Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 13 af 17 FørsteFørste ... 310111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Enig. Jeg HÅBER, at det er et spørgsmål om, at ny teknik og ny måde at dømme på kræver tid at indføre. Det er trods alt en massiv ændring i måden at dømme en kamp på.

    Mentalt kræver det også en ændring - i al fald for mig. Når VAR-dommene går vores vej, føler jeg lidt, at vi "snyder" os til sejren (særligt når det senere viser sig, at VAR-dommene var forkerte ;)). Og går VAR ikke vores vej, føler jeg bare, at FCK bliver snydt. Ret meget den modsatte følelse af det, som VAR egentlig burde indgyde.

    Og endelig smadrer det sgu glæden og rytmen i spillet. Jeg jubler aldrig helt igennem mere ved en scoring. Selvfølgelig delvist fordi jeg ikke er på stadion, og fordi alle kampe bliver spillet i omgivelser, der end ikke er en træningskamp værdig i præ-coronatider. Men bestemt også fordi, at jeg næsten ved, at der følger et langt efterspil, hvor hvert et fnug på banen kan ændre udfaldet, og hvor jeg end ikke føler, at der nødvendigvis er tale om en større eller højere retfærdighed.

    Som det er lige nu, må de gerne pakke VAR sammen. Forsøg evt. med chip i bolden og i fodboldstøvler og giv linjedommeren assistance ved offsides og om bolden er over målstregen. Men dertil og ikke længere og uden ophold på ophold på ophold i spillet.

    Måske er det en tilvænningssag. Men lærte sgu heller ikke at nyde de mange pauser, da jeg boede i USA og så amerikansk fodbold på det lokale stadion. Det fjerner bare al intensitet.
    Mållinje teknologi har nu været brugt ret længe, borset fra i Superligaen som ikke rigtigt ønsker at have det af en eller sende grund. Dog var vi tidligt ude og teste det.

    Personligt savner jeg sådan set bare at man var mere åben om hvad der ses hos VAR, som Nelsson sidste offside mål. Det er muligvis rigtigt at den var offside, men hvorfor kommer man ikke ud med billeder der viser det?

    Putros sidste kamp med FCN og AaB hvor han direkte begår en fejl og sætter spillet igang, og så ændrer efterfølgende til et mål, er direkte imod reglerne, og der er ingen information om det.

    Men det kan godt være jeg bare tænker mere over det nu, men synes umildbart at der har været meget længere pauser efter vinter pausen, hvor i efteråret var det generelt hurtigere?

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2019
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Vores forsvar sejler.
    Vores målmand tager ikke, hvad han tog førhen.
    Vores "stjerne", Fischer, har ikke vist noget i halvandet år.
    Vores indkøb har endnu ikke vist sig som en forstærkning.
    og meget meget mere...

    Hvordan ændrer vi ovenstående hen i mod den nye sæson og hvordan sørger vi for, at det resterende af den nuværende bliver udholdelig.
    Der bliver nødt til at være en kontant konsekvens for dårligt spil, hvorfor Fischer simpelthen er nødt at ryge på bænken til fordel for Wilczek. I alle hans små indhop efter vinterpausen, har han været farlig - ofte mere end vores andre angribere under en hel kamp. Et opstilling fremadrettet bør derfor se ud som følgende 4222:

    Johnsson
    Ankersen Zanka Nelsson Boileson
    Lerager Zeca
    Falk Biel
    Wind Wilczek

    Alt efter kampens forløb, vil man kunne sætte Stage ind istedet for Biel og derved for en mere kompakt midtbane.

    Foruden ovenstående, så mener jeg at vi skal gå All-in på Oliver Christensen i OB. Eventuelt med Grytebyst den anden vej.
    Bundu skal ud og pengene i stedet bruges på noget X-faktor - en som kan sætte sin mand stående, en som tør skyde udefra eller en som er garant for 15+ mål per sæson. Vi mangler simpelthen kvalitet...

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Lukker vi ikke usædvanligt mange mål ind, der kommer fra kanten eller uden for feltet? Findes der offentlig tilgængelig statistik for den slags?

    [edit] Kunne også bare have kaldt det langskud...
    Sidst redigeret af cybamerc : 08.03.21 kl. 00:48

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Jeg kan virkelig undre mig over at Jess stædigt holder fast i Fischer selvom det åbenlyst ikke bliver synderligt farligt og efter at have set wilczek i spil idag så jeg gerne ham prøve at starte inde for han kan true i dybden og er trods alt en habil afslutter
    Det er måske en upopulær holding. Men jeg synes Fischer er "Fucking Miles" foran både Bundu og 9'eren.

    Hvis håbet var at få lidt mere energi i angrebs spillet så synes jeg Biel skulle være kørt på banen. Vi går døde offensivt efter Bundu kommer ind og jeg husker ikke flere chancer i åbent spil. Jeg ved ikke hvad Bundu viser på træningsbanen, men det han viser på kampbanen er jo helt helt helt væk. 9 gider jeg næsten ikke kommentere på, han er i mine øjne et æsel på en bane med 10 Ferrarier, han er en knoldsparker på et hold med 10 tekniker, Falk, Daramy, Wind.. 9? NEJ TAK!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Det er måske en upopulær holding. Men jeg synes Fischer er "Fucking Miles" foran både Bundu og 9'eren.

    Hvis håbet var at få lidt mere energi i angrebs spillet så synes jeg Biel skulle være kørt på banen. Vi går døde offensivt efter Bundu kommer ind og jeg husker ikke flere chancer i åbent spil. Jeg ved ikke hvad Bundu viser på træningsbanen, men det han viser på kampbanen er jo helt helt helt væk. 9 gider jeg næsten ikke kommentere på, han er i mine øjne et æsel på en bane med 10 Ferrarier, han er en knoldsparker på et hold med 10 tekniker, Falk, Daramy, Wind.. 9? NEJ TAK!
    Måske lidt absurd timing med dette indlæg, da æslet netop kom ind og scorede det udlignende mål, der, udelukkende pga. en absurd - og i øvrigt snart bortgående - regel, blev annulleret.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Tjah, det er vel rigtigt nok, hvis man altså skal se noget positivt. Det er sgu svært pt synes jeg. Helt ærligt... vi taber til Brøndby igen!? Vi kommer sikkert til at bide negle indtil sidste runde, hvor det ser ud til at de er en seriøs bejler i år.
    Jeg er sgu bange for, at de har sikret sig mesterskabet inden da ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    Vores forsvar sejler.
    Vores målmand tager ikke, hvad han tog førhen.
    Vores "stjerne", Fischer, har ikke vist noget i halvandet år.
    Vores indkøb har endnu ikke vist sig som en forstærkning.
    og meget meget mere...

    Hvordan ændrer vi ovenstående hen i mod den nye sæson og hvordan sørger vi for, at det resterende af den nuværende bliver udholdelig.
    Der bliver nødt til at være en kontant konsekvens for dårligt spil, hvorfor Fischer simpelthen er nødt at ryge på bænken til fordel for Wilczek. I alle hans små indhop efter vinterpausen, har han været farlig - ofte mere end vores andre angribere under en hel kamp. Et opstilling fremadrettet bør derfor se ud som følgende 4222:

    Johnsson
    Ankersen Zanka Nelsson Boileson
    Lerager Zeca
    Falk Biel
    Wind Wilczek

    Alt efter kampens forløb, vil man kunne sætte Stage ind istedet for Biel og derved for en mere kompakt midtbane.

    Foruden ovenstående, så mener jeg at vi skal gå All-in på Oliver Christensen i OB. Eventuelt med Grytebyst den anden vej.
    Bundu skal ud og pengene i stedet bruges på noget X-faktor - en som kan sætte sin mand stående, en som tør skyde udefra eller en som er garant for 15+ mål per sæson. Vi mangler simpelthen kvalitet...
    Du stiller nogle gode spørgsmål og jeg tror også træner teamet stiller de samme spørgsmål :). Din start 11 ser også fornuftig ud. Dog kunne jeg stadig godt tænke mig at gå tilbage til en Boile Centralt. ja det gik ikke godt mod Aab, men vi så altså i mange andre kampe at det var godt. Tror bare man skal give den opstilling en chance

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg kan godt forstå behovet for at pege enkelte spillere ud, men jeg synes, at det grundlæggende problem er et andet end det individuelle niveau hos Fischer, Bundu, Zeca, Zanka og hvem der ellers diskuteres: Vi har et hold, som i perioder kan spille en rigtig fin omgang fodbold, men som kollektivt har store problemer med at holde intensiteten og koncentrationen i 90 minutter, mangler kynisme i begge felter og er for dårlige til at tage temperaturen på kampene. Et eller andet sted falder det selvfølgelig også tilbage på de enkelte spillere, men først og fremmest mener jeg, det er en træneropgave at få mentaliteten på plads, så man ikke går ned i kadence efter en god første halvleg, så man ikke smider bolden dumdristigt væk på egen bane, mens kampen nærmer sig sin afgørende fase, eller glemmer at løse sin opgave i presset når modstanderne står på kanten af feltet. Det er muligt, at det kræver udskiftninger, det skal jeg ikke kunne sige – men med så mange landsholdsspillere og så meget international erfaring i holdet forventer jeg også, at Jess Thorup og hans trænerteam er i stand til at få mere ud af det, vi allerede har.
    Mvh.
    Dane


  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jonasss Se meddelelser
    Vores forsvar sejler.
    Vores målmand tager ikke, hvad han tog førhen.
    Vores "stjerne", Fischer, har ikke vist noget i halvandet år.
    Vores indkøb har endnu ikke vist sig som en forstærkning.
    og meget meget mere...

    Hvordan ændrer vi ovenstående hen i mod den nye sæson og hvordan sørger vi for, at det resterende af den nuværende bliver udholdelig.
    Der bliver nødt til at være en kontant konsekvens for dårligt spil, hvorfor Fischer simpelthen er nødt at ryge på bænken til fordel for Wilczek. I alle hans små indhop efter vinterpausen, har han været farlig - ofte mere end vores andre angribere under en hel kamp. Et opstilling fremadrettet bør derfor se ud som følgende 4222:

    Johnsson
    Ankersen Zanka Nelsson Boileson
    Lerager Zeca
    Falk Biel
    Wind Wilczek

    Alt efter kampens forløb, vil man kunne sætte Stage ind istedet for Biel og derved for en mere kompakt midtbane.

    Foruden ovenstående, så mener jeg at vi skal gå All-in på Oliver Christensen i OB. Eventuelt med Grytebyst den anden vej.
    Bundu skal ud og pengene i stedet bruges på noget X-faktor - en som kan sætte sin mand stående, en som tør skyde udefra eller en som er garant for 15+ mål per sæson. Vi mangler simpelthen kvalitet...
    Kan du ikke prøve at forklare den der 4222. Hvordan skal spillerne ligge? Som kanter(tilbage til Ståle-modellen) eller diamant.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg kan godt forstå behovet for at pege enkelte spillere ud, men jeg synes, at det grundlæggende problem er et andet end det individuelle niveau hos Fischer, Bundu, Zeca, Zanka og hvem der ellers diskuteres: Vi har et hold, som i perioder kan spille en rigtig fin omgang fodbold, men som kollektivt har store problemer med at holde intensiteten og koncentrationen i 90 minutter, mangler kynisme i begge felter og er for dårlige til at tage temperaturen på kampene. Et eller andet sted falder det selvfølgelig også tilbage på de enkelte spillere, men først og fremmest mener jeg, det er en træneropgave at få mentaliteten på plads, så man ikke går ned i kadence efter en god første halvleg, så man ikke smider bolden dumdristigt væk på egen bane, mens kampen nærmer sig sin afgørende fase, eller glemmer at løse sin opgave i presset når modstanderne står på kanten af feltet. Det er muligt, at det kræver udskiftninger, det skal jeg ikke kunne sige – men med så mange landsholdsspillere og så meget international erfaring i holdet forventer jeg også, at Jess Thorup og hans trænerteam er i stand til at få mere ud af det, vi allerede har.
    Svaret skal findes i trup sammensætningen. de ting du nævner var jo også symptomet under Ståle og det er tydeligt at det også viser til under Thorup. Så jeg forventer da også i den grad at der bliver ryddet yderligere op til Sommer. En ting er taktikken, men hvis nogle spillere har mistet gløden/metal træt eller hvad ved jeg, så er det jo bare at komme af med dem eller lad andre komme til, så er jeg ligeglad med om de er landsholdsspillere eller har et stort "Stjerne navn"

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg kan godt forstå behovet for at pege enkelte spillere ud, men jeg synes, at det grundlæggende problem er et andet end det individuelle niveau hos Fischer, Bundu, Zeca, Zanka og hvem der ellers diskuteres: Vi har et hold, som i perioder kan spille en rigtig fin omgang fodbold, men som kollektivt har store problemer med at holde intensiteten og koncentrationen i 90 minutter, mangler kynisme i begge felter og er for dårlige til at tage temperaturen på kampene. Et eller andet sted falder det selvfølgelig også tilbage på de enkelte spillere, men først og fremmest mener jeg, det er en træneropgave at få mentaliteten på plads, så man ikke går ned i kadence efter en god første halvleg, så man ikke smider bolden dumdristigt væk på egen bane, mens kampen nærmer sig sin afgørende fase, eller glemmer at løse sin opgave i presset når modstanderne står på kanten af feltet. Det er muligt, at det kræver udskiftninger, det skal jeg ikke kunne sige – men med så mange landsholdsspillere og så meget international erfaring i holdet forventer jeg også, at Jess Thorup og hans trænerteam er i stand til at få mere ud af det, vi allerede har.
    Når to toptrænere - hvor af den ene har bevist at han kan motivere FCK-spillere til store ting, og den anden prises for sine evner som motivator, af alle sine tidligere arbejdsgivere - ikke kan løfte spillernes motivation, så peger det i høj grad tilbage på spillerne og på ledergruppen blandt spillerne. BØF slog os på motivationen og disciplinen (og temmelig meget held!) ikke på evnerne med bolden eller på taktikken.

    Helt grundlæggende, er problemet i FCK, at truppen er dårligt sammensat, og jeg tror simpelthen ikke på, at vi ser det store kvantespring, før PC har fået liv at føre kniven. Kvists problem som sportslig ansvarlig er jo i høj grad, at han som menneske er alt for tæt på lederne i truppen. Derfor kan han godt sælge de overskydende spillere, men vil have sværere ved at rense ud niveauet et niveau længere nede.

    Vi kan derfor kun håbe, at slutspillet er nok til at motivere truppen - jeg tvivler efterhånden kraftigt!

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Et par ting jeg observerer som er noget vi set i ALLE kampene i foråret:

    1- Vi har gode perioder som typisk varer i op imod en halvleg men får ikke scoret NOK mål i den periode. Ofte pga. afslutningskvaliteten og det er bare dybt bekymrende. Jeg ved ikke hvordan man træner det på topniveau men der skal seriøst øves afslutninger og øves at ramme målet.

    2- Vores målmand bliver ved med at stå stille ved langskud og kaster sig konsekvent for langsomt. ALLE de langskud der er blevet scoret på siden nytår burde være reddet og jeg mener i den grad det er nødvendigt, at vi får givet ham en pause. Jeg syntes ikke jeg har set en god redning i 2021.

    3- Vi skal prøve noget nyt taktisk.. Det kan godt være det virkede i efteråret men med Wind, så fungerer en 4-3-3 IKKE... det var en formation hvor Biel skulle spille og så længe vi gerne vil fastholde Wind på banen, så skal vi spille noget andet. Vi mangler HELE TIDEN FOLK I FELTET. Hvilket er bevises i det sekund hvor Wilczeck kommer på banen og pludseligt gør os 10x mere farlige feltet.

    Jeg forstår og ved at Wind er en god spiller og et stort talent men han er seriøst IKKE farlig i den nuværende position.. han har aldrig afslutninger og han kommer aldrig til chancer. Det er fordi han skovler hele tiden ned på midten af banen for at samle en aflevering op fra Nelson eller Zanka, og herefter vender han og aflevere den til en af de andre og kan med sin langsomme fart ikke nå ind i feltet....

    Winds Xg er 0,18 mens Uhre har 0,38 i gårdagens kamp. Jeg syntes simpelthen ikke han er farlig nok på den position han har. Måske skal han have en ny position,... I dont know... det fungerer ikke for ham...


    4. STOP driblingerner. MERE direkte spil. Vi skal hele tiden drible os ud af alle situationer. Det kan vi ikke altid og nogle gange skal vi bare spille mere direkte uden at drible hele tiden.

    5. Stop med at give fridage. Det er klart for os alle at holdet IKKE skulle have haft fri i fredags. Kalle skulle have trænet langskud , angriberne afslutninger, forsvaret skulle have trænet afleveringer... Det er skandaløst at give dem en fridag i et så tæt et program når de alligevel har 7 dage mellem kampene fra denne uge og frem.
    Very Nice


  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Ja for det ville jo være første gang at en spiller skal bruge tid på at falde til. Linderoth, Damen, Santander, Skov. spillede alle fuldstændig fantastisk fra dag 1.

    uagtet resultatet så var det her en fin kamp. Naturligvis er det resultatet der tæller, men man må altså også godt se på præstationen. BIF har stort set ikke et skud på mål i første halveg. det eneste er Uhre som så faktisk (som jeg ser det) er offside (Selvom det aldrig lykkedes TV3 at opdage det).

    den kamp her burde ikke bidrage til pessemismen, tværtimod. Det der dog ser lidt spøjst og ærgeligt ud er at vi faktisk først bliver rigtigt farlige efter Fisher kommer ud.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Jeg forstår og ved at Wind er en god spiller og et stort talent men han er seriøst IKKE farlig i den nuværende position.. han har aldrig afslutninger og han kommer aldrig til chancer.
    Er det den samme Jonas Wind, vi snakker om? Altså ham der har lavet 6 mål og 3 assists i forårets syv første kampe? Ja, ja, der har været straffespark, men selv uden dem har han en håndfuld mål han enten har haft sidste eller næstsidste fod på i de syv kampe.

    Lad os endelig ikke starte på xG. Her er Wind også bedst mellem topscorertyperne i topklubberne:

    Jonas Wind

    xG i alt i foråret: 0,87 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,47 pr kamp

    Mikael Uhre

    xG i alt i foråret: 0,43 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,33 pr kamp

    Patrick Mortensen

    xG i alt i foråret: 0,48 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,38 pr kamp
    Hejsa
    Elver's Avatar

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jan Viborg Møller Se meddelelser
    Ja for det ville jo være første gang at en spiller skal bruge tid på at falde til. Linderoth, Damen, Santander, Skov. spillede alle fuldstændig fantastisk fra dag 1.

    uagtet resultatet så var det her en fin kamp. Naturligvis er det resultatet der tæller, men man må altså også godt se på præstationen. BIF har stort set ikke et skud på mål i første halveg. det eneste er Uhre som så faktisk (som jeg ser det) er offside (Selvom det aldrig lykkedes TV3 at opdage det).

    den kamp her burde ikke bidrage til pessemismen, tværtimod. Det der dog ser lidt spøjst og ærgeligt ud er at vi faktisk først bliver rigtigt farlige efter Fisher kommer ud.
    Vi har vundet sølle 1 af de sidste 6 kampe imod Bøf - Det er uacceptabelt.

    Det giver ikke sejre eller mesterskaber at snakke om præstationen eller at Bøf ikke havde et skud på mål i første halveg - Det er jo altsammen røv ligegyldigt idag..... Vi må og skal også kunne slå vores direkte konkurrenter til mesterskabet hvis vi skal have forhåbning om guld...

    Seneste 5 kampe imod GF = V2, U1, T2
    Seneste 5 kampe imod BØF = V1, U2, T2
    Seneste 5 kampe imod FCM = V0, U1, T4

    Jeg er virkelig træt af at blive sat til vægs stort set hver gang vi møder de andre tophold. Possesion, antal skud, antal hjørne etc - Alt dette er jo total ligegyldigt når vi gang på gang ødelægger det for os selv....!!!!

    Præstationen igår? Jeg sidder IKKE tilbage med at det var en fin præstation. Jeg synes vi spiller fornuftigt i 1 halveg, men det der fylder ved mig idag er at vi igen igen giver to kluntede mål væk, samtidig med at vi mangler kynisme omkring modtanderens felt.

    Imod er det middelmådigt hvis vi som FCK evaluerer gårsdagens kamp med "vi manglede marginalerne"......
    Sidst redigeret af DiscoTango : 08.03.21 kl. 10:30

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •