Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
101. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    39 38.61%
  • Uafgjort

    18 17.82%
  • FCK vinder

    44 43.56%
Side 4 af 17 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 245

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Those derby nerves....

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Tiden snegler sig afsted - vel det vigtigste derby i lang tid....

    Selvom vi spiller ret dårligt for tiden, så blomstrer hverken Fcm eller Bøf, hvorfor jeg stadig mener det er realistisk at tale om mesterskab. Og en derby sejr vil alt andet lige give et fantastisk rygstød til næste weekends vigtige kamp.

    Jeg tror stadig på det - COME ON FC !!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Damn - jeg går sgu med 2-0 Forza FC :-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg sidder med en dårlig fornemmelse forud for dette derby, for bif har bare haft så meget tur i den i år. Men ligaen har været så uforudsigelig, og de fleste hold virkelig ustabil i deres præstationer, at jeg håber, håber (og håber lidt mere), at vi i morgen har den bedste dagsform, og alligevel hiver den hjem.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg sidder med en dårlig fornemmelse forud for dette derby, for bif har bare haft så meget tur i den i år. Men ligaen har været så uforudsigelig, og de fleste hold virkelig ustabil i deres præstationer, at jeg håber, håber (og håber lidt mere), at vi i morgen har den bedste dagsform, og alligevel hiver den hjem.
    VI har absolut ikke set særlig gode ud, og BØF så overraskende gode ud mod Midtjylland, men jeg så en del af deres kamp mod Randers -det var underholdende elendigt. Det skal nok blive en relativt lige kamp, hvor små tilfældigheder kan afgøre det. Vi skal i hvert fald se, om vi ikke kan få holde tåbelige boldtab på farlige steder til et minimum. Men jeg ville egentlig bare vise Tap-ins fine xg kurve fra BØF-kampen, til dem, er ikke har set den. Brøndby kæmper altså også med spillet:

    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    VI har absolut ikke set særlig gode ud, og BØF så overraskende gode ud mod Midtjylland, men jeg så en del af deres kamp mod Randers -det var underholdende elendigt. Det skal nok blive en relativt lige kamp, hvor små tilfældigheder kan afgøre det. Vi skal i hvert fald se, om vi ikke kan få holde tåbelige boldtab på farlige steder til et minimum. Men jeg ville egentlig bare vise Tap-ins fine xg kurve fra BØF-kampen, til dem, er ikke har set den. Brøndby kæmper altså også med spillet:

    Hvordan er deres xG beregnet? https://www.superliga.dk/kamp/2020-2...-if-randers-fc

    Superligaens egen som de får fra Opta har noget højere for Randers.

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg sidder med en dårlig fornemmelse forud for dette derby, for bif har bare haft så meget tur i den i år. Men ligaen har været så uforudsigelig, og de fleste hold virkelig ustabil i deres præstationer, at jeg håber, håber (og håber lidt mere), at vi i morgen har den bedste dagsform, og alligevel hiver den hjem.
    Netop, at du siger dagsform, bekymrer mig ;-) København er klart dårligere til at spille tidligt på dagen mod Brøndby.

    Min udregning er i øvrigt forkert: De tidlige derbymøder hedder faktisk to sejre, en uafgjort og seks nederlag, da vi jo som bekendt tabte årets første kamp i 2019 i pokalen på et mål af Brøndbys dengang målfarlige nr 20.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Netop, at du siger dagsform, bekymrer mig ;-) København er klart dårligere til at spille tidligt på dagen mod Brøndby.

    Min udregning er i øvrigt forkert: De tidlige derbymøder hedder faktisk to nederlag, en uafgjort og seks nederlag, da vi jo som bekendt tabte årets første kamp i 2019 i pokalen på et mål af Brøndbys dengang målfarlige nr 20.
    Hov - jeg tror der er en slåfejl:-)

    Der skulle vel have stået: "...faktisk to sejre, en uafgjort og seks nederlag,..."

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Hov - jeg tror der er en slåfejl:-)

    Der skulle vel have stået: "...faktisk to sejre, en uafgjort og seks nederlag,..."
    Det var tidligt ;-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Damn - jeg går sgu med 2-0 Forza FC :-)
    Jeg er ikke nær så pessimistisk, og tror godt vi kan få en enkelt puttet ind - 2-1!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg synes jeg så “derby Zanka” i kampen mod vejle. Det giver mig en kæmpe optisme i forhold til at forsvaret måske ender bedre end forventet.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Jeg glæder mig vildt til i morgen og jeg tror godt, at det kan blive festligt.

    Brøndbys skarphed i angrebet og vores defensive udfordringer gør, at jeg har en ret sikker fornemmelse af, at Brøndby scorer to mål. Skal vi have point og helst vinde, kræver det jo så minimum to mål - det kan blive et rigtig godt derby.

    Jeg kunne godt tænke mig at VN røg på bænken, Boile som CB og Oviedo på VB. Vi trænger til ro i midterforsvaret og Oviedo har mere fart ift. at dække Lindstrøm.

    CM med Stage, Lerager og Zeca - de tre forreste Daramy, Wind og Falk ...
    Goldbæks Højrefod

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg glæder mig vildt til i morgen og jeg tror godt, at det kan blive festligt.

    Brøndbys skarphed i angrebet og vores defensive udfordringer gør, at jeg har en ret sikker fornemmelse af, at Brøndby scorer to mål. Skal vi have point og helst vinde, kræver det jo så minimum to mål - det kan blive et rigtig godt derby.

    Jeg kunne godt tænke mig at VN røg på bænken, Boile som CB og Oviedo på VB. Vi trænger til ro i midterforsvaret og Oviedo har mere fart ift. at dække Lindstrøm.

    CM med Stage, Lerager og Zeca - de tre forreste Daramy, Wind og Falk ...
    Vi har ikke tabt i +10 kampe - derfor har jeg svært ved at tro vi ser sådanne ændringer.
    Mon ikke opstillingen bliver mere eller mindre som den har været de sidste par kampe? Jeg tror det.

    Ps - Bliver i øvrigt spændende at se hvor langt hen i kampen vi skal før at Zeca får det gule kort der vil udløse karantæne imod FCM. Et Bøf hold der kommer i hidsige kontrastød - ville være mærkeligt hvis ikke han får bremset en af dem med en advarsel til følge....

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi har ikke tabt i +10 kampe - derfor har jeg svært ved at tro vi ser sådanne ændringer.
    Mon ikke opstillingen bliver mere eller mindre som den har været de sidste par kampe? Jeg tror det.

    Ps - Bliver i øvrigt spændende at se hvor langt hen i kampen vi skal før at Zeca får det gule kort der vil udløse karantæne imod FCM. Et Bøf hold der kommer i hidsige kontrastød - ville være mærkeligt hvis ikke han får bremset en af dem med en advarsel til følge....
    Det tror jeg er rigtigt set, i en opbygningsfase som jeg stadig ser os i, ville det være mærkeligt med radikale ændringer. Dog kunne jeg godt se at vi i perioder/faser af kampen vender diamanten på midtbanen, så Leager kommer ned som ekstra 6’er ved siden af Zeca. Zeca’s form har ikke været på toppen i snart meget lang tid. I Thorup tiden synes jeg, ligesom flere også peger på at, at det hænger sammen med han har fået for stort et område at dække. Selvom han har en vanvittigt løbekapacitet, kan det blive for meget. Og vores defensive problemer hænger meget sammen med balancen på midtbanen.

    På en anden note håber jeg Zanka ligger endnu mere på fra I onsdag’s - for så er han fantastisk og dejligt arrogant :-)

    Ens antiparti mod BIF bliver kun større når de ligger foran os - f*** jeg håber vi vinder, og hvor jeg vil glæde mig til at høre Jobbe (død eller levende) stå at pive Jakob Nielsen / Jan Rindum style bagefter. Kald mig bare smålig....

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F.C. København (07/03-2021 kl. 14:00)

    Som altid før en kamp på BØF Stadion, håber jeg på en sejr på minimum 5-0 til FCK, 11 udvisninger og 16 skader til dem, bortvisning af alle deres ledere og et nedbrændt stadion. Det gør jeg også i dag! Og selvom jeg altid bliver skuffet, ændre jeg aldrig min ønsker for kampen.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Side 4 af 17 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  2. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  3. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  4. Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 22.06.20, 12:07
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •