Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 14 af 17 FørsteFørste ... 411121314151617 SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Fraregner man straffesparket havde BØF en xG på 0,4 over de første 90 minutter. Det er det samme som de havde mod Randers. Læg dertil en masse boldtab i opspil, omstillingschancer de gav til os samt konstant usikkerhed ved dødbolde. NB: Jeg mener straffesparket er helt korrekt dømt, men som en overall xG-faktor synes straffespark overdrevne (en ikke-chance der konverteres til 0,8 xG).

    Vi får skabt nok til at åbne scoringen (og forhåbentligt styre kampen - eller ihvertfald have dem jagtende og skulle være spilstyrende; noget de ikke magter), men målet udebliver og en fejl af Bartolec bliver prompte straffet. Herfra skifter kampbilledet. Godt sparket ind, Zanka skal dække to pladser og Kalle har ikke den kampafgørende redning som vi alle sukker efter. Jeg synes dog hurtigt vi bliver farlige med direkte spil og får da også scoret. 1-1 med 10 minutter igen. Vi havde momentum og ingen på banen tænkte, at den scoring skulle underkendes. Vi er forhåbentlig fri af ibrugtagning af VAR i sådanne situationer i næste sæson.

    Jeg så gerne en startplads til 9'eren, Wind og Daramy oppe foran. Wind kan falde ned, fordele, holde i bolden og sparker meget ind (når han kan komme til chancerne). 9'eren presser, løber i bagrum, holder i bolden og er farlige ved dødbolde. Daramy har det uventede, styrtløb mod målet og fodsåls-driblinger. Hvis du back'er dem op (no pun intended) med en landsholdsback i hver side, Lerager/Stage, Zeca og Falk forrest på midtbanen, så tror jeg på det.
    "Tro kan flytte dværge."

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Er det den samme Jonas Wind, vi snakker om? Altså ham der har lavet 6 mål og 3 assists i forårets syv første kampe? Ja, ja, der har været straffespark, men selv uden dem har han en håndfuld mål han enten har haft sidste eller næstsidste fod på i de syv kampe.

    Lad os endelig ikke starte på xG. Her er Wind også bedst mellem topscorertyperne i topklubberne:

    Jonas Wind

    xG i alt i foråret: 0,87 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,47 pr kamp

    Mikael Uhre

    xG i alt i foråret: 0,43 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,33 pr kamp

    Patrick Mortensen

    xG i alt i foråret: 0,48 pr kamp

    xG uden straffespark: 0,38 pr kamp
    Ja, Wind er jo super vigtig. Men vælger man at spille 4-2-3-1 med ham som spidsangriber er der nogle åbenlyse problemer. Når han trækker så langt ned i banen er det ikke optimalt at have en spiller som Falk liggende som 10'er. Nu løber de nærmest ind i hinanden i stedet for at supplere hinanden. Skal Wind ligge som 9'er i et sådant system skal 10'eren være en Litmanen, Bakero, Jon Dahl-type, der hele tiden søger det ledige rum, som angriberen efterlader.

    Men Thorup burde jo naturligvis bare i en fart gå tilbage til 4-3-3 med to 8'ere, en spillende midtstopper, høje backs og indadvendte sideforwards. Så er Wind pludselig den ideelle falske 9'er.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg må indrømme, at humøret ikke var det bedste i går og her efter en lang aftennattevagt og en smule søvn, er humøret ikke ret meget bedre. Ikke nok med at vi taber til et dårligere hold, så har vi for mange spillere, der slet ikke får bevist deres værd – navnlig forsvarsspillere. Vi har åbenbart en trup, der ikke kan koncentrere sig om at spille fodbold i 90 minutter.

    Vi dominerede første halvleg og møder en modstander, der ikke har et opspil og ikke kan skabe chancer. Deres eneste våben var at losse bolde fremad eller at håbe på generobringer – selvom deres presspil ikke var videre imponerende, så virkede det til de havde en klar strategi med deres pres, der dog også lykkedes bedre i anden halvleg. Vi får dog ikke skabt helt så store chancer i første halvleg og så brugte vi de første 25 minutter i anden halvleg på ingenting og så forærede Bartolec, Zanka og Nelsson et mål til Brøndby (mest Bartolec og Zanka). Bartolec gled i bolden og sætter selvfølgelig Zanka og Nelsson i nogle ret dårlige situationer. Men uanset hvordan man vender og drejer den, så endte det med at man fuldstændig åbnede op for at Vigen kunne afslutte – det er ikke sådan man forsvarer og det viser bare hvor fuldstændig usammenhængende vores defensiv er.

    Anden halvleg ender vi med ikke at komme ordentligt ud til. Presspillet fik en svær start og så forlod vi det og gik over til at stå dybere, hvilket fik Brøndby længere frem på banen. Vi havde derudover heller ikke succes med at tvinge dem til at spille bolden frem i højre side. Vi forærede dem selvfølgelig to mål, så det var ikke fordi de selv skabte særlig meget, men det betød også, at vi ikke længere kunne generobre og fange dem ude af balance. Vores spil gik totalt i stykker, da vi valgte at sætte Bundu ind og samtidig flyttede Daramy over på modsatte kant, selvom han havde gjort det ganske fint på højre kanten. Herefter gik vi over til at ville hælde bolde ind i feltet, hvilket gjorde at vi blev mere farlige, men en afskaffet regel (dog først fra næste sæson) gjorde, at vi ikke fik udlignet og Stage ender med at forære dem deres anden scoring.

    Vi står dog tilbage med, at modstanderen igen igen igen igen begår mange flere frispark end os uden at det har en konsekvens. Når vi samtidig ser bedst ud når vi presser og ikke tillader modstanderen meget tid på bolden, så undrer det mig meget, at vi ikke begår flere frispark. Der går for meget flinkeskole i den og det holder bare ikke, når modstanderne gang på gang slår vores spil i stykker ved at begå frispark.

    Der var selvfølgelig også den snart obligatoriske VAR-debat og man må vel bare erkende, at VAR ikke har været den store succes. Det er dog klart, at dommerne fortsat har brug for hjælp, da de generelt er håbløse. Straffesparket til Fischer skal dommeren ud og se igen og det må siges at være en fejl, at det ikke skete - selvom Johansen har været ude og sige, at den slags skal ses igennem. Vores annullerede scoring er umiddelbart ok og den regel bliver heldigvis afskaffet. Dog tror jeg ikke, at Kehlet havde fokus på hands fra Slimane, men som jeg så den, virker det ikke forsætligt, ligesom armen ikke var i unaturlig position (men hands-reglerne er så elendige, at mere eller mindre alt kan dømmes nu om dage). Stages albue kan dog ikke være til diskussion og det er jo utroligt, at ingen på banen kunne se den. Derudover burde vores scoring have været annulleret - jeg synes ikke der bør herske meget tvivl om at Wind er i strafbar offside.

    Mange herinde havde allerede afskrevet mesterskabet i efterårssæsonen, men vi fik en smule håb, som dog for mit vedkommende er væk nu.

    Kalle bliver solgt ved scoringen og bliver nemt udplaceret.

    Bartolec ser bedst ud når han kaster indkast. Den angrebsivrige back man så i FCN har vi kun set i små glimt. Defensivt er han elendig. Bør ikke have en plads på holdet fremadrettet.
    Zanka og Nelsson imponerede ikke. De var ikke særlig gode i opspillet og det ser helt galt ud ved scoringen, hvor der ikke er styr på hvem der skal hvad.
    Victor Kristiansen var nok den bedste defensive spiller i dag, selvom han da også havde sine udfordringer og en del boldtab.

    Falk var flyvende i første halvleg, men faldt i niveau i anden halvleg og kom ikke frem til ret meget.
    Zeca er ved at være en skygge af sig selv. Havde et par gode aktioner, men falder meget ud af kampen og ser ikke så stærk ud på andenbolde. Han virker ikke helt til at være faldet så godt til i den nye rolle.
    Lerager ligner lidt en mere boldsikker TK efterhånden, men det er selvfølgelig meget hurtigt at dømme ham. Han havde et par gode løb i feltet, men meget mere kan man vist ikke sige. Bidrager ikke væsentligt i opspillet.

    Fischer var en del på bolden og med i mange opspil, men det går i stå hos ham. Han lykkedes stort set aldrig med at udfordre mere, kommer ikke til indlæg og hans afslutninger er ganske elendige. Ligner en spiller totalt blottet for selvtillid og har det umiddelbart svært i sin rolle.
    Daramy var langt bedre med og havde mange gode aktioner i første halvleg, men har svært ved at komme frem til store chancer.
    Wind var en god opspilsstation særligt i første halvleg, men Brøndby havde stort fokus på at lukke ham ned (og frispark på Wind er åbenbart gratis). Han får derfor ikke skabt så meget i dag og kommer ikke frem til gode muligheder.

    Alt i alt en skuffende præstation af særligt vores defensiv, der mere eller mindre ender med at sende os ud af mesterskabskampen. Vi havde så godt styr på kampen i første halvleg, men så alligevel hvor Brøndby kunne gøre ondt på os og vi ender med at forære dem to mål. Meget kan selvfølgelig ske i mesterskabs-playoff, men med vores sidste par præstationer in mente ligner det ikke at vi skal have ret høje forhåbninger.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #199
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Håber vi prøver en 4231 igen, men med nr 9 som spidsangriber. Så ser det således ud

    Kalle
    Ankersen, Zanka, Nelsson, Boile
    Lerager Zeca
    Mo Wind Falk
    Nr 9

    Fordelene er
    - vi fastholder i systemet fra i går, som egentlig stod virkelig godt på banen og tillod BIF absolut intet udover kontraer på dumme boldtab (det kan ingen systemer modvirke)
    - vi får en målscorer mere på banen
    - Wind kan bedre deltage i opbyggende spil uden at vi mister manden i boksen
    - vi vil være langt bedre på indlæg

    Ulemperne er:
    - vi binder Falk til kanten. Til gengæld kan det give plads til overlap og indlæg, hvis Falk trækker ind for at deltage i kombinationer.
    - vi mister noget arbejde defensivt ved at det er Wind i stedet for Falk centralt

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    I sekunderne op til Bartolecs boldtab, der fører til 1-0 målet, der er Zeca fanget ret højt oppe i banen i et aggressivt pres, og Lerager er også et stykke fremme. Det gør, at da Bartolec modtager bolden, har han langt til nærmeste medspiller, som han kan aflevere bolden til. At der samtidigt bliver råbt "Easy, easy!" til ham fra trænerbænken (enten Thorup eller Selles), i stedet for at gøre opmærksom på at der kommer en modspiller fra siden i pres ved at råbe "Man on!", er jo en massiv hjerneprut af rang.

    I det øjeblik, bolden bliver mistet, ser man at der er en meget stor afstand mellem vores forsvarskæde og den centrale midtbane. Der er et kæmpe rum, hvor BØF hurtigt får det fyldt op ved at have fire spillere i fart mod en amputeret forsvarskæde, der bakker af. De sætter i sprint allerede inden bolden er erobret. Og så kan det godt være, at Lerager er tæt på at nå tilbage og genere Vigen, inden han skyder, men havde han været 5 meter længere tilbage på banen, havde han formået at nå Vigen inden han kom til skud. Samme med Zeca. Havde han søgt længere tilbage hurtigere, mens vi stadig havde bolden, havde han kunnet dække af for en af BØF-spillernes støtteløb, så Nelsson kunne være kommet hurtigere ud til Vigen for at blokere skuddet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #201
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Når to toptrænere - hvor af den ene har bevist at han kan motivere FCK-spillere til store ting, og den anden prises for sine evner som motivator, af alle sine tidligere arbejdsgivere - ikke kan løfte spillernes motivation, så peger det i høj grad tilbage på spillerne og på ledergruppen blandt spillerne. BØF slog os på motivationen og disciplinen (og temmelig meget held!) ikke på evnerne med bolden eller på taktikken.
    Det kan du sagtens have ret i, og måske var jeg ikke klar nok: Min pointe var mest, at jeg ikke tror på, løsningen er at skifte tre mand i startopstillingen, spille Boilesen i midterforsvaret, starte med Wilczek, bænke Zeca, ændre system eller hvad man nu kan finde på af forslag. Jeg har intet indtryk af, at vi rent taktisk er blevet læst – tværtimod. Vi er dominerende i stort set alle vores kampe, vi skaber flere chancer, end vi tillader imod, vi har praktisk talt alle tænkelige statistikker med os, men vi bliver ved og ved med at dumme os, fordi vi ikke er klar/koncentrerede/disciplinerede/motiverede/indsæt selv nok. Altså har vi grundlæggende et mentalt problem, og det er da absolut muligt, at det ikke kan løses med den nuværende gruppe. Det synes jeg bare vil være en ekstrem falliterklæring for trænerteamet, når man – som nævnt – ser på, hvad truppen indeholder af erfaring.
    Mvh.
    Dane

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #202
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Vi lider under, at vi har nogle spillere, der åbenbart skal spille, uanset hvordan de eller holdet præsterer. Fischer er det mest oplagte eksempel, men vi har også kæmpe udfordringer på den centrale midtbane, hvor Zeca kæmper med formen og min mening har svagheder i pasningsspillet, der gør, at han aldrig bliver det optimale valg til et hold, der satser meget på boldbesiddelse. Stage, som bestemt heller ikke er en gudsbenået pasningsspiller, startede foråret flot men er nu sendt på bænken, fordi Lerager skal spilles ind på holdet. Det er jeg ikke sikker på, har gjort os bedre.

    Jeg deler visse medfans reservationer ift. Wind. Han er et kæmpe talent og allerede en dygtig fodboldsspiller, men han falder ofte ud af kampene og ligger for langt fra målet. I mine øjne er han ikke en rigtig angriber, men han er bestemt heller ikke midtbanespiller. Selvfølgelig skal han spille, men jeg er ikke sikker på, at vi er bedst med ham på banen, som han bliver brugt nu.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #203
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I det øjeblik, bolden bliver mistet, ser man at der er en meget stor afstand mellem vores forsvarskæde og den centrale midtbane. Der er et kæmpe rum, hvor BØF hurtigt får det fyldt op ved at have fire spillere i fart mod en amputeret forsvarskæde, der bakker af.
    Jeg så gerne, at vi spillede med en decideret defensiv midtbanespiller pt. En der ikke bevæger sig over midterlinen, men blot har fokus på at beskytte forsvaret og dække af for sine medspillere. En Kvist 2.0.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvem jeg synes der er "dygtigst". Zanka som brokker sig til en advarsel, eller Kehlet som mangler fornemmelse for frustrationer. Jeg tenderer til at synes, at begge er nogle spader i situationen.
    Det er ikke for brok, viser det sig i dag, men for at kigge med over skulderen på Kehlet ved hans gennemsyn af det annullerede mål.

    Der er protesteret over kortet, da Zanka ikke er inde i den lillebitte zone, dommeren har at stå i. Men der er vel ikke meget at komme efter, hvis den endelige indberetning i stedet siger, at han var trådt ud af banen uden tilladelse, hvilket også medfører gult. Her ser han da i alle fald ud til at være udenfor.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #205
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er ikke for brok, viser det sig i dag, men for at kigge med over skulderen på Kehlet ved hans gennemsyn af det annullerede mål.

    Der er protesteret over kortet, da Zanka ikke er inde i den lillebitte zone, dommeren har at stå i. Men der er vel ikke meget at komme efter, hvis den endelige indberetning i stedet siger, at han var trådt ud af banen uden tilladelse, hvilket også medfører gult. Her ser han da i alle fald ud til at være udenfor.
    Det er da godt nok svært at vurdere, om han er ude eller inde på banen på det billede.
    Under alle omstændigheder så er det stadig dumt hvis vores mest rutinerede spiller ikke kan reglerne (og dermed får en advarsel), ligesom det er en vild mangel på fingerspitzgefühl at give en advarsel for det der.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da godt nok svært at vurdere, om han er ude eller inde på banen på det billede.
    Under alle omstændigheder så er det stadig dumt hvis vores mest rutinerede spiller ikke kan reglerne (og dermed får en advarsel), ligesom det er en vild mangel på fingerspitzgefühl at give en advarsel for det der.
    Synes du? Jeg synes det tydeligt ligner en kridtstreg under hans venstre støvle. Samtidig er jeg ikke i tvivl om, at han ved, han ikke skal kigge med, så det gule kort kan jeg ikke se grund til den store indvending overfor.

  22. #207
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er ikke for brok, viser det sig i dag, men for at kigge med over skulderen på Kehlet ved hans gennemsyn af det annullerede mål.

    Der er protesteret over kortet, da Zanka ikke er inde i den lillebitte zone, dommeren har at stå i. Men der er vel ikke meget at komme efter, hvis den endelige indberetning i stedet siger, at han var trådt ud af banen uden tilladelse, hvilket også medfører gult. Her ser han da i alle fald ud til at være udenfor.
    Endnu tydeligere her.
    Men i følge Leander må man gerne forlade banen når der er spilstop.
    Sidst redigeret af filibuster : 08.03.21 kl. 13:03

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #208
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Endnu tydeligere her.
    Men i følger Leander må man gerne forlade banen når der er spilstop.
    Yup, den må kaldes tydelig ;-)

    Hvad angår om man må forlade banen, må man da vist godt nok sige, at der er uenighed mellem FIFA-dommeren og eksdommeren ... det bliver interessant at se afgørelsen.

    I §3, i afsnittet om spillere må forlade banen, hedder det som princip:
    "Hvis en spiller i spillets medfør passerer én af banens grænselinjer, har han ikke begået nogen forseelse."

    Jeg gætter på at en fortolkning af den gråzone er det centrale. At man ser anderledes på at drikke vand (eller tage et indkast) end på at kigge med på dommerens VAR-gennemsyn ;-) Men jeg ved ikke, hvor Leander får fra, at der er forskel på at bolden er i spil og den ikke er.

  25. #209
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Yup, den må kaldes tydelig ;-)

    Hvad angår om man må forlade banen, må man da vist godt nok sige, at der er uenighed mellem FIFA-dommeren og eksdommeren ... det bliver interessant at se afgørelsen.

    I §3, i afsnittet om spillere må forlade banen, hedder det som princip:
    "Hvis en spiller i spillets medfør passerer én af banens grænselinjer, har han ikke begået nogen forseelse."

    Jeg gætter på at en fortolkning af den gråzone er det centrale. At man ser anderledes på at drikke vand (eller tage et indkast) end på at kigge med på dommerens VAR-gennemsyn ;-) Men jeg ved ikke, hvor Leander får fra, at der er forskel på at bolden er i spil og den ikke er.
    Der er vel noget praksis i det. Hvis man først vælger den begrundelse, så må man vel holde sig til den fremover :-)

  26. #210
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Der er vel noget praksis i det. Hvis man først vælger den begrundelse, så må man vel holde sig til den fremover :-)
    Det vil jeg også mene. Hvis dommerteamet har fundet ud af, at de ikke kan give Zanka en advarsel for at kigge med på skærmen, men at de i stedet kunne have givet ham en advarsel for at forlade banen, så er det jo teknisk set en annullering af en advarsel samt tildeling af en ny efter kampen. Mig bekendt er det kun røde kort man kan tildele efterfølgende. Det er muligt at Zanka rent faktisk burde have haft en advarsel for at forlade banen, men det kan man vel ikke give med tilbagevirkende kraft.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •