Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 7 af 17 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Når vi ikke er skarpere offensivt har vi ikke råd til at forære mål til modstanderen, vi giver 2 mål væk til et hold som intet kan skabe hele kampen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Igen en kamp hvor modstanderen laver 3x flere frispark end FCK uden det får konsekvenser. Ikke et eneste gult kort men påtale til Falk da han er brokker sig til Leth. Og VAR.


    ..... Ffs
    Man kan i hvert fald undre sig over, at vi fik 3 advarsler imod Bifs 0.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Træt af at se en kaptajn, som efterhånden ikke har præsteret i næsten et år.
    Hmm. Jeg synes da, at han spiller en ret fin kamp i dag.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Bedre boldomgang end længe set, men det virker også nemme imod BiF, der godt nok spiller kedeligere end længe set - men det virker.

    Jess ligner endnu ikke en løsning. Vi spiller for ideforladt og planløst. Det kan godt være vi spiller bedst, men vi er ikke rigtig farlige. Ham skal helt sikkert have frem til sommer, men så skal der også ske en markant fremgang og det er både resultatsmæssigt og spillemæssigt.

    VAR er noget lort og i dag skulle “FCK” betale tilbage. Straffet er der, men udligningen skal aldrig annulleres (forbehold for at jeg simpelthen har misforstået reglerne), generelt var dommeren lidt lala. Ikke super ringe, men hellere ikke overbevisende i mange henseende og så bliver der dømt en del forkerte offside.

    Bundu - tja hellere en JBL uden købsoption end en Bundu med!

    Stage - det går altså den rigtige vej. Jeg tænker Zeca snart ryger på bænken.
    Jess skal slet ikke være til debat før han får et transfer vindue eller 2 sammen med PC i min bog. Jeg kan snildt finde 3-4 spillere på dette hold der hurtigst muligt bare skal have sparket. At nogle overhovedet overvejer en Jess fyring ovenpå en sæson, hvor Jess får et hold i krise med håbløse mange point bagefter er ikke fair.

    Panik fyring til Sommer vil da alt andet om lige få skubbet vores klub ud i en endnu større krise


  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    [...]men udligningen skal aldrig annulleres (forbehold for at jeg simpelthen har misforstået reglerne)
    Det har du. Reglerne for hånd på bolden er pt. asymmetriske, med større friheder til den forsvarende spiller.
    - Angribende spiller med hånd på bolden = Altid frispark.
    - Forsvarende spiller med hånd på bolden = Frispark/straffespark, hvis arm til bold, eller bold til arm placeret i unaturlig/hævet position. Ingenting hvis bold til arm i naturlig position.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jess skal slet ikke være til debat før han får et transfer vindue eller 2 sammen med PC i min bog. Jeg kan snildt finde 3-4 spillere på dette hold der hurtigst muligt bare skal have sparket. At nogle overhovedet overvejer en Jess fyring ovenpå en sæson, hvor Jess får et hold i krise med håbløse mange point bagefter er ikke fair.

    Panik fyring til Sommer vil da alt andet om lige få skubbet vores klub ud i en endnu større krise
    Enig. Taktisk står vi vel også tæt på perfekt i dag. Desværre var vores offensive spillere ikke skarpe (især Fischer og Bundu) og Bartolec/Stage er uheldige, hvilket BIF udnytter. Jeg synes egentlig kun, at Thorup laver en fejl i dag, og det var at sætte Bundu ind i stedet for Biel.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det har du. Reglerne for hånd på bolden er pt. asymmetriske, med større friheder til den forsvarende spiller.
    - Angribende spiller med hånd på bolden = Altid frispark.
    - Forsvarende spiller med hånd på bolden = Frispark/straffespark, hvis arm til bold, eller bold til arm placeret i unaturlig/hævet position. Ingenting hvis bold til arm i naturlig position.
    Har forsvarende spiller ikke også fordel af at han godt "må" heade/sparke den direkte på egen arm uden at det bliver straffe?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    WA1

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Har forsvarende spiller ikke også fordel af at han godt "må" heade/sparke den direkte på egen arm uden at det bliver straffe?
    Jo, så længe det er uforsætligt, og armen/hånden er i en naturlig position.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, så længe det er uforsætligt, og armen/hånden er i en naturlig position.
    Men er den det? Hænger den ikke langt uden for kroppen, eller husker jeg situationen forkert?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Den er i en naturlig position. Han har overarmen nede langs siden, og han har armen bøjet fra før han rammer bolden med hovedet. Der er klart tale om bold til arm. Desværre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, så længe det er uforsætligt, og armen/hånden er i en naturlig position.
    Det er ret vildt at man kan bruge så meget energi på at udtænke en regel, også komme frem med et så ugennemtænkt ikke fungerende resultat.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Dagens kampbillede har godt nok gentaget sig mange gange de sidste 10 år når vi har spillet ude i brøndby.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jess skal slet ikke være til debat før han får et transfer vindue eller 2 sammen med PC i min bog. Jeg kan snildt finde 3-4 spillere på dette hold der hurtigst muligt bare skal have sparket. At nogle overhovedet overvejer en Jess fyring ovenpå en sæson, hvor Jess får et hold i krise med håbløse mange point bagefter er ikke fair.

    Panik fyring til Sommer vil da alt andet om lige få skubbet vores klub ud i en endnu større krise
    Da Jess overtager holdet er vi tre point fra FCM og to point fra Brøndby, så helt håbløst bagud var vi altså ikke.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er fuldstændig underordnet. Bolden MÅ ikke ramme den angribende spillers arm/hånd, uforsætligt eller ej, i naturlig position eller ej. Det siger reglerne klokkeklart. Der er ingen formildende omstændigheder i regelsættet længere. Ikke før til sommer, hvor det bliver ændret tilbage til at uforsætlig hånd på bolden i naturlig position er okay igen. Der er ikke noget at komme efter.
    En ting er at reglen er underlig med at det ikke tæller som hånd på bolden, hvis forsvarsspilleren header bolden ned på sin egen hånd. Men at man med armen eller hånden kan "slå" bolden hen på en modstanders hånd, og der sår bliver dømt for hands på modstanderen. Det er jeg ret sikker på man ikke må. Men det er nok ikke beskrevet i fodboldreglerne.
    Uanset hvad, så er det langt ude.

    Hvad angår spillet er 1. halvleg ok, uden at være prangende. 2. halvleg er dårlig, mod et dårligt og ufarligt brøndbyhold. Det er simpelthen for ringe!

    Der sker noget når wilcek kommer i angrebet generelt. Han skal have en start på et tidspunkt, og generelt tidligere ind. Biel må også være utilfreds.
    Bundu bør ikke spille så meget som han gør. Han er lad og bidrager ikke med noget.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Den er i en naturlig position. Han har overarmen nede langs siden, og han har armen bøjet fra før han rammer bolden med hovedet. Der er klart tale om bold til arm. Desværre.
    Så fald = naturlig position?

    Hands-reglerne er en fucking joke.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 17 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •