Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 11 af 17 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Det blev en 1.halvleg, hvor begge trænere var tilfredse med forløbet. Vi kom aldrig under pres, dels fordi Brøndby havde valgt at stå lavt og slå lange dybe bolde og dels fordi vi med Zeca og Lerager havde to CM, der lå mere på linie og skærmede forsvaret godt. Vi havde ikke de helt farlige afslutninger, men tilløb til flere 'lige ved og næsten', mens Brøndby havde halvegens bedste mulighed ved Uhre (heldigvis).

    2. halvleg lignede mest af alt en midterkamp fra Sunday League - hold fast en omgang l...

    Der var fra spillernes side et spread i præstationerne fra dumpet til godkendt, med Wind i toppen og Fischer, Bundu og Bartolec i bunden. Jeg tror jeg havde forudset, at vi ville modtage to mål - allerede nu varsler jeg, at det ikke bliver færre mål, vi modtager mod FCM.

    Jeg siger med det samme . dette er ikke FYR JT. Men hvor er jeg træt af, at sådan en B....... skal repræsentere København. Post-match interviewet er nok ikke en Rindum, men han er da godt på vej ud af skalaen. Alle hans undskyldninger efter kampene; første kamp, dårlig bane, besværlig modstander, mandagskampe er svære, finder det rigtigt at være den, der tænder musikken og begynder at danse i omklædningsrummet, for at fejre at vi slår VB (oprykker og bundhold).

    Så når jeg ærgrer mig over resultaterne, skal jeg blot huske på, at vi har fået en træner, der kun kan vinde kampe midt i sæsonen, på gode baner, mod lette modstandere, når vi spiller om lørdagen og vores konkurrenter har tabt om fredagen. Under alle andre omstændigheder, så er han god for en kvart-Rindum.

    Jeg respekterer han er valgt som træner, men hvor havde jeg sat pris på en anden profil - det må blive næste gang.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Synes sgu ikke Kristiansen var særligt prangende. Boilesen manglede virkelig meget i dag til det offensive
    Enig - det er en del af forklaringen på, at VF kommer til at se dårlig ud i dag. Han skal selv komme forbi to modstandere stort set hver gang, for der kommer absolut intet offensivt fra vores unge VB.

    Det er så OK, at han fokuserer på defensiven, men det koster offensivt og derfor havde jeg gerne set BO. Jeg forstår stadig ikke, at han skal straffes så hårdt for 45 dårlige minutter i Aalborg.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der var vel ingen der var prangende på nogen hold. Men manden (han er stort set lige fyldt 18) spiller sin kun 2. kamp fra start i en udekamp mod BIF og han falder på ingen måde igennem. Det er i mine øjne MEGET positivt.
    Jeg er enig i, VKs præstation var fin alder og erfaring taget i betragtning, men som superligaspiller mangler han stadig at vænne sig til, især, tempoet. Han havde en del fejlafleveringer, afleveringer der blev blokeret, fordi de faldt 1/27 sek for sent. Boile var savnet, men om det ville have givet et andet resultat.... det vides ikke.

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Og så fik vi endda en gave i kl 16 kampen - øv hvor havde en sejr lunet og den kunne virkelig have givet blod på tanden frem imod næste weekend (og slutspillet)

    Efter at have fået kampen lidt på afstand kan jeg konkludere at vi igen mangler skarphed i afgørende situationer. Vi kunne sagtens have været foran ved pausen... I stedet for vælger vi endnu engang at forære mål væk. Det er simpelthen så ringe at vi giver så mange mål væk, fuldstændig utilgiveligt....


  7. #155
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Uddrag fra Fischers kontrakt: 1. Jeg skal starte inde i hver kamp. 2. Jeg skal sparke alle hjørnespark og dødbolde. 3. Jeg må ikke udskiftes før efter 60 minutter. 4. Når jeg spiller som LORT henvises til punkt 1. 5. Når jeg afleverer bolden til en modstander skal jeg have lov til at give skideballe til de 2 nærmeste hold kammerater, det er deres skyld.


  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Enig - det er en del af forklaringen på, at VF kommer til at se dårlig ud i dag. Han skal selv komme forbi to modstandere stort set hver gang, for der kommer absolut intet offensivt fra vores unge VB.
    Hmm. Jeg synes egentlig, at han var rimelig godt til at blande sig i det offensive spil.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er så OK, at han fokuserer på defensiven, men det koster offensivt og derfor havde jeg gerne set BO. Jeg forstår stadig ikke, at han skal straffes så hårdt for 45 dårlige minutter i Aalborg.
    1) Måske ser man Kristiansen som værende bedre. Eller bare lige så god, og så forstår jeg godt valget.
    eller
    2) Oviedo har lige været skadet. Måske er han stadig ikke helt fit for fight.

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm. Jeg synes egentlig, at han var rimelig godt til at blande sig i det offensive spil.



    1) Måske ser man Kristiansen som værende bedre. Eller bare lige så god, og så forstår jeg godt valget.
    eller
    2) Oviedo har lige været skadet. Måske er han stadig ikke helt fit for fight.
    Kan han få overført hans præstationer fra U19 til senior, så bliver han den næste VB på landsholdet.

    Jeg synes, at han mangler skarphed i afleveringer, tempo og intuition, som kunne skabe et bedre flow, men det kommer kun med kampe, så jeg tænker, at Thorup vil af med Oviedo til sommer og derfor investerer i, at VK bliver en stærk reserve. For lige i dag, så havde vi rent offensivt været bedre hjulpet med BO
    Goldbæks Højrefod

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #158
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Fodboldloven på dbu.dk

    “Det er en forseelse, hvis en spiller
    • forsætligt rører bolden med hånd/arm – herunder bevæger
    hånd/arm mod bolden”

    https://www.dbu.dk/turneringer-og-re...g-spillemaade/

    Derfor begår Slimane straffespark.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Hold da op hvor spillede Daramy en vanvittig kamp, ærgerligt med nogle få svipsere defensivt.

    Jeg synes det er helt vanvittigt at så mange herinde revser truppen, jeg synes fandeme at vi har nogle spændende spillere. Det kan ikke være rigtigt at vi skal have verdens stjerner på alle 11 positioner før at vi kan vinde.

    Og ja, de personlige fejl i defensiven/midtbanen koster bare gang på gang. Én fejl, og så ligger den i vores mål - ja, det er irriterende at vi laver så store fejl, men hvor er resten af holdet i de situationer? Det virker til at vores system lige nu ikke tillader fejl og at ALT skal gå perfekt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Fodboldloven på dbu.dk

    “Det er en forseelse, hvis en spiller
    • forsætligt rører bolden med hånd/arm – herunder bevæger
    hånd/arm mod bolden”

    https://www.dbu.dk/turneringer-og-re...g-spillemaade/

    Derfor begår Slimane straffespark.
    Længere nede står der;

    Bortset fra ovennævnte tilfælde, er det ikke en forseelse
    • hvis bolden rammer en spillers hånd/arm
    • direkte fra en berøring af spilleren selv
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Det var så forudsigeligt, at da vi ikke scorede i vores bedste periode i første halvleg, så var det et spørgsmål om tid før vi løsnede lidt i presset og de gule ville komme frem til en chance, og score.

    Hold kræft hvor er det latterligt, at vi tillader så store rum mellem kæderne. Gang på gang. Hvorfor bliver det ikke bedre? Har vi ikke Danmarks bedste team? Der har været nul fremgang. Det er jo helt uacceptabelt det her. Hold kæft noget lort. Rigtig lort.
    Linderoth tilbage!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Længere nede står der;

    Bortset fra ovennævnte tilfælde, er det ikke en forseelse
    • hvis bolden rammer en spillers hånd/arm
    • direkte fra en berøring af spilleren selv
    Du skriver det selv. Jeg sætter det lige i fed, dog ;-)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Tak for hjælpen. Sover videre.....
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Det annullerede mål var selvfølgelig bittert, men efter bogen. Der blev efter min mening ikke begået straffe inden. Jeg synes derimod, at der blev begået et kæmpe straffe på Falk, og også et, der kunne dømmes, på Fischer.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Kan han få overført hans præstationer fra U19 til senior, så bliver han den næste VB på landsholdet.

    Jeg synes, at han mangler skarphed i afleveringer, tempo og intuition, som kunne skabe et bedre flow, men det kommer kun med kampe, så jeg tænker, at Thorup vil af med Oviedo til sommer og derfor investerer i, at VK bliver en stærk reserve. For lige i dag, så havde vi rent offensivt været bedre hjulpet med BO
    Jeg ser meget store perspektiver i Kristiansen, og synes også han gjorde det fint i dag.. Han kan blive en klasse-back om et par år.. Indtil da, skal vi have en stabil og driftsikker venstre back, så er en af ligaens absolut bedste.. En sådan er Boile bare ikke.. Ikke fordi han ikke er hamrende dygtig, men fordi han ikke er stabil og driftsikker.. For det er han bare ikke.. End of story.. Min tålmodighed er simpelthen opbrugt nu.. Jeg er derfor tilhænger af at Boile spilles ind på CB, hvor alternativerne også er flere, og hvor det gør mindre ondt at måtte skifte ud i tide og utide - eller i det mindste køre noget rotation når der er 3 kampe om ugen.. Og så må vi til sommer gå all in på Casper Højer.. Han har alt det vi skal bruge.. Ja det ender jo så nok med en januar-transfer, da AGF efterhånden hader os mere end BIF, men sådan må det så være.

    På den korte bane håber jeg at se mere til Stage. Han bliver simpelthen farlig hver evig eneste gang han kommer i boksen.. Så selvom det på papiret vil se mere defensivt ud med en 3 mandsmidtbane bestående af Zeca, Lerager og Stage med Falk foran i 10’eren, så tror jeg faktisk vores udtryk vil være mindst lige så offensivt.. Og vi vil formentlig også blive mindre sårbare defensivt.. Fremme kan vi veksle mellem diverse makkere til Wind, og droppe de brede kanter, som alligevel ikke bidrager med en fløjtende fis.. Helst Daramy, men der kan også være kampe hvor Wiæzcek kan komme til sin ret.. Fisker må pænt tage plads på bænken indtil vi til sommer forhåbentlig kan finde en ny arbejdsgiver til ham i den tyske 2. Bundesliga.


Side 11 af 17 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •