Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 17 af 17 FørsteFørste ... 714151617
Viser resultater 241 til 245 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg ved ikke hvad det er NC har henvist til. I reglerne er det formuleret således:
    "Det er en forseelse, hvis en spiller:
    - efter at bolden har rørt spillerens eller en medspillers hånd /arm, uanset om det er tilfældigt, umiddelbart derefter:
    - scorer i modspillernes mål
    - skaber en scoringsmulighed"

    Kendelsen er altså korrekt og hvis bolden kun havde ramt Slimanes hånd var målet blevet godkendt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad det er NC har henvist til. I reglerne er det formuleret således:
    "Det er en forseelse, hvis en spiller:
    - efter at bolden har rørt spillerens eller en medspillers hånd /arm, uanset om det er tilfældigt, umiddelbart derefter:
    - scorer i modspillernes mål
    - skaber en scoringsmulighed"

    Kendelsen er altså korrekt og hvis bolden kun havde ramt Slimanes hånd var målet blevet godkendt.
    Modtaget, den tekst er jo helt anderledes og efterlade som du skriver ingen tvivl om korrektheden af kendelsen. Jeg undrede mig også over at jeg var "den eneste" der fandt teksten NC linker til mangelfuld i forhold til "Wind" situtationen, det er så fordi det må været noget hjemmebrygget tekst, som efterlader.. specielt den klare del ude.

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Modtaget, den tekst er jo helt anderledes og efterlade som du skriver ingen tvivl om korrektheden af kendelsen. Jeg undrede mig også over at jeg var "den eneste" der fandt teksten NC linker til mangelfuld i forhold til "Wind" situtationen, det er så fordi det må været noget hjemmebrygget tekst, som efterlader.. specielt den klare del ude.
    Det er en mærkelig tekst, og det er ikke den gældende, og hvorfor TV3-kommentatoren har dekoreret den med streger i alle mulige farver er også gådefuldt. Måske er det noget, der er faldet ud af den endnu mere regelforvirrede Stig Tøftings jakkelomme ... eller hjerne. Du kan se den rigtige her på side 58, men Kenney har allerede citeret den helt korrekt ovenover.

  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvordan er Thorups statistik egentlig imod topholdene ;-)
    På niveau med ståles de sidste 1,5 år. På den måde har trænerskiftet, som forventet, ikke ændret en dyt, hvilket vist også er det statistisk forventelige.

  6. #245
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af irina Se meddelelser
    Jeg mener ikke VAR har gavnet spillet. Der har været enkelte situationer hvpr VAR har opfanget åbenlyse fejl og alt for mange gange åbentlyse fejl ikke rettes, eller VAR sidder med målebånd og lup fpr at finde fejl ingen andre ser.

    Jeg mener løsningen er at VAR kun bruges på opfordring fra et hold.

    Hvert hold kan få lov at bede om VAR et antal gange pr. kamp.

    Så kan holdene selv styrer det hvis de føler de er blevet snydt.
    VAR har ødelagt meget mere end det har gavnet. I går kan man også sagtens diskutere hvordan Porto’s målmand kan undgå rædt for bevist at sparke Morata ned eller senere om der egentlig ikke var et klart straffe begået på Ronaldo. Selv i England hvor de har en million kameraer er der i hver kamp mange tvivlsomme domme eller manglende på samme.

    VAR tager simpelthen glæden ud af spillet synes jeg, så hellere leve med en manglende offside kendelse eller en blind dommer, som ikke ser Todi’s trøje blevet flået af ham (ok - det sidste kan jeg faktisk stadig ikke leve med).

    Når det er sagt - så må FCK også gerne lige hold lidt igen med deres brok efter BiF kampen.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

Side 17 af 17 FørsteFørste ... 714151617

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •