Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 5 af 17 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Er der ikke nogen, der har en lydfil liggende med tilskuerlyd fra Sektion 12 til en hel kamp? Gad sgu godt kunne sætte den på en højtaler så det bliver lidt mindre fladt i dag.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    I debatten vedr. Kalles evner, så håber jeg blot, at vi kan undgå at give bif nogle klamme VAR-straffespark, jeg kunne frygte heldet snart går den anden vej end vores. Uden at finde stats tør jeg godt påstå, at Kalle er vores all-time svageste målmand på straffe. Skyd gerne min bekymring ned, stats-guruer! Tak!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    I Superligaen har han en statistik på 20% redninger for os (5 straffespark, 1 redning (Hobro), 1 misset (Esbjerg), 3 scoret (FCM, FCN, SDR))
    I pokalturneringen har han en statistik på 0% i åbent spil (1 straffespark, mod FCM), og 20% i straffesparkskonkurrencer (2/4 mod Hillerød, 0/6 mod FCM)
    I Europa League har han en statistik på 33% (3 straffespark, 1 redning (Dynamo Kyiv), 2 scoret (Celtic, Man. United)

    Det giver i alt 4 redninger på 19 skud = redningsprocent på 21% i sin FCK-tid. I Champions League og Europa League har den gennemsnitlige målmand en redningsprocent (altså, hvor målmanden redder den, ikke hvor sparket bliver brændt generelt) på 18,8%.

    Så Kalle er ikke så svag på straffespark, som nogen vil gøre ham til.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Boile blev desværre ikke klar til i dag.

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-5

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Første halvleg har overordnet været ret positiv. Vi sidder på kampen for det meste, og vores presspil ser rent faktisk ud til at fungere - ja der er lige et par situationer, men det er en kæmpe forbedring fra de sidste par kampe. Vi burde have scoret et mål, for vi er godt nok meget oppe omkring deres felt, men der mangler i de fleste sekvenser lige det sidste. Sløj afslutning, skidt berøring, dårligt indlæg osv.

    Jeg synes, det ser ud som om, at Lerager ligger noget længere tilbage i denne kampe, end han typisk har gjort for os, men det må nok skyldes truslen fra bif's omstillinger. Umiddelbart ligner det en klog beslutning.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Første halvleg har overordnet været ret positiv. Vi sidder på kampen for det meste, og vores presspil ser rent faktisk ud til at fungere - ja der er lige et par situationer, men det er en kæmpe forbedring fra de sidste par kampe. Vi burde have scoret et mål, for vi er godt nok meget oppe omkring deres felt, men der mangler i de fleste sekvenser lige det sidste. Sløj afslutning, skidt berøring, dårligt indlæg osv.

    Jeg synes, det ser ud som om, at Lerager ligger noget længere tilbage i denne kampe, end han typisk har gjort for os, men det må nok skyldes truslen fra bif's omstillinger. Umiddelbart ligner det en klog beslutning.
    Enig i, at det har været en opløftende 1. halvleg. Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft så god kontrol over en kamp mod netop BIF. Men en del af årsagen skal nok også tilskrives BIF's tilgang til kampen, hvor man åbenbart ikke har noget imod at stå dybt og bare sparke langt hele tiden...en trist omgang fodbold.

    Når det er sagt, så er det ikke sikkert, at kampbilledet er det samme efter pausen. Vi så senest mod Vejle, hvordan vi desværre kan gå ned efter pausen. Og Bif kommer sikkert også med mere.
    Men indtil nu bestemt godkendt indsats, hvor Bif kun har været farlige på vores boldtab. Desværre er jeg ikke ret optimistisk omkring resultatet. Vi burde have været foran, og kontraerne imod bliver næppe færre i takt med at vi bliver trætte.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Vi spiller ellers en rigtig god først halvleg, men Fischer er godt nok døden for alt kombinations spil... og ja, bare chancer helt generelt. Han bliver aldrig god igen.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Hvad laver Bartolec i den her klub?

    Han kostede også mål i Lyngby.....

    Hold kæft hvor er det ringe at give en kontra væk på den måde...


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Ja det var så BIF's eneste våben....et dumt boldtab og en kontra.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Nu skal der til at ske noget. Det er jo et DÅRLIGT Brøndbyhold vi møder. Det er ikke godt nok.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Nu skal der til at ske noget. Det er jo et DÅRLIGT Brøndbyhold vi møder. Det er ikke godt nok.
    Uheldigvis møder Brøndby et dårligt FCK-hold.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Nu skal der til at ske noget. Det er jo et DÅRLIGT Brøndbyhold vi møder. Det er ikke godt nok.
    I modsætning til os, eller??

    Vi spiller jo selv mildest talt elendigt her efter pausen....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Får simpelthen lange løg af at se på Bundu, helt igennem håbløs.


  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I modsætning til os, eller??

    Vi spiller jo selv mildest talt elendigt her efter pausen....
    Jeg har ikke skrevet at vi er gode. Jeg skrev det ikke er godt nok mod et dårligt brøndbyhold.
    Jeg kan samtidigt ligesom ved sidstekamp tilføje, at jeg ikke kan se hvad vi skal bruge Bundu til. Han er og bliver elendig.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    I modsætning til os, eller??

    Vi spiller jo selv mildest talt elendigt her efter pausen....
    Og så var det heller ikke bedre før pausen. Vi var i nogenlunde kontrol, men det kneb med det offensive spil.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 17 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •