Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 12 af 17 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ser meget store perspektiver i Kristiansen, og synes også han gjorde det fint i dag.. Han kan blive en klasse-back om et par år.. Indtil da, skal vi have en stabil og driftsikker venstre back, så er en af ligaens absolut bedste.. En sådan er Boile bare ikke.. Ikke fordi han ikke er hamrende dygtig, men fordi han ikke er stabil og driftsikker.. For det er han bare ikke.. End of story.. Min tålmodighed er simpelthen opbrugt nu.. Jeg er derfor tilhænger af at Boile spilles ind på CB, hvor alternativerne også er flere, og hvor det gør mindre ondt at måtte skifte ud i tide og utide - eller i det mindste køre noget rotation når der er 3 kampe om ugen.. Og så må vi til sommer gå all in på Casper Højer.. Han har alt det vi skal bruge.. Ja det ender jo så nok med en januar-transfer, da AGF efterhånden hader os mere end BIF, men sådan må det så være.

    På den korte bane håber jeg at se mere til Stage. Han bliver simpelthen farlig hver evig eneste gang han kommer i boksen.. Så selvom det på papiret vil se mere defensivt ud med en 3 mandsmidtbane bestående af Zeca, Lerager og Stage med Falk foran i 10’eren, så tror jeg faktisk vores udtryk vil være mindst lige så offensivt.. Og vi vil formentlig også blive mindre sårbare defensivt.. Fremme kan vi veksle mellem diverse makkere til Wind, og droppe de brede kanter, som alligevel ikke bidrager med en fløjtende fis.. Helst Daramy, men der kan også være kampe hvor Wiæzcek kan komme til sin ret.. Fisker må pænt tage plads på bænken indtil vi til sommer forhåbentlig kan finde en ny arbejdsgiver til ham i den tyske 2. Bundesliga.
    Enig, enig, enig JT læs venligst.

    Og så må jeg give mig på Stage, han er bundsolid ...
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Tæt kamp men når den ikke bliver sparket ind, så vil der jo altid være usikkerhed og med et skrøbeligt hold uden ledere, så er risikoen for at tabe stor.

    Lort med lort på - svært at sige hvad som skal ske, ingen spiller op til sit bedste pt

  4. #168
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ..... Det er i mine øjne MEGET positivt.
    Tjah, det er vel rigtigt nok, hvis man altså skal se noget positivt. Det er sgu svært pt synes jeg. Helt ærligt... vi taber til Brøndby igen!? Vi kommer sikkert til at bide negle indtil sidste runde, hvor det ser ud til at de er en seriøs bejler i år. Det er vi ikke, og det er nok til at jeg simpelthen er gået død i at finde positive aspekter i vores udvikling og spil (eller mangel på samme)...

    Hver kampdag glæder jeg mig, og siger til mig selv at nu vender det - nu viser vi klassen og kommer tilbage hvor vi hører til, men det sker altså bare ikke. VAR eller ej, så skulle vi have vundet den kamp, lukket den noget tidligere, måske stillet anderledes op, osv osv osv.... Jeg aner det ikke, det eneste jeg ved er at vi bare ikke er gode nok.

    Det bliver sgu et langt og trist forår. Måske kan vi drille både Herning og Brøndby i de indbyrdes opgør. Men top 2 er altså væk. Det har jeg indset idag. Hold kæft hvor er jeg træt af det. Øv, hvor er det nedtur!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Enig, enig, enig JT læs venligst.

    Og så må jeg give mig på Stage, han er bundsolid ...
    Altså bortset fra han laver et tåbeligt straffe
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Altså bortset fra han laver et tåbeligt straffe
    Jeg synes at det hører til i kategorien ærgerligt, han går hårdt ind i en duel, som modstanderen så trækker sig lidt i. Jeg har svært ved for alvor at være efter ham på den.

    Straffet er ok, men jeg synes at det er ved at kante en udvikling i retning af, at man glemmer at fodbold er en kontaktsport.

    Jeg har altid værdsat en autentisk, hård og ærlig kamp, hvor man kun blev liggende hvis den var helt gal.

    Jeg er med på, at fodbolden har været for voldelig 'back then', men jeg savner godt nok noget af det engelske hold repræsenterede tidligere.
    Goldbæks Højrefod

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det jo til grin, hvis dommeren ikke turde det.

    Seriøst generelt var jeg fortaler for "VAR", men jeg må sgu indrømme at jeg her på det sidste er blevet mere og mere i tvivl og det er ikke kun pga. kampen i dag gik i mod os.
    Enig. Jeg HÅBER, at det er et spørgsmål om, at ny teknik og ny måde at dømme på kræver tid at indføre. Det er trods alt en massiv ændring i måden at dømme en kamp på.

    Mentalt kræver det også en ændring - i al fald for mig. Når VAR-dommene går vores vej, føler jeg lidt, at vi "snyder" os til sejren (særligt når det senere viser sig, at VAR-dommene var forkerte ;)). Og går VAR ikke vores vej, føler jeg bare, at FCK bliver snydt. Ret meget den modsatte følelse af det, som VAR egentlig burde indgyde.

    Og endelig smadrer det sgu glæden og rytmen i spillet. Jeg jubler aldrig helt igennem mere ved en scoring. Selvfølgelig delvist fordi jeg ikke er på stadion, og fordi alle kampe bliver spillet i omgivelser, der end ikke er en træningskamp værdig i præ-coronatider. Men bestemt også fordi, at jeg næsten ved, at der følger et langt efterspil, hvor hvert et fnug på banen kan ændre udfaldet, og hvor jeg end ikke føler, at der nødvendigvis er tale om en større eller højere retfærdighed.

    Som det er lige nu, må de gerne pakke VAR sammen. Forsøg evt. med chip i bolden og i fodboldstøvler og giv linjedommeren assistance ved offsides og om bolden er over målstregen. Men dertil og ikke længere og uden ophold på ophold på ophold i spillet.

    Måske er det en tilvænningssag. Men lærte sgu heller ikke at nyde de mange pauser, da jeg boede i USA og så amerikansk fodbold på det lokale stadion. Det fjerner bare al intensitet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan i hvert fald undre sig over, at vi fik 3 advarsler imod Bifs 0.
    Kan man det? Bundu sparkede Børkeeiet i skridtet med knopperne først, Stage gav en albue i hovedet på Maxsø og Zanka råbte vist noget som jeg ikke hørte (og derfor ikke har en holdning til). To brøndbyspillere begik 3 frispark, resten 0-2, hvilket var Hedlund og Lindstrøm, og det er vist inklusiv offsides. Hedlund kunne godt have fået en da han tacklede Victor Kristiansen, men derudover kan jeg vitterligt ikke se argumentet? Hvor er det konkret, at der skulle uddeles kort? Jeg synes i hvert fald slet ikke det var en særlig hård kamp.

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ser meget store perspektiver i Kristiansen, og synes også han gjorde det fint i dag.. Han kan blive en klasse-back om et par år.. Indtil da, skal vi have en stabil og driftsikker venstre back, så er en af ligaens absolut bedste.. En sådan er Boile bare ikke.. Ikke fordi han ikke er hamrende dygtig, men fordi han ikke er stabil og driftsikker.. For det er han bare ikke.. End of story.. Min tålmodighed er simpelthen opbrugt nu.. Jeg er derfor tilhænger af at Boile spilles ind på CB, hvor alternativerne også er flere, og hvor det gør mindre ondt at måtte skifte ud i tide og utide - eller i det mindste køre noget rotation når der er 3 kampe om ugen.. Og så må vi til sommer gå all in på Casper Højer.. Han har alt det vi skal bruge.. Ja det ender jo så nok med en januar-transfer, da AGF efterhånden hader os mere end BIF, men sådan må det så være.

    På den korte bane håber jeg at se mere til Stage. Han bliver simpelthen farlig hver evig eneste gang han kommer i boksen.. Så selvom det på papiret vil se mere defensivt ud med en 3 mandsmidtbane bestående af Zeca, Lerager og Stage med Falk foran i 10’eren, så tror jeg faktisk vores udtryk vil være mindst lige så offensivt.. Og vi vil formentlig også blive mindre sårbare defensivt.. Fremme kan vi veksle mellem diverse makkere til Wind, og droppe de brede kanter, som alligevel ikke bidrager med en fløjtende fis.. Helst Daramy, men der kan også være kampe hvor Wiæzcek kan komme til sin ret.. Fisker må pænt tage plads på bænken indtil vi til sommer forhåbentlig kan finde en ny arbejdsgiver til ham i den tyske 2. Bundesliga.
    Meget, meget, meget enig.

    Gad dog godt i det hele taget se os vende lidt tilbage til gamle FCK-dyder, hvor vi kan spille mere med en regulær targetman oppe foran. Det var BEFRIENDE at se Wilczek banke den ind som det letteste i verden i stedet for, at vores gamle targetman, Wind, trods flot spil, kun kommer til få chancer pg.a. sin position. Vi har sgu bare ikke mange gode afsluttere i truppen.

    Og frispark...don't get me started. Hvornår har vi egentlig sidst scoret på frispark?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    don't get me started. Hvornår har vi egentlig sidst scoret på frispark?
    Er vi ikke ved at være tilbage til Robert Skov æren? :). Hvor er det egentlig skræmmende. Jeg er med på at Skov var noget ud over det sædvandlig, men når jeg gang på gang ser Fischer (ja jeg hiver ham op igen) sparke den 5-10 meter over mål så undre jeg
    mig over at han bare en gang i mellem i det mindste kan ramme målet :(

    Gud hvor jeg savner Skov

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvornår har vi egentlig sidst scoret på frispark?
    Bartolec mod Lyngby i juni, såvidt jeg husker.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg kan virkelig undre mig over at Jess stædigt holder fast i Fischer selvom det åbenlyst ikke bliver synderligt farligt og efter at have set wilczek i spil idag så jeg gerne ham prøve at starte inde for han kan true i dybden og er trods alt en habil afslutter

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Det skal dog siges, at Fischer i dag også havde et par bundne defensive opgaver, som han løste rigtig godt. Både ift. presset, og ift. at støtte op for VK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det skal dog siges, at Fischer i dag også havde et par bundne defensive opgaver, som han løste rigtig godt. Både ift. presset, og ift. at støtte op for VK.
    Nu er det jo ikke kun på baggrund af dagens kamp at Fischer dømmes hårdt. Det er jo tragisk at se hans fald fra at være Suppens allerbedste de første 6 måneder han kom til klubben og så en Fischer efter hans fodskade. Det er 2 forskellige fodboldspillere

    Jeg har tidligere været i vild beundring af ham, Men jeg undrer mig stadig over han fik så mange chancer fra start under Ståle og jeg undrer mig endnu mere i at Thorup bliver ved med at give ham chancer når han forholdsvis enkelt kan smide Biel og Oviedo på bænken efter 1 dårlig kamp i Aalborg.

    Og nej jeg ønsker ikke Thorup fyret :) jeg undrer mig bare...

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bartolec mod Lyngby i juni, såvidt jeg husker.
    Det er sgu ret crazy, hvis vi skal tilbage til juni. Jeg er vokset op med Lars Højer (og Koeman og Carlos osv.), og har altid nydt det aspekt i spillet. Den særlige begivenhed et frispark uden for feltet er. Mindes stadig hvor jeg sad på C-tribunen, da Lars Højer sparkede en bold ind fra 40+ meters afstand mod AaB. Eller hvordan jeg sprang op, da han scorede det berømte "last action"-mål mod Linfield <3

    Og frispark udenfor feltet var dæleme altid en begivenhed nærmest på størrelse med et straffespark i Robert Skov-tiden.

    Hvorfor, hvorfor, hvorfor eksisterer der ikke flere frisparkseksperter? Som spiller øger du din værdi og dit brand voldsomt, og du bliver enorm vigtig for holdet og for fansne. Har aldrig fattet, at der er SÅ langt mellem de, der viiiirkelig kan sparke et frispark.

    Min fornemmelse siger mig også, at det ikke ligefrem er noget, man bruger mange sekunder på at træne på 10'eren - med mindre man altså selvtræner. Og hvis der virkelig er nogen i FCK, der træner frispark udenfor feltet, er det vel fair nok at slå fast, at det ikke ser ud til at være tiden værd...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  24. #180
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I Superligaen har han en statistik på 20% redninger for os (5 straffespark, 1 redning (Hobro), 1 misset (Esbjerg), 3 scoret (FCM, FCN, SDR))
    I pokalturneringen har han en statistik på 0% i åbent spil (1 straffespark, mod FCM), og 20% i straffesparkskonkurrencer (2/4 mod Hillerød, 0/6 mod FCM)
    I Europa League har han en statistik på 33% (3 straffespark, 1 redning (Dynamo Kyiv), 2 scoret (Celtic, Man. United)

    Det giver i alt 4 redninger på 19 skud = redningsprocent på 21% i sin FCK-tid. I Champions League og Europa League har den gennemsnitlige målmand en redningsprocent (altså, hvor målmanden redder den, ikke hvor sparket bliver brændt generelt) på 18,8%.

    Så Kalle er ikke så svag på straffespark, som nogen vil gøre ham til.

    Tak, dejligt at tage fejl, om ikke andet så i statistik-delen. Selvom han ikke lige havde heldet med sig i dag....

Side 12 af 17 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •