker jeg, at vi faktisk har en chance.
    @Ougar, det her er en big ask, men kan du tjekke om der er hold i den påstand om, at de her derby-kampe 'lever deres eget liv' og altid 'kan svinge begge veje'? Min prior er, at det ikke er tilfældet. Altså, at det typisk er det højst placerede hold af FCK og BIF på det givne tidspunkt som trækker det længste strå. Og dermed ikke anderledes end tilfældet er for fx. FCK vs. FCM eller BIF vs. OB osv.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Uden at jinxe noget som helst, så deler jeg ikke pessimismen ift. denne kamp. Brøndby har overpræsteret længe og vi har underpræsteret. Jeg tror vi får hævet vores niveau og snupper en derby-sejr.

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Victor Nelsson - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Rasmus Falk
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy - Viktor Fischer
    #1

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, som dømmer sin 3. FCK-kamp i denne sæson.
    Jeg glæder mig allerede til et voldsorgie af et derby, hvor Kehlet – der på dette tidspunkt kun har givet advarsler for brok og mistet kontrollen totalt – ud af det blå stanger et umotiveret rødt kort op for endnu et uhæmmet frispark, når der lige er gået en time.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Så længe det går ud over en BØF'er, så overlever jeg nok. Gerne Lindstrøm. Og helst i forbindelse med at dømme et straffespark til os..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Uden at jinxe noget som helst, så deler jeg ikke pessimismen ift. denne kamp. Brøndby har overpræsteret længe og vi har underpræsteret. Jeg tror vi får hævet vores niveau og snupper en derby-sejr.

    Kalle Johnsson
    Karlo Bartolec - Mathias ‘Zanka’ Jørgensen - Victor Nelsson - Nicolai Boilesen
    Lukas Lerager - Carlos Zeca - Jens Stage
    Jonas Wind
    Mohamed Daramy - Rasmus Falk
    Jeg håber på Stage på midten i stedet for Falk som skubber Fischer ud på bænken.
    Fischer sænker vores spil med hans 1000 boldberøringer hver gang. Han skal til at spille hurtigere og mere simpelt.
    Stage bringer noget fysisk og dynamik også er han sindssyg god til at stå det rigtige sted i angrebet bare ikke helt så god til at få bolden i nettet

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg håber på Stage på midten i stedet for Falk som skubber Fischer ud på bænken.
    Fischer sænker vores spil med hans 1000 boldberøringer hver gang. Han skal til at spille hurtigere og mere simpelt.
    Stage bringer noget fysisk og dynamik også er han sindssyg god til at stå det rigtige sted i angrebet bare ikke helt så god til at få bolden i nettet
    Falk er formentlig vores vigtigste spiller i det, der på fodboldsprog bliver kaldt fase to – altså, midt på banen. Jeg kan slet ikke se, hvorfor vi skulle fjerne ham derfra og lade ham ende på kanten med færre boldberøringer til følge for at få plads til Jens Stage. Det må stå mellem ham, Zeca og Lerager til de to pladser på midtbanen ved siden af vores bedste spiller, hvis vi ser bort fra Jonas Wind.
    Mvh.
    Dane


  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Falk er formentlig vores vigtigste spiller i det, der på fodboldsprog bliver kaldt fase to – altså, midt på banen. Jeg kan slet ikke se, hvorfor vi skulle fjerne ham derfra og lade ham ende på kanten med færre boldberøringer til følge for at få plads til Jens Stage. Det må stå mellem ham, Zeca og Lerager til de to pladser på midtbanen ved siden af vores bedste spiller, hvis vi ser bort fra Jonas Wind.
    Ved at have Stage og Lerager på midten har du 2 spiller der løber i længderetningen og derved kan Falk falde ned på midten og gøre det han er bedst til. Om du så kalder formationen 4-3-3 eller 4-1-2-1-2 er jeg ligeglad med. Synes bare ikke Fischer klæder vores spil i den forfatning han er i lige pt.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg er relativ rolig - vi taber sjældent..ja, nærmest aldrig og vi tæver altid mindst 2 bolde i kassen - hvorfor det skulle ændrer sig på søndag, har jeg svært ved at se?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ved at have Stage og Lerager på midten har du 2 spiller der løber i længderetningen og derved kan Falk falde ned på midten og gøre det han er bedst til. Om du så kalder formationen 4-3-3 eller 4-1-2-1-2 er jeg ligeglad med. Synes bare ikke Fischer klæder vores spil i den forfatning han er i lige pt.
    En 4-1-2-1-2 opstilling med Zeca, Stage, Lerager og Falk i diamanten og med Wind og Daramy fremme kunne være rigtig interessant at prøve af...

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Næsten perfekt runde. FCM med nederlag og to mand i karantæne mod AGF. BIF dårlige og smed to point. En sejr på søndag så begynder det at se rigtig sjovt ud!

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 17 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •